Mimmimiittiä Turussa!

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
5.1. sopii myös minulle. Oikeastaan varmaan muutkin tammikuun perjantait, kunhan lyödään vain ajankohta tarpeeksi ajoissa lukkoon, niin pystyn sitten sumplimaan muut menot. Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee paikalle.

Joo 5.1 KÄY KÄY KÄY..ja siihen en sit vaan ota mitään muuta ohjelmaa vaikka kuinka olis ilmanen risteily/koulutus tai what ever.... :)

Saa hienosti uuden vuoden motivaation (entisestäänkin) nousujohteiseemmaks kun pääsee vähän fiilistelee mimmiporukassa!!!

:)

Hyvin käy myös mulle! Hienoa vain kun aika muuttui aiemmaksi!:rock:

Pistän kalenteriin ja ilmoitan sulle X ellen pääse!

Merkitty kalenteriin :) mä pyydän sitä dvd;tä lainaksi sitten.

Tässä mietin että hmmm.....lähtisikö joku mun kanssa treenaamaan sillon?
Ennen sitä iltaa?
Salilla ei ole väliä ;)

Merkitty kalenteriin :) mä pyydän sitä dvd;tä lainaksi sitten.

Tässä mietin että hmmm.....lähtisikö joku mun kanssa treenaamaan sillon?
Ennen sitä iltaa?
Salilla ei ole väliä ;)

Lähtisi mielellään! Gym 2000, nyt kun kerkesin ekana ehdottaa:) ?Muitakin olisi tietenkin hauska saada mukaan jos vain kiinnostusta löytyy!

Niin onks tonne gym 2000 se 2e kertamaksu??? Periaatteessa ihan jees...
Motivuskin kun on sit taas verraten aika kallis.

Mitäs marttuuli mienaat, mentäikö sillon tonne vai ihanko motivukseen???

Gymi käy vallan hyvin,mulla on tästä työpaikalta n. 50 metriä matkaa sinne :D
se on sitten sovittu,palataan asiaan ajasta vielä..

Seuraava treeni tehdääön X sitten meidän salilla,vuoroin vieraissa :D

Niin ja tosiaan,niin moni mukaan vaan kun kynnelle kykenee!!! Saadaan kunnon kimppa-treeni aikaiseksi (ja se rinki,heheheh)

Gymille on nimenomaan tuo 2e kertamaksu. Tulkaa Marttuuli ja kanhan vaan kerran käymään siellä!;)

Ja todellakin, ensi kerralla tulen vierailevana tähtenä ähkimään teidän hc-salillenne :D!

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
HC sali :)
Voishan sitä vaikka tullakkin....Siel on varmaan ihan suihku ym. mahikset niin ei tartte sit koko iltaa haista "miehekkäästi" hieltä :)

Mä en vielä tiedä pääsenkö tuolloin 5.1. Mielelläni tulisin :), mutta pitää katsella miten nuo aikataulut sumpliutuvat.

Miekin voisin tulla, jos vain huolitte tälläsen vanhuksen :itku: joukkoonne (kohta 39) ???

Duunista pääsen 16.30 ja siitä yleensä suoraan Gymille....

Juu mielelläni tulen gymille kimppatreeneihin mukaan, jos tälläinen aloittelija kehtaa sinne tulla. Tarkoitus onkin vaklata teitä konkareita :evil: Olenkin pari kertaa käynyt gymillä vierailulla, tosin siellä naisten puolella.

Höpsis nana ja marttuuli :D
kuka sinne lähtee katsomaan ikää,kokemusta yms..?!
Mehän lähdetään pitään hauskaa treenien merkeissä yhdessä,vai mitä :)

Höpsis nana ja marttuuli :D
kuka sinne lähtee katsomaan ikää,kokemusta yms..?!
Mehän lähdetään pitään hauskaa treenien merkeissä yhdessä,vai mitä :)

Nimenomaan!Paitsi että mä en lupaa mitään ettenkö välillä sitten ähki ja puhki ja irvistele tosissani :D...Mutta vitsit sikseen, kaikki todellakin ovat tervetulleita!

Sit vaan Ex aikaa päättämään et millon mennää riehumaan ;) Oli ihan kiva et ois hiukan pidempi aikakin siin treenaa kun jos meit tulee useempi ja ku on uus sali ni pääsee hiuka tutustuu siihen samalla.

KIVAA!

Sit vaan Ex aikaa päättämään et millon mennää riehumaan ;) Oli ihan kiva et ois hiukan pidempi aikakin siin treenaa kun jos meit tulee useempi ja ku on uus sali ni pääsee hiuka tutustuu siihen samalla.

KIVAA!

No jopas, tämäpä vasta kunnia jos mä pääsen ehdottelemaan aikaa. :D Mites olisi tuo 16.30, jolloin ilmeisesti 4Nana on tulossa salille?Siitä sitten siirryttäisiin meille. Tässä tapauksessa voisi sopia, että ne, jotka tulevat vain miittiin tähtäävät vaikkapa puoli seitsemään, jottei kenenkään tarvitsisi rappukäytävässä odotella. Miltäs tällainen suunnitelma teistä kuulostaa?

Mä tuun paikalle sitten hiukan vaille viisi :) alottakaa te kun meette, mä otan teidät sitten "kiinni" !

Mulla on muuten auto ihan salin lähettyvillä sitten hallissa parkissa että halukkaat pääsee mun kyydissä tavikselle.
:) neljä pyllyä mahtuu tietenniin kyytiin.
(tai kolme jos minttu tarttuu matkaan mukaan)

Joo 16.30 käy mulle. Mites onko siellä parkkimahdollisuus....Tai missä maarun auto on. Ite tuun kans autolla ja kyytiä tarjolla myös...mulle mahtuu niukin naukin 3 + marttuuli :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom