SUPERCARB 1kg -40%

Millaiset hiukset mimmeillä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sabine
  • Aloitettu Aloitettu
Pitkän värjäyskierteen jälkeen oon ihan rakastunut uuteen lyhyeen kesätukkaan, nyt vähän aikaa vois sinnitellä ihan omassa värissä. Ehkä syksyllä sit taas tummempaa talvea kohden :)

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Meikäläisellä on harteiden yli ulottuva luonnollinen, ihan kevyesti kerrostettu, ylikasvanut. Kävin viimeksi kampaajalla heinäkuussa 2011 (juu yli vuosi sitten), jolloin myös viimeksi vaalennettiin. Sittemmin oon luopunut värjäilyistä ja tämä vuosi on menty sellaisella trendikuontalolla ;) Oma sävy on vaaleanruskea. Latvoista vähän vaaleampi.

Kovasti haluaisin lyhyemmät hiukset, Scarlet Johanssonin tyyliin (oma hiussävyni on aika lähellä tota alemman kuvan sävyä). Pidän tuosta ylemmästä tyylistä. Pelkään vaan, että en saa hiuksia kiinni, kampaaja ei osaa toteuttaa haluaamani tyyliä siten, että se sopii minulle ja että malli vaatii jatkuvaa kampaajalla käymistä jne. Oon kai vähän nössö, kun en uskalla leikkauttaa. Mulla on kaksi kertaa elämässä ollut lähes nuti, mut mulla on niin paksut hiukset, että näyttää kuin päässä kasvais tatti, jollei niitä geeleillä tms. sui joka aamu :(

Millaiset hiukset muuten leikkauttaisit, jos uskaltaisit?

scarlettjohanssonchoppybobhairstyle.jpg

scarlettjohanssonmediumchoppyhaircut.jpg

Hiukseni on rintoihin ulottuvat blondit. Malli ja väri on lähes täysin samat kun Jessicalla tässä kuvassa:

431292_CHCP

Omaa tukkaa pöyhin välillä muhkeammaksi, tai sitten kiharran latvat :)

^ Senttu,

Itselläni on sen verran kokemusta, että lähdettiin siis mustasta vaalentamaan, ja haluttiin saada valkoset. Kyllähän se onnistui, kun vedettiin muistaakseni ainakin 5 värinpoistoa (ja vieläpä suht tiheään ne vielä tehtiin :D ).
Tottakai pipoa joutui käyttämään, sillä tulos oli aluksi ekojen vaalentamisien jälkeen seuraavanlainen -> päältä oranssihtava, hiukan alempaa punertava ja latvat reilusti tummemmat...

ja sitten lähdettiin vielä reissuun thaikkuihin ni arvata saattaa mitä tapahtui siellä auringon alla .... Oli sellasta nättiä 2cm pitusta tukkaa tuolla päällä jonkinverran kun hiukka kärähti. + Tukka myös meni tosi huonoon kuntoon ja sai olla megatehohoidoilla sitä kokoajan hoidattamassa.

Sai kumminkin vetää tosi vaaleaksi, ennenkuin pystyin noilla suoraväreillä pelaamaan sen verran, että sain sen halutun valkoisen /valkoisenhopean tukan.

Tosin luovuin leikistä, sillä juurikasvuakin olisi aina joutunut vaalentamaan moneen otteeseen kun siitä tuli aina ensin keltanen, joka ei millään taittunut millään suoraväreillä tms.

Nyt on takas ihana mustanruskea jossa vaaleita osioita ja puoltukka on malli nykyään, and I love it :haart:

Tää tukka on kyl makee! Mulle kans! :)

edit. No se kuva ei nyt näy sitten! Oon nii hyvä näitten kanssa :D

Viimeksi muokattu:
Mä oon alkanut sitkeesti käymään kampaajalla. Sitkeesti sen takia, että en oo ikinä ollut tyytyväinen lopputuloksiin, mutta nyt yritän ettiä itelleni hyvän ja "muntyylisen" kampaajan. Kesästä neljällä käynyt, kolmessa eri liikkeessä, ihan ok mut ei yyber hyviä. Lähtökohta fiskarseilla kynitty, yleensä tummahko, alkaa kuitenkin pikkuhiljaa muotoutua vaaleammaksi/oranssihtavaksi korvallisille ulottuvaksi, mulle harvinaisen pitkä malli, ja varmaan vielä kasvattelen, koska tää on mielettömän ärsyttävä mitta!!

Mulla ei ole kokemusta pitkähköstä tukasta sitten lapsuuden/nuoruuden, joten kysyisin niiltä joilla on: miten vähän pidempään malliin sais jotain persoonallista ja räväkämpää( ilman lisäkkeitä ja shokkivärejä), särmää? Tuntuu, että pitkät hiukset on aina pitkät hiukset, ei mitään muuta. Ei sillä etteikö olis kauniit, mutta vaikka miten haluaisin pidemmät, pelkään että liika klassisuus alkaa melko piankin tökkimään ellen keksi jotain villimpää.

Mulla ei ole kokemusta pitkähköstä tukasta sitten lapsuuden/nuoruuden, joten kysyisin niiltä joilla on: miten vähän pidempään malliin sais jotain persoonallista ja räväkämpää( ilman lisäkkeitä ja shokkivärejä), särmää? Tuntuu, että pitkät hiukset on aina pitkät hiukset, ei mitään muuta. Ei sillä etteikö olis kauniit, mutta vaikka miten haluaisin pidemmät, pelkään että liika klassisuus alkaa melko piankin tökkimään ellen keksi jotain villimpää.

Tähän mäkin kaipaisin vastausta. Pitkissä hiuksissa tuo tylsyys (yhdistettynä jatkuvasti tukkeutuviin viemäreihin) on saanut mut aina jossain vaiheessa kyniin tukkani ihan lyhkäseks, mut luonnonkiharalla pehkolla lyhyestäkään ei oikein mitään räväkkää versiota saa aikaiseksi. :( Kampaajista voin suositella ainakin Satakunnankadun Keltaista tuolia.

Meinaatko nyt, että pitkät hiukset ovat helposti tylsät värin vai mallin takia ? Väriä pystyy helpostikkin muuttamaan mielenkiintoisemmaksi, raidoittaminen on monipuolisin ja helpoin vaihtoehto. Myös tämän hetken trendi liukuvärjäys näyttää ihan kivalta pitkissä hiuksissa :)

Jakausta vaihtelemalla sivujakauksesta keskijakaukseen toimii myös joillain. Kaikille en suosittele, sillä joillakin on yksinkertaisesti "väärän" muotoiset kasvot tähän, mikä luo helposti hemuli-lookin. Eri kampauksillahan saa paljon aikaan. Pitkä tukka on siitä hyvä, että se on juurikin kampausten suhteen kovin monipuolinen. Voi suoristaa, kihartaa tai tehdä kesympiä laineita. Ponnareihin saa vähän ekstraa näillä ponnarikoruilla, joita ainakin itse suosin !

Clipboard..jpg

NEW-ARRIVAL-GENUINE-6-5CM-fashion-Big-Metallic-Metal-Mirror-Hair-Cuff-CONE-Wrap-Ring-Ponytail.jpg

Jos tukka on ohut, ei nutturat välttämättä näytä kovin kivalta. Valkin avulla saa kuitenkin helposti ihanan muhkean näköisen nutturan:

kampaus1-680x1002.jpg

Myös erilaiset letit näyttää kivalta esimerkiksi otsalla, paitsi että ovat urheillessa käteviä ovat myös ihanan rentoja esim. kesällä ! Jos googlettelee esim waterfall braid, niin löytyy paljon kivoja. Letit on helppoja jo siitäkin, että sen ei tarvitse olla mitenkään näyttäväkään jo näyttääkseen kivalta tai tuodakseen lisää särmää kampaukseen :) Itse olen täysi käsi kaikessa näpertelyissä, mutta muutama pikkuletti kiharretun tukan sekaan näyttää yllättävän kivalta.

Hair-Braids-Braid-Hairstyles-Tips.jpg

Untitled-61.jpg

Braid-Ideas-Long-Hair.jpeg

ED7EE82823CC64E8C6A8FD32F3AC8F_h400_w400_m2_bblack_q100_p100_coGmRbBVL.jpg

Itselläni on aina ollut blondi, raidoittamaton tukka. Pidän sen myös mielelläni mahdollisimman pitkänä. Nämä edellämainitut keinot on ainakin tuonut omaan päähäni vähän särmää, toivottavasti jollekkin muullekin oli tästä apua :)

Yritän taas vaihteeks harjoittaa kärsivällisyyttäni hiustenkasvatuksen muodossa. Siitä onkin vuosia, kun viimeks oli pitkät. Ja nyt menee sitten vuosia, että ovat taas pitkät. Väri tulee pysymään mustana 99% varmuudella.... Kaipaan hieman motivaatiota, joten kehukaa nyt mulle pitkiä vs. lyhyet!!

Mulla on rastat. Taas. On ollut pari kertaa aiemmin ja sit jostian syystä hoitanut pois. Kai siellä taustalla on ollut joku kaunis ajatus, että kiva kun ois kerrankin normaalit, pitkät hiukset, niin sais niihin kaikkia kampauksia ja muuta mukavaa... paskanmarjat, ponnarille vaan joka ikinen päivä. Mun hiuslaatukin on niin paskamainen, että takaraivolla oli joka ikinen päivä yks helvetin iso ns. naintitakku, oli petipuuhia harrastettu tai ei :rolleyes: Joten takuiksi taas vaan ja voi olla, että en muuta jaksa enää harkitakaan.

Tätä ennen on ollut mm. puolikalju, piilokalju, kalju, keesi, takkukeesi, jotain lyhyitä sotkusia malleja ja nyt edeltävänä se normaali, pitkä tukka, joka oli ehkä kaikista huonoin idea ikinä.

Meinaatko nyt, että pitkät hiukset ovat helposti tylsät värin vai mallin takia ? Väriä pystyy helpostikkin muuttamaan mielenkiintoisemmaksi, raidoittaminen on monipuolisin ja helpoin vaihtoehto.
Sekä että, pitkissä hiuksissa ei mielestäni voi oikein leikkiä leikkauksen kanssa, kun se hukkuu siihen hiusmassaan, ehkä vähän sama ongelma värin kanssa. Sitä tarkoitin, että pitkiin ei oikein saa sellaista särmää kuin lyhysiin, ne ovat vain pitkät ja jonkun väriset. Olisin mielelläni eri mieltä, mutta harvoin näkee jotain vähän erikoisempia pitkiä hiusmalleja/värjäysideoita. No kampaukset on varmastikin yksi pitkien hiusten valtti! Ei sillä, että asia olisi ajankohtainen itselläni vielä pitkään aikaan/koskaan, kunhan jaarittelen :rolleyes:

Yritän taas vaihteeks harjoittaa kärsivällisyyttäni hiustenkasvatuksen muodossa. Siitä onkin vuosia, kun viimeks oli pitkät. Ja nyt menee sitten vuosia, että ovat taas pitkät. Väri tulee pysymään mustana 99% varmuudella.... Kaipaan hieman motivaatiota, joten kehukaa nyt mulle pitkiä vs. lyhyet!!
Koitan kasvattaa johonkin mittaan omiani (puolipitkä tai pitkä lyhyt) , ja ihastelen muiden pitkissä hiuksissa kiharoita! Yksi oma motivaationi on, että joku päivä olisi mittaa sen verran että saan kunnon korkkiruuvipöheikön. Toivon tämän typerän välivaiheen menevän jossain vaiheessa ohi, nykyinen mitta on liian klyhyt kiinni, mutta liian pitkä pidettäväksi auki = silmillä ja otsalla koko ajan. Myös värin suhteen käyn ikuisuudelta tuntuvaa taistoa, vaalennusta. Edellä mainitut kampaukset ja niiden monipuolisuus on ehdoton pitkien hiusten valtti verrattuna lyhysiin. Jos vaan jaksat kasvattaa, katso rohkeasti mitä pidät itsestäsi pitkähiuksisena. Ne saa todella helposti sitten takaisin lyhyeksi, jos haluaa.

Täällä yksi oman värin takaisin kasvattaja. Latvat tummat ja oma juuri kullan vaaleaa joten tulee olemaan hauskaa katsottavaa kun vielä pitkiäkin hiuksia tavoittelen :) Värjämättömyyttä takana jo 3kk mikä on oma värjäämättömyysennätyd! Wuu!

Puoleen selkään olevat kerroksittain leikatut hiukset. Hiusten väri musta, ja tämä on oma väri :) Suvussa paljon mustatukkaisia ja tämäkin siunaantunut minulle. Oranssin leveän raidan olen tehnyt tuohon eteen etten ihan mustulaiselta näyttäisi :)

Oma pörröni on kasvatuksessa, mutta katsotaan nyt miten tässä projektissa tällä kertaa käy.Tukkani on luonnonkihara ja sitä on paljon, joten yleensä tympäännyn valtavaan pehkoon helposti pitkänä. Nyt on sellainen puolipitkä polkka, joka on ah niin helppo pitää ponnarilla. Piristykseksi ajelin sivusiilin, johon väänsin hiustatuointia. Tuo sivu oli päähänpisto, mutta tykästyin yllätyksekseni aika paljon. Viimeaikoina on houkuttanut tuo toinenkin sivu, mutta ehkä jätän väliin nyt kuitenkin.

Väri on tällä hetkellä musta. Aiemmin oli shokkipunainen, mutta ei tuo punainen tahdo oikein jatkuvalla pesemisellä päässä pysyä, joten musta on käytännöllisempi. Satun olemaan kampaaja, joten tuo väri tahtoo vaihtua päässä ahkerammin mitä sukissa. :D Lempparini oli hopeablondi, mutta päänahka kestä niitä mömmöjä joilla se oma suht tumma tyvikasvu piti aina vaalentaa. Eikä se tukka hopeanakaan pysy ilman jatkuvaa sävyttelyä.

Pisimmät hiukset on vähän olkapäiden alapuolelle ja sivukalju, tai sänkeähän tuossa on melkeen puol senttiä ja mustat. Tummempaa kun ei taida löytyä.

L%27Or%C3%A9al+Paris+Sublime+Mousse+Permanent+Foam+Colour+%E2%80%93+Flaming+Copper+(740).jpg

Tälläpä värillä värjäillyt viimeiset puoli vuotta, pituutta hiuksilla suurinpiirtein olkapäille. Oon tosi mielikuvitukseton leikkauksen ja kampausten suhteen, joten yritän pitää jotain räväkämpää väriä... Taustalla monen vuoden punatukkana oleilu (niin kirkkaan ku tumman punasta vaihdellu, pari kertaa vinksahtanu myös violettiin), mutta kun ei se punainen vaan kovin pitkään (ainakaan miun hiuksissa) hyvännäkösenä pysy, vaan kulahtaa melko nopeasti, niin piti siirtyä vähän parempikestosempaan väriin. :)

ps. Nää vaahtovärit on muutenki niin kivan käteviä. n__n

Mustat pitkät, suorat hiukset. Oma väri on sellainen hiekanvaalea blondi, mutta kukaan ei sitä koskaan usko. Oon tällainen tee-se-itse-latino :D

Vuosien varrella on ollut kaikkea mahdollista blondista polkasta punaiseen pitkään tukkaan. Hirvee homma vaan, kun saa päähänpistona leikata polkan ja sit haluaakin pitkän kuontalon tas kohta. En oo kuitenkaan koskaan käyttänyt hiustenpidennyksiä, vaan sinnikkäästi kasvattanut omat kutrit takaisin.

Mä oon ollut vannoutunut punapää jo ikuisuuden mutta hiusvärimalleilun tuloksena melkein mustat hiukset joissa kirkkaankeltainen palkki toisella puolella ja nämä on <3

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
oikeesti!! Miksei voi vaan pysyä yhdessä värissä lopun elämääs!!? Värjäsin vähä aikaa sitte tummanruskeaksi ja nyt haluan kokonaan mustat ja ehkä vaaleita vauhtiraitoja. Mut sit taas pelkään et oon ihan kuoleman kalpea.. Tai ainakin mies sanoo et oon sitte valkone ku kalkkilaivan kapteeni. Mut taas eiks vaalea ja musta oo aika hieno yhistelmä? Tai no hieman kellertävän vaalea iho...

Suositut

Back
Ylös Bottom