Musiikki salilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yannara
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tomi sanoi:
Jep. Myös täysin puhkikulunut bodariklisee Rammstein on sieltä ja syvältä.

Niin no, tulkaa joskus Tampereelle TTY:n salille kuuntelemaan...
Käyn neljä kertaa viikossa, niistä noin kolmena kuulen: Muttöö, Muttööö... :jahas:

Kaikkein paras oli kerran kun edellinen levy oli loppunut niin laitoin vaihteeksi Iron Maidenin vanhoja soimaan. Kolme biisiä siinä kuunneltiin niin eiköhän joku mavesankari jo mennyt stereoiden luo... Muttööö, Muttöö.. Vittu

:(

:kakka: siellä soi, lähinnä nrj ja joskus harvoin jotain raskaampaa. Tosi kätevä tollanen kannettava mp3 soitin siinä vaan huono puoli et ei sitten enää kuule mitään jos joku sanoo :D

Edellisellä salilla missä kävin, se joka tuli ensimmäisenä laittoi jonku oman levyn soimaan koneeseen. Melkein aina tuli jotain raskaampaa musiikkia.

Mayorssilla on ihan ok musiikki. Tai ainakaan en ole kiinnittänyt siihen sen kummemmin huomiota, että olisi alkanut koskaan ärsyttämään. Negativen levy ainakin taitaa soida aika usein.

Salilla missä käyn soi iskelmä-radio, siinä sitä saa puristettua kaiken tehon itsestään irti kun taustalla soi Kirka - Anna käsi :rock:

Lähtökohtaisesti olen metallimiehiä, mutta kuuntelen kyllä musiikkia laidasta laitaan. Salimusiikille minulla on lähinnä vain yksi kriteeri, energia eli lähes mikä tahansa rytmimusiikki (no lasketaan pahimmat diskoilut ulos) käy. En mä kyllä siellä salilla käy sen enempi kelailemaan onko joku biisi kliseinen tai onko sanat hanurista tai onko kenties laulajan ääntä autopitchattu liikaa ;)

Metallimusiikki laidasta laitaan luonnollisesti laittaa mehuni virtaamaan tehokkaimmin :rock:

Big Evil sanoi:
Käyn neljä kertaa viikossa, niistä noin kolmena kuulen: Muttöö, Muttööö... :jahas:

Kaikkein paras oli kerran kun edellinen levy oli loppunut niin laitoin vaihteeksi Iron Maidenin vanhoja soimaan. Kolme biisiä siinä kuunneltiin niin eiköhän joku mavesankari jo mennyt stereoiden luo... Muttööö, Muttöö.. Vittu

TTY:n salillahan soi hyvä musiikki :rock:
tosin näyttää kyllä olevan aika rammstein voittosta :jahas:

kun vaan salilla soisi edes kiss fm tai nrj,rammsteinia jos joskus kuulisi niin olisin aivan ekstaasissa,mutta salilla jossa yleensä käyn soi joku seuraavista radiokanavista:nova,iskelmä tai ETELÄ-KARJALAN RADIO,josta iltapäivisin tulee sellanen viiden kymmenen minuutin SATUTUOKIO!keskity siinä sitten maastavetoon tai kyykkyyn,perkele!
tätä taustaa vasten ei voi kuin nauraa että "ai saatana meidän salilla soi vaan rammstein"
salin paras puoli on se että se on ilmainen,muuten en siellä kävis...

että repikää siitä huumoria kun seuraavan kerran hajootte rammsteiniin!!

Tämä viikko on ollut itselle tosi rankka, ja perjantaina työpäivän jälkeen oli todella turhautunut, vähän jopa down olo, ja mielialat matalalla.
Heitin LInkin parkin pauhaan puntin CD-soittimeen ja vedin kaikki agressiot, vihat ja raivot kehiin..

Saatoin olla kyllä tosi :david: näköinen, mutta reeni meni hyvin, sen jälkeen saunaan ja kun lähdin salilta niin oli hyvä mieli ja nyt on ollut loistava viikonloppu. Joskus se elämän dramatisointi kannattaa... :D

j0sku sanoi:
TTY:n salillahan soi hyvä musiikki :rock:
tosin näyttää kyllä olevan aika rammstein voittosta :jahas:

Repesin, kun huomasin, että siellä on kaksi samaa levyä Rammsteinilta. Ilmeisesti toisen päälle joku on vahingossa astunut :hyper:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tänhetkisellä vakiosalilla (vielä 3kk) Saksassa soi aina jokin ihme trance poppi sekoitus, ja tosi hiljaisella. Kun olisikin kunnon trancea tai housea, mutta ei. Noh, eipä sitä enää edes huomaa, kun samat levyt pyörii joka kerta ja niin hiljasella. Eipä tule edes kuunneltua enää.

Parhaiten toimii mulla sekalainen kunnon yleisrokki, esim. kotisalilla Suomessa soi aina radio City. AC/DC ja sellaset toimii jos levyä laittaa.

Kyllä se city on mun mielestä paras radio, ainakin salilla ja autotalissa..
Toi etelä-karjalan radio on kyl aika paha, onneks kukanna ei ole sitää koskaan säätänyt päälle. Ei oo biisi threttii juu mut pakko sanoo:children of boredom punttis :rock:

Turussa 82:lla soi ihan ok musa, tosin sen Manowarin levyn vois viedä hetkeks jonnekin lukkojen taa -> sadas kuuntelukerta lähestyy. Täytynee ottaa itseään niskasta kiinni ja viedä ensi kerralla muutama oma levy tyrkylle. Itelle kaikki raskas rouhinta tuo treeni-iloa potenssiin kymmenen.

Big Evil sanoi:

Pikemminkin reise reise siellä soi koko ajan :). Ja on noi vanhat maidenitkin saanu vähintäänki tarpeeks soittoaikaa ;).

Timba79 sanoi:
Sellaista musiikkia ei olekkaan josta kaikki pitäisivät. Mua ainakin rupeaisi lähinnä vituttamaan, jos joku laittaisi jotain saatanan örinäheviä soimaan. Räppi toimii varmasti parhaiten minulla.
Joo käsite punttihevi on kyllä yberperseestä. Oikein vituttaa treenata sellaisella salilla jossa joutuu kuuntelemaan sitä vitun heviä. Ai ai kun saisi jotain kunnon ganstarappia kuunnella samalla kun kyykkäisi kovaa kutosta tai tiukkaa kasia.

Miten porukoilla noi korvalappustereot salilla toimii? Eikö ärsytä ne johdot sun muuta härpättimet sarjaa tehdessä? Siinä olisi ratkaisu paskalle salimusalle.

Alec sanoi:
...ETELÄ-KARJALAN RADIO,josta iltapäivisin tulee sellanen viiden kymmenen minuutin SATUTUOKIO!keskity siinä sitten maastavetoon tai kyykkyyn,perkele!

:lol2: Tulee mieleen, kun muutama vuosi sitten treenasin Hgissä Motivuksella, ja siellä soi useimmiten Kiss FM tai NRJ. Ei ollut kerta eikä kaksi, kun kesken treenin pamahti radiota joku helv*tin Kiss FM:n häiriöpuhelu tjsp. :jahas:

Ja Rammsteinhan on mitä parhainta treenimusaa! Kuten myös AC/DC, ja yleensäkin hyvin rokkaava ja rullaava hevi ja hard rock. Tosin en kyllä hyljeksi hyvää, sopivan aggressiivista räppiäkään. :rock:

Mua vitutti sitten suunnattomasti kaikki räppi/trance mitä salilla tuli joskus. Radiosta, porukan levyiltä yms. Paras ratkaisu oli ottaa omat soittimet mukaan ja kuunnella kuullokkeilla. Ja juuri sitä mitä Timba79 ja Tomi vihaa, iivili rakastaa - saatanan örinämättöä. :)

JFG sanoi:
Joo käsite punttihevi on kyllä yberperseestä. Oikein vituttaa treenata sellaisella salilla jossa joutuu kuuntelemaan sitä vitun heviä. Ai ai kun saisi jotain kunnon ganstarappia kuunnella samalla kun kyykkäisi kovaa kutosta tai tiukkaa kasia.

Miten porukoilla noi korvalappustereot salilla toimii? Eikö ärsytä ne johdot sun muuta härpättimet sarjaa tehdessä? Siinä olisi ratkaisu paskalle salimusalle.

Oon itsekin vähän kattellut noita mp3-soittimia. Mutta pitäisi löytää joku riittävän pieni ja kestävä ja vähintään gigan muistilla varustettuna. Mutta tahtovat perkeleet maksaa paljon.

On niitä kavereilla salilla paljonkin, eipä ne johtoja ole tuskailleet, lähinnä sitä että laitteet ei oikein tykkää jos pääsevät esim. taskusta tipahtamaan lattialle. Eli vähän iskua pitäisi salikäytössä olevan laitteen sietää.

Mä soitan räppiä ja raggaa, ei ole kukaan tullut ikinä vaihtaan levyä . Pai kertaa olen kyllä laittanut volumee pienemmälle, jos olen yksin treenannut ja sitten on alasaliin tullut muuta porukkaa. Kajarin vieressä oleva peili resonoi kerran kun luukutin, hyvä ettei peilit tippunut seiniltä :nolo:
Pitää kyllä ostaa kannettava mp3 soitin, ei sitä aina kehtaa pistää omaa levyä soimaan jos on paljon väkeä treenaamassa.

Edit. Tomia ja Timbaa myötäillen se ihmetyttää/ärsyttää kun joku laittaa sen Rammstainin soimaan, itse asiassa nappasin niiden levyn kerran sieltä soittimesta pois kun tutut laittoi sen soimaan. Ensin hirvee vittuilu ettei taas tätä samaa sontaa, annoin sentään niiden kuunnella biisin loppuun :D
Nää rammstain kaverit oli siis tuttuja ja nekin aina vittuilee mulle siitä räpistä :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom