Cbb_Jarno
VIP
tais mennä sulla vähä yli nuo jutut?
Ai mulla? Luitko ollenkaan ton röllin kirjoitusta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tais mennä sulla vähä yli nuo jutut?
Mihin teoriaan sun väite perustuu? Anna vaikka linkki tms. Joka paikassahan korostetaan että isoilla painoilla lihakset kasvaa.
Jos RÖLLI meinaa kisata Kotipohjaa vastaan kehonrakennuksessa niin eipä tuo tuntuma/pumppailu/älä mieti treenipainoja-kommentti ole niin ihmeellistä. Jos et usko niin katso ensimmäinen WLOG ja viimeisin offseasonilla kuvatta WLOG. Kikkaratukat ei ole tehnyt ensimmäistäkään treeniä voimailumielessä, silti sarjapainot ovat kasvaneet, lihasmassasta puhumattakaan.
Naturaalille asia on joidenkin yksilöiden osalta eri. Kaikille ei yksinkertaisesti sovi tuntumapumppailu, joten suosittelisin sisältämään joko puhtaita voimajaksoja tai sekoittaa voimatreeneja itse treenikiertoon. Jokainen saa itse kokeilla kumpi on parempi toimintatapa. Voimailutreeni ei kuitenkaan tarkoita, että liikkeet tehdään päin vittua, munat katossa ja tanko uppoaa 20 cm rinnan sisälle. Mielestäni sarjapainojen on oltava niin yksilölle riittävän raskaat kuin absoluuttisella tasollakin, jotta lihasmassaa on mahdollisuutta kasvattaa. Toisin sanoen harva kykenee rakentamaan paksua rintaa, jos pumppailee 60 kilolla.
Tai sitten vaikka jaksottaaa treenin että alotetaan pienillä painoilla pumppailemalla ja viikko viikolta lisätää rautaa ja tehoa. viimisillä viikoilla voisi hyvin olla lyhyitä sarjoja ja vähän mutta tosi intensiivisesti
Ai mulla? Luitko ollenkaan ton röllin kirjoitusta?
Kun mikään ei vaan suju. Koko vuoden aikana ei ole tullut kehitystä missään liikkeessä, treeneissä ei ole yhtään tehoja ja peilikuva näyttää koko ajan kamalammalta
Kun mikään ei vaan suju. Koko vuoden aikana ei ole tullut kehitystä missään liikkeessä, treeneissä ei ole yhtään tehoja ja peilikuva näyttää koko ajan kamalammalta
Vituttaa järjetön hikoilu näillä keleillä. Ei siinä mitään että paita kastuu mutta joku roti. Jumpan jälkeen ku paidan jätti roikkumaan pukkarin naulakkoon ja paineli suihkuun oli paidan alle penkille kertynyt kunnon lammikko. Seki vituttaa ettei muut hikoile läheskään niin paljon.
Pienet tsempit on aina paikallaan, joten tsemppiä! Itsellä monesti kanssa ollut vaikeuksia sairauksien kanssa, ja aina tuppaa tuolloin paino tippumaan ja paineet häviää kokonaan. Tuntuu kuin ei olisi ikinä salilla käynytkään tuollaisen jälkeen. Mutta kyllä se siitä aina palaa takaisin raiteilleen yllättävän äkkiä, ja motivaatio ainakin itsellä kasvaa aivan tolkuttoman kovaksi kun ei pääse reenaamaan.Viikko sitten nielurisaleikkaus, paino nyt 73kg eli 7kg tippunut vähän yli viikossa. Voimaton olo ja rinta ja jalat laihtuneet aivan silmissä. Saas nähdä kauanko menee tästäkin nousta taas. Juuri muutama kk sitten selvinnyt nilkkaleikkauksesta