Musiikki salilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yannara
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
j0sku sanoi:
Itel on ainaki joskus ollu mukana semmonen pikkuinen flash-muistilla oleva mp3-soitin. Ei ne johdot mun mielestä edessä oo jos laittaa ne meneen paidan alta, ainaki saa kuunnella just sitä mitä ite haluaa.

Jep, napit vaan lentelee korvista kun täpöllä vetelee maasta. Yhtä äkkiä huomaatkin että miks ei kuulu Cob vaan johanna pakonen :D
Entisellä salilla jossa kävin, soittivat vaan iskelmäradiota.

Joo kyl nuo Mp3 soittimet on ehdottomia, sieltä kun pistää tulemaan cradle of filthiä judas priestiä ja vaikkapa jotai sukkahousumetallia niin treeni kulkee kuin juna...

Hmm. Tuli vain tuossa mieleen, kun noita mp3-soittimia alkaa olemaan treenaajilla, niin miten niiltä kehtaa mennä kysymään apua vaikkapa varmistukseen? Vai onkohan se selkeä merkki siitä, ettei treenejä kannata häiritä, jos on varustautunut tuollasella. Ei oikein kehtaa mennä ketään nykimään hihasta salilla. :nolo:

Oon kans miettinyt tuota mp-3 soittimen hommaamista, mutta jotenkin tuntuu oudolle, jos olis korvissa napit ja ei kuulisi mitään ääniä muualta. Mutta kaipa sekin on tottumiskysymys.. :)

Jos saa valita niin mä treenaan mieluiten ilman musaa lainkaan...

itse käyttämälläni salilla soi radioasemat aivan laidasta laitaan. Joku päivä saattaa olla päällä Radio City ja heti seuraavana Kiss / Energy. Täytyy sanoa että se musa menee mulla korvasta sisään toisesta ulos vaikka hyvääkin olisi ja tuskin esim. suihkun jälkeen enää edes muistan mikä kanava on treenin aikana soinut

W.A.S.P - Medley on hyvä biisi mielestäni salille. Itse en voi käsittää kuinka joku jaksaa tehdä mitään 110% tehoilla räpin tai jonkun vastaavan tahdissa, mutta jokainen on yksilö toki eli ei millään pahalla.

Kyllä mä olen nyttemmin päätynyt kans tuon mp3 soittimen suosijaks. Saa omat musat mukaan, ja muita ei häiritse. Kyllähän sen johdon kans tulee joskus kikkailtua, ja välillä soitin irtoo ja pyörii lattialla, mutta yllättävän hyvin nuo on kestäny.
Treenimusana mulla soi nykysellään useimmiten nopea melodinen trance. Se tuo mulla kummasti lisäbuustia treeniin.

Mäkin otan aina mp3 soittimen mukaan salille vaikka kuulokkeet on paskat ja ei pysy päässä, välillä pätkii ja soitin kolisee. :curs: Yhellä "miesten" salilla jossa treenaan välillä, soi aina hevi ja siellä ei mitään omia poppivehkeitä siis tarvii. Tykkään kuunnella aina salilla Iron Maidenia, Rammsteinia ja Kotiteollisuutta, myös uusi Viikate on kolahtanut. Kun on luurit korvilla, niitä ei kauheesti tee mieli nostella ja kysyä että "anteeksi mitä" koko ajan joten treenirauha olisi suotavaa, mutta ilmeisen mahdotonta. Pitäis varmaan olla pelottavamman näköinen tyyppi jotta saisi 100% rauhassa keskittyä treeniin eikä joku aina kyselisi. :rolleyes: Ei sillä, ettenkö mielelläni neuvoisikin mutta joinakin päivinä ei tuu oltua salilla oikein "puhetuulella".

Meijän salilla soi vissiin ylex , ennen soi city mutta joku vaihtanu varmaan.kerran tuli staminaa ylexältä mutta siihen se sitten jäikin. mokoma ja slayer :rock: kelpais kyllä treenimusiikkina.pittää alkaa harkitteen tota mp3 soitinta.

Njaah, mä kyllä väitän että musiikki vaikuttaa treeni-intoon, jos ei tietosesti, niin sitten alitajusesti. Kuulemma esim. autolla ajaessa "menevää" (menevä= mm. äitini ikäluokan käyttämä sana musiikista) musaa kuunnellessa helpommin nousee nopeudet yli, joten olis loogista että toimii salillakin "piristävästi" ja soitellaanhan niille lehmillekin jotain musaa paremman tuotannon toivossa. Varmaan tuossakin on yksilöeroja, mutta kyllä mulla nousee/tippuu teho selkeesti musiikin mukana.

Esimerkki: vedin joku aika sitten (kun aloin tiputtamaan tuota ylimääräistä 20 kg:n säkkiä tuosta keskivartalon kohdalta pois :whip: ) lenkillä kovempaa osuutta MP3 soittimen huudattaessa Rocky-teemaa :david: , syke oli jossain siellä 180 kohdilla mutta tuntu kulkevan hyvin ja aattelin vetää lopun lenkistä kotiin samaa vauhtia. Yhtäkkiä huomasin että ei vtu kun ei meinaakkaan jaksaa juosta. Tajusin siinä sitten että ed. biisi loppu ja vaihtu johonkin är n beehen.

PS. Väitän myös että jos tilastoitaisiin kuskin nukahtamisesta aiheutuneissa auto-onnettomuuksissa onnettomuushetkellä päällä oleita radiokanavia Radio Nova :urjo: olisi aika kova. :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom