Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heipsan!
Kuten jo kerroinkin, mä ehdin vasta tonne miittiin, eli siellä sitten näkyy! Ex saa laittaa sitten osoitetietoa lähempänä.
Käytän nyt härskisti hyväkseni tätä turkulaismimmien ketjua kysyäkseni yhtä asiaa: Kellään kokemuksia Cardio Gymistä??
Neitokaiset
Miulla on Gym 2000:lla riipuntakengät tiskin takana. Mikäli pää alaspäin roikkuminen kiinnostaa, niin niitä saa lainata. Olen sanonut henkilökunnalle, että jos joku kysyy, niitä saa lainata. Tekee se roikkuminen muuten mahtavaa ristiselälle ja muutenkin hauskaa puuhaa.
Vau! Nyt todella tyhmänä on pakko tiedustella, että jaksaisitko selittää, miten käytännössä roikkumaan meneminen on helpointa? Jos kyse on googlettamalla löytämästäni nilkkaan sidottavista "kengistä", niin miten jalat saa sidottua ylös tankoon (jollei joku muu ole nostamassa )?
Vau! Nyt todella tyhmänä on pakko tiedustella, että jaksaisitko selittää, miten käytännössä roikkumaan meneminen on helpointa? Jos kyse on googlettamalla löytämästäni nilkkaan sidottavista "kengistä", niin miten jalat saa sidottua ylös tankoon (jollei joku muu ole nostamassa )?
Miten itse Gymillä ? Mie tänään matkahuollon kautta viim. 17, huomen varmaan pian 9:n jälkeen. Jos osut samaan, niin voin näyttää miten homma toimii.:whip:
No voi hitsi! Heräsin vähän myöhään... Että Turussakin punttimimmien tapaamisia. Jos tällainen ikäloppu mukaan huolitaan, kyllä tulen ilomielin.
Puoli vuotta lähes olen ihan oikeesti ja tosissani treenannut.(Ja hurjasti intoa täynnä; jotain on tapahtunutkin!) Sitä ennen jotain sinne päin eli pieniä painoja sinne sun tänne...
Hyvää uutta vuotta kaikille!
T.:wanha: