Näitä threadeja et tule näkemään (huumor..)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fatso
  • Aloitettu Aloitettu
Originally Posted by mölliskö
Olipa meillä eilen mukavan romanttinen päivä Christianin kanssa. Heti aamusta lähdettiin pyöräretkelle luontoon ja piknikille. Iltapäivällä käytiin taidemuseossa ja runonlausuntaa kuuntelemassa. Illalla juotiin sitten vielä vaniljateetä ja katsottiin DVD:ltä meidän molempien lempielokuva-Viesti mereltä. On se niin ihanaa, että mä olen viimeinkin löytänyt näin kypsän ja herkän miehen, joka on kiinnostunut muustakin kuin dokaamisesta ja ahtopaineiden mittailusta.:haart:

:lol2: :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Bodaaja sanoi:
Hyvä että opastitte kun tein ihan liikaa toistoja hauikselle. Sain teiltä rakentavaa palautetta ja olen kiitollinen. Sanon faijalle ettei se välttämättä tiedä kaikkea käsien tekemisestä omana päivänään ja tästä lähtien opettelen kuuntelemaan asiallisesti muidenkin palautteen enkä ota sitä vittuiluna. En kuitenkaan näin nuorella iällä vielä tiedä paljoa ja olette varmasti kaikki kovaa treenaavia ja jos ette olisikaan niin kunnioitan silti ajatuksianne :worship:

:whip:

Hmm..taisinkin ymmärtää tän threadin tarkoituksen ihan väärin:nolo:..Luulin, että tänne pistetään niitä mitä on oikeesti kirjotettu (jotain hauskoja ym..):nolo:

NGV sanoi:
Lähin tossa yks perjantai-ilta vähä pussikaljalle kavereitten kans. Pitämään kivaa ihan urakalla. Sit siihen ilmaantu jotai hyvän näkösii pissiksii, jotai 93:sii, eli nuorempii ku mun pikkusisko. No ei se mitään haitannu, pokasin sitten yhen eniten kännissä olevan. Jotenkin oudosti päädyttiin sitten kaksisteen sen isäpuolen kämpille...

Aamulla oli outo olo, jotkut kutsuu sitä krapulaksi. Itse kutsuisin sitä jumalan lahjaksi. Aamutupan jälkeen päätin parantaa olotilaani tasottavalla aamu lonkerolla.

:piis:

Mike sanoi:
Coke-nimimerkkihän on ihan fiksu kaveri. Se osaa perustella väitteensä hyvin ja muutenkin argumentoi hyvin. Sillä on kanssa tosi fiksu maailmankuva. Itse asiassa se tuli tässä yhtenä päivänä kaupalle, väännettiin kättä tossa kassan vieressä! On kova jätkä kyllä ja mun rispektit valuu sille.

Coken lässytys-threadin innoittamana :D

Piakkoin näemme...

Ei tämä punttimimmin elämä minusta niin hirveän erikoista ole. Tietty joutuu vähän syömisiään katsomaan, mutta en minä ainakaan ole kokenut kummoistakaan ihmettelyä kavereiden tai perheenjäsenten taholta.

Aluksi vähän huolestutti kun aloitin kuntoilun tosissani, että olenko minä nyt tosi erikoinen ja mieletön, ja jotenkin valtavasti muiden, ainaskin tavisten, yläpuolella, kun reenaan niin kovin ja vahdin todella tarkasti syömistäni...
mutta ei se näin ollutkaan.

Nyt muutaman vuoden reenattuani olen oppinut hyväksymään muiden ihmisten elämäntavat ihan sellaisenaan, eikä tulisi mieleenikään tuhahdella ylimielisesti tai epätoivoisesti, jos joku kaverini haluaisi laihtua, mutta itsekuri ei riitä näin askeettiseen elämään kuin minulla.
Kyllä tällaisella reilu parikymppisellä naisella on niin paljon muutakin elämässään kuin pelkkä fitness.

Teen tätä siis tosiaan ihan omaksi ilokseni ja omasta tahdostani, en vähääkään sillä asenteella, että haluaisin todella kipeästi huomiota, saati että sitten kun saan sitä huomiota syömis- ja reenaamistapojeni osalta, ryntäisin kirjoittamaan jollekin nettifoorumille kuinka tavikset eivät vain ymmärrä kun he kerta kaikkiaan eivät VOI ymmärtää, ja kuinka suunnattoman haasteellista on olla punttimimmi.

Tai että kehtasin puolen vuoden tosissaan reenaamisen jälkeen valittaa kuinka jengi tekee salilla siis niin väärin ja sit ne katsoo siis mua kun mä reenaan hardcore.
En IKINÄ tekisi sellaista, sillä eihän nyt kaikkien tarvi treenata niin kuin minun!

Oho, en muistanut laittaa yhtään hymiötä. Noh, sellasta sattuu.

Mike sanoi:
Miksi vitussa piti ikinä muuttaa stadiin?!?!?!?!?!??!?!? Hulluksihan täällä tulee. Ikinä ei saa olla rauhassa. Tästä viisastuneena Pakkiskauppa avataan taas Tampereella 1.4.08. Tervetuloa!

...

Mike sanoi:
Pode, tämä on kutsuhuuto Sinulle! Kyllä, ymmärsit oikein, juurikin Sinulle. Reggaa pliis takaisin forumille niin annan Sinulle forever VIP-jäsenyyden, sekä oman osion. Keskustelu on Sinun lukuisten nimimerkkien bannaamisen jälkeen ollut todella väritöntä ja ankeaa. Timpe, ota yhteyttä!

Ex-Tavis sanoi:
No nyt katkesi kamelin selkä! Paino on viime viikosta noussut 750 grammaa, omfg! Nyt loppus sitten tämä pelleily. Kisahaaveet hautaan lemmikkikottaraiseni viereen takapihalle. Sitten vaihdan totaalisesti ruokailutottumuksiani, eli jatkossa kaapista löytyy mm. suklaata, karkkia, jäätelöä, ranskanleipää, meetwurstia, meijerivoita ja muita mukavia herkkuja jotka sisältää mahdollisimman paljon rasvaa ja sokeria. Salilla saatan kuitenkin jatkossa käydä tekemässä reidenlähennyskonetta 150 toiston sarjoja samalla trendi-lehteä selaillen. Näin jatkossa, hajotkaa fitnekseen kurjat!

:rolleyes:

(Melkein) pakko olla selvää kuittailua suoraan mulle, kun tunnistin itseni muiden silmissä niin monessa kohdassa. :lol2:

edittiä.

Näh, ei ollu sulle, vaan tuo oli kaikille sellaisille itsensä ja ennen kaikkea punttimimmiytensä ihan pikkiriikkisen turhan vakavasti ottaville, hivenen huomionkipeille wannabe-monicabrandteille.

Näh, ei ollu sulle, vaan tuo oli kaikille sellaisille itsensä ja ennen kaikkea punttimimmiytensä ihan pikkiriikkisen turhan vakavasti ottaville, hivenen huomionkipeille wannabe-monicabrandteille.

Jooh, siksi tuo :lol2:-hymiö tuossa lopussa olikin. Hyvät naurut tuosta vaan sai.

Terveisin mini wannabe monicabrandt

Okei tein nyt uuden tredin johon kaikki voi laittaa ympärys ynnä muita mittojaan. Tässä omat tulokseni (mitattuna kylmänä ja totaalisen pers kännissä):
-Hauis: 56cm
-Rinta: 134cm
-Reisi: 86cm
-Pohje: 54cm
-Mulkku: 28cm

PS. tykkään pojista :love:

Ajattelin olla omaperäinen ja tehdä Hulkkkista tämmösen....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom