Saamari teidän juttuja on saanut nauraa maha vääränä :lol2: Joo ja kiitos ihQ Kusimadolle :D
Mike sanoi:Palstalle uusia moderaattoreita!
Pakkotoiston jatkuvan kasvun takia nimeämme palstalle uusia moderaattoreita
- Hannibal: Usean vuoden palsta- ja irl-ystävyyden jälkeen nostan hansun kunniotettuun modejoukkoon. Kysykää rohkeasti, hansu ei ilkeile.
- Poutiainen: Tämän miehen moderaattoristatus oli vain ajan kysymys, tulokset puhuvat puolestaan. BODY-SM: saatana!!!
- Rinkku: Rinkku on vähän hidas ja tyhmä mutta hoitaa modehommat hyvin. Muistakaa kirjoittaa Rinkulle privat TIK-KU-KIR-JAI-MIN.
P.s. Anteeksi tuo kirosana ylempää...
Joona sanoi:Ollaan kaikki kavereita
Mä ajattelin perustaa tämmöiset threadin, kun mua alkaa välillä keljuttaa aika paljon sellainen inhottava palstakeljuilu mitä täälläkin tapahtuu
joskus - ei onneksi paljoa mutta siis musta on kiva kun ollaan kaikki kavereita ja sillee, eiks jee :haart:
Tomi sanoi:Viekää kavereita kaljalle!
Ajan suomeen englantilaista hyvää pubikulttuuria, tänään mennään neutraalin kanssa kaljalle.
Sumu sanoi:Ylläpidon ja moderaattoreiden kuvia jälleen ladattavissa
Napattiin Miken kanssa iso satsi kuvia ylläpidon porukasta... tai no oikeastaan vain meistä kahdesta... tai tota Mikekin on vaan parissa kuvassa... Sori linssiludetauti iski muhun aika pahasti!
Eugen sanoi:Pieruhuumori on parasta!!!
Eugen: Vittu, että mulla repee aina kun meidän laktoosivammainen pomomme päästelee pyrstöyskäänsä kokouksissa - vittu mikä lema, hyi satana!
Rinkku: Hahahahahhaha
Keijo S: LOLOLOLO
reino: Lollero
Aimo: Hohohoho mikä pelle!!!
Hannibal: Ylä aste huumori roks!
Sniffdaddy: :lol2: