Mimmimiittiä Turussa!

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Joo...mennään ihan vaan istuksimaan. Mut mä haluun sit jonnekkin mistä saa glögiä ja vaikka joulutorttua!!! Oon ihan joulufiiliksissä. Kuola valuu poskella kun ajattelenkin kaikkia jouluruokia ja herkkuja! Missäs sais hyvää glögiä?

Terkuin: yhden joulukinkun jo paistanaut ja syönyt kanhan

Juu mukana ollaan, kunhan tosiaan miitti vaan on klo16 etiäpäin. Onko jollain muita toiveita ajan suhteen? Nyt sitten vaan joku sopiva paikka ja aika lukkoon. Mieluusti kanssa joku paikka, jossa saa glögiä nassuun :).

No niin, näyttää siis siltä, että ainakin muutama pääsee paikalle! Miten olis tällä kertaa Cow ja ajaksi vaikkapa se samainen klo 18 kuin viimeksikin?

Mulle passaa myös klo18 cow. Pitänee kirjata vaan kalenteriin, ettei pääse unohtumaan. Viimeksikin tunti meni todeeella nopeaan, joten uskoisin meidän hengailevan vielä klo19 paikkeillakin siellä. Tule ihmeessä Maaru, mikäli vaan kykenet. Ei olla pitkään aikaan nähty.

Suunnitelmat menee härän pyllyä koko ajan,elikkäs nyt näyttäisi siltä että tulisin paikalle jo klo 18!
:)
on Mintun kanssa jo jokin aika sitten sovittu että nähdään sunnuntaina,niin voisin kaapata senkin leidin mukaan,jos sillä ei ole muuta.

Ei tosiaan olla nähty hetkeen.

Jeps, sunnuntaina klo 18 lehmässä passaa!:)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Minäkin tulen taas, jos tulen.:D En osaa sanoa vielä varmaksi.

Laitetaan tännekkin huomautus: varsinais-suomalaisia mimmejä ketjussa miittiä suunnitteilla....

No niin hei, nyt ihan oikeasti kehitetään heinäkuulle jotain!! Ainakin kolme viimeistä suunnitelmaa on mennyt vähän mönkään, joten jospa nyt saataisiin porukka koolle? Miltä heinäkuun puoliväli ajankohtana kuulostaa, esim. sunnuntai 20.7.?

Oot kyllä Leni aivan oikeassa! Kuulostaa oikein hyvältä! :)

Ihan kiva, mutta ainakaan minä en just tollon pääse. Ed. päivänä se Tampereen miitti..

Ei toi oo ehdoton päivämäärä. Mulle käy muutkin, en ole heinäkuulle vielä mitään suunnitellut! Pitäiskö mennä ajan kanssa vaikkapa syömään johonkin sellaiseen paikkaan, missä on pitkä pöytä, niin kaikki mahdutaan! Bremerissä ainakin on hyvän kokoiset pöydät.

Mulle kävisi parhaiten juuri 20. tai 27. päivä. Syöminen kuulostaa oikein herkulliselta idealta! :)

Jos lähdetään sit arpomaan noiden kahden päivämäärän, eli 20.7. ja 27.7. välillä :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom