SUPERCARB 1kg -40%

Millaiset hiukset mimmeillä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sabine
  • Aloitettu Aloitettu
Upea tukka Pauge. :) Punaisen ja oranssin välillä itsekin aina taiteilen, väriä pyrin pitämään yllä sävyttävällä hoitoaineella kerran viikossa, tällä hetkellä käytössä:
Color%20mask%20pepper.jpg

Sisältyy hyvin pigmenttiä, käyttäessä pitää olla varovainen ettei kylppäri ole täynnä punaisia roiskeita. Samaan sarjaan sisältyy shampookin, mutta ei ole tullut testattua.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Suosittelen Elumen- hiusväriä kaikille punapäille ! Paras suoraväri, hoitaa hiuksia ja pysyy paremmin kun kampaamon ja markettien kestovärit eikä tummene läheskään niin paljon. Oon ekan kerran vuosiin oikeesti tyytyväinen hiusten sävyyn :)

Siiis mistä te tota Elumenia hommaatte? Mä kävin eilen huonoja latvoja napsaututtamassa ja kampaaja sanoi, että jos mun päähän Elumenin laittaa, ni sellaset about 150 egeä tulee hintaa. Mun ei IKINÄ oo varaa eikä ees halua laittaa sellasta summaa kampaajalle. Varsinkin kun ne ei yleensä kuitenkaan kovin hyvin oo päässä pysyny. Ne värit siis.

Siiis mistä te tota Elumenia hommaatte? Mä kävin eilen huonoja latvoja napsaututtamassa ja kampaaja sanoi, että jos mun päähän Elumenin laittaa, ni sellaset about 150 egeä tulee hintaa. Mun ei IKINÄ oo varaa eikä ees halua laittaa sellasta summaa kampaajalle. Varsinkin kun ne ei yleensä kuitenkaan kovin hyvin oo päässä pysyny. Ne värit siis.

Elumen pysyy päässä hyvin, mutta ei ole halpa, niin kuin tossa tulikin jo todettua ;) Elumenia ei ole missään kaupassa myynnissä itse laitettavaksi.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Kaivanpa ikivanhan ketjun esiin, kai tässä voi kysellä hiustenlaitostakin?

Ostin suoristusraudan tehdäkseni sillä kunnon käkkäröitä. Ongelmana on nyt sopivan mönjän (muotoiluaineen) puute ja se, että hiukseni ovat todella vastentahtoisia muotoutumaan (tämän totesi aikanaan hääkampauksen tekijäkin, joka ihan kampaamoaineista ja -taidoista huolimatta joutui tekemään osan kiharoista kahteen otteeseen että ne asettuivat).

Hiuslaatu on lähtökohtaisesti paksuhko "entinen luonnonkihara", joka nykyään on ottanut kuitenkin aika suoran olomuodon. En käytä mitään silikonisia tms. hirveästi kammattavuutta edistäviä hoitoaineita, eli niiden ei pitäisi olla muotoilun esteenä.

Eli hakusessa olisi joku ilmeisesti varsin stydi ja laadukas kiharoiden tekoa edistävä muotoiluaine (neste? vaahto? jokumuu?). Plussaa olisi eläinkokeeton merkki. Onko suosituksia?

Mulla on sellasta suihkutettavaa ainetta mutta en millään muista merkkiä. Mutta vastaavia on vähän joka merkillä, oisko ihan lämpösuojasuihkeen nimellä myynnissä. Kysy sun kampaajalta? :)

Mulla on ollut jo monta vuotta lyhyet hiukset ja tykkään todella. Ei ole tiellä, ei mene takkuun, helppo pestä ja laittaa.

Kävin kampaajalla viimeksi vuosia sitten hääkampauksen ottamassa, siksi kyselinkin muilta mimmeiltä. :) Kaupan lämpösuojasuihkeet ei ole auttaneet asiaa.

Mutta ehkä pitää harkita, jos menis vaikka ihan vaan ainevinkkien saamiseksi sen yhden kerran lisää joskus kampaajalle...

Punaisella värillä siis mennään täälläkin, mutta ikuisesti on haussa ehkä se sopivin väriaine. Schwarzkopfin väreistä lähtee ihan tautisesti jälkiväriä aina kun hiukset altistuu saunan lämmölle, muuten tykkäsin niiden sävystä. Noin kerran vuodessa palaan hennakauteen, se on kyllä sinänsä toiminut kivasti, mutta sitten kaipaan taas jotain vähän räväkämpää.

Tummanruskeat, aika suora leikkaus ja otsatukka. Välillä kasvatan hieman pidemmäksi mutta samalla mallilla, nyt taas tällänen polkkaa hieman pidempi, pidän siitäkin. :)

Oikeastihan olen vaalea, kokeiltu siis vaaleata, punaista ja tummanruskeaa tukkaa. Toistaiseksi aion pysyä tummassa valinnassani. ;)

Tästä on nyt tukka muuttunut omaan luonnolliseen väriin. Talvisävy ja kesäsävyt eri, koska kesällä tulee aurinkoraitoja ja talvella tukka hieman tummuu. Nyt hiukset siis pitkät ja vaaleanruskeat, hiuksia en oo värjännyt johonkin 3 vuoteen. Ei myöskään enään otsatukkaa. En oo nyt muutenkaan käyny kampaajalla edes leikkaamassa heinäkuun jälkeen. :) Tykkään tästä omasta väristä ja se on helppohoitonen.

Mulla on alkuvuodesta värjätty punaiset pois, olisin halunnu semmoset kylmän tumman ruskeat, mutta kirkkaan punainen väri siellä pohjalla ei tietenkään ollu ihan samaa mieltä. Kampaajakin kyllä sanoi saman tien että joo ei onnistu, ruskeet saat mutta ne tulee punertamaan... Väri on kuitenkin niin lähellä mun omaa väriä että en ookaan värjänny tukkaa sen jälkeen vaan oon antanu ton kasvaa :) <- Ja tämä siis vain ja ainoastaan rahan ja ajan puutteen takia :D Mutta oon kyllä huomannu että tää mun omakin tummanruskea on aika kiva, että eipä se nyt niin justiinsa sitte ookaan... Värjään sitte joskus ku jaksan taas keskittyä elämässä niinkin vähäpätöiseen asiaan ku hiuksien värjäys :D

Mut mitenkäs mimmit ehkäisee sähköisyyttä hiuksissa näin talvisin?

Luonnollisella värillä mennään johtuen muun muassa siitä, että olen laiska ja koska nykyään oma värini on kiva. Tällainen vaalean-/keskiruskea. Aiemmin asfaltinvärinen a la E4. Oon ollut blondi, punapää, tumma brunette ja tummanlilaakin on testattu, mut tää oma on kyllä paras.

Tuohon Sanuzkin mainitsemaan sähköisyyteen käytän vaan hoitoaineitta (joko pesun aikana laitettavaa tai kuiviin hiuksiin suihkutettavaa). En nyt tiä onko tääs suihkutettava niin hyvä siihen tarkoitukseen. On myös olemassa sähköisyyttä poistavia suihkeita, jota taidan taas käyttää kun hiukset alkavat sojottaa jokaiseen ilmansuuntaan.

No joo, mun hiukset on nyt alkanu taas sojottamaan ties minne, ihan tavallinen ja suihkutettavakaan hoitoaine ei enää riitä pitämään noita kutreja kurissa. Aina pitää pitää hiukset kiinni vaikka ne ois niin kivat aukikin :jahas:

Se on vihdoin käyty kampaajan tuolissa, päässä on nyt musta pidempi polkka, ihan ok. Tästä on hyvä kasvattaa.

Tällä hetkellä alaselkään asti oleva paksu ja tumma fleda. Leikkaan tukkani itse ja tykkään pitää sen pitkänä. Olen kokenut sen kaikkein helpoimmaksi, varsinkin kun hiuslaatuni on hyvä. Treenatessa ja töissä hiukset on helppo laittaa korkealle ponnarille tai ranskalaiselle, eikä muotoiluun mene aikaa. Kihartaminen tosin on yhtä helvettiä :D Haittapuolena on hiusten raskaus, mutta se on pientä helppouteen.

Saksasta tilaan ja hintaa tulee posteineen 20e per pullo :)

Kävin tänään kampaajalla. Punaista Elumenia jälleen kerran koko lettiin ja latvoista muutama sentti pois, 80€. Olen miettinyt Elumenin tilaamista ulkomailta, mutta se on niin vaativa väri laittaa, että parempi jättää värjääminen ammattilaisille. Väri kun tarttuu aivan kaikkeen eikä lähde millään pois...

Vihdoin läksi mun pitkät hiukset! Nyt on Miley / Rihanna tyylinen undercut / pompadour. Väri oma. On jäätävän magee :D

Tein pari kuukautta sitte kamalan virheen ja värjäsin punaset hiukset ruskeiksi!! Nyt haluun punaset takas mutta ideat on loppu! Koko pää, ombre värjäys, raitoja??? Ideoita? :D

En ole käynyt kampaajalla kohta kahteen vuoteen. Kampaaja kammo. Latvat toki kaipaisi leikkuuta, ja tukan väriäkin olisi kiva vaihtaa joskus. Ei vain uskalla :D Pitäisi ottaa projektiksi se oman luottokampaajan etsintä. Mulla on vain jo osaksi identiteettiä muodostunut tämä yksinkertainen pitkä ja tumma tukka, toki tuohon nyt sentään on joskus joku nyt jo muodostaan pois kasvanut kerrostus leikelty. Aina välillä pohdin, jos repäisisi. Tekisi ehkä hyvää.

Itselläni on tasan ne kaksi hiustyyliä; auki tai kiinni :D

Mulla about. puoleenselkään ylettyvä fleda, ja kasvatusoperaatio vielä kesken:D semmonen luonnostaan tummaruskeanpunertava tukka. Löytyy vielä sieltä alta molemminpuolin ajellut sivusiilitkin, joita nyt kasvatan myös takasin..

Vuosien kotiväri-kikkailujen jälkeen hiusväri on ollut nyt muutaman vuoden oma luonnonkihara ja vaalean ruskea. Suurimman osan ajasta leikkaan hiukseni itse, otsiksen leikkaa välillä ennen kampaajana toiminut kaveri. Tärkeintä mulle on että fleda on helposti hoidettavissa treenien ja duunin lomassa.

Back
Ylös Bottom