Halutaan lihakset näkyviin kiitos !
Heippa kaikki ihanat punttimimmit minäkin pääsin vihdoin liittymään joukkoonne ! Paljon olen täältä jo treeni ja ravintovinkkejä saanut ja nyt haluaisinkin viisammilta vielä pientä varmistusta siitä toiminko oikein saavuttaakseni tavoitteeni. Olisi super ihanaa jos joku jaksaisi lukea ja kertoa voinko jotain vielä tehdä toisin !
Eli: Pari vuotta olen melko ahkeraan käynyt salilla 4-5krt/vko enemmän ryhmäliikunnoissa (pump, combat, spinning yms.) mutta myös ihan salillakin tekemässä lyhyempiä sarjoja isommilla painoilla (eikö tuo olekin oikea tekniikka saada habaa näkyviin?). Lihaksia on toki tullut mutta ei mielestäni tarpeeksi treeniini nähden ja haluisin olla vielä tikimmässä kunnossa ehkäpä jopa ilmoittautua seuraavaan fitnesmalli2012 skabaan jos olen niin rohkea. Olen koko ajan yrittänyt pitää kalorimääräni 1500-1600kcal/vrk mutta minulle on valjennut että tämä on ihan liian vähän eikö ? Voisiko parempia tuloksia saada jos nostaisin 2000kcal/vrk tai jopa enempi? perusaineenvaihduntani on testin mukaan 1500kcal. Eilen ostin myös hera80 ja malto6 ja kalaöljykapselit joskos niistäkin hyötyisi jotain? Tänään kävin myös ihan ekalla HIIT lenkilläni
Olen 175cm pitkä painan 62kg ja rasvaprossa on 23 mitä halusin pienemmäkis vaikka tuo onkin normaali ja hoikka olen ! Tässä vähän osviittaa mitä muuten suuhuni pistän tai siis mitä tästä lähtien aion suuhuni pistää nostaakseni energiansaantia
HIIT-lenkki
Aamiainen: ruispuuro, mehukeitto, appelsiini, kahvi, raejuustoa, kalaöljyt
lounas: koululla kinkkuwrap salaatti tänään+piimää
välipala: maitorahka 250g+hera80 1dl+ maitoa+banaani sekaisin
ennen treeniä tota maltoa
Treeni combat + pump
malto+hera80
ja nyt varmaan vielä heitän jotain raejuustoa naamaan tai vastaavaa
Arvostaisin todella paljon jos joku fiksu jaksaa pitkän sepustukseni lukea ja jopa vielä vastatakin (toivottavasti laitoin tämän oikeaan aihealueeseen..)