SUPERCARB 1kg -40%

Millaiset hiukset mimmeillä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sabine
  • Aloitettu Aloitettu
Joo toki ei permanentti mikään hoito tukalle ole, mutta vahingoittaako se yhtä paljon kuin vaalennus? Eräs kampaaja kerran sanoi mulle, että minulla on ihan normaalisti hiuksia päässä, mutta itse hius on hyvin sileä (hyvin yleistä Suomessa). Tämä kampaaja suositteli hiusten käsittelyä, joka turvottaa hiusta saaden sen näyttämään paksummalta. En tiedä halusiko myydä palveluja vai onko totta. Siksi mietin permanentin ottamista, mulla se kestää hyvin vuoden ajan. Ei toki koko vuotta kihara, mutta tuo sitä kuohkeutta. Mutta ei siis kannattaisi pitkiin hiuksiin, koska ne on ajan myötä pahemmassa kunnossa kuin lyhyillä? Värjääminen on sillein ongelmallista, että sitten on se juurikasvuongelma. Ja jatkuva värjäys syö hiusta, kuten näyttikin.

Rehellisesti sanottuna mulla ei ole nyt kauheasti halua kihartaa tukkaa kun on pieniä lapsia. Aamu pitää saada nopeasti käyntiin, ponihäntä on käytössä melkein koko ajan. Toki voisi yrittää kihartaa aina juhliin yms.

Kuulostaa samalta kuin itselläni. Mitä teet arjessa, hiukset kiinni vai auki?
Jos hiukset tottelee, eli ei oo liian pöyhkeät tai kiharat niin pidän auki, muuten kiinni. Viime aikoina ne on ollut aina auki nyt kun taas jaksan föönata ne illalla kun tuun suihkusta. Treenatessa joudun tekemään pikkumyynutturan tai nostan ne päälaelle ja letitän siitä ettei vaan mitään lyhyempiä otsahiuksia tuu silmille.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Classy, kiitos vinkistä! En ole koskaan kuullutkaan tuosta olaplexhoidosta ja tosiaan sitä ei ole oman muistini mukaan koskaan tarjottu. Kiva vinkki, täytyy kysellä onko tuota missä tarjolla.

Poppia kiitos sullekin! Kiva saada vinkkejä ihan arkeen ettei ole aina samannäköinen.

Mä oon youtubesta löytänyt, varmasti instassakin on. Niitä on vaan usein vaikea itselleen tehdä, ainakin sellaiset näyttävämmät.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

kvlt

VIP
Kaupunki
Pk-seutu
Hei kuulkaas likat, meitsin kuontalo on todella kärsiny. Kuiva, katkeilee jne. eikä tää jatkuva hikoilu ja pesurumbakaan ainakaan paranna yhtään asiaa. Oisko viimeisimpiä parhaimpia vinkkejä, tuotteita, linkkejä mitä ootte havainnu hyviksi ja millä tilannetta vois parannella suht edullisin kotikonstein?

Mä käytän arganöljyä mun hiuksiin ja letitän ne yöksi. Pitää välttää takkuja ja muuta nirhaantumista niin hiukset pysyy hyvänä

Back
Ylös Bottom