Miten kofeiini vaikuttaa SINUUN?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
aamulla on kaks kuppii saatava, ei muuten roppa herää... tai no se ei herää muutenkaan ennen puolta päivää. eli jos aamulla menisin salille niin siitä ei tulis lasta ei paskoo.! muuten e´n huomaa kahvin vaikuttavan mitenkään.. illalla juon, ja voin käydä heti vaik koisaa..:)

Kellään kokemusta, miten kauan pitäisi olla ilman kahvia että siitä alkaisi taas saamaan sillointällöin nautittuna kunnon boostauksen?

Kahvia olen juonut 14-15-vuotiaasta asti nykyseen 20 ikävuoteen suurinpiirtein 3-4 kuppia päivässä. Viimeiset "tehot" jotka muistan kahvista ikinä saaneeni, oli joskus 16-veenä, kun tuli kiskottua 3 kuppia putkeen.

Ittellä pieni määrä kofeiinia alkaa vaan nukuttamaan. Joskus kun join paljon energiajuomia alko siinä 4 tölkin kohalla olla energinen olo. Ja tosiaankin kun sen joi alle 15min niin oli energinen olo.

Ei enää oikeestaan mitenkään, ehkä aivan pienenä mielialan ja vireystilan kohoamisena. Jos on pari päivää juomatta kahvia ni vähä juilii päätä 3. päivänä mut muuten ei huomaa ees mitää puutosoireita.

Itse juon normaalisti arkiaamuisin kupin tai kaksi kahvia.

Ja kahvihan piristää minua ja alkaa aamutoimetkin toimia.
Ihme juttu, en koe mitään vieroitusoireita, jos en kahvia saa.

Ei mitään vaikutusta... voin vetää ennen nukkumaan menoa vaikka pannullisen ni ei tunnu... oon vissii tullu immuuniks kofeiinille :D

Kofeiinilla ei ole mitään vaikutusta. Aamukahvia tosin jos en saa niin päivä on auttamatta pilalla, mutta se on enemmän psyykkinen juttu.

Kahvia en juo enää, mutta batterya menee pari töldeä päivässä, jotenkin vaan niin väsynyt olo ilman, kun nyt on tottunut siihen aamukofeiinin saantiin. Yöunet ei kyllä mene vaikka juuri vetäisisi tölkin naamaan ennen petiä.

Olen kahvia juonut jo 3 vuotiaasta asti. :kippis1: Eikä mielestäni vaikuta mitenkään.
Kokeileppa uutama päivä ilma, sillon huomaat että kyllä se jotenkin on vaikuttanut

voi kun auttaiskin tuo kofeiini, vois auttaa aamusin töihin heräämistä. tai kyllähän se auttaa jos vetää miljoona kuppia kahvia tai monta tölkkiä esim. batteryä, mutta eipä taida olla enää ees terveellistä vetää tölkkitolkulla sitä tavaraa.

Kahvia ei voi juoda edes aamulla, menee yöunet.
Aikaisemmin olen juonut melkoisia määriä, maha vaan ei tykännyt.
Nykyään nautiskelen vihreää teetä... :kippis1:

Ei muuten tunnu vaikuttavan mutta monesti kun on hermostunut olo taikka päätä särkee, niin iso kuppi kahvia tai Battery helepottaa.
Voi vaikuttaa myös miulla se että kahvia tullu lipitettyä sieltä 5-vuotiaasta.

Olen kofeiiniherkkä, eli kuppi kahvia saa jalat vipattaan ja jos juon 2-3 kuppia putkeen tulee sellanen mukava euforinen olo :)

En juo kahvia, jotenka jos heittää esim. kofutabun suuhun just ennen salille lähtöä niin ei tahdo pystyä sitomaan kengännauhoja. Jotenki yritän solmia niitä "liian nopeasti" ja sitte menee sormet solmuun.

Virtaa nosteluun on selvästi enempi mutta kaikki tärisee perhanasti. Esim. tempausvala kusee.

TÄRI TÄRI TÄRI

Nii ja jos klo viiden jälkeen illalla kofeiinia käyttää niin yöstä tulee kääntyilyä. Joten aamulla on hyvä treenata. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom