Se riippuu niin siitä mitä tekee siellä kuntosalilla. Itse oon keskittynyt isoihin liikkeisiin (sjmv, kyykky, ylätalja jne.), niillä saa hyvin tuntumaan myös keskivartaloon.
sama! menny reilusti yli vuoden verran näitä treenatessa ja pakko myöntää että kroppa on paljon timmimpi kuin aikasemmin.
Mua ärsyttää välillä ihan suunnaatomasti naistenlehtien eri "kiinteytymisvinkit", mutta yhdessäkään niistä ei puhuta kuntosaliharjoittelusta sanallakaan... hypitään ja pompitaan ihme asennoissa ja joskus joku kahvakuulakin saattaa olla mukana hyvällä tuurilla.
Munkin moni kaveri puhuu aina siitä, että ois kiva
kiinteytyä, mutta näkyvät vatsalihakst, lihaksikkaat reidet ja kädet on ehdoton ei. Ihme käsitys naisilla on kiinteytymisestä, sillä se mitä ilmeisimmin tarkottaa siimakäsiä, litteetä vatsaa ja kivan pyöreetä peppua. Sitte ravataa kaiken maailman jumppatunneilla ja syödään reilusti alle kulutuksen että jos sitä kiinteytyisi.. Joskus oon yrittäny valaista asiaa että aika turhaa sitä on ravata jumpissa ja syödä älyttömän vähän, lihaksethan (se olennaisin asia) siinä katoo:jahas:
Mulla lähteny vatsanseudun rasva ja alkanut treenautut vatsalihakset näkymään, kun oon alkanu syömään paremmin. Eka askel oli säännöllinen aamupala, alussa yökötti mutta nyt on suorastaan huutava nälkä aina aamusin kun herää ja koulussanki kannan aina jotain välipalaa mukana, ja kun viitti oikeesti panostaa siihen syömiseen että sitä on riittävästi ja se on kunnollista, nii liikunnastakin sai paljon enemmän irti.
Hei, en tiedä onko tämä oikea osio kysymykselleni, mutta haluaisin kiinteytyä, mutta en diettaamalla vaan kasvattamalla lihasmassaa ja sen jälkeen mahdollisesti polttamalla vähän rasvaa pois. En oo koskaan aikaisemmin kasvattanut lihasmassaa, joten siitä olisi vähän kysyttävää. Eli onnistuuko tämä jos treenaan yksijakoisella 2 kertaa viikossa (pitäisikö tuohon ottaa 1-2 aeroobista mukaan?) ja söisin 2500kcal? Mun peruskulutus on n. 1700kcal, joten jäisin tuossa n. 500kcal plussan puolelle. Aikaa tälle projektille ajattelin varata 2kk, riittääkö se? Kiitos jo etukäteen jos joku viitsii vastata
En ole mikää ekspertti vaa alottelija itsekin, mutta mä kans mietin samaa ja sain neuvoja täältä eli yksjakoisella ehkä sen kolmisen kertaa viikossa niin hyvä tulee. Ite teen pari kertaa viikossa hiihtolenkkejä, ei siis mitään hirveetä menoa vaan suht matalla sykkeellä, oon ymmärtäny että se polttaa sitä ylimäärästä rasvaa jos sitä on, mutta oon kyllä varautunu siihen että se kaikki ylimääränen ei lähe kun syö yli kulutuksen joka tapauksessa..