Mimmimiittiä Turussa!

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Kylläpä suunnitelmat muuttuvat tässä threadissä ;) :D Yritän ehtiä paikalle nyt torstaina. Jos pääsen, joudun valitettavasti lähtemään salille seitsemäks... Mutta ehdin ainakin tulla moikkaamaan :thumbs:

Kylläpä suunnitelmat muuttuvat tässä threadissä ;) :D Yritän ehtiä paikalle nyt torstaina. Jos pääsen, joudun valitettavasti lähtemään salille seitsemäks... Mutta ehdin ainakin tulla moikkaamaan :thumbs:

Joo nopeeta toimintaa :) mut kun tuli kysyntää jo pikaselle miitille...tehään sit tammikuus oikeen ajan kanssa jotain kivaa :hyper: kun täs pääsee vähän ees tutuiks ensin. Mun on ainakin itellä viel niin paljon isompi kynnys tulla sellasiin juttuihin mihin voi noi miehetkin tulla. Kun ei oo vielä sellasta kroppaa et vois kovaan kailotella olevansa punttimimmi..kun enempi sana valkonen vauvaliha tulee mieleen kun peiliin kattelee :rolleyes:

Baby steps...niin hyvä täst sit tulee

Ja Honey myöskin? Tulet sitten kun kerkiät.
Kiva, kun saadaan miitti aikaiseksi.

Joo mä tulen myös, käyn ensin salilla joten en varmaan ihan tasan klo 18 ehdi, muutaman minuutin voin myöhästyä... ja sitä parkkipaikkaakin pitää etsiä.

Hei,

todennäköisesti minäkin pääsen paikalle. Palasin juuri kotiin työmatkalta, melkein vuosi poissa Turusta ja myöskin nettimaailmasta, joten viime päivinä olen selaillut vanhoja punttimimmiposteja ja yrittänyt päästä ajan tasalle. Kiva kun Turkuunkin on tulossa tapaamisia!

voi :curs: :wall: :wall: :wall:
Olin täysin uohtanut että mulla on to. klo 18 liiton pikkujoulut :wall:
Että mua ottaa päähän!!! No enhän mä mihinkään sit pääse :wall:

Voi v... suoraan sanoen. No mutta nautiskelkaa te muut glögeistä niin mä tuun sit ihan varmasti tammikuussa! :wall:

Turhauttavaa...

Marttuuli: mulle käy kyl silti ihan hyvin treenit niinku sovittiin jos se sul on ok, pääsen kyl myös aamul jos se on sul sit parempi...

Kanhan mennään vaan iltapäivällä, niin pääsen siitä sitten kätevästi miittiin. Niin ja jos joku tummatukkainen isolla repulla varustettu ihminen haahuilee lehmässä, niin se olen sitten minä. Hihkaiskaa ihmeessä, sillä olen usein varsinainen puusilmä:D .

Maaru nappaa kainaloon Mintun (ystävän joka taustailee,ei vielä kirjoittele)
ja yhdessä suunnataan sitten lehmään.
Onneksi on edes yksi tuttu naama siellä joukossa,ex, joten löydetään teidät :)

Maaru nappaa kainaloon Mintun (ystävän joka taustailee,ei vielä kirjoittele)
ja yhdessä suunnataan sitten lehmään.
Onneksi on edes yksi tuttu naama siellä joukossa,ex, joten löydetään teidät :)

Onpas kiva että tulet mukaan! :)

Jeps, mä pääsen varmaan kanssa lehmään mukaan, joten siellä sitten tavataan! Mukava tutustua muihinkin turun punttimimmeihin kun omat kaverit ei niin kiinnostuneita ole punttailusta. Jos minäkin haahuilen, niin hihkaiskaa myös. Tumma tukka ja naama niinkun kuvasta näkyy:D

Mulla alko nyt hiipiä sellanen ajatus mieleen, että mahdutaanko me sinne Lehmään, kun siellä on varmaan kuitenkin joku muukin. Ei sillä muuten ole väliä, kun voidaan sitten vaihtaa paikkaa, mutta jotkut olivat tulossa vähän myöhemmin. Eli onko myöhässä tulijoilla jonkun muun puhelinnumero siltä varalta, että joudutaan hankkiutumaan isompaan kokoussaliin?
Muuten on kyllä tosi mahtavaa, että kiinnostusta riittää näinkin nopealla aikataululla. :) On tää netti ihmeellinen!

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mä katon kuin nopeesti meijän syömingit menee ja soitan sit tol marttuulille mikäli se on sillon viel maisemissa...niin hurauttaisin sit käymään. Harmittaa niin vietävästi.

hmm. Pitää kattoa jos ehdin sittenkään. yritän kyllä! On vaan niin sairaasti koulutehtäviä ja opinnäytettä ettei tiedä miten näitten kirjojen keskellä pyörisi.:jahas: No, mutta, yritän päästä!

Ai kun olis ihana tavata Turun punttimimmejä... Ei tosiaankaan ole oikein juttuseuraa punttailuun liittyen, ei jaksa rasittaa ystäviä joita ei kiinnosta! Muttamutta kun mulla on sekä huomenna että just silloin tammikuussa menoa... :( :itku: Mutta tuleehan miittiä vielä senkin jälkeen, tuleehan??!! Elän toivossa!!!

Pitäkää hei kivaa tänään!!!!
Sanoin marttuulille et ottais kännykällä salaa videokuvaa niin pääsis näkee teijät kaikki :hyper: :hyper: :hyper: no joo...
Toivottavasti nähään pian!

Kiitokset kaikille eilisestä miitistä! :D Oli todella hauska tutustua teihin kaikkiin! Sitten vaan uutta miittiä järkkäämään!
Terkut täältä Forssasta, täällä ollaan jo pirteenä...:eek: (enemmän tai vähemmän)

Joo uuttaa miittii nyt vaan pystyyn!!! Niin pääsen mäki sit näkee kaikki :)

Ehdotelkaa vaan aikoja, sillä mukana tottakai ollaan´:D!

Todella hauskaa oli nähdä vanhojen tuttujen lisäksi myös uusia naamoja! Kuten jo eilen vähän alustavasti puhuttiin, voidaan hyvin kokoontua vaikka mun luo joku kerta, esim. katsomaan (oliko se nyt juuri Olympia-) videota. Mistraalihan taisi puhua dvd-soittimen tuomisesta paikalle. :)

Ja yhteistreeni-ideakin pitää toteuttaa pikimmiten. Nyt vaan kaikki kyselemään/katselemaan saleilla esim. avoimien ovien päiviä, jolloin kalliita kertamaksuja ei tarvitsisi miettiä.

Hei pitäähän se 19.1. miitti vielä paikkansa? Pitäähän? En päässyt eiliseen miittiin mukaan, joten kovasti jo odottelen sitä tammikuuta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom