Oon ite ollut lähinnä hyvilläni, jos joku joka tietää paremmin, on sanonut jonkun vinkin tai varoituksen, mutta pakko myöntää silti, että en oo ihan kaikkea tajunnut ottaa onkeeni silloinkaan, ja sehän johtui siitä että mitään kipuja tai vaivoja ei velä ollut. Myöhemmin sitten tajunnut. Mutta en mä nyt jumalauta oo katsonut kuin hullua, kun esim. Mentula on joskus sivusta sanonut Wolfilla aikoinaan, mitä kannattaa penkkipunnerruksessa välttää. Joskus kun oon nähny vastaavia tilanteita, missä joku sanoo että noin ei oikeasti kannata tehdä, niin tyypit ovat täysin kuuroja ohjeille, suhtautuvat että tietävät paremmin. Kun ovat tehneet sitä hauista jo neljättä liikettä putkeen, tunnin verran. Tai aloittaneet maastavedon silleen, että laitetaan kylmiltään enemmän painoa mitä kukaan jaksaa vetää, ja sitten ruvetaan vähentämään painoa, ja joka jätkä vuorollaan yrittää, kunnes nousee yksi toisto selkä pyöreänä.Mä o jaksanu kellekkää mitään sanoa vuoskymmeneen. Sillo joskus kysyin saako antaa vinkin, jos näytti vammaantumisen lähestyvän. Yleensä se on täysin turhaa.
Nykysin saatan vilasta jos jotain oikeen outoa, ehkä mietin sitä pari sekunttia, si jatkan junppaa. Jos näyttää että polvet paukkuu jollain kohta, vaihan ennemmin huonetta, en kaipaa niitä ääniä enää.![]()
En mää viiti noihin puuttua.