Viimeiset 7 päivää uudella salilla, vanhan treenikaverin kanssa on ollut kyllä todellista potutusta koko viikko.
Treenikaveri(ollaan siis aiemmin treenattu n3 vuotta yhdessä, mutta vuosi sitten kaveri vaihtoi salia) pyysi vaihtamaan hänen salilleen kun on niin hyvä jne. No meikäiläinen kuukaudeksi suostui kesällä siirtymään. No salissa ei ole mitään vikaa, mutta kaverin jutuista on tullut kyllä sairasta roskaa. Esim kreatiini vesittää lihakset siten että niistä tulee löllyvien läskien kaltaisia, ainoa oikea Hera on Fast muista tulee ihottumaa, lepopäivät on aloittelijoille, lihas on pakko treenata aina failureen muuten ei kehity, Elaston 2-jakoinen on paska ekan treenin jälkeen(treenin jälkeen äijä soitteli että toi sun käyttämä ohjelma on surkee, siis yksi kerta oli tehty, itse saanut todella hyvää kehitystä), kaikki salilla kaveria isommat äijät vetää horkkaa, yhden muijan mahakin vähän pömpötti kun kuulemma vatta niin sekasin aineista ... Juttuja kyllä riittää, en ymmärrä miten äijän treenitietämys on kadonnut kokonaan vai oliko se niin että ennen mentiin mun seteillä. Kaikista ärsyttävintä on kun koittaa vähän vastaan väittää tai jarruttaa juttua, se ei onnistu koska olen väärässä.
Lisäksi kyseisellä salilla on yksi äijä joka haisee aivan sairaalle. Syykin selvisi. Äijä tuli kyllä salille normaalin puhtaan hajuisena, mutta pukkarissa kun treenikassi aukeaa sieltä kärähtää sellainen lemu tuhannen skunkin voimalla että hyhhyh.. Äijä ei siis pese treenivaatteitaan kovin usein. Yleensä en valita mutta kyllä silloin vaatteet pitää pestä jos 20 sekuntia paikalta poistumisen jälkeenkin vaatteiden lemu.:face: Jää sellainen lemupilvi käryämään että roskiksen nuuhkiminenkin kuulostaisi kivalta.
Ei lienee epäselvää että kuukauden jälkeen pakko palata tutulle ja turvalliselle salille.