Musiikki salilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yannara
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
"Saatanan örinäheviä" sen olla pitää :thumbs:. Tai samapa tuo oikeestaan. Samalla lailla ne treenit kulkee musiikista riippumatta.

Paitsi jos siellä soi joku jouniggaräppipaska niin tulee ehkä vedettyä enemmän asenteella treenit kun on kiire pois :rolleyes:.

yannara sanoi:
Kysymys kuuluu; onko se minun tehtävä pitää huoli, että muut viihtyvät salilla, eikä niiden olo mene pilalle hevimetallin takia? Vai odotanko aloitetta heiltä?

ps. en soita sitä musaa mitenkään kovalla, jopa hiljaisemmalla kuin porukka pitää radiota.

No minusta tärkeintä tuossa on juuri se äänenvoimakkuus, en itse kuuntele kornia tai muuta vastaavaa mutta jos se ei soi hirveän kovalla niin ei vitutuskerroinkaan nouse sietämättömäksi, tosin meidän salilla jos joku alkaa luukuttamaan jotain neekeriräppiä niin tämä herra marssii vaihtamaan radion puolelle. Jos salilla on vain muutaman muu punttaaja niin silloin on suht helppo kysyä että häiritseekö kyseinen musiikki ja voi ehdottaa radiota vaihtoehtoisesti.

Jos ei ole sun sali, niin älä odota ihmisten tulevan sanomaan sulle mitään. Olisi noloa, että joku asiakas menee valittamaan salin pitäjälle, että en pidä ton musiikista. Nimittäin mä olen yksi sellainen nolo tapaus :D

Meijän salilla soi aina radio, paitsi silloin kun joku iso, vihainen setä pistää soimaan jotain kirkonpolttokamaa. :rock: (Kiitos, isot vihaiset sedät. :) ) Mieluiten mä kuuntelisin jotaki mahdollisimman synkkää ja raskasta kun treenaan... Houkuttais joskus roudata Slipknot mukaan salille, mutta veikkaan että mut kivitettäis käsipainoilla jos sen tekisin. Täytynee investoida minidisciin ja jättää jengi ihmettelemään että mitä toi ämmäperkele murisee ja irvistelee.

Musiikki on yksi maailman aiheista mistä ei kannata makuasioitten takia kiistellä.

Tähän äitin lause:
Kuulemma ei kannata baarissa sanoa tutullu huppelissa jos hän kuuntelee omaa mielimusiikkia, että minä en voi tajuta ihmisiä jotka pitävät/kuuntelevat tällaista musiikkia. Kannattaa koittaa tota ja yrittää herättää keskustelua. :D

Kiss FM tai pahimmillaan Nova ne louhii sillä salilla missä käyn. Ongelmahan on tietysti suhteellisen helposti ratkaistavissa tuomalla oma musa omassa laitteessaan omilla kuulokkeilla :) Kivasti myös blokkaa ulkomaailman pois. Ainoa hetkittäinen haitta koituu asiaan kuuluvista piuhoista - ajoittain ne on aina jossain tiellä tai uhkaavasti kiristämässä kohti kuoliota.

Slayeria ja Strapping Young Ladia tai Rage Against the Machinea tulee kuunneltua aika paljon, varsinkin aerobisessa. Devin huutaa ja mä juoksen, ihanaa :haart:

Belmondo sanoi:
Nyt mä en saa päästäni sitä kuvaa että meidän salin pukkarissa jätkät laulais kuorossa ja jorais penkeillä. Mielenkiintosta.

Kovin vaikeaa ei ole kuvitella, että kun sakemannit ovat saaneet nahkashortsinsa vedettyä jalkaan, niin mennään vessaan, jossa yhden seinän peittävän peilin edessä seisoo nahkapöksyjä rivissä viiksiään kampaamassa ja lallattelemassa.

En tiedä miksi, mutta omien ja kavereiden kokemuksien perusteella saksalaisiin tutustuttuaan ei voi välttyä rasistisilta ajatuksilta ennen pitkää.

Njaah, ihan sama kai tuo on mitä musiikkia salilla soitetaan. Meidän salilla soi yleensä joku radiokanava. Jotkut heviörinät lähinnä ärsyttävät juuri kliseisyydellään.
Kerran kyllä jäi kyykky sarja kesken kun radiossa Michael Monroe aloittaa "...The nights are wearing me down..." Istuin biisin ajaksi alataljaan ja fiilistelin teinivuodet mielessä :rolleyes:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mä olen ihan suosiolla ottanut mp3-soittimen mukaan reenatessa, koska välillä tulee sellaista paskaa salin radiosta ettei mitään järkeä. Kanaviakaan ei jaksa surffata koko ajan kun samaa tavaraa tulee joka tuutista. Toiseksi jos antti huisku laulaa radiossa jotain settiään vaikka levyltä "ensimmäinen" niin voi luottaa että mulla silloin tekeillä oleva toisto on "viimeinen". Pohjat veti kyllä joku kirkko-setä joka pudotteli niin kuivaa settiä, ettei mitään määrää... ei ollu helppoa ei kun vielä sopivasti oli jäänyt oma soitin kotiin.

AC/DC, Iron Maiden, Faith No More,...ym. siinä on hyvää settiä

Siä salilla, missä ite käyn soi lähes aina joku *keleen kikkelihevi. Ei oo mitään ärsyttävämmän kuulosta kun joku äijä hoilottaa kovaa ja korkealta samalla, kun "tilulilu"-kitarat huutaa taustalla.

Hah, radio suomipop siellä soi tai sitten jotain muita vastaavia.. Mikäs sen ihanampaa kun katri helenan tulkitsemat kuolemattomat iskelmäklassikot.

NOT! onneksi on mp3-soitin <3 Diabloa soimaan niin johan treeni kulkee. :thumbs:

yannara sanoi:
No joo, kyse oli lähinnä siitä, että mikä on se oikea käyttäytymistapa. Itse oletan, että jos ihmistä häiritsee musiikki, niin se joko itse kysyy tai menee vaihtamaan. Eikö? Eihän mun tarvi tehdä mitään (haluanhan mä sitä kornia kuunnella, jos ketään ei erityisesti haittaa).

Olettaisin myös niin, että jos ihmistä häiritsee musiikki niin se menee vaihtamaan sen tai kysyy, että voiko musiikkia vaihtaa. Näin ainakin meidän salilla toimitaan.

:offtopic: Meidän salilla soi usein radio; Kiss Fm, Energy, Nova tai sitten joku hemmetin humppakanava...sitten menee kyllä hermot ja treenit päin... :wall:

Tulee muuten aika outo fiilis jos salilla ei kuulu mitään musiikkia. Yhtenä päivänä ei salillani jostain syystä soitettu mitään, ja tuntui aika kummalliselta kun on tottunut että sieltä kaiuttimista jotain tulee.

Kyllähän sitä jotain rankempaa musiikkia treenimusiikkina mieluusti kuuntelisi mutta tietysti pitää muutkin ottaa huomioon. Eniten ottaa päähän radiokanavilta tulevat ärsyttävät mainokset. "Eevalla on hiivaa alapäässä..." :rolleyes:

Mutta kaikkein pahinta on silti, jos menee aamusta salille(opiskelijalla yleistä, kun luennot alkavat joskus 11:sta). Siellä on kunnon eläkeläisryhmittymä jo klybikortilla sisässä. Koko ajan tulee radiosta jotain "Aiiikkkuuuiinenn naiiinenn mä oooonnn", Suomitangoa/iskelmää. Kyllä se pistää viimeistään hymyn huulille, kun yrittää nostaa kyykkyä ja radiosta kajahtaa "Hopeinen kuu luuuuoo, meeerelllee silttaaaaa". Sitten jos sitä yrittää vaihtaa, paremmalle kanavalle, tulee kyräilyä ja katseita näiltä vanhoilta mummoilta.

Minä haluan rikkaaksi ja oman salin alakertaan. (Sanoo mies, joka on hakemassa poliisiksi :itku: ).

Itse jos saan päättää musiikin, se on jotain metallimättöä. Vanha kunnon rocky-soundtrack nostaa tuloksia ainakin 5kg-per osa-alue :D

Meillä ei onneks oo ongelmia musiikin kanssa ku on 3 salia 6km säteellä joista 2 on hienompia kuin se kellari jossa käyn joten siellä ei oo paljoa porukkaa ja jokatapauksessa kaikille kelpaa rockya kasetin toisella puolella ja toisella stratovarius, nightwish ja vielä pari bodomin biisä lisäämään höyryä :thumbs:

Aapina sanoi:
Mutta kaikkein pahinta on silti, jos menee aamusta salille(opiskelijalla yleistä, kun luennot alkavat joskus 11:sta). Siellä on kunnon eläkeläisryhmittymä jo klybikortilla sisässä. Koko ajan tulee radiosta jotain "Aiiikkkuuuiinenn naiiinenn mä oooonnn", Suomitangoa/iskelmää. Kyllä se pistää viimeistään hymyn huulille, kun yrittää nostaa kyykkyä ja radiosta kajahtaa "Hopeinen kuu luuuuoo, meeerelllee silttaaaaa". Sitten jos sitä yrittää vaihtaa, paremmalle kanavalle, tulee kyräilyä ja katseita näiltä vanhoilta mummoilta.

Minä haluan rikkaaksi ja oman salin alakertaan. (Sanoo mies, joka on hakemassa poliisiksi :itku: ).

Itse jos saan päättää musiikin, se on jotain metallimättöä. Vanha kunnon rocky-soundtrack nostaa tuloksia ainakin 5kg-per osa-alue :D

:lol2:
osaisin kuvitella reaktioni jos tulisi tuollaista musiikkia punttikselle... olisi kyllä hymy herkässä muttei kyllä jaksaisi nostaa mitään kun on pakko nauraa koko ajan. Joku vanha äijä pyllistämässä edessä "hopeinen kuuuUUU"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom