Mimmimiittiä Turussa!

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Jeee, mukana ollaan :hyper: Eihän tällaista mahista voi jättää väliin :) Pe 19.1 sopii ainakin näillä näkymin.

Ainakin mulle kyllä näillä näkymin käy myös tuo pe 19.1.

Harmi vaan kun tuohon on vielä niin paljon aikaa, mutta kivaa kannattaakin odottaa. ;)

Tuosta ongelmastahan päästään sillä, että järjestetään vähän arkisempi miitti nopeammalla aikataululla ja periaatteella tulkoon, joka pääsee. Mulle sopii esim. heti ensi viikolla mikä tahansa ilta, ehdotetaan nyt vaikka pe 1.12! Harmi, kun Turussa ei ole mitään low-carb kahvilaa, kuten Tampereella, mutta eiköhän meille joku tavallinenkin kahvila kelpaa. Ja eikös nyt ole glögiaika! Mä sain ainakin pari vuotta sitten The Cowssa tosi hyvää glögiä.
Mulla on treeneissä tilanne se, että olen hankkinut valmentajan, mutta mennään hänen kanssa salille vasta parin viikon päästä. Nyt oonkin ihan täpinöissä koko hommasta, ja sen takia olisinkin tosi innokas tapaamaan muita punttimimmejä! Eli heitetääs nyt tollanen ehdotus, että pe 1.12. klo 19.30 The Cowssa? Ja jos ei pe sovi, niin sitten to 30.12 ja vähän aikasempi kellonaika? :hyper:

Sitten kun ollaan tutustuttu kaikki keskenämme, ja jos synkkaa, niin voidaan viritellä videon katselua yms. Mulla on kisoihin tähtäävänä halu tutustua muihin senkin takia, että meistä olis toisillemme hyötyä, kun voimme jakaa tietoa! Henkisestä puolesta puhumattakaan!

Mistraali: Aivan LOISTAVA idea!

Ensi viikon perjantai ei käy mulle, koska lähden jo silloin Helsinkiin virallisia pakkispikkujouluja varten. Tuo to 30.12 taas kävisi hyvin :D!

Mistraali, nyt on pakko jo täällä udella: Millonkas sulla on kisa-aikeet realisoitumassa? Itsehän olen ekoihin kisoihin tähtäämässä syksyllä, joten mikä tuuri olisikaan jos täältä saisi vaikka aamulenkkeilykaveria dieetille! :)

19.1. on nyt sitten laitettu kalenteriin. Glögille meno kuullostaa hyvältä idealta joten Im in, mulle sopii pe 1.12. tai to 30.11. mutta ei sitten liian aikasin illasta kun olen salilla noin klo 18.00 asti.

Eli heitetääs nyt tollanen ehdotus, että pe 1.12. klo 19.30 The Cowssa? Ja jos ei pe sovi, niin sitten to 30.12 ja vähän aikasempi kellonaika? :hyper:

Tuo torstai olisi kai siis 30.11? ;) Silloin mäkin voisin tulla yhdet glögit juomaan ja jutustelemaan :joulu6:. Tammikuunkin miitti passaa oikein hyvin aikatauluihin, joten mukana ollaan :hyper:

Jos kyse tosiaan oli 30.11, niin sehän kävisi! Miitti vaan pikaisella aikataululla pystyyn kaikille kynnelle kykeneville. :whip:

No koitan mäki jos sais sovitettua kalenteriin ton to.30.11. Marttuuli...mites sä???

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mullekin sopinee tuo to 30.11. Tosin puolisolla on illalla myös treenit (19.30-22), joten en varmaan hirveän pitkään voine viipyä, ettei hauveli joudu olemaan yksin pitkään. Mulle sopisi treffaus klo:18 eteen päin.

Juups, tarkotin tosiaan 30.11. eli tämän viikon torstaita! Pahoittelen sekaannusta. Hyvä, kun ainakin muutama pääsee mukaan, niin saadaan homma pyörimään! Olisko se kellonaika sitten siinä klo 18 eteenpäin? Mä pääsen jotain 18.05 paikalle.
Se on onneks niin pieni paikka, ettei tarvi kovin monelta naispuoliselta ihmiseltä kysellä, että ootkos punttimimmi! Mä en kuitenkaan tunne teistä ketään, joten heitetään vähän tuntomerkkejä: paksupokaiset silmälasit, pitkänmalliset ruskeat hiukset, luultavasti musta villakangastakki. Lihaksikas vartalo ei mulla ikävä kyllä vielä ole sellanen asia, mistä tunnistais!! :D
Ex-Tavis, mun lavalleastumishetki koittaa vähän myöhemmin kuin sulla, aikasintaan syksyllä 2009. Punttailu on mulle suhteellisen uusi harrastus, ja kun se kehittyminen tässä lajissa kestää kauan, mutta nyt olen hommannut valmentajan, ja lujaa tullaan perässä ;)!

Jeps eli to. 18. lehmässä. Mitäs marttuuli oot mieltä jos sit mentäiski to. suoraan koulusta ja töistä salille, niin ei tarttis välillä käydä kotonavai vai mitäs oot mieltä?

Voi harmi... olen töissä to 30.11. klo 20 saakka,
joten taitaa jäädä nämä treffit väliin...
Toisen kerran sitten :)

marttuuli: jeps...sithän se menee ihan kivasti ja sä oot mun personal :whip: :whip: :D

Onks meitä nyt sit 3 tulossa vai saadaanko enempi mimmejä kasaan?

marttuuli: jeps...sithän se menee ihan kivasti ja sä oot mun personal :whip: :whip: :D

Onks meitä nyt sit 3 tulossa vai saadaanko enempi mimmejä kasaan?

Kanhan, mistraali,marttuuli,ex-tavis ja cassu taitavat ainakin olla tulossa hätäisen silmäilyn perusteella. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom