Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko muilla mimmeillä ikuista tukkakriisiä?
Onko muilla mimmeillä ikuista tukkakriisiä? Miusta tuntuu että koskaan ei oo täysin 100% tyytyväinen, paitsi tietenkin sillon kun astuu ulos kampaajalta(ennen ku se eka tuulimyrsky iskee ja sotkee tukan :D )
Miten tuo on mahdollista? Siis jos pyytää siistimään latvoja, ja kampaaja ottaa 20 cm pois? Täytyy olla kyllä todella ammattitaidoton henkilö, tai sitten tuossa oli jotain henkilökohtaista (kuten viestistäsi voi päätellä).Mulla oli ennen ihanat, pitkät ja paksut hiukset. Menin sitten tuntemattomalle kampaajalle ollessani vieraassa kaupungissa, ja tämä sitten "vahingossa" pätkäs melkein polkan ja ihan hirveen mallin. :( En siis pyytänyt kuin hieman siistimään latvoja. Kasvua odotellessa, jotain about vuosi menee varmaan vielä. Aina sanotaan, että kampaajalle tulee valittaa, jos ei ole tyytyväinen, jotta tämä voi korjata virheensä. Mutta liian myöhäistä, kun 20cm hiusta on jo lattialla.. Melkein itku silmässä lähdin sieltä, tuntui että puolet mun persoonastakin lähti niiden hiusten mukana, kun ne vain oli osa mua!
Luonnonkiharat, hennatut, lapaluille ulottuvat. Kerroksia löytyy, ettei pehko olisi niin kovin raskas. Tarkoituksena kasvattaa kunnes tulee joku raja vastaan.
Jokseenkin täysin sama, paitsi että kullanruskeana ja värjäämättömänä. Oma kuontalo on oikeastaan aina luonnontilassa, mitä nyt suoristuu aina hetkeksi nykyisin suosimani tiukan pikanutturan takia ja on tällöin vain laineilla. Hyvät hiusgeenit olen saanut sikäli, ettei oma tukka ole koskaan ohuen näköinen littananlättänä ja pitkin päätä valuva, vaan vähän likaisempanakin ja ns. suoristettuna aina varsin kuohkea.
Huonoa on esimerkiksi se, etteivät mitkään kivat graafiset ja selkeälinjaiset leikkaukset käy tai näytä yhtään miltään. Paitsi ehkä lampaalta.