Mimmimiittiä Turussa!

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Miehän en tarvii osoitetta kun tuut X mun kyydissä.

Olen samaa mieltä treenistä exän kanssa,jokainen pitäköön kiinni omasta treenistä. Mutta ne kenelle sattuu sama treeni kyseiselle päivälle,
voi varmaan treenata hiukan ja vielä hiukan enemmän kimpassa :D
hyvät niksit ja kikat kiertoon treenin aikana,siis liittyen treeniin :whip:
(ja muistakaa tytöt se rinki)

Meitähän on kivasti tossa listassa!

Tehdään Kanhanin kanssa varmaan hauis-ojentaja tai rinta-olkapäätreeni, kun niihin ei tarvi sen kummempia härveleitä. Tehkää joku jalka treeni, please :D . Mulla olisi hirmusti kysymyksiä kyykystä ja mavesta. Pääsisin vähän seuraamaan tekniikkaa.

Tehdään Kanhanin kanssa varmaan hauis-ojentaja tai rinta-olkapäätreeni, kun niihin ei tarvi sen kummempia härveleitä. Tehkää joku jalka treeni, please :D . Mulla olisi hirmusti kysymyksiä kyykystä ja mavesta. Pääsisin vähän seuraamaan tekniikkaa.

Haukka-ojentaja vois olla hyvä :D
Odotan jo innolla.

Tämmöttös tuli mieleeni: voisko joku, jolla on noita Bia Brazilin ym. Bahian vaatteita, ottaa niitä mukaan, jotta voisi kokeilla? Mua haluttais tilata niitä tuolta Bahiasta, mut jotenki tosi korkee kynnys, kun en oo ikinä tilannu mitään vaatteita postimyynnistä. Ni olis tosi kiva kokeilla, ettei turhaan tarvis niitä paketteja sit palautella. Tosi kiva, jos joku voi tuoda!

Tämmöttös tuli mieleeni: voisko joku, jolla on noita Bia Brazilin ym. Bahian vaatteita, ottaa niitä mukaan, jotta voisi kokeilla? Mua haluttais tilata niitä tuolta Bahiasta, mut jotenki tosi korkee kynnys, kun en oo ikinä tilannu mitään vaatteita postimyynnistä. Ni olis tosi kiva kokeilla, ettei turhaan tarvis niitä paketteja sit palautella. Tosi kiva, jos joku voi tuoda!

Mulla on noita aika paljon :haart: Voin tuoda miittiin, jos vaan muistan.Tosin annoin just siskolle , joka on on mua 10kg kevyempi ja n~5cm lyhyempi joululahjaksi treenivaatteita, jotka mulle liian lyhyitä eli Mina Finan housut + topin + brasil sulin topin. Housut Mina Finaa lukuunottamatta oleet aina sopivan pituisia, mutta topit tuppaa olemaan liian lyhyitä, vaikka muuten ihania :kuola:

Kivaa :) miittiin tulossa myös, treeneihin en taida ihan ehtiä mukaan mutta yritetään, olisi nimittäin kiva tutustua ko saliin samalla. Privaa en ole vielä miitistä saanut ?

Kivaa :) miittiin tulossa myös, treeneihin en taida ihan ehtiä mukaan mutta yritetään, olisi nimittäin kiva tutustua ko saliin samalla. Privaa en ole vielä miitistä saanut ?

Vasta nyt olet. :nolo:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Heippa! Mäkin voisin tulla joskus johonkin miittiin mukaan, vaikka Naantalissa asustelen??..on vaan niin kovatahtista tää meikäläisen elämä, voi olla että miitit ei sovi aikatauluun mitenkään.

No niin, kämmäilyni jatkuvat :D.

Nyt on laitettu sekä Mistraalille että MillaMagialle privaa. Vipa, tottakai olet tervetullut. Laittaisitko mailiosoitteesi, jos saattaisit keretäkin tähän miittiin, niin tietäisit ainakin mihin tulla :)?

Ei tommosta ikäasiaa kannata kenenkään miettiä, hassuahan se olis, jos kaikki satuttaisiin olemaan ihan saman ikäisiä! Kriteerit miittiin osallistumiseen on mimmeys sekä aito kiinnostus kuntosaliharrastusta kohtaan. Piste! :D

Olympia-dvd on haettu,nyt vaan huomista odottelemaan.:)
Minttu ilmoitti että sekin tulee sitten katsomaan olympiaa,ei ehdi treenaan.

Ex..muista kertoa myös sitten mulle se osoite,siis vaan ihan sitä varten että saadaan Minttu ohjattua oikeaan osoitteeseen.

Maaru: Hyvä juttu! Ilmeisesti riittää, että kerron osoitteen siellä salilla niin soittelet sitten Mintulle, kun postiahan sulle ei voi lähettää. :)

Eilen tein kämpälläni suursiivouksen (PITKÄSTÄ AIKAA :D) ja aloin henkisesti valmistautumaan huomiseen. ;) Ei muuta kuin toivottavasti mahdollisimman moni ehtii paikalle ja muistakaahan ottaa omaa evästä mukaan, koska kyllähän sitä nälkä kuitenkin iskee. Kämpältä löytyy kyllä teetä/kahvia kaikille halukkaille (ja esim. puuroa, jos joku sellaista haluaa :D!). TERVETULOA ja Huomiseen!

Mä oon turussa kuudelta, mut meen käymään kotona, kun te ootte vielä sillon sielä salilla. Niinpä saattaa mun tulo pikkusen siitä puol seiskasta myöhästyä. Mutta se on varmaan parempikin niin, koska te tuutte sieltä treenaamasta, ettekä välttämättä ihan just puolelta oo tullu...
Ette ainakaan voi sitä dvd:tä alottaa kattoo ilman mua, kun mä tuon sen soittimen, heh heh! ;) Pakko muuten tosiaan muistaa ottaa se mukaan!!

Kivaa, nähdään!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom