Mimmimiittiä Turussa!

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Maaru: Mä voisin puolestani hypätä sun kyytiin. Taitaa olla fiksumpaa tulla samaan aikaan muiden kanssa autolla, eikä polkea pyörällä, jolla normaalisti kuljen salimatkat. Ehkä teille hieman mukavempaa ettette tarvitse odotella että poljen pyörällä perässänne. :D

Tule kyytiin :)

Kerrataan vielä:
pe 5.1. yhteistreenit alkaa gymillä klo 16.30 (mä tuun perässä)
siitä siirrytään autoilla X;n lukaaliin n. klo 18.30
(sinne siis suoraan ne tytyt ketä ei tuu puntille)
katsomaan olympia dvdt;tä.
Omat evät mukaan.

Heipsan!
Kuten jo kerroinkin, mä ehdin vasta tonne miittiin, eli siellä sitten näkyy! :) Ex saa laittaa sitten osoitetietoa lähempänä.
Käytän nyt härskisti hyväkseni tätä turkulaismimmien ketjua kysyäkseni yhtä :offtopic: asiaa: Kellään kokemuksia Cardio Gymistä??

Heipsan!
Kuten jo kerroinkin, mä ehdin vasta tonne miittiin, eli siellä sitten näkyy! :) Ex saa laittaa sitten osoitetietoa lähempänä.
Käytän nyt härskisti hyväkseni tätä turkulaismimmien ketjua kysyäkseni yhtä :offtopic: asiaa: Kellään kokemuksia Cardio Gymistä??

Joskus vuosia sitten kävin siellä, kun se ihan himan vieressä. Tecnogym laitteet, kokolattiamatto (ikävä kyllä, huono allergisille), suihkulähde. Ihan kodikas, omalla tavallaan viihtyisä kun on niin pieni. Laitteet aika tiuhaan.

Rouva Vihanto, joka sitä ainakin aikoinaan piti, kyselee tiskillä ripsivärimerkit yms. naiselliset jutut. Ikävänä puolena joskus oli, että tummapintaiset heput viihtyi siellä. Tosin Karita Mattila käy siellä, Turussa ollessaan. :thumbs:

Kiitos oikein paljon, Nana! Kävin siellä eilen kurkkaamassa ja näytti mukavalta ja ihan passelilta. Painoja oli tarpeeksi ja perusvehkeet löytyi, vaikkakaan ei kaikkia vimpaimia, mitkä on ohjelmassa. Mutta kun pitäis ostaa heti vähän pitempiaikainen kortti, niin hyvä kuulla "sisäpiiritietoa". PS. Itse rouva tosiaan oli persoona sinänsä - positiivisessa mielessä! ;)

Sori tosiaan tää :offtopic:-juttu, mutta tuskinpa kukaan häiriintyy. Lisää otetaan vielä kommentteja vastaan!

Neitokaiset
Miulla on Gym 2000:lla riipuntakengät tiskin takana. Mikäli pää alaspäin roikkuminen kiinnostaa, niin niitä saa lainata. Olen sanonut henkilökunnalle, että jos joku kysyy, niitä saa lainata. Tekee se roikkuminen muuten mahtavaa ristiselälle ja muutenkin hauskaa puuhaa.

Neitokaiset
Miulla on Gym 2000:lla riipuntakengät tiskin takana. Mikäli pää alaspäin roikkuminen kiinnostaa, niin niitä saa lainata. Olen sanonut henkilökunnalle, että jos joku kysyy, niitä saa lainata. Tekee se roikkuminen muuten mahtavaa ristiselälle ja muutenkin hauskaa puuhaa.

Vau! Nyt todella tyhmänä on pakko tiedustella, että jaksaisitko selittää, miten käytännössä roikkumaan meneminen on helpointa? Jos kyse on googlettamalla löytämästäni nilkkaan sidottavista "kengistä", niin miten jalat saa sidottua ylös tankoon (jollei joku muu ole nostamassa :nolo: )?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Vau! Nyt todella tyhmänä on pakko tiedustella, että jaksaisitko selittää, miten käytännössä roikkumaan meneminen on helpointa? Jos kyse on googlettamalla löytämästäni nilkkaan sidottavista "kengistä", niin miten jalat saa sidottua ylös tankoon (jollei joku muu ole nostamassa :nolo: )?

No ne tulee nilkkoihin, koukut YLÖS päin :D lukot ulkosyrjälle, jotta ei potkase niitä vahingossa auki. Tiukka ote smithistä ja kiipeemään telinettä pitkin koukut tankoon. Siis tennarit pitää olla ehdottomasti jalassa.

Alussa se tuntuu hurjalta, mut siihen tottuu. Syvään hengittelyä (kroppa antaa myöden joka uloshengityksellä) ja yrittää rentoutua. Siitä ei tipu !

Itse otan aina vauhtia. En nyt ihan 180 astetta keiku siinä, mut takaraivo peiliin periaatteella. Sit siin pystyy hyvin venyttää rinnan, vatsan ja selän. Hieno keksintö kertakaikkiaan :worship:

Miten itse Gymillä ? Mie tänään matkahuollon kautta viim. 17, huomen varmaan pian 9:n jälkeen. Jos osut samaan, niin voin näyttää miten homma toimii.:whip:

Miten itse Gymillä ? Mie tänään matkahuollon kautta viim. 17, huomen varmaan pian 9:n jälkeen. Jos osut samaan, niin voin näyttää miten homma toimii.:whip:

No voihan että, huomenna aamupäivästä on jo lähtö kotia kohti joulun viettoon. Tulin salilta juuri äsken mutta nyt ei siis satuttu samaan aikaan. Olisi kyllä tosi kiva jos joskus uuden vuoden jälkeen näyttäisit miten tuo tosiaan toimii, sillä ajatus kuulostaa todella mielenkiintoiselta. Palataan siis asiaan uuden vuoden jälkeen ja kiitos jo etukäteen!:)

Hyvät Joulut kaikille :love:

Tyhmällä blondilla ei nettiä himassa, eli täällä vasta ensi vkolla.

Joulun ohjelmaan kuuluu kunnon bilettämistä :kippis1: ja hyvällä omallatunnolla. Pari vkoa on tullut vedettyä niin lujaa, että lupa nukkua 3 aamua piiiiitttkkkääääännn ... :zzzz:

Rauhallista ja iloista joulua kaikille munkin puolesta!
Mä olen jo Porissa vanhempien luona, ja kävin just vetämässä selkätreenin urheilutalon salilla. Ihan hyvä treeni oli, vaikka sali "hieman" pelkistettyä muotoa.

Kuulostaa tosi mielenkiitoselta toi roikkuminen. Mulla on itellä yliliikkuva selkäranka ( eli menee helposti lukkoon...ja pitää aina avialla kirroilla tai hirojalla) Vois tehdä aika gutaa tollanen...jos uskaltais koittaa.... :)

Niin ja hyvät joulut kaikille munki puolesta!

No voi hitsi! Heräsin vähän myöhään... Että Turussakin punttimimmien tapaamisia. Jos tällainen ikäloppu mukaan huolitaan, kyllä tulen ilomielin.
Puoli vuotta lähes olen ihan oikeesti ja tosissani treenannut.(Ja hurjasti intoa täynnä; jotain on tapahtunutkin!) Sitä ennen jotain sinne päin eli pieniä painoja sinne sun tänne...

Hyvää uutta vuotta kaikille!
T.:wanha:

No voi hitsi! Heräsin vähän myöhään... Että Turussakin punttimimmien tapaamisia. Jos tällainen ikäloppu mukaan huolitaan, kyllä tulen ilomielin.
Puoli vuotta lähes olen ihan oikeesti ja tosissani treenannut.(Ja hurjasti intoa täynnä; jotain on tapahtunutkin!) Sitä ennen jotain sinne päin eli pieniä painoja sinne sun tänne...

Hyvää uutta vuotta kaikille!
T.:wanha:

IKÄLOPPU ??? Katso tähän suuntaan, niin heti tulee parempi mieli :wanha:

Onko kimppatreeneissä tarkoitus treenata kaikki samoja lihasryhmiä? Mikäli näin ilmoittakaa toki suunnitelmistanne ,niin voin vähän suunnitella ensi viikon treenejä sen mukaan.
T: Hieman pihalla

Ei tässä nyt kannata ikää miettiä. Kaikki on ihan yhtälailla tervetulleita mukaan! Myös yhteistreeni Gym 2000:lla 5.1 klo 16.30 voisi vielä hyvinkin kaivata lisää osanottajia. ;)

Osoitettani en taida viitsiä laittaa suoraan tänne, vaan voin laittaa kaikille varmuuden vuoksi privalla sekä osoitteeni että puhelinnumeroni, että eksyneetkin pääsisivät perille.

Poimin ketjusta seuraavien punttimimmien nickit joille laitan privaa, mutta jos nimeäsi ei ole listassa tai jos et ole tulossa, niin ilmoittele. :)

Marttuuli
Kanhan
Minimari
Nove berrain
Paukku79
Maipenrai
Spark
honey
Sandwoman
Trillian
Muumineito
Maaru
Cassu
4Nana
Muih
Mistraali

Marttuuli: Ei ollenkaan tyhmä kysymys! Itse olen sitä mieltä, että kimppatreeni ei kannata olla saman lihasryhmän treeni kaikille, sillä silloinhan iso osa ajasta menisi odotteluun,kun ei niitä kyykkypaikkojakaan tms. niin monelle samoja liikkeitä yhtä aikaa treenaaville ole. Apua muilta saa ja pitääkin pyytää, mutta muuten olen tosiaan ihan normaalin "oman" treenin kannalla. :)

Edit: Kaikkihan teistä ei olekaan vippejä! Siinä tapauksessa laittakaa tänne vaikka mailiosoitteenne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom