- Ikä
- 34
ja onhan iällä ja perus kunnolla,ja myös stressin/paineen sieto kyvyllä...toisilla se hermosto pettää alun alkujaan,mutta toiset senkun veivaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sehän on normaalia että satasen pulssi on korkealla vielä treenin jälkeenkin,mutta noi muut oireilut...:(
Kun itte olin pahimmassa jamassa,jouduin lähtemään esim.kaupasta/kirjastosta pois,kun otti valo silmiin ja olo muuttu vaan huonommaks.mulla on ollu nytten pitemmän aikaa unettomuutta, pään särkyä ja sellasta aina välillä että silmiä rupee häikäseen hirveesti eikä meinaa pysyä pystyssä. liittyykö jotenkin ylikuntoon vai?
mulla on ollu nytten pitemmän aikaa unettomuutta, pään särkyä ja sellasta aina välillä että silmiä rupee häikäseen hirveesti eikä meinaa pysyä pystyssä. liittyykö jotenkin ylikuntoon vai?
Kärsinkö ylikunnosta?
Jännä juttu että heti kun Hulkki blogissaan kirjoittaa että on tullut flunssaa korkeasta frekvenssistä, niin eipä aikaakaan kun kaikki rupeavat huomaamaan että oho, niin minullekin!Tuossa 5kk sitten siirryin 3 jakoisesta 1-jakoiseen 3x viikossa.
Treenit menivät aluksi hyvin, nyt tuossa jokin aika sitten jo ovat alkaneet jumittamaan. Olen vetänyt melkein jokaisen sarjan viimeiseen asti (eli ei epäonnistuneita toistoja vaan 0 toistoa varastoon). Nyt viikonloppuna aloin miettiä, että hermostoni voisi olla mennyt jumitustilaan? Kasasin itselleni fiksumman 2-jakoisen joka pitäisi viedä läpi 2 kertaa viikossa jättäen toistoja vähintään 1 varastoon. Maanantaina kerkisin ensimmäisen treenin tekemään kunnes huomasin tiistai-aamuna olevani kamalassa flunssassa. Voisiko tämä flunssa olla seurausta liian pitkään jatkuneesta "liian" korkeasta frekvenssistä?:jahas:
Milloin olen noin kirjoittanut? Nenä on kyllä vuotanut, ja kurkku ollut hieman käheä, mutta flunssaa ei sentään ole ollut. Mitään lämpöä tai yleistä heikotusta ei ole, vain tuo nenän vuotaminen.Hulkki blogissaan kirjoittaa että on tullut flunssaa korkeasta frekvenssistä
Lihaksistolliseen ylikuntoon ei kovin moni voi edes päästä, lihaskudos nimittäin sopeutuu todella hyvin melkeinpä mihin tahansa rasitukseen. Sen sijaan ylirasitus ja ylikunto ovat 99.9% ajasta seurausta joko hermostollisista tai metabolisista tekijöistä.Valkonen teki aika selvää ylikunnosta ja sen oireista. Harva pääsee fyysisesti ylikuntoon, yleensä on kyseessä henkinen puoli, mikä rupeaa kalvaamaan..
jos itse epäilet että sinulla on ylikuntoa niin voin sanoa että EI OLE! sen verran vittumainen tilanne ettet paljon silmäniskuhymiöitä laittelisi.
SEARCH!