SUPERCARB 1kg -40%

Millaiset hiukset mimmeillä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sabine
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mustat pitkät ollut jo vuosia. Kaikkea on sitä ennen kokeiltu. Nyt välillä kullanvaaleita tai punaisia raitoja piristykseksi, jos muuten alkaa tympimään. Ei enää lyhyttä tukkaa mulle... ööh, eihän?

Lyhyt ja värjäämätön. Ihan ykkönen sen jälkeen kun vuosia sitten hiukset harveni päälaelta todella ohuiksi.. kuivuu hetkessä, luonnonkiharana se asettuu ilman mitään tököttejä. Ainut huono puoli että kasvaa nopeasti ulos kuosista ja kampaajalla on kallista käydä, mutta itse ajelen sivuilta ja takaa itse kun ei ole niin tarkkaa.

Keskiruskeat ja hartioiden alapuolelle ulottuvat. Otsatukkaa kasvattelen pois (kuinkahan mones kerta, tympeää hommaa). Värjätyt, mutta oma väri niin lähellä, ettei juurikasvua juurikaan näy.

Mites muut pitkähiuksiset mimmit ovat ratkaisseet ikuisuusongelman: joka päivä ei halua pestä, ettei latvat kuivu, mutta treenatessa tulee väistämättä hiki? Lyhyt tukka ei ole itselleni vaihtoehto.

Mites muut pitkähiuksiset mimmit ovat ratkaisseet ikuisuusongelman: joka päivä ei halua pestä, ettei latvat kuivu, mutta treenatessa tulee väistämättä hiki? Lyhyt tukka ei ole itselleni vaihtoehto.

Kuivashampoo tai hiuspuuteri. Itellä sisällä kiipeillessä tulee tuo kuivapesu hoidettua, kun mankkapöly syö rasvat hiuksista pois. Puntin jälkeinen iltakiipeily tekee saman tempun ;) Pesu 1-2 kertaa viikossa riittää :D

HAHAHA, ot, mutta luin että otsikossa luki "Millaiset hauikset mimmeillä" ja luin ensimmäisenä kommentin "Erittäin pitkät ja vaaleat" ja mietin hetken, että häh :D.

Mut joo, mulla on (vahingossa) liukuvärjätyt. Tyvestä tumman ruskeat ja latvasta osittain vaaleat, ei tosin silleen kokonaan. Kampaajan piti tehdä raitoja, mutta ei uskonut kun sanoin, että mun hiukset vaalenee tosi nopeesti. Ei sillä, ei nää pahalta näytä, mutta ehkä oon enemmän tumman ystävä. Voi olla et vedän tähän jonkun vaaleenruskeen päälle.

Heh. Itellä ollu pitkät vaaleat, punaiset, ruskeat, mustat ja raitoja kaikissa sateenkaaren väreissä :) Kolmeen otteeseen leikattu lapoihin yltävät pitkät tosilyhyeen poikatukkaan. Nyt on melkein musta tukka päältä semilyhyt, sivuilta siilit ja takatukka kasvatuksessa. Hienosti näyttää semmoselta jäkistakatukalta kun vasta menee pienenpienelle ponnarille, mutta kyllä tämä tästä. Siitä tulee hieno kun se kasvaa.

Älkää nyt hyvät ihmiset pelätkö sitä tukan leikkausta. Tippa rohkeutta, hyvä kampaaja ja hyvin se menee. Hiukset on kuitenkin uusiutuva luonnonvara. Lyhyt tukka tuntuu kasvavan satakertaa nopeemmin ku pitkä. Tosin ehkä sen vaan huomaa helpommin kun kasvaa mallista ulos ;) Ite tykkään tosi lyhkäsestä, kun on kätevä. Nopeasti kuivuu ja helppo laittaa. Hyvä kampaaja on vaan ehdoton, ne osaa kyllä katsoa millanen malli just kyseiselle henkilölle sopii. Semmonen kauhuskenaario, että näyttää ihan urpolta johtuu yleensä siitä, ettei kampaaja oo ollu ihan kartalla.

EDIT: itellä muuten kesti tokalla kerralla n. 3,5 vuotta kasvattaa pitkä tukka takas ihan lyhyestä poikatukasta. Ei paha siis :)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Tällä hetkellä puoleen selkään asti ulottuvat, oma perusväri tummanruskea, jossa tummempaa ja vaaleampaa seassa: Liukuvärjäys. Nyt tuntuu jopa vähän kesyltä, aiemmin oli blondi päältä ja punertavan tummanruskea alta. Kyllä tästä nyt on oppinut tykkäämään kun viikon jo ollut. Positiivista se, että kampaaja kehui tukan kuntoa. Ens kerralla otan silti vähän luonteikkaamman leikkauksen ja värjäyksen.

Itsepä halusin tämän, ja kävin viimeksi kesäkuussa kampaajalla, että hän ehkä ajatteli nyt laittaa sellaisen, missä ei haittaa että väri kasvaa yli :D

Vyötärölle yltävät kuparinpunaiset, taipuisat/kihartuvat ja tällä hetkellä tasaisiksi leikatutu ei mitään kerrostuksia tms. Otsatukka.

Luonnostaan hiirenharmaa. Jes.

Liukuvärjäys mustasta tummanruskeeseen + mustat sivusiilit kummallakin puolella. Muuten hiukset pitkät, ylettyy keskiselkään asti ainakin. Kaduttaa muuten aivan pirusti noiden sivujen leikkaaminen, vaikka ne saakin helposti piiloon.

Paleomeiningin innoittamana päätin lopettaa hiusten värjäämisen! Tarttee vain sit tehdä ensin värinpoisto ja sävyttää lähelle oletettua omaa väriä.

Vaaleenruskeet hiukset, semmotteet puolipitkät, vähän yli olkapäiden ulottuvat ohuet hiukset. Tästä pidemmäks mun hiukset ei oo koskaan kasvanu, eikä ne tuu koskaan kasvamaankaan.
Kakshaarasia löytyy vaikka muille jakaa! :D

Tällä hetkellä puppuranpinkki irokeesi, jossa on tummansininen raita keskellä. Sivut oli toukokuussa ihan siilinä (1mm) mutta nyt on jo 1-2cm pituutta niissäkin.

Paleomeiningin innoittamana päätin lopettaa hiusten värjäämisen! Tarttee vain sit tehdä ensin värinpoisto ja sävyttää lähelle oletettua omaa väriä.

Minä päätin tuossa muutama vuosi sitten lopettaa hiusten värjäämisen, kun oma tukka ei niistä väreistä oikein hehkunut :D Oli kyllä paras päätös ikinä! Tää on nyt niin helppo; ei tyvikasvua ja kuntokin on parempi. Mulla on luonnonkihara tukka, joka tarkoittaa siis kuivaa tukkaa. Värit keräänty latvoihin ja kampaajalla värjääminen maksoi omaisuuden. Nytkin kyllä pitäisi suunnata sinne kampaamon penkeille, kun alkaa noita kaksihaaraisia olla taas luvattoman paljon...

Back
Ylös Bottom