ÖIso-erno sanoi:Sen jälkeen, kun rakastuin somaliin ja tutustuin hänen perheeseensä, huomasin, että monikulttuurisuus on rikkaus! :thumbs:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ÖIso-erno sanoi:Sen jälkeen, kun rakastuin somaliin ja tutustuin hänen perheeseensä, huomasin, että monikulttuurisuus on rikkaus! :thumbs:
Mike sanoi:Mä en nyt alkuunkaan ymmärrä, että miksi uskontoja pitäisi tuomita. Loppujenlopuksi on hienoa, että ihmiset uskovat ylempiin voimiin ja hakevat lohtua tätä maailmaa suuremmista asioista. Herra armahtakoon teitä!
P.S. Sumu ja man1ac, ens viikolla sitten sinne suureen gospelkonserttiin!11!
Timba79 sanoi:Voi VITUN VITN VITTUJEN VITUN NYYBBÄ!! Käytä sitä -VITUN- searchia ja vedä pää pois perseestä. :curs: Toikin asia on käsitelty palstalla niin monta kertaa, että maailman suurimmassa punapuussa vuosirenkaat jää kakkoseks!! :curs: Voi saatana että mua vituttaa kaikki noi vitun aloittelijat ja muut puusilmät, kuolkaa saatanan runkkarit! :wall: Vitun kynikset.
Ainii, vittu että vituttaaa. Opetelkaa homot lukee!! :curs:
AnnieStark sanoi:Ihmiset ovat liian pinnallisia. Jos naiset minua pätkääkään kiinnostaisivat, niin syttyisin pienirintaisesta tavistytöstä, treenatut ja isotissiset on ällöjä. Sitäpaitsi, mihin sitä silikonia edes tarttee? :urjo:
Jouni Virtamo sanoi:Keho rakennuskisat o jees, musta on siistii olla podi skenes messis mut vituttaa jengi viilaa pilkkuu ja valittaa jostai kirjotuksest eiks se oo sama ku pointsi tulee vaan seväks viestist!!!% must olis vitun siistijuttuku joskus näkis jotain oikeit podi jätkii jenkeist :kippis1: :thumbs:
:piis:Mike sanoi:Nyt riitti!
Olen päättänyt sulkea liikkeen teiltä peeloilta. Ei kukaan täysijärkinen kestä teidän juttuja. Olen usein vaatinut että kaupalla käydessä ollaan hiljaa ja käyttäydytään rauhallisesti. Eikä siellä tarvitse jatkuvasti juosta, kerran vuodessa riittää. Myöskään mun änäriin ei kosketa! Koska ette ole toimineet käskyni mukaan, suljen liikkeen teiltä ja teippaan ikkunat umpeen jotta saan yksin ja rauhassa pelata änäriä.
Pakkotoisto tuotteiden myyntiin tulee myös muutos! Kaikkien kynäniskojen jotka ovat tuotteita onnistuneet ostamaan, pitää palauttaa ne kaupan postilaatikkoon. Olen läpeensä kyllästynyt kun kaupungilla tulee koko ajan vastaan puuhelmikynäniskahattiwattikääpiöitä mun puljun kamat päällä. Vastaisuudessa Pakkotoiston kamoja saa ostaa vain kuluvan vuoden miesten raskaan voittaja, meillä ei ole ämmille eikä teille kääpiöille mitään myynnissä!
Koska ette enää pääse tuomaan rahojanne mulle kauppaan, olen vastaavasti nostanut verkkokaupan hinnat nelinkertaisiksi, rahastahan tässä on kysymys. Siis mun rahoista!!!
Joulupukki sanoi:No niin, uskallauduin minäkin postaamaan kuvia.
Ohessa most muscular. Mielipiteitä?
:joulu3:Satunnainen poudari sanoi:Jätkä. Sulla ei ole lahjoja.
(joku)Nainen sanoi:Poikaystävän hemmotteluvinkkejä?
:DInska sanoi:
Tomi sanoi:Tulinpas tuosta justiinsa stockkalta. Voi pojat ja tytöt kun löysin hienon kaulahuivin! Tämä on tämmöinen fantastisen hieno ruutukuvioitu huivi, jonka merkki on Burberry. Ei maksanu edes paljon, vaivaiset 80 euroo kipaleelta, joten ostin samantien kolme! Vaatteiden hinta ja status ratkaisee, vaatekuluissa ei säästellä.
Niin joo, ostin samalla vitun paksun kultaisen panssariketjunkin. Tyylikäs kuin mikä.
jaki_ sanoi:Voisiko tuohon Laatua pojille -threadiin saada k18-ikärajan? Mua ällöttää tuollaiset threadit jonne kaikki postailevat kaikenlaisia epäsiveellisiä kuvia. Tekee tosi pahaa tällaisen nuoren jannun henkiselle kehitykselle. Mulla ainakin on jäänyt pahat traumat kun tuonne kerran eksyin ja näin siellä ALASTOMAN NAISEN JA SILLÄ NÄKYI PIMPPI!! Siis eikö teillä ole mitään häpyä? En tajua miten joku voi tollasia kuvia edes leikillään laitella. Sairasta! Mä lopetan pakkiksen lukemisen kunnes:
a) tuo threadi poistetaan
b) siihen laitetaan ikäraja
c) olen täysi-ikäinen ja silloinkin jätän tuon threadin lukematta
Punttimimmi sanoi:Kuule Marchi. Mulla on ongelmia itsetyydytyksen kanssa. Voisitko neuvoa minua?
Originally posted by nyypiö
Kysymys guruille!
Voisitteko Pakkiksen gurut neuvoa aloittelijaa parissa asiassa
Originally posted by Belmondo
Minua ei guruksi voi kutsua vitsilläkään, joten jätän vastaamatta.
Originally posted by pakkislainen
Pari kysymystä...
Eli mulla on sellanen ongelma...
Originally posted by Belmondo
Eli miksi aloitat aina tredis elillä?
Originally posted by pakkislainen2
TUmppaa homo läpees
.Originally posted by Belmondo
:itku:
ironchef sanoi:Kuva hakuihin apua!
Mistä te tyypit haette noita kuvia Laatua pojille threadiin. Olen yrittänyt kaikkeni Google kuvahaussa, ei vaan tärppää yhtään kunnon nakukuvaa. Laitoin sinne haun "naisenpimppihäpy kuvat" eikä tullut yhtään hittiä!! Mikä maksaa? :wall:
Neutraali sanoi:aloitin tänään äidin kielen opinnot.ensimmäinen asia oli yhdys sana virheet.opin tunnistamaan yhdys sanat.
Hulkki sanoi:Miten saisin jalkani pienenemään? Nykyisellään ne ovat aivan liian isot ja näyttävät tyhmältä. Koripalloaikoina ostamani hyvin istuvat Levis farkut eivät mahdu enää jalkaan, joten jalkoja pitäisi pienentää. Ärsyttää muutenkin, kun näissä jaloissa erottuu rumat lihakset. Onko hyviä keinoja jalkojen pienentämiseen? Auttaisiko pitkät sarjat reisiojennuksia? Tällähän tavalla jalat voisi kiinteytyä, olen aina haaveillut maratoonarin jaloista.
Rinkku sanoi:En tykkää enää porkkanoista. Käytän nykyisin appelsiineja.
Originally Posted by Anssi Manninen
:arvi:
lepex sanoi:Siis mä en ymmärrä, kun jengi kauppaa kaiken maailman romuja tuolla osta/myy -osastolla. Mulla on sellainen periaate, että kun kerran jotain ostan, niin se mulla myös pysyy. Vieläkin on tallessa kaikki tekniset vempeleet, mitä olen ikinä hankkinut ja niitä en myy edes sitten, kun pääsen täältä sivarista pois.
AKV sanoi:Intergenerational sexual relations: The Unknown Ideal
Antakaa rakkauden virrata. Antakaa ihmiselle vapaus, koska hän sitä tarvitsee ja hän sitä kautta hyvin voi. Ei väkipakolla, mutta jos on mukavaa, niin minä olen megessä. Mitä te rakkaat lähimmäiset olette mieltä, haluaisin niin kovasti tietää. Vaikka ette kertoisikaan, ei se haittaa. Odotan teitä siellä jossain, kun tulette luo ilman ahdistusta, ilman narsistista kostoa, suoraan luo - sydämestä sydämeen...
Anssi Manninen sanoi:Myönnän lopultakin olleeni väärässä. Matalahiilihydraattipitoisilla ruokavalioilla ei saavuteta mitään etuja painon tiputuksessa. Olin kokonaan unohtanut, että kyseisissä ruokavalioissa lähtevä nesteen määrä on aluksi paljon suurempi kuin hiilihydraattipitoisimmissa dieeteissä. Olin aina vaan ekstrapoloinut tulokset ensimmäisestä viikosta pidemmälle ajalle. Anteeksi.
Huomasin muuten, että alkaa olla tuossa mahan kohdalla itselläkin pientä pyöreyttä. Olenkin jo alkanut uudelle dieetille, joka koostuu pääasiassa porkkanasämpylöistä ja valaanrasvasta.
Neutraali sanoi:Hei, voisitteko neuvoa jotain hyviä kiinteytysliikkeitä erityisesti reisille ja takapuolelle. En kuitenkaan halua mitään isoja ja rumia lihaksia, vaan sellaiset pitkät ja kiinteät. Olen nyt vuoden tehnyt reidenlähentäjiä ja -ojentajia joka päivä kaksi tuntia putkeen ilman taukoja ja sen jälkeen kaksi tuntia polkenut stepperillä. Liityin juuri tuonne pro-ana -foorumille ja sain sieltä hyviä vinkkejä ruokavaliooni. Tästä eteenpäin juon ainoastaan kupin kahvia aamulla ja syön puolikkaan porkkanan illalla. Ei kai tuossa ole jo liikaa? Mä en vahingossakaan halua lihota. Pitäisköhän jättää tuo porkkana pois? Vitsi kun mun paino tänään aamulla oli 0,1g enemmän kuin eilen. Nyt se oli jo 32,7kg!!! Säikähdin heti että "ou mai gaad, mä oon ihan sikalihava!!" ja lähin välittömästi viiden tunnin juoksulenkille jättäen aamukahvin väliin. Auttakaa hei pliis. Pitäsköhän mun mennä rasvaimuun?
Fabien sanoi:LOLOLLOOO! Vittu mitä tunteellista paskaa jätkät suoltaa täällä! :urjo: Hyi helvetti! Isot miehet jauhaa tunteistansa! Vittu ku oksettaa tämmönen paska!!
Eilenkin muijakaveri tuli mun kainaloon kiehnäämään niin mä sanoin että vittuakos siinä kiehnäät ku mä katon Katuhaukkaa ja juon olutta!! Sit se alko märiseen ja mä sanoin sille että vittu lopeta tuo märinä ja ole VAHVA! Sit läksin päissään salille paiskomaan rautaa ja karjumaan pikkupojille! Vittu jätkät saatana! :kippis1: