SUPERCARB 1kg -40%

Millaiset hiukset mimmeillä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sabine
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Puoleen selkään alkaa kohta olla - viimeinkin!! On näitä kyllä kasvatettukin.. :) Vaaleanruskeat vähän vaaleammilla raidoilla.

Tosin nyt alkaa sitten kummasti taas lyhyet tukkamallit kiinnostamaan..

Minä tein tänään lupauksen itselleni ja hiuksilleni. Nyt kun keväällä jälleen kerran tempaisin ne lyhyeksi, niin seuraavan kerran lyhyttä tukkaa saa harkita vasta kun olen täyttänyt 30. Nyt siis edessä kahden vuoden ja kahdeksan kuukauden kasvatusprojekti, jonka aikana mulla on kyllä lupa tasoitella latvoja ja käyttää välietappihuijauksena clip-on -pidennyksiä. Pysyvien pidennysten ottaminen on kielletty (näistä ollut vain huonoja kokemuksia omien hiusten tuhoutumisen suhteen) ja kun tästä syksyllä taas tummaksi lipsautan itseni, niin blondiksi ei mielellään palattaisi kun se on mun herkkäperseisille hiuksilleni vähän raskasta.

Eli tästä se taas lähtee ja nyt harjoitellaan sitä kärsivällisyyttä! :lol2:

Omat <3 En voisi ikinä ottaa jonkun vieraan ihmisen hiuksia päähäni. Onneksi mulla on suht hyvät hiukset luonnostaankin. Joskus ostin hetkellisessä mielenhäiriössä semmosen ponnariin kiinnitettävän hiuslisäkkeen eikä oo tullut käytettyä kertaakaan. Tuli feikki olo välittömästi. Mulla ei ole myöskään ripsienpidennyksiä tai tekokynsiä, ei vaan oo mun juttu.. Oma kauneusihanne on luonnonkauniit naiset kuten Kate Moss. Povipommi Jordan taas edustaa kaikkea miltä en haluaisi näyttää..feikiltä. Mites teidän muiden kauneusihanteet?

^mielummin omat hiukset, omat ripset, omat kynnet jne. meikkiäkään en pahemmin käytä, lähinnä vaan ripsiväriä. Toisille voi sopia hiustenpidennykset, ripsienpidennykset sun muut, mut mä en kokisi oloani mukavaksi niissä.

Luontainen punapää, värisävy vaihtelee vuodenajan mukaan, talvella tummempi ja näin kesällä vaaleampi. Jostain syystä luonnostaan hiukset vaalenee raidoittain! Tällähetkellä vasensivu kuvioidulla sivukaljulla ja oikeanpuolen hiukset on tuossa solisluiden tienoilla, todella rikottu malli. Vähän hurjalta tuntu 3mm sänki aluksi, mutta se kesti sen hetken ja nyt oon ihan in lööv! (:

Oma tukkani on ohut maantienruskea hiirenhäntä. Oheni entisestään, kun lähti hiuksia päästä kilpirauhasen vajaatoiminnan takia. Onneksi nyt on lääkitys ja uutta hiusta kasvaa vähitellen. Käytän lähes aina klipsipidennyksiä, koska oma tukka on niin onnettoman näkönen. Väri on pitkään ollut tummanruskea tai keskiruskea. Viime viikolla laitoin vähän vaaleaa raitaa sekaan.

Kampaajalla käyty!

Nyt on kylmää tummaa ruskeaa juuressa, latvaosassa kuparinväristä tehostetta, ja pari raitaa on tätä myös yläosan päällä. Ulottuvat ristiselkään asti. Kauniit tuli, vaikka itse sanonkin ;).

Kaivanpa ikivanhan ketjun esiin, kai tässä voi kysellä hiustenlaitostakin?

Ostin suoristusraudan tehdäkseni sillä kunnon käkkäröitä. Ongelmana on nyt sopivan mönjän (muotoiluaineen) puute ja se, että hiukseni ovat todella vastentahtoisia muotoutumaan (tämän totesi aikanaan hääkampauksen tekijäkin, joka ihan kampaamoaineista ja -taidoista huolimatta joutui tekemään osan kiharoista kahteen otteeseen että ne asettuivat).

Hiuslaatu on lähtökohtaisesti paksuhko "entinen luonnonkihara", joka nykyään on ottanut kuitenkin aika suoran olomuodon. En käytä mitään silikonisia tms. hirveästi kammattavuutta edistäviä hoitoaineita, eli niiden ei pitäisi olla muotoilun esteenä.

Eli hakusessa olisi joku ilmeisesti varsin stydi ja laadukas kiharoiden tekoa edistävä muotoiluaine (neste? vaahto? jokumuu?). Plussaa olisi eläinkokeeton merkki. Onko suosituksia?

Mulla on luonnonkiharat hiukset. Vuosia yritin kasvattaa niitä pitkiksi, mutta eihän siitä mitään tullut. Latvat olivat aina todella kuivat ja harvat, lisäksi hiukset muodostivat pään ympärille kolmion, mikä alkoi jossain vaiheessa ärsyttää suunnattomasti. Oma luonnollinen väri on kamala, joten olen yli 8 vuotta ollut punapää yhtä katkoa lukuunottamatta. Tuokin katko johtui siitä, että markkinoilla ei ollut vähään aikaan mitään yliherkälle hiuspohjalleni sopivaa väriä. Sitten kampaajani vinkkasi mulle Elumenista ja sen punaista sävyä olenkin käyttänyt jo kaksi vuotta.

Ja viime keväänä annoin luvan leikata hiuksista reippaasti pois. Raivostuttava kolmio on nyt historiaa, hiukset ja pää muodostavat pyöreän muodon. Olen vasta yli kaksikymppisenä alkanut pitää kiharoistani, kun ymmärsin niiden helppohoitoisuuden: pesu, kampaus suoraksi ja menoksi. Kun hius saa kuivua rauhassa, niin kihartuu nätisti. Talvipakkasilla tietysti kuivaan ja käytän toisinaan lämpösuojaa.

Kate Moss luonnollisen kaunis?
kate_moss_without_makeup.jpg

Nääh, ei ne huumeet sitä oo kyllä kaunistanut, ne on ne meikkitaiteilijat kun sen tekee.

^haha!

Mun piti lopettaa värjääminen ja alkaa luonnolliseksi, mutta ei se olekaan mun juttu.

Mustat pitkät on jälleen tavoite, nyt on tummanruskeat puolipitkät, hirveä ylikasvanut malli jonka saa juuri ja juuri kiinni. Mutta en mene parturiin, koska siitähän tilanne vain ottaisi takapakkia.

Kampaajalla kävin viimeksi helmikuun alussa 2013, kerran kesällä kaveri leikkasi pikkuruisen latvoista. Lyhyestä on tullut jälleen aika pitkä, vaikka aikanaan vannoin, ettei enää ikinä pitkää tukkaa niin kuin nuorena oli. Oma väri vaalea, värjään tummaksi. Tällä hetkellä tosin melko punertava ruskea "komealla" vaalealla 1,5cm juurikasvulla :D

10734282_10152749988118718_8517403220891530707_n.jpg

En just löytäny parempaa kuvaa(löysimpäs mutta tämä on NFE:stä) mutta tuommoset pitkät ja tooooodella paksut latvoista punaset, Punanen värinä on kauheen vaivalloinen ja hankala pitää hyvänä mutta en haluis luopuakkaan! Joskus sain kuningas idean leikata toiselle sivulle siilin ja edelleen siitä kärsin. :D Menee hetki ennen kuin se kasvaa yhtä pitkäksi kuin muu tukka.

Muilla punahiuksisilla hyviä ohjeita/kikkoja miten punanen väri pidetään hyvänä?

Back
Ylös Bottom