- Ikä
- 34
Mä oon juonu 5-vuotiaasta lähtien kahvia, tuossa joku aika sitten kulutus kasvo about 7:n kuppiin päivässä. Kahvi + paniikki-ja ahdistuneisuushäiriö=huono yhdistelmä.
Tarpeeks kun joi, niin tuli sydämmen tykytyksiä, tärinää, huimausta, levottomuutta, unettomuutta, huonoa oloa, vatsan ''käänteitä'' ja mikä pahinta, rupes ahistamaan ihan kiitettävästi joskus saatto ihan paniikkikohtaukseenkin saakka mennä. Pari kertaa on ollu lähellä oksennus, kun vaan ahisti niiiiin paljon.
Nyt kahtena viime päivänä oon juonu 2 kuppia kahvia ja 2 kuppia vihreetä teetä, ja olo on ollu selkeesti parempi.
Ps. Mulla on myös aika hyvät ''vierotusoireetkin'', kun en esim. aamulla saa kuppia kahta, niin iltapäivällä onkin sitten kovemman luokan pääkipu. Kannattaa oikeesti lopettaa ton ryystäminen.
Itselläni en ole huomannut tuommoista, vaikka yhtä pitkään olen kahvia ryystänyt. Taitaa olla yksilöllistä, minullakin taitaa mennä +10 kuppia päivään. Vällillä oon miettinyt, että onko terveydelle vaarallista. Vissiin riippuu henkilöstä!