Musiikki salilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yannara
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Naene sanoi:
Jaa oisko Helsingissä jokin sali jossa kuulisi raskaampaa musiikkia ja kovemmalla? Itse tykkäisin tästä kovasti :) eipä ole vastaan tullut.

Käys kurkkaan Metal Gym Pitskussa. Siellä ei paljon räppi,tecno tai edes disco soi. :D . www.gometal.com tosin tämä sivusto ei tällä hetkellä ole toiminnassa. väliaikainen sivusto on www.gometal.net

JFG sanoi:
Miten porukoilla noi korvalappustereot salilla toimii? Eikö ärsytä ne johdot sun muuta härpättimet sarjaa tehdessä? Siinä olisi ratkaisu paskalle salimusalle.

Itel on ainaki joskus ollu mukana semmonen pikkuinen flash-muistilla oleva mp3-soitin. Ei ne johdot mun mielestä edessä oo jos laittaa ne meneen paidan alta, ainaki saa kuunnella just sitä mitä ite haluaa.

Pah, täällä taas myötäillään modeja oikein vimpan päälle; Tomi sanoo että Rammstein on paskaa ja kuoro säestää.

Rammsteinhan on mitä mahtavinta salimusiikkia. Toisaalta, meneehän se maku tohonkin jos ei muuta kuuntele tai jos sitä joutuu "pakkokuuntelemaan" salilla joka kerta.

Ilecules sanoi:
Pah, täällä taas myötäillään modeja oikein vimpan päälle; Tomi sanoo että Rammstein on paskaa ja kuoro säestää.

Voi :lol2: jos tosissasi olit. Ei ole sattunut käymään mielessä, että läheskään kaikki ei noita Rammsteineja sun muita halua kuunnella, vaikka miten "kuuluisikin" salille.

Mä lähinnä ihmettelen tämän koko triidin pointtia. Meillä salilla kukoistavat kaikki är-än-bee radioasemat kaikessa paskuudessaan ja yrittävät tappaa treeni-intoni Beyoncen ja muiden lampaiden voimin. Mutta tähän löytyy ratkaisu ja se on... [rumpujen pärinää ja torvisoittoa] ...MP3-soitin!!! Sinne voi ladata mitä mättöä tahansa eikä häiritse ketään. Kunnon soitin ja kunnon luurit päähän niin musan laatukin on hyvä.

Kyllähän sitä sanomista tulisi jos veisin salin yleiseen soittimeen soimaan ampärisoittimestani laulu- ja soitinyhtyeiden Fuck...I'm Deadin, Rotten Soundin ja Decapitatedin levyt.

Noi mp3-soittimet on tosiaan nykyään tosi halpoja. Joskus muistan kun itte ostin ekan soittimeni, se makso 3500mk :D 96 megaa flash muistia. Oli se hieno. Omasta mielestä noi johdot on kanssa todella paljon tiellä. Se johto menee jotenkin aina kireelle ja sitten kun liikauttaa päätä repeytyy ne kuulokkeet korvista irti.

Mutta asiaan. Toi salimusiikki on vähän tommosta, että ei voi millään miellyttää kaikkia. Kun kaikki ei millään voi tykätä samoista asioista. Niinpä hyvänä kompromissinä vois soittaa jotain semmosta musiikkia, mistä kukaan ei tykkää :rock: Olis ainakin tasapuolista.

NaruJackson sanoi:
Omasta mielestä noi johdot on kanssa todella paljon tiellä. Se johto menee jotenkin aina kireelle ja sitten kun liikauttaa päätä repeytyy ne kuulokkeet korvista irti.

Se johto kannattaa laittaa kulkemaan kuulokkeista paidan alle josta sitten taskuun. Näin se ei ole tiellä ollenkaan. Paitti vyötä kun laittaa kiinni niin kannattaa vetää vähän löysiä ettei korvat putoa lattialle.

Meidän pikkusöpö-salilla on vaan radio, missä ei ole ees cd-soitinta. Yleensä soi ylex... Joskus se vähän häiritsee kun nyt esimerkiksi Antti Tuisku laulaa kun mikään ei palaa ennalleen... <3

Rammstein on mun mielestä paras bändi tällä hetkellä maailmassa, mutta mulle se musiikki on kuuntelemalla kuuntelemista varten, salimusana se ei mullakaan oikein toimi. Kyllä se kieltämättä mullaki alko yhessä vaiheessa vähän puulta maistumaan kun sitä Mutter, Ich Vill, Du Hast-kolmikkoa vaan kierrätti päivästä toiseen.

Eniwei, ite aiheeseen, meilläki soi salilla ennen NRJ tai Nova, nykyään taitaapi olla YleX. Sillon Antti Tuisku Era:n aikoihin piti valita joko korvatulpat tai mp3-soitin. Valitsin jälkimmäisen ja pirusti parani viihtyvyys salilla. Parhaana salimusana toimii mulla deathmetal tai viikinkimetalli tyyliin Einherjer, mä tosin kuuntelen musaa vaan sarjojen aikana. Ilman kunnon musaa mulla menee lähes poikkeuksetta maksimisarjat ja -ykköset kädelleen.

juu

Ratkaisuna ehdottaisin punkkia, minun mieleeni parasta musiikkia oli sitten salilla tai kotona. Rancid, LFAB, ghoti hook, ihan kaikki poppunkista tough guy hardcorepunkkiin.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Syön rautaa (välillä). Nostan rautaa (usein). Ja rautaa nostellessani kuuntelen mielelläni rautaa - ja se saa sitten olla heviä. Tämä täti pitää Rammsteinista, mutta saahan siitä pitämättäkin olla. Joskus voisin vaikka raahata Drecksaun salille, saksaa sen örinän olla pitää :D . Nopeammin olen kypsymässä voimanostolavan nurkilla lähes alati soivaan suomalaismurinaan naaraista ja muusta sellaisesta (vaikka, onhan se levy melkoinen treenibuusteri :whip: ).

Mutta onhan sekin sentään jotain, ettei enää lähes puoleentoista vuoteen ole tarvinnut yhtään radionovista ja sellaisista kärsiä. "Kevyemmässä" päässä salia tosin on toisinaan ihan yökerhofiilikset musan puolesta (tänäänkin: all I want to do is to make love with you?!!??? Väännä siinäkin sitten ojentajia ojennukseen :urjo: ).

mulla oli eilen jalkapäivä.radiossa treeniäni piristämässä soi radio nova.
tehdessäni jalkakyykkyä radiosta tuli george michael-careless whisper
tehdessäni prässiä jimi pääkallo lauloi mulle että:you gotta teach me love, you gotta show me...

joo...

kun joskus kuulis vaikka sitä rammsteinia...

noh,olen päätökseni tehnyt,seuraavasta tilistä investoin mp3-soittimeen...

Mun mielestä on ihan kohteliasta kysyä, että saanko vaihtaa toista musiikkia tai, että häiritseekö tämä musiikki. Ihan minkälaisen kuvan haluaa itsestään antaa, mutta jos salilla on käytäntö, että kuka vaan voi koska vaan mennä pistä "paskan" musiikin pois, niin eihän sielä salilla sitten muuta tehäkkään, kun vaihdellaan musiikkeja. Kyllä sitä iskelmääkin kannattaa yrittää sietää, kuin myös hevimusiikkia.

Meillä lukee ainakin salin seinällä selvä lappunen 'Jos musiikki häiritsee voit itse pienentää ääntä tai kysyä henkilökuntaa tekemään sen' toimiva systeemi. MP3 soitin toimii kans \o) en oo kertaakaa katunu että sen ostin. :)

Meidän salilla soi aina jotain radiokanavaa josta tulee jotain älytöntä räppiä tai poppia! ei vittu. kyllä sen pitää olla heviä tai rokkia jos kunnon sali-fiiliksen haluaa!

Meidän salilla ainoa kanava on YleX. Ikävä kyllä käyn salilla yleensä aamupäivisin, jolloin soittolistoilta kajahtaa jotain kevyttä poppia. Tee siinä sitten sarjaa hampaat irvessä...

MP3 soittimen nappikuulokkeet putoilee sarjojen aikana pois korvista, enkä siksi pidä sitä mukana.

Jos olisi mahdollista, käyttäisin treenimusiikkina Soilworkia tai Dark Tranquilitya. Melodinen death metalli auttaa eläytymään koviin ponnistuksiin. :)

On sitä räppiäkin sellaista, joka käy salilla kuunneltaessa, kun olen enemmän näitä räppimiehiä.. Mutta tähän mennessä salilla on soinut Audioslave, Kotiteollisuus, Metallica, System Of A Down ja kaikkea vähän raskaampaa, tosin mikään melometalli ei minusta salille käy, raskaat riffit - ne ne nostaa salitreenin tunnelmaa! :rock:

Jääkuningas sanoi:
Meidän salilla soi aina jotain radiokanavaa josta tulee jotain älytöntä räppiä tai poppia! ei vittu. kyllä sen pitää olla heviä tai rokkia jos kunnon sali-fiiliksen haluaa!

Miltä radiokanavalta tulee räppiä :confused:
Edit. Sillon ku mä kuuntelin räppiä se oli gangstaa.

Ite soittelen autotallissa mitä millonkin. Viimeaikoina vanhempaa Mokomaa. Loistavaa treenimusiikkia mm. biisi "Kasvan" :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom