Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo on kyllä joskus tosi ärsyttävää. Näkee, että joku odottaa seuraavaa sarjaa ja selvästi ei ole siis valmis. Sitten menee kysymään siltä onko vielä monta sarjaa niin vastaus on juuri tuo "öö... no itse asiassa oon valmis, tuu vaan". Tulee sellanen fiilis just että eikö se nyt kehannut tehdä treeniään kunnolla kun hätistelin :(
Itse kyllä yleensä jään siihen kytikselle, koska usein saattaa joku toinenkin tulla kyselemään ja haluan olla "ensimmäinen jonossa". Toivottavasti kukaan ei koe ärsyttäväksi. En kyllä pahemmin tuijottele, mutta hengaan siinä penkki/kyykky/x-paikan lähellä.Mutta vastapainoksi välillä myös näkee niitä, jotka kysyvät että "Teetkö vielä tässä / voiko tähän tulla". Sitten kun siihen itse vastaa että "olis vielä muutama sarja jäljellä", niin jäävät siihen metrin päähän katselemaan kun itse vetelee niitä loppuja sarjoja.
Eihän siinä mitään vikaa että jää odottelemaan kun hän sitä laitetta myöskin haluaa käyttää. Mutta on varsin epäkohteliasta jäädä siihen metrin päähän tuijottelemaan sitä loppusarjaa, vaikka sitä olisi vielä jokunen minuutti jäljellä. En nyt tiedä pystyykö kukaan komppaamaan tähän, mutta itseäni ainakin ärsyttää :D
Itse kyllä yleensä jään siihen kytikselle, koska usein saattaa joku toinenkin tulla kyselemään ja haluan olla "ensimmäinen jonossa". Toivottavasti kukaan ei koe ärsyttäväksi. En kyllä pahemmin tuijottele, mutta hengaan siinä penkki/kyykky/x-paikan lähellä.
Omalla salilla oli taas vastaavasti tankojen päät magnesiumissa.Joku neropatti on saanut idean öljytä kaikkien tankojen päät (siis ne osat mihin painot menee). Periaatteessa hyvä, koska painot ja lukot liukuvat paikalleen nyt todella helposti, mutta mitään ei voi enää tehdä ilman lukkoja, koska painot liukuvat myös pois paikaltaan helposti. Itse asiassa lukkojenkin kanssa painot lähtivät eilen pikkusen liikkeelle mavesarjan aikana.
Joku neropatti on saanut idean öljytä kaikkien tankojen päät (siis ne osat mihin painot menee). Periaatteessa hyvä, koska painot ja lukot liukuvat paikalleen nyt todella helposti, mutta mitään ei voi enää tehdä ilman lukkoja, koska painot liukuvat myös pois paikaltaan helposti. Itse asiassa lukkojenkin kanssa painot lähtivät eilen pikkusen liikkeelle mavesarjan aikana.
Vituttaa tämä Suomeen pesiytynyt voimailu/voimabodaus kulttuuri...! Mikä siinä on hankala ymmärtää että isoihin lihaksiin ei tarvita isoja painoja :face: Yleensä kun kuuntelen näitä juttuja kavereiden kesken tai töissä, nielen kiukkuni ja hymyilen kivasti nyökytellen.
Tänne voi onneksi purkaa tuntemuksia![]()
Mitenkäs jos kaikki eivät edes pyri siihen maksimaaliseen lihaskasvuun vaan haluavat treenata juuri sitä voimannostoa?
Sori unohdin kiukkuisena laittaa tausta tietoja. Eli siis jos multa tullaan kysymään lihasmassan kasvatukseen neuvoja, ja sitten sanon että tee tuntumalla pienentämällä painoja. Siinä kohtaa alkaa aina jankkaus siitä kuinka penkkiykkönen tippuu ja kuinka näyttää tyhmältä tehdä niitä vipareita 10kg kässäreillä jos jaksaa heilua 20kg:illa. Tähän vain palaa hermo silloin tällöin. Koita siinä sitte selittää että voit saada voimaa ja siinä ohessa lihasta, tai lihasta ja siinä ohessa voimaa...
Ja osa kavereista kritisoivat ja ihmettelevät sitä miten mun penkkipainot ovat heille kuin lämmittelyä, vaikka mulla on 30kg enemmän lihasmassaa...
T: penkissä rintaa reenaava
Ps. Koska sut nähdään lavalla?
Ps. Koska sut nähdään lavalla?
Sori unohdin kiukkuisena laittaa tausta tietoja. Eli siis jos multa tullaan kysymään lihasmassan kasvatukseen neuvoja, ja sitten sanon että tee tuntumalla pienentämällä painoja. Siinä kohtaa alkaa aina jankkaus siitä kuinka penkkiykkönen tippuu ja kuinka näyttää tyhmältä tehdä niitä vipareita 10kg kässäreillä jos jaksaa heilua 20kg:illa. Tähän vain palaa hermo silloin tällöin. Koita siinä sitte selittää että voit saada voimaa ja siinä ohessa lihasta, tai lihasta ja siinä ohessa voimaa...
Ja osa kavereista kritisoivat ja ihmettelevät sitä miten mun penkkipainot ovat heille kuin lämmittelyä, vaikka mulla on 30kg enemmän lihasmassaa...
T: penkissä rintaa reenaava