Mimmimiittiä Turussa!

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Hei pitäähän se 19.1. miitti vielä paikkansa? Pitäähän? En päässyt eiliseen miittiin mukaan, joten kovasti jo odottelen sitä tammikuuta.

Pitäähän se. :) Nämä muut tapaamiset/treenaamaan menot sitten järjestetään sen lisäksi.

Harmittaa kovasti etten eilen päässyt. Vastaavasti lopputyö komistui sitten muutamalla sivulla ja sain sen vietyä ohjaajalle tänään. Tammikuussa sitten viimeistään jollei ennen järkätä mitään. :thumbs:

Jep, oli todella kivaa nähdä sekä vanhoja tuttuja että uusiakin ihmisiä :hyper: Luulis että joulun jälkeen tulee niitä avoimia päiviä taas kun salit haluavat myydä jäsenyytensä kaikille jotka tekevät perinteisen uudenvuodenlupauksen ;)

:D Rinki :D

Kysyin olympia-dvd;n lainaksi, homma järjestyy!!
Jotenka eikös se niin ollut että pe 19.1.2007 kokoonnutaan siihen ex-taviksen itäsiipi--länsisiipi--asuntoon ;) mistraali tuo "vehkeet" ja ilta käyntiin?? :)

Hyvä että dvd järjestyi, joten omastakin puolesta ei muuta kuin tervetuloa vaan kaikki mimmit mukaan!:whip:

Jeps! "Vehkeet" järjestyy, tarkistin vielä perheen teknisemmältä osapuolelta, että ei kai dvd-soittimen vaihtaminen paikasta toiseen vaadi mitään asennusta, ja vastaus oli ei. Eli pitäis onnistua tumpelommaltakin.
Sitten vaan miittiä odottelemaan! Taas tekis mieli heittää joku ylläriaika parin päivän päähän, mutta ehkä hillitsen nyt itseni tällä kertaa!

Mä meen sillon pe 19 päivä yöksi töihin..
että jos katselmus alkaa tarpeeksi ajoissa,ehdin mukaan..
jos ei, sitten se jää välistä :itku:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mä meen sillon pe 19 päivä yöksi töihin..
että jos katselmus alkaa tarpeeksi ajoissa,ehdin mukaan..
jos ei, sitten se jää välistä :itku:

Mihin aikaan menet töihin? Mä pääsisin tulemaan kuuden jäljestä.

Olisko se muuten sitten jotain nyyttärimeininkiä? Pitäiskö vähän sopia, mitä tuodaan?

Mun puolesta esim. nyyttärimeininki vois olla ihan ok, mutta toisaalta taitaa olla niin, että muutamat ainakin syö omia ruokia (ml. itseni). Kaikkein helpoin vaihtoehto olisi, että jos ne jotka haluaa syödä(eiköhän kaikille nälkä muutamassa tunnissa tule ;) ) , tuo omat sapuskat tai vaihtoehtoisesti sopii muiden kanssa nyyttäriperiaatteen toteutuksesta. Taidan olla vaan aika tylsä kun omia ruokia aion tällaisinakin iltoina syödä. :D

Olisi kyllä kiva jos mahdollisimman moni pääsisi tulemaan!
Ajan puolesta taas itselleni käy mikä tahansa, joten tehdään niin että enemmistö saa päättää parhaimman ajan. :)

No varmaan oikeesti helpoin on kyl sillee et jokanen tuo omansa. Sekin on vaan sit kiva olla etukäteen tiedossa...niin ei oo epäselvyyksii :)

Miltä kuulostaa jo klo17??? Way too early???

Mulla ei oo vielä tiedossa mihin saakka olen ensin päivän töissä..
sen jälkeen on suuntana sali.
Sitten kotiin.
Meen yleensä töihin siinä 21.30 yöksi.
Jos tuossa välissä ehdin,niin sitten tuun mukaan,omine eväineni :D

(toisaalta täytyy sanoa että just tuon yön takia mulle juuri tää 19 päivä on äärimmäisen huono vaihtoehto..jos joudun päiväksi töihin esim klo 8,soittaa klo 5.30! ja siitä pitäisi suoraan jatkaa seuraavaan yöhön melkein samaan kellon lyömään)

:wall: voi kökkö...nyt näyttää siltä et joutuu lähtee laivalle to.18.1.illalla ja se tarkottaa sitä et sieltä pääsee satamaan vast 8 maissa pe... :(
Kerkiääköhän sit enää lainkaan mukaan.:wall:

Kui mun ajotus voikin olla aina näin päin peetä...

Pitäskö tota miittiä sit siirtää, kun kahdella innokkaalla osallistujalla on jo menoa? Mulle ainakin sopii muutkin perjantait ja myös lauantait. Tammikuusta on buukattu ainoastaan vkl 2.

Sopii mulle,sillon on vapaa yö :)
nyt tiedän jo sen että sillon pääsen töistä 16.45,sit puntille,että puoli seiskan (?) jälkeen voisin olla valmis!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom