Ei tämä punttimimmin elämä minusta niin hirveän erikoista ole. Tietty joutuu vähän syömisiään katsomaan, mutta en minä ainakaan ole kokenut kummoistakaan ihmettelyä kavereiden tai perheenjäsenten taholta.
Aluksi vähän huolestutti kun aloitin kuntoilun tosissani, että olenko minä nyt tosi erikoinen ja mieletön, ja jotenkin valtavasti muiden, ainaskin tavisten, yläpuolella, kun reenaan niin kovin ja vahdin todella tarkasti syömistäni...
mutta ei se näin ollutkaan.
Nyt muutaman vuoden reenattuani olen oppinut hyväksymään muiden ihmisten elämäntavat ihan sellaisenaan, eikä tulisi mieleenikään tuhahdella ylimielisesti tai epätoivoisesti, jos joku kaverini haluaisi laihtua, mutta itsekuri ei riitä näin askeettiseen elämään kuin minulla.
Kyllä tällaisella reilu parikymppisellä naisella on niin paljon muutakin elämässään kuin pelkkä fitness.
Teen tätä siis tosiaan ihan omaksi ilokseni ja omasta tahdostani, en vähääkään sillä asenteella, että haluaisin todella kipeästi huomiota, saati että sitten kun saan sitä huomiota syömis- ja reenaamistapojeni osalta, ryntäisin kirjoittamaan jollekin nettifoorumille kuinka tavikset eivät vain ymmärrä kun he kerta kaikkiaan eivät VOI ymmärtää, ja kuinka suunnattoman haasteellista on olla punttimimmi.
Tai että kehtasin puolen vuoden tosissaan reenaamisen jälkeen valittaa kuinka jengi tekee salilla siis niin väärin ja sit ne katsoo siis mua kun mä reenaan hardcore.
En IKINÄ tekisi sellaista, sillä eihän nyt kaikkien tarvi treenata niin kuin minun!
Oho, en muistanut laittaa yhtään hymiötä. Noh, sellasta sattuu.