Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
yannara sanoi:Kysymys kuuluu; onko se minun tehtävä pitää huoli, että muut viihtyvät salilla, eikä niiden olo mene pilalle hevimetallin takia? Vai odotanko aloitetta heiltä?
ps. en soita sitä musaa mitenkään kovalla, jopa hiljaisemmalla kuin porukka pitää radiota.
ei kuljeTRENT sanoi:" Samalla lailla ne treenit kulkee musiikista riippumatta.
:.
neutraali sanoi:ei kulje
Belmondo sanoi:Nyt mä en saa päästäni sitä kuvaa että meidän salin pukkarissa jätkät laulais kuorossa ja jorais penkeillä. Mielenkiintosta.
yannara sanoi:No joo, kyse oli lähinnä siitä, että mikä on se oikea käyttäytymistapa. Itse oletan, että jos ihmistä häiritsee musiikki, niin se joko itse kysyy tai menee vaihtamaan. Eikö? Eihän mun tarvi tehdä mitään (haluanhan mä sitä kornia kuunnella, jos ketään ei erityisesti haittaa).
Aapina sanoi:Mutta kaikkein pahinta on silti, jos menee aamusta salille(opiskelijalla yleistä, kun luennot alkavat joskus 11:sta). Siellä on kunnon eläkeläisryhmittymä jo klybikortilla sisässä. Koko ajan tulee radiosta jotain "Aiiikkkuuuiinenn naiiinenn mä oooonnn", Suomitangoa/iskelmää. Kyllä se pistää viimeistään hymyn huulille, kun yrittää nostaa kyykkyä ja radiosta kajahtaa "Hopeinen kuu luuuuoo, meeerelllee silttaaaaa". Sitten jos sitä yrittää vaihtaa, paremmalle kanavalle, tulee kyräilyä ja katseita näiltä vanhoilta mummoilta.
Minä haluan rikkaaksi ja oman salin alakertaan. (Sanoo mies, joka on hakemassa poliisiksi :itku: ).
Itse jos saan päättää musiikin, se on jotain metallimättöä. Vanha kunnon rocky-soundtrack nostaa tuloksia ainakin 5kg-per osa-alue :D