Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Jep, tämäkin päivä oli täyttä pärskimistä. Ei paljoa allergialääkkeet tehonnut, onneksi sai jotenkin vedettyä reenin sentään.

Juu, tismalleen sama homma kanssa.. Joskus saattaa itellä vielä alkaa vuotamaan verta nenästä.
Joutuu sitten treenaa paperituppo toisessa sieraimessa. Oikein hauskaa.. :D

Viimeiset 7 päivää uudella salilla, vanhan treenikaverin kanssa on ollut kyllä todellista potutusta koko viikko.

Treenikaveri(ollaan siis aiemmin treenattu n3 vuotta yhdessä, mutta vuosi sitten kaveri vaihtoi salia) pyysi vaihtamaan hänen salilleen kun on niin hyvä jne. No meikäiläinen kuukaudeksi suostui kesällä siirtymään. No salissa ei ole mitään vikaa, mutta kaverin jutuista on tullut kyllä sairasta roskaa. Esim kreatiini vesittää lihakset siten että niistä tulee löllyvien läskien kaltaisia, ainoa oikea Hera on Fast muista tulee ihottumaa, lepopäivät on aloittelijoille, lihas on pakko treenata aina failureen muuten ei kehity, Elaston 2-jakoinen on paska ekan treenin jälkeen(treenin jälkeen äijä soitteli että toi sun käyttämä ohjelma on surkee, siis yksi kerta oli tehty, itse saanut todella hyvää kehitystä), kaikki salilla kaveria isommat äijät vetää horkkaa, yhden muijan mahakin vähän pömpötti kun kuulemma vatta niin sekasin aineista ... Juttuja kyllä riittää, en ymmärrä miten äijän treenitietämys on kadonnut kokonaan vai oliko se niin että ennen mentiin mun seteillä. Kaikista ärsyttävintä on kun koittaa vähän vastaan väittää tai jarruttaa juttua, se ei onnistu koska olen väärässä.

Lisäksi kyseisellä salilla on yksi äijä joka haisee aivan sairaalle. Syykin selvisi. Äijä tuli kyllä salille normaalin puhtaan hajuisena, mutta pukkarissa kun treenikassi aukeaa sieltä kärähtää sellainen lemu tuhannen skunkin voimalla että hyhhyh.. Äijä ei siis pese treenivaatteitaan kovin usein. Yleensä en valita mutta kyllä silloin vaatteet pitää pestä jos 20 sekuntia paikalta poistumisen jälkeenkin vaatteiden lemu.:face: Jää sellainen lemupilvi käryämään että roskiksen nuuhkiminenkin kuulostaisi kivalta.

Ei lienee epäselvää että kuukauden jälkeen pakko palata tutulle ja turvalliselle salille.:puntti:

Hajusta puheenollen... Salille lähtiessä selvisi, mitä 2-vuotias poika teki kylppärissä aamulla, kun oli siellä jonkin aikaa hiljaa. Kävin silloin tietenkin katsomassa, mutta siellä se vain seisoi ja lähti ulos. Etsin salishortseja eikä niitä meinannut löytyä. Aavistelin pahaa ja kurkkasin pesukoneeseen, jossa ei pitänyt olla mitään. Olikin pikkumies täyttänyt sen aamulla. Pojan omia vaatteita ja pissaisia kestovaippoja. Kaiken tämän alta löytyi mun shortsit. Löyhkän takia sitten jotain muuta päälle.

Potutusta oli siis salilla se helvetinmoinen kuumuus, mikä niissä verkkareissa tuli. Ei edes luistelulenkki treenin jälkeen viilentänyt.

Viimeiset 7 päivää uudella salilla, vanhan treenikaverin kanssa on ollut kyllä todellista potutusta koko viikko.

Treenikaveri(ollaan siis aiemmin treenattu n3 vuotta yhdessä, mutta vuosi sitten kaveri vaihtoi salia) pyysi vaihtamaan hänen salilleen kun on niin hyvä jne. No meikäiläinen kuukaudeksi suostui kesällä siirtymään. No salissa ei ole mitään vikaa, mutta kaverin jutuista on tullut kyllä sairasta roskaa. Esim kreatiini vesittää lihakset siten että niistä tulee löllyvien läskien kaltaisia, ainoa oikea Hera on Fast muista tulee ihottumaa, lepopäivät on aloittelijoille, lihas on pakko treenata aina failureen muuten ei kehity, Elaston 2-jakoinen on paska ekan treenin jälkeen(treenin jälkeen äijä soitteli että toi sun käyttämä ohjelma on surkee, siis yksi kerta oli tehty, itse saanut todella hyvää kehitystä), kaikki salilla kaveria isommat äijät vetää horkkaa, yhden muijan mahakin vähän pömpötti kun kuulemma vatta niin sekasin aineista ... Juttuja kyllä riittää, en ymmärrä miten äijän treenitietämys on kadonnut kokonaan vai oliko se niin että ennen mentiin mun seteillä. Kaikista ärsyttävintä on kun koittaa vähän vastaan väittää tai jarruttaa juttua, se ei onnistu koska olen väärässä.

Lisäksi kyseisellä salilla on yksi äijä joka haisee aivan sairaalle. Syykin selvisi. Äijä tuli kyllä salille normaalin puhtaan hajuisena, mutta pukkarissa kun treenikassi aukeaa sieltä kärähtää sellainen lemu tuhannen skunkin voimalla että hyhhyh.. Äijä ei siis pese treenivaatteitaan kovin usein. Yleensä en valita mutta kyllä silloin vaatteet pitää pestä jos 20 sekuntia paikalta poistumisen jälkeenkin vaatteiden lemu.:face: Jää sellainen lemupilvi käryämään että roskiksen nuuhkiminenkin kuulostaisi kivalta.

Ei lienee epäselvää että kuukauden jälkeen pakko palata tutulle ja turvalliselle salille.:puntti:

En kyl treenais tollasen kanssa eihä siit tulis mitää ,yksin on paras treenata

Pari viikkoo sitte otin penkistä 6x120, ja tällä viikolla tuli hikinen 6x105. Taitaa hermotus olla sen verta jumissa, ja oli väsymystäkin jonkin verran.. jos nyt ottais iisisti ja keskittyis enemmän johonkin muuhun. Yritetää pitää positiivinen asenne vaikka vähä vituttaa :D

^Sama juttu. Kaikissa liikkeissä alkanu painot tippumaan. Luonnollisesti penkissä eniten. Viime treenissä kevyt 6x90. Tänään neljäs toisto samalla painolla jäi rinnalle.

Pari viikkoo sitte otin penkistä 6x120, ja tällä viikolla tuli hikinen 6x105. Taitaa hermotus olla sen verta jumissa, ja oli väsymystäkin jonkin verran.. jos nyt ottais iisisti ja keskittyis enemmän johonkin muuhun. Yritetää pitää positiivinen asenne vaikka vähä vituttaa :D

Inehmohan ei ole kone, on hyviä ja huonoja päiviä eli fyysisessäkin suoriutumisessa on variaatiota ilman mitään ylikunto- tai jumistusteorioita...

Eli voiko joku rehellisesti sanoa, että yksinkertaisesti pitää maastavetämisestä, penkkipunnertamisesta, leukojen vedosta, pystypunnertamisesta yms yms? Eli onko mielestänne hauska virike, jos unohdetaan siitä saatavat mahdolliset esteettiset ja fyysiset hyödyt? Varmasti erittäin outo kysymys/näkökulma., but hey! that's my specialty.

Kyllä voi, varsinkin jos saa kivuitta tehdä ja homma luistaa. Sehän se paras tilanne on käydä salilla. Mitä enemmän hommaa inhoaa niin sitä enemmän suosittelen lajinvaihtoa. Esteettisistä hyödyistä ei toki koskaan haittaa ole, mutta pelkästään niiden takia ei kyllä jaksais treenata.

Ei nyt tämäkään potutukseen liity millää tavalla, mutta piti joku ketju valita :rolleyes:. Eli oon huomannut sellasen omasta mielestäni oudon ilmiön, elikä sen että itse kun treenaan ja noudatan terveellisiä elämäntapoja blaablaa yms. niin ei se tunnu mitenkään vaivalloiselta ja pakotetulta, vaan aidosti pidän ja saan selkeää nautintoa kaikesta siitä. treenatessakin pelkkä se tekeminen on suoranaisesti hauskaa, raskasta tai ei. tulee sellanen fiilis, että ihminen on luotu tekemään tällasta.

kun taas kuuntelee monien muiden puheita, niin en taida olla koskaan tavannut sellaista henkilöä joka selkeesti pitää siitä fyysisyydestä ja tekemisen fiiliksestä. Lähes aina motivaattorina on peilikuva, kunnioitus, ja joillain jopa narsistiset egoon liittyvät asiat, yms. itselleni toissijaiset asiat. Eli voiko joku rehellisesti sanoa, että yksinkertaisesti pitää maastavetämisestä, penkkipunnertamisesta, leukojen vedosta, pystypunnertamisesta yms yms? Eli onko mielestänne hauska virike, jos unohdetaan siitä saatavat mahdolliset esteettiset ja fyysiset hyödyt? Varmasti erittäin outo kysymys/näkökulma., but hey! that's my specialty.

Mulle koko pointti salihommissa on hyvä fiilis. Tai no ei koko. Kunnon kohotus ja painon pudotus myös, mutta syy, miksi kaikista mahdollisista vaihtoehdoista valitsin kuntosalin oli se, että siitä saan muutakin nautintoa. Kaikki muu liikunta ennen salihommia on ollut pakkopullaa ja perseestä.

Tekisin, vaikka pysyisinkin nykyisenkaltaisena läskinä (tai no sanotaan pikemminkin, että salihommien aloituksen aikasena läskinä. On tota jo 20kg lähtenyt)

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Toissapäivänä pisti hymyilyttämään, kun joku ennenkin treennut tuli kokeilemaan ensi kertaa sillä salilla jolla itse treenaan. Tällä kaverilla oli farkkushortsit jalassa, helvetin avonainen hihaton päällä, lippis tietenkin vinossa ja ranta sliparit jalassa. Siinä sitten marssi ensimmäisenä kässäreitten luokse, rupes vemputtamaan kylmiltään haukkareita isoilla painoilla aivan keskellä koko salia ja piti vielä semmosta puhinaa, että kaikki varmasti huomaa, että minä reenaan nyt habaa.

Sarjan jälkeen tiputti painot oikein korostetusti lattialle vielä varmuuden vuoksi, että viimenenkin salilla huomas tämän kaverin. Sama homma jatkui muutaman sarjan jälkeen, kunnes tää kaveri lähti menemään. Toivottavasti en nää tätä kaveria enää samalla salilla.

Ei nyt oikeastaan potutus, mutta hävettää...

Olin kyykyn sarjatauolla niin uppoutunut kännykkääni, etten huomannut vieressä penkillä tyypin jääneen painojen alle. Huomasin vasta kun huoneen toiselta puolelta juoksi toinen auttamaan tankoa rinnalta. Ei mulla kyllä mitään kuulokkeita ollut, mitkä olisi estänyt kuulemasta, mutta ehkä se vain oli hiljaa.

Samalta tyypiltä sitten kysyn myöhemmin voinko tehdä sen käyttämillä käsipainoilla välissä. "Ok....... Tai oikeastaan mä olenkin valmis. Tee vaan." Tuli fiilis, että ajoinko mä sen nyt pois...

Samalta tyypiltä sitten kysyn myöhemmin voinko tehdä sen käyttämillä käsipainoilla välissä. "Ok....... Tai oikeastaan mä olenkin valmis. Tee vaan." Tuli fiilis, että ajoinko mä sen nyt pois...
Tuo on kyllä joskus tosi ärsyttävää. Näkee, että joku odottaa seuraavaa sarjaa ja selvästi ei ole siis valmis. Sitten menee kysymään siltä onko vielä monta sarjaa niin vastaus on juuri tuo "öö... no itse asiassa oon valmis, tuu vaan". Tulee sellanen fiilis just että eikö se nyt kehannut tehdä treeniään kunnolla kun hätistelin :(

Tuo on kyllä joskus tosi ärsyttävää. Näkee, että joku odottaa seuraavaa sarjaa ja selvästi ei ole siis valmis. Sitten menee kysymään siltä onko vielä monta sarjaa niin vastaus on juuri tuo "öö... no itse asiassa oon valmis, tuu vaan". Tulee sellanen fiilis just että eikö se nyt kehannut tehdä treeniään kunnolla kun hätistelin :(

No eiköhän ne tosissaan sit lopettanut . En usko että olis noin herkkiä kukaan

En ymmärrä miksi eräät veijarit kerääntyvät varjonyrkkeilemään tai pomppimaan tasajalkaa juuri salin ahtaimpaan kohtaan eli kyykkyhäkkien väliin vaikka muualla olisi vaikka kuinka paljon tilaa kyseisille liikkeille. Mikäli joku toinen tekee kyykkyä samalla niin ei ole paljosta kiinni etteivät nämä sankarit iske päätänsä tankoon.

No eiköhän ne tosissaan sit lopettanut . En usko että olis noin herkkiä kukaan

Siis kyllähän noita selkeästi on, varsinkin ujommat ja uudet naamat joilla "salietiketti" vähän hakee vielä. Ei ehkä ymmärretä, että välissä tekeminen tarkoittaa tosissaan vuorotellen tekemistä eikä sitä, että joku (yleensä enemmän treenivuosia takana) haluaa ne sinut painot omaksesi. Tämänhän tunnistaa juuri siitä, että joku menee tekemään ensimmäisen sarjan jotain ja sitten jää selkeästi siihen taukoilemaan ja odottelemaan toista sarjaansa (miksi muuten odottelisi juuri siinä). Sitten kun menee kysymään välissä tekemistä niin ollaankin valmiita ja luikitaan johonkin loitontajakoneeseen tai vaikka pois koko salilta.

Ja pakko lisätä, olen saattanut itsekin sortua tuohon ensimmäisinä vuosina.

^ Just äskettäin törmäsin tuollaseen hiiren.

-"Voinko vetää välissä yhen sarjan leukoja" (kyykkyräkillä)
-"Juu.." vastaa, kerää vasta laittamansa kiekot kyykkytangosta ja lähtee meneen.

Harmitti vietävästi, ku oli vielä kuuma kissa.

Seuravaan sarjan kohdalla uusi nainen pyllistelee räkissä. Hän on kuitenkin sitä mieltä, että voin vetää leukoja jossain muualla :wtf: (en voi)

Pysyin nippa nappa asiallisena, vittuilin sopivasti rivien välistä ja sain kuin sainkin vetää sarjani.
Potuttaa silti tuommonen. Eri asia, jos sulla on 30 sekunnin palautukset yms., mutta tämä jauhaa paskaa kaverinsa kanssa.

No täytyy sun ajatella tota nyt toisenkin kantilta. Ei se aina ole noin yksiselitteistä.

Kyllä itellä ainakin syö treenitehoa jos joku tulee häslään siihen samalle penkille itseni kanssa. Olin siinä ekana ja haluan tehdä rauhas sarjani. Oon valmis ku en enää oo siinä penkillä.

Ei välttämättä mitään haittaisi vaikka joku siin nopeesti välis tekiski jotain, mut en silti diggaile tommosest. Meidänkin salil kuitenkin on tilaa tehdä vaikka ja mitä.

Kyse oli kyykkyräkistä. Eihän siinä nyt mitään tarvii tehdä kuin siirtyä kyykkysarjan jälkeen pois tangon edestä niin toinen voi vetää leuat välissä, ei tartte säätää mitään. Ahtaalla salilla joutuu venkslaamaan enemmän, yhdellä penkkipaikalla menee vaikka 6 äijää kun aina pari vaihtaa kilkkeitä ja 1 nostaa.

No täytyy sun ajatella tota nyt toisenkin kantilta. Ei se aina ole noin yksiselitteistä.

Kyllä itellä ainakin syö treenitehoa jos joku tulee häslään siihen samalle penkille itseni kanssa. Olin siinä ekana ja haluan tehdä rauhas sarjani. Oon valmis ku en enää oo siinä penkillä.

Omalta kantilta kelailin, että jos tekisin kyykkyä 2 minuutin palautiksilla, niin mua ei haittais, vaikka siinä joku apina käviskin sillä välin riuhtomassa sarjan leukoja.
En menny siis mitään psyykkausta keskeyttään vaan serkun häitä siinä taisivat setviä.

Penkki taas esimerkiksi on semmonen liike, etten menis ikinä vuorottelemaan tuntemattoman kanssa. (Turhaa painojen kanssa säätämistä jne.)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom