Näitä threadeja et tule näkemään (huumor..)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fatso
  • Aloitettu Aloitettu
Saamari teidän juttuja on saanut nauraa maha vääränä :lol2: Joo ja kiitos ihQ Kusimadolle :D

Mike sanoi:
Palstalle uusia moderaattoreita!
Pakkotoiston jatkuvan kasvun takia nimeämme palstalle uusia moderaattoreita
  • Hannibal: Usean vuoden palsta- ja irl-ystävyyden jälkeen nostan hansun kunniotettuun modejoukkoon. Kysykää rohkeasti, hansu ei ilkeile.
  • Poutiainen: Tämän miehen moderaattoristatus oli vain ajan kysymys, tulokset puhuvat puolestaan. BODY-SM: saatana!!!
  • Rinkku: Rinkku on vähän hidas ja tyhmä mutta hoitaa modehommat hyvin. Muistakaa kirjoittaa Rinkulle privat TIK-KU-KIR-JAI-MIN.

P.s. Anteeksi tuo kirosana ylempää... :nolo:

Joona sanoi:
Ollaan kaikki kavereita :)
Mä ajattelin perustaa tämmöiset threadin, kun mua alkaa välillä keljuttaa aika paljon sellainen inhottava palstakeljuilu mitä täälläkin tapahtuu
joskus - ei onneksi paljoa mutta siis musta on kiva kun ollaan kaikki kavereita ja sillee, eiks jee :haart:

Tomi sanoi:
Viekää kavereita kaljalle!
Ajan suomeen englantilaista hyvää pubikulttuuria, tänään mennään neutraalin kanssa kaljalle.

Sumu sanoi:
Ylläpidon ja moderaattoreiden kuvia jälleen ladattavissa
Napattiin Miken kanssa iso satsi kuvia ylläpidon porukasta... tai no oikeastaan vain meistä kahdesta... tai tota Mikekin on vaan parissa kuvassa... Sori linssiludetauti iski muhun aika pahasti!

Eugen sanoi:
Pieruhuumori on parasta!!!
Eugen: Vittu, että mulla repee aina kun meidän laktoosivammainen pomomme päästelee pyrstöyskäänsä kokouksissa - vittu mikä lema, hyi satana!
Rinkku: Hahahahahhaha
Keijo S: LOLOLOLO
reino: Lollero
Aimo: Hohohoho mikä pelle!!!
Hannibal: Ylä aste huumori roks! :rock:
Sniffdaddy: :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Pulla

No nyt on Vegasin reissut reissattu ja niinhän siinä kävi, että akka jätti. Toisaalta se akka pimahti ihan täysin sillä reissulla, nukkui muun muassa loppuajan Cutlerin kuva haarovälissään.

Täytyy todeta, että on siinä kyllä niin perusnegatiivinen nainen, että panee oikein vihaks :curs: . En saanut koskaan siltä myönteistä palautetta mistään, aina mustamaalaamassa palstalaisiakin.
.

Originally posted by Tomi

Millä voimaa kylkiin?

Olen tässä pari viikkoa aina maven maksimipäivänä ihmetellyt kun ei tuo julle kulje. Aina tuntuu että keskivartalosta loppuu voima kun menee yli 250 kg:n vetokumeilla tehdessä. Olen koittanut kylkiä treenata ihan perinteisillä sivutaivutuksilla ( max 80kg*20) ja ilokseni saanutkin yli 3 cm vyötärönympärykseen, rasvojen pysyessä siinä 20 paikkeilla. Silti ei vain kulje, kyykyssäkin tuntuu että kaatuu eteen, viime viikolla 340 koittaessani uusilla trikoilla oli aika nihkeen olonen nosto. Jos jto vaikka vois auttaa?

.

Mike sanoi:
Oltiin juuri Kalimeron kanssa vetämässä jalkatreenit ja siellä joku teinipeelo teki kyykkyä jollain vitun volyymityylillä! HAH! Kaikki tosibodarit tietää, että jalat kasvavat ainoastaan kovilla ykkösillä ja kakkosilla! Vain penkkiin sopii meidän volyymitreeni, missä otettiin just 2*600* 40 kg! Aki meni sitten ilkeyksissään ja veti jätkältä housut alas kesken sarjan, se sitten osaa aina vittuilla aloittelijoille! Olen muuten itse jo vitun kovassa kunnossa ja tarkoitus olisi kisata Ironmanissa ensi vuonna, kirjoitellaan aina muuten Suomi24:selle, nimimerkit Testoman ja Raudo. Kauppa laitettiin kiinni kun vitutti kattella niitä aloittelijoita, ne ei ostanut Animal Stackiä ja kyllästyin änäriin...

Isodino sanoi:
On hyvät työsopimusneuvottelut käynnissä, ajateltiin tänä vuonna paperiliitossa, että annetaan niitä etuja vähän poiskin päin. Onhan se nyt ihan väärin, että omistajien rahat tulee joskus meillekin. Kyllä pyhinä voi ihan normipalkalla töissä olla. Onko jollakulla muuten hyvää ohjelmaa, aloittelin treenata Tukholman maratonille ensi kesäksi.

;)

Faidra sanoi:
Kyllä tuo meidän Pulla on sitten niin suoraselkäinen ja sanansa mittain podarinalku, että hellanlettas! Tosi usein aamuisin vaikka kuinka väsyttää niin kellon soidessa se vaan pomppaa tikkana pystyyn eikä hakkaa torkkunappia, puhumattakaan, että siirtäisi aerobista kuuluisalle "huomiselle"! :thumbs: Ja vaikka välillä tekee mieli Mäkkäriä ja muuta roskasafkaa, niin kattia kanssa! Urhoollisesti se vain kaivaa pakasteseitiä ja parskakaalia kaapista ja laittaa mikroon eikä edes valita!

Lisäksi me tullaan niin kauhian hyvin toimeen kun mä olen alusta lähtien sisäistänyt mitä tarkoittaa lause "pojat on poikia". Vaikka lähes päivittäin on raejuuston jämiä hellan päällä, protujauhon purskeita pitkin poytiä, kerran haukattuja banaaneja kuorineen poydällä, 7 avattua jukurttipurkkia jääkaapissa, ylipitkiä nenäkarvoja, sapelimaisia varpaankynisiä ja kaikkea muuta sellaista mistä olen monesti jo huomauttanut, niin mitä siitä nyt suotta stressaamaan! Ite oon siivonnut ja hoitanut hommat kuntoon ilman turhaa narinaa ja kyllä se Pulla vielä joskus oppii! Ja jos ei opi niin ei sillä nyt niin väliä! Aikani niistä huomauttelin mutta huomasin lopulta itse olevani väärässä! :haart: peipe!

Lisäksi mä oon pikku hiljaa oppinut ja sisäistänyt Pullalta yhen hienon kikan helpottamaan arkista elämää: Jos ei tiedä ovatko esim. vaatehuoneen lattialla olevat sukat likaiset, niin ne voi ottaa, painaa nenää vasten ja ottaa oikein kunnon nuuhkaisun jonka perusteella tehdä arvion onko niitä pidetty kuukausi vai kaksi. Jos vain yksi niin aika kääntää toisinpäin ja taas mennään!

Toinen homma mitä meidän Pulla harrastaa usein on jotain, minkä moni muu varmasti kokisi ärsyttäväksi mutta minä en! Eli joskus kun Pullalta tippuu riisiä, jukurttia, leivänmurusia, makaroonia tai muuta vastaavaa lattialle se luo salaa muhun nopean katseen ja tsekkaa, että huomasinko. Jos en, niin äkkiä vain pois paikalta ja kun jäädään kiinni niin kuitataan koko homma yksinkertaisella "...ttu se mää ollu, tana!". Voi hitsivitsi kun tää jaksaa huvittaa mua joka kerta vaan enemmän ja enemmän! :) On se sitten sellanen huumorimies!

;) & :haart: & :love:

Mike sanoi:
Body-kuvia by Vita

No pistetääs nämä kuvat tännekin.

Käytiin viikonloppuna kameralaukku.com:n Vitan kanssa kuvaamassa Body SM:ssä ja tuli kyllä aika helvetin loistavia kuvia. Siinä on kyllä tyttö, joka ymmärtää bodauksen päälle

Kameralaukku.com:iin tulee muuten lähiaikoina uusi Kehorakennus-osio. Suosittelen tsekkaamaan. On se Vita näppärä typy, aijai!

Neutraali sanoi:
Kyllä posti merkkeily vaati enemmän päältä entä puntti homoilu. On se henkisesti nyt pikkusen vaativampaa ettiä jotain vuoden 1947 Risto Rytin juhla merkkiä entä nostaa 200 kg penkistä.
...

Richard75 sanoi:
Kertokaapa vinkkejä, mikä olisi paras pikkuauto, säästäväinen ja halpa pitää. Oisko joku korealainen merkki, niinku Hyundai tai Kia hyvä? Entä valitsenko diisselin, vai sittenkin minimikokoisen bensakoneen (onkos niitä vielä 800-kuutioisina?)?

Mä en sitten voi käsittää, miten joku viittii ostaa jotain bemua tai mesee, audista ny puhumattakaan. Järkee maksaa pelkästään merkistä, kun tommosen järkikorealaisen saa NIIN paljon halvemmalla!

joku_aloitteleva_punttimimmi sanoi:
Mitenkäs, kun olen kuullut, että vaakaa ei oikeestaan tarvitsisi, että peili ja oma olotila riittäisi hyvin kertomaan, onko läsää liikaa vai ei. Pitääkö paikkansa?

Gillyanne sanoi:
Olet nyt ihan hakoteillä. Mistä lienet moista potaskaa silmiisi saanut, ihan käypi vihaksi, kun tuolla lailla valehdellaan. :curs: Vaaka on jokaisen itseään kunnioittavan punttimimmin tärkeimpiä varusteita. Parempi ostaa laadukas vaaka, mieluiten useampia. Toki mittaat painosi vähintään kerran päivässä ja merkitset sen ylös myös. Lisäksi tulee jokaisen punttimimmin kovasti pohtia ja puntaroida, mitä vaa'an lukemat tarkoittavat, ikinä ei lukemaansa voi olla tyytyväinen!

Gillyanne sanoi:
Oiii, kuinka ihanaa! Olen nyt löytänyt todella halpoja merkkivaatteita! Farkkuja ostin kerralla kuudet parit, vain 250€/pari! Kenkiä tuli shoppailtua tusina paria, oisko ollu keskihinta jossain 150€ paikkeilla per pari, niin halpoja! Parhaita meikki- ja hiustuotteita sai sentään alennushintaan, mulla kun kuluu niitä niin peijakkaan paljon päivittäin, kun olen vakaasti sitä mieltä, että jokaisen kunnon naisen todellakin TÄYTYY laittaa ittensä vaikkapa lähikauppaan menoa varten viimeisen päälle. Meikit, hiukset, kynnet ja tietenkin vaatetus pitää olla just eikä melkein!

Joskus pikkuisen meinaa väsyttää, kun pitää herätä joka aamu 1,5h ukkoa aiemmin, jotta kerkeän ihan vain kevyen arkimeikin ja hiustenlaiton järkätä, ettei rakkaani vaan näkisi mua homssuisen laittamattomana.

S225T sanoi:
Jees, nyt olen löytänyt Sen Oikean Reenitavan! Kaikki muu on valhetta ja paskaa, johtaa VAIN kataboliaan! Ihan turha kenenkään tulla väittämään, että joku muu reenitapa voisi toimia! Reenaan tällä tavalla 4evö, koska mitään vaihtelua en enää tarvitse!

Niin muutes, olisiko vinkkejä hyvästä perheen tila-autosta? Mahdollisimman pienellä koneella, mutta kumminkin tilava saisi olla. Olisikohan joku lestatiolaisperheeltä käytettynä ostettu minibussi dieselkoneella paras ratkaisu?

Pulla ja Faidra sanoi:
Noniin, pistetääs vähän raporttia täältä Pjöngjangin maratonilta! Onneksi saatiin täältä duunia ja dippatyön tekopaikka. Olisi ollut kauheeta joutua lähtemään jonnekin kapitalistisen riiston emämaahan jenkkilään, jossa olisi voinut joutua katsomaan iljettäviä kilpapotareita ja fitnesskotkia, hyi olkoon! :eek: :urjo: Tulostaso tällä maratonilla on kyllä ihan kansainvälistä tasoa, vaikkei täällä muita, kuin Pohjois-Korean omia poikia juoksekaan. On ne kovia menijöitä! Tässäpä muutamia kuvia vielä kommentteineen...

Pistämme huomenna raporttia kunnon meiningistä, illanviettoa Pohjois-Korean tyyliin! Kuulemma luvassa on messevää hupia, kuten ylistyslauluja Suurelle Johtajalle, yhteisvoimisteluharjoituksia rapeassa pakkaskelissä pihalla tomua niellen ja ehtaa työntekoa joko hiilikaivoksessa tai käsin riisipellolla. Emme malta odottaa! Mitäpä sitä ei ahkera työläinen johtajansa hyväksi tekisi!

:wanha:

Ai hitto, mä kuolen nauruun tänne! Ei voi nauraa ääneen ettei Pulla herää.. hahahahaa, ihan loistavia juttuja! :D

Emmah sanoi:
Siis millasia tuloksia te ootte tosta siveystestistä saanu? En edes halua ajatella mitä ihmettä te olette harrastaneet, että tollasia lukuja tulee. Sairasta!

Missasin tänään treenit, kun oli vähän kuumetta aamulla. Mulla on nyt ihan jumalaton paniikki, että perse leviää! Voiko yhdessä päivässä oikeasti suurentua monta vaatekokoa? Huomenna on kyllä pakko mennä lenkille ja salille sekä aamulla että illalla, että saan tän päivän kalorit poltettua!

Ainiin, ajattelin muuten alkaa pro-anaksi ja kans vegetaristiksi. Sain valmentajalta just uudet ohjelmat, joissa kehotetaan syömään silakka aamulla ja ruoto illalla. Kuulostaa kuitenkin tosi väkivaltaiselta, itse olin ajatellut jotain "peruna aamulla, kuoret illalla" -dieettiä ennemmin. En kyllä tajua miten joskus oon voinu edes ajatella El Toron pihviaterian syömistä, saati käydä siellä monena päivänä peräkkäin. Alkoholin käyttö loppuu myös tähän - ei tarvii tulla drinkkiä enää tarjoamaan.

Parasta tässä viikossa oli kuitenkin se, kun tapasin sekä Nalle2000:n että IhanaHelenan... ihan huipputyyppejä!
Faidra sanoi:
Emmah mä pistän sulle mailia huomenna, pitää sopia mennäänkö täällä paikalliseen kuviokelluntakerhoon vai tehdäänkö vapaaehtoistyötä joka päivä. Oon ostanu meille jo seitsemän vodkapulloa jaettavaksi tolle viikolle, joten aloitat sen juomalakkos vasta reissun jälkeen.

Ainiin ja yks juttu, myin Pullan siksi aikaa varakkaalle keski-ikäiselle amerikkalaissedälle ilopojaksi, eipähän tarvii senkään nalkutusta kuunnella joka ilta jos vedetään latex-vetimet päälle ja lähdetään paikallisiin S/M-luoliin.

Weak sanoi:
Oon nyt niin innostunu tosta HST:stä, että ajattelin ottaa sitä 5krt/vko, mutta saako mun kyynärvarret enää tarpeeksi rasitusta kun mun viime 23-jakosessa ohjelmassa ne kuitenkin reenattiin 3 kertaa. Ps. ZeiZei on kynis

Inska sanoi:
Treffit meni hyvin.

Sumu sanoi:
Marchi, mä oikeesti arvostan sun juttuja. Siis oikeesti, vituttaa kun sun sanansäilä heilahtelee nopeammin kuin sapeli Lumbagolla. Siksi kaikki tää. Sori. Forgive me.

Emmah ja Annie Stark - yhteiskommentti sanoi:
Päätimme nyt sitten aloittaa ihan ihka oikeasti elinikäisen selibaatin.

MsEvilEve sanoi:
Suhde ilman S/M:ää, on sama kuin suhde ilman Golden Showeria, eli helvetin tylsää.

Teho sanoi:
Siis häh, onks klitta muka siellä? Eix se ookkaa kurkussa? Kuis muuten sitä vois kielellä liplatella?

Private message from Winsu to Marchi sanoi:
Juu, kiitti vaan, Näänää kehräs kun turboahdettu Diiseli koko yön!;) Mutta sanoppas, pitäisikö se tennispallo ottaa nyt jo pois sen suusta, ja pitäskö se pesäpallomaila pestä?

Viitala sanoi:
Kävin puhumassa yhdelle tytölle.

:)

Strappado sanoi:
Parisuhteen vastamäki
Olemme asuneet eugenin kanssa nyt puoli vuotta yhdessä ja alkuun hän oli niin ihana, kantoi tonnikalat aamulla sänkyyn ja hieroi kipeitä gluteus maximuksiani. Kävimme myös usein päiväkävelyllä korkokengissämme samanlaiset nahkapuvut yllä ja pussailimme aurajoen rannalla. Eugen vain kikatti kun huulipuna tahrasi hänen suunsa ja mun rataristinapakorun. Mutta nyt lieben taivaalle on noussut mustia pilviä, kuin pommarilaivue Dresdenin yllä. Mikä neuvoksi? Jakikin kakkii vain velliä hädissään ja yrittää piiloutua häkin nurkkaan.

eugen sanoi:
Jmlt lutka! Mitä sä täällä kirjoittelet meidän suhteestamme?? Sä tiedät mitä tästä seuraa! Kuoppa!!!!

Strappado sanoi:
Ei kulta, en mä tarkoittanut, mä vaan hyvällä! *itkee ja laskeutuu kuoppaan*

eugen sanoi:
*seisoo kuopan reunalla meikattuna Jaki sylissään* Se hieroo voidettaa ihoonsa. Se tekee niin, kun sitä käsketään.

Strappado sanoi:
Meine herr... perheeni maksaa käteisellä valtakunnamarkkoja. Minkä tahansa summan minkä pyydätte.

eugen sanoi:
Se hieroo voidetta ihoonsa tai muuten se saa taas letkusta. *sylilemmikilleen, Jakille* Kyllä se saa, Jaki, eikö saakki? Se saa letkusta.

Strappado sanoi:
Okei... okei... okei. Meine herr, jos lasket minut menemään, en nosta - en nosta syytteitä, minä lupaan. Katsos, äitini on puolueessa todella tärkeä henkilö... luulenkin että jo tiedätte sen.

eugen sanoi:
Nyt se laittaa voiteen koriin.

Strappado sanoi:
Minä haluan kotiin! Minä haluan kotiin!

eugen sanoi:
Se laittaa voiteen koriin.

Strappado sanoi:
Haluan nähdä äidin! Minä tahdon nähdä...

eugen sanoi:
Laita se v***n voide koriin!

...

Crusader sanoi:
Liityin viime viikolla Vasemmistoliittoon havaittuani, ettei oikeistopolitiikka vastaa humaaneja näkemyksiäni. Miksi muka ihmisten pitäisi töissä käydä? Nostetaan vaan verotusta, niin valtio voi maksaa kaikille plasmatelkkarit. Kyllähän se on meidän velvollisuutemme ihmisinä pitää huolta muista ja etenkin köyhimmistä. Henkilökohtainen vastuu oli oikeasti ihan paska ajatus; valtion tulee ottaa suurempi rooli yhteiskunnassa. Maahanmuuttajien asemaa on parannettava ja Suomen tulisi ottaa enemmän pakolaisia.

Eilen kävin tapaamassa yliopiston vasemmistoälykköjä. Me sosialistit ollaan muuten metkaa porukkaa. Etenkin AKV on ihan vitun hyvä jätkä ja oon sen kanssa täysin samaa mieltä asioista.
.

Eugen sanoi:

Ei... :lol2: Vittu... :lol2: Totaali repeäminen. :lol2: Nauroin kyyneleet silmissä pari minuuttia :lol2:

iivili sanoi:

Just just :D Täältä pesee....

iivili sanoi:
Voisko joku sendiä irkissä Elastisen soololevyn tai uusimman NRJ Hits Mixin? Mitää heviä ei prkl sentäs tueta! Paitti tietenki Rammsteinia, se on silkkaa parhautta :rock: Mähän en oo levyjä ostanu enää vuosiin, mitä turhia kun ilimaseksikin saa waretettua.

iivili sanoi:
No mikäs ihme nyt, ku täällä vaa jotain kälystä halpisheraa tai riisiprotua suositellaan? Kyllä ny prkl hydrolysaattia olla pitää, ja ainaki kolmivaiheinen palkkari, muuten ei tuu mistään mitään! :curs:

Cockton sanoi:
Kävin eilen idolini Mikael Fogelholmin luennolla. Se mies on kyllä guru ja jumala samassa persoonassa! :worship: Tuon luennon jälkeen olen entistäkin vakuuttuneempi siitä, että hiilarit ovat sitä parasta ravintoa ihmiselle. Meikä veteleekin nykyään lounaaksi usein ihan valkoista pastaa ketsupilla, ja salaatista jätän ehdottomasti öljykastikkeen pois. Jos kuitenkin erehdyn ostamaan jauhelihaa, valitsen ehdottomasti sitä kaikkein vähärasvaisinta laatua, ja huuhdon sen sekä ennen, jälkeen, että kesken paistamisen, ja kuuraan pannun jälkeenpäin kloriitilla, jotta mahdollisimman vähän ällöttävää ja lihottavaa rasvaa päätyisi suuhun asti. :urjo:

mölliskö sanoi:
Mä olin eilen baarissa ekaa kertaa kahteen vuoteen, ja että mua ällötti, kun porukka heilui siellä ihan hirveessä kännissä :curs: Mä sentäs join vain yhden siiderin koko illan aikana ja siihenkin meni aikaa kolme tuntia, etten vaan tulisi humalaan, kun mä en yhtään tykkää olla kännissä.

Mike sanoi:
Uusia tuulia elämässäni..
Kauan on tätäkin polkua tullu tallattua, mitalleja voitettu ja firmoja perustettu.
Mutta nyt on aika asettua aloilleen, kumppanin kanssa on lainaa tullut otettuu ja ostettua omakotitalo turusta, farkkuvolvo ja koiranpentu. :haart:
Naimisiinkin on tarkoitus mennä kun saadaan ensin taakse kaikki muutot ja tuparit. Ja ei se lapsikaan ole mikään mahdoton ajatus.
Jätän taakseni tämän bodarin elämän, ainoa liikunta mitä tulen harrastamaan on vällyjen välissä.. ;)

Kiitos ja näkemiin kaikille pakkisen ihanille ihmisille, vipit näen varmaan vielä tupareissa. :kippis1:

FakeEDIT:
Muutto tapahtuu 5.marraskuuta joten sen jälkeen löydätte minut ja Aimon turun puolelta. :love:

...
Aimo sanoi:
M:Porkkanoita
100kiloa käyttämättömiä ja 70kiloa käytettyjä porkkanoita
yhteensä 85e.
Haku turusta.
...

Viimeksi muokattu:
Tomi sanoi:
Coleman qwnaa Kotlerin !
Hahaa, tiesin että paras voittaa taas, eli Coleman, MINUN suosikkini. Siinä on miehellä homma hanskassa, voimaa löytyy, artikulointi taidoilla pääsisi presidentiksi ja ravinto hallussa 110% !! Guu ou ziiiiigen !! Nautintoani parantaa vain yksi seikka, meritursaan lisäksi, nimittäin se että Valkoinen Valas Kutleri Kotleri a'la valkoinen apina hävisi taas, hahaa, hankkis hukkapätkä rusketuksen. Big Nasty qwnz !!

Rinkku sanoi:
Kysymys treenistä..

;)

Integrandi sanoi:
Hitto vie, kun tostakaan asiasta en tiedä mitään, muuten kyllä neuvoisin.

Tämä on muuten helvetin hauska ketju.

IsoDino sanoi:
On se perkele kumma, jos noihin paperimiesten palkkoihin ja etuihin ei mitään rotia saada. Äijät istuu päivästä toiseen perseellään ja nostavat ylisuurta liksaa. Luulevat vielä, että muut ammattiliitot on oikeasti niiden vaatimusten takana. Omaa oksaa sahaavat. Ja se on selvä, että Suomeen ei paperifirmojen kannata investoida korkeiden palkkojen vuoksi.

...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom