Musiikki salilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yannara
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
42
Käyn firman salilla, jossa käy muutama muukin ihminen minun lisäksi. Käyn aamulla, joten olen useinmiten ensimmäinen. Laitan musavehkeet päällä, ja limp bizkittä, kornia tai jotain muuta "mättöä sisään".

Yleensä missä tahansa salilla kuunnellaan radiota. En haluaisi olla vittumainen kusipää joka pilaa muiden treenit raskasta musaa soittamalla, mutta kun joku muu tulee salille, en kysy, enkä itse vaihda levyä. Toki jos minulta kysyttäisiin/valitettaisiin, niin tottakai laittaisin radion päälle ja asia olisi pihvi.

Kysymys kuuluu; onko se minun tehtävä pitää huoli, että muut viihtyvät salilla, eikä niiden olo mene pilalle hevimetallin takia? Vai odotanko aloitetta heiltä?

ps. en soita sitä musaa mitenkään kovalla, jopa hiljaisemmalla kuin porukka pitää radiota.

Eipä tuohon mitään yleispätevää sääntöä ole. Jos joku alkaa kulmien alta kyräillä, niin kysyy, että häiritseekö tuo musiikki. Varmaan suurin osa on ihan tyytyväisiä rankempaan treenimusaan.

Tulee mieleen, että melkein ainoa pätevä kompromissi musan suhteen on hiljaisuus. Ite tykkään energisestä rokista (Peer Günt, Motörhead jne.) tai kaikenlaisesta hevistä reenimusana (jep, grind coresta tms. ankarasta mättöpaahdostakin), mutta ymmärrän vallan hyvin, että suurin osa ei noista perusta. Siksi jos minkäänlaista ristiriitaa asian suhteen on, laitteet hiljaiseksi vain.

NRJ, Nova ja KissFM ovat huonoimpia mahdollisia... tai no, parhaimpia mahdollisia mun reenifiiliksen pilaamiseen, mutta tiedän, että jotkut niistäkin pitävät. Toivottavasti hekin tajuavat, että hiljaisuus on paras kompromissi. Tai no, eihän salilla hiljaista ole, jos radio on hiljaisena, ainahan siellä se kotoisa raudan kolahtelu, puhina & ähinä kuuluu, niinkuin pitääkin. :)

Limb Bizkit, Korn= Mättöä?! Tossa yhtälössä joku mättää :O

Sellaista musiikkia ei olekkaan josta kaikki pitäisivät. Mua ainakin rupeaisi lähinnä vituttamaan, jos joku laittaisi jotain saatanan örinäheviä soimaan. Räppi toimii varmasti parhaiten minulla.

Timba79 sanoi:
Sellaista musiikkia ei olekkaan josta kaikki pitäisivät. Mua ainakin rupeaisi lähinnä vituttamaan, jos joku laittaisi jotain saatanan örinäheviä soimaan.
Jep. Myös täysin puhkikulunut bodariklisee Rammstein on sieltä ja syvältä.

No joo, kyse oli lähinnä siitä, että mikä on se oikea käyttäytymistapa. Itse oletan, että jos ihmistä häiritsee musiikki, niin se joko itse kysyy tai menee vaihtamaan. Eikö? Eihän mun tarvi tehdä mitään (haluanhan mä sitä kornia kuunnella, jos ketään ei erityisesti haittaa).

Tomi sanoi:
Jep. Myös täysin puhkikulunut bodariklisee Rammstein on sieltä ja syvältä.

Älä muuta sano. Ei silti, joku Radio City nyt on ihan kuunneltavaa salillaki, tosin menee mulla NRJ:kin ihan hyvin. Molemmista tulee jotain hitaita lässynlässyn biisejä, mutta vähemmän ne mua haittaa kuin ne vitun mainokset. Eipä tuo musiikki mitään suurempia "kiksejä" mulle muutenkaan salilla anna.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Meijerillä soi ihan ok musaa, mutta se on alkanu SäRkEmÄäN ihan helvetisti. Alkaa päätäkin särkemään, kun Tarja Turunen kuulostaa joltain ampiaisen surinalta. Ja siellä toisessa päässä ei kuulu jostain syystä mitään. :wall:

metallia perkele

kyllä se on niin että kunnon treenimusa on metallia, Brujeria, Behexen, Arch enemy, ja monet muut death/black orkesterit.

Pakko sanoa.. Jos haluaa oikeasti sen viimeisenkin adrenaliinitipan kehosta irti kokeilkaa soittaa aivan täysillä Dope - Die motherfucker die. AAAAAAAAAAAARRRRRRRRGGGGHHHH!!!!

Jaa oisko Helsingissä jokin sali jossa kuulisi raskaampaa musiikkia ja kovemmalla? Itse tykkäisin tästä kovasti :) eipä ole vastaan tullut.

Punttis tällä hetkellä Maastrichtissa soittaa kakkaa, mutta kun pääsee pukuhuoneiden puolelle meininki onkin aivan eri; musavalikoima on helvetin hyvä!! Se on aina ilo mennä pukkareihin kun kaikki muijat on jo ihan musan pauloissa, ruvetaan aina kuorossa tyyliin lauleskelemaan samalla kun vaihdetaan vaatteita/suihkutetaan/meikataan. Tosi hyvä fiilis aina treenin jälkeen ja kaikki musankin takia hyvällä tuulella. En tiedä onko miesten puolella fiilistelyt yhtä letkeitä... :D

Naene sanoi:
Se on aina ilo mennä pukkareihin kun kaikki muijat on jo ihan musan pauloissa, ruvetaan aina kuorossa tyyliin lauleskelemaan samalla kun vaihdetaan vaatteita/suihkutetaan/meikataan. Tosi hyvä fiilis aina treenin jälkeen ja kaikki musankin takia hyvällä tuulella. En tiedä onko miesten puolella fiilistelyt yhtä letkeitä... :D

Nyt mä en saa päästäni sitä kuvaa että meidän salin pukkarissa jätkät laulais kuorossa ja jorais penkeillä. Mielenkiintosta.

Mun salilla soi pukkarissa radio suomi, ei ihan samoja viboja anna ;)

Belmondo sanoi:
Nyt mä en saa päästäni sitä kuvaa että meidän salin pukkarissa jätkät laulais kuorossa ja jorais penkeillä. Mielenkiintosta.

:lol2:

on se sitten mukavaa :rock:

Mulle ei ole sillä musalla niinkään väliä kunhan vain radio ei ole päällä. Mieluummin treenin aikana kuuntelisi musiikkia kun jotain esim. tietokilpailua. Jos itse pääsen ensimmäisenä salille niin laitan kyllä soimaan raskaampaa musaa, josta itse tykkään. Vaihtaisin kyllä sen mielelläni jos joku pyytäisi. Useimmiten vaan sitä kävellään radiolle ja vaihdetaan musa muilta mitään kysymättä. Tuo kyllä vituttaa. Kerrankin eräs äijä tuli salille ja melkein samantien käveli radiolle ja matkalla ilmoitti puolihuutoa että "Tälläistä hevipaskaa ei enää kuunnella".

Jos musta olis kiinni, salilla sois aina death/black metallia, mutta radiomusiikkikin menettelee. Joskus mainokset vie liikaa huomiota ja keskittyminen herpaantuu. Myös biisit kuten Nothing Else Matters on kunnon treeni killereitä.

yannara sanoi:
Kysymys kuuluu; onko se minun tehtävä pitää huoli, että muut viihtyvät salilla, eikä niiden olo mene pilalle hevimetallin takia? Vai odotanko aloitetta heiltä?

Vakiosalillani tätä ongelmaa ei ole, koska siellä soitetaan eri viikonpäivinä eri radiokanavia, listan mukaan, no questions asked.

Mutta sitten tuolla maakunnassa kun olen käynyt lomilla salilla, niin kyllä se aika lailla menee normaalien kohteliaisuussääntöjen mukaan.

Jos olen siellä yksin ja luukutan jotain örinää ja paikalle tulee muita, niin käyn pistämässä musaa hiljemmalle. Jos se musan laatu häiritsee, niin mun mielestä on ihan ok että joku käy vetämässä sen kiinni.

Itse en lähde vaihtamaan soivaa levyä vaikkei se just lempimusaa oliskaan. (No ehkä jonkun smurffi-hitsin kohdalla voisin ruveta jo murisemaan.) Muutaman kerran on ollu naisia kuntupyöräilemässä ja selkeästi vain jäänyt joku radiokanava päälle. Olen käynyt kysymässä että sopiiko että pistän örinää soimaan :) Joka kerta on sopinut.

Kerran soittimessa oli jotain örinää, ja kun levy loppui, kävin laittamassa lisää örinää. Kaikki oli tyytyväisiä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom