Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Mä reenaan salilla mistä tykkään ja tuntuu sopivan kropalleni, väkisin en ala kikkailee tai tee simmosia mikä vituttaa :) Tykkään reenata :)

Tuo on kyllä joskus tosi ärsyttävää. Näkee, että joku odottaa seuraavaa sarjaa ja selvästi ei ole siis valmis. Sitten menee kysymään siltä onko vielä monta sarjaa niin vastaus on juuri tuo "öö... no itse asiassa oon valmis, tuu vaan". Tulee sellanen fiilis just että eikö se nyt kehannut tehdä treeniään kunnolla kun hätistelin :(

Mutta vastapainoksi välillä myös näkee niitä, jotka kysyvät että "Teetkö vielä tässä / voiko tähän tulla". Sitten kun siihen itse vastaa että "olis vielä muutama sarja jäljellä", niin jäävät siihen metrin päähän katselemaan kun itse vetelee niitä loppuja sarjoja.

Eihän siinä mitään vikaa että jää odottelemaan kun hän sitä laitetta myöskin haluaa käyttää. Mutta on varsin epäkohteliasta jäädä siihen metrin päähän tuijottelemaan sitä loppusarjaa, vaikka sitä olisi vielä jokunen minuutti jäljellä. En nyt tiedä pystyykö kukaan komppaamaan tähän, mutta itseäni ainakin ärsyttää :D

Mutta vastapainoksi välillä myös näkee niitä, jotka kysyvät että "Teetkö vielä tässä / voiko tähän tulla". Sitten kun siihen itse vastaa että "olis vielä muutama sarja jäljellä", niin jäävät siihen metrin päähän katselemaan kun itse vetelee niitä loppuja sarjoja.

Eihän siinä mitään vikaa että jää odottelemaan kun hän sitä laitetta myöskin haluaa käyttää. Mutta on varsin epäkohteliasta jäädä siihen metrin päähän tuijottelemaan sitä loppusarjaa, vaikka sitä olisi vielä jokunen minuutti jäljellä. En nyt tiedä pystyykö kukaan komppaamaan tähän, mutta itseäni ainakin ärsyttää :D
Itse kyllä yleensä jään siihen kytikselle, koska usein saattaa joku toinenkin tulla kyselemään ja haluan olla "ensimmäinen jonossa". Toivottavasti kukaan ei koe ärsyttäväksi. En kyllä pahemmin tuijottele, mutta hengaan siinä penkki/kyykky/x-paikan lähellä.

mä jään kyllä kanssa ihan hollille kyttäämään.. ei nimittäin ole yksi eikä kaksi kertaa kun takavasemmalta onkin tullu joku sankari ja siitä nenän edestä päättääkin vallata mestat kun ite on vähän kauempana odotellut... :face:

Ihan fiksua se on mun mielestä jäädä siihen johonkin lähistölle venailemaan, niin muutkin hoksaa että siihen on jonoa eikä venaile turhaan tai änge siihen väliin kun silmä välttää.

Tätä nyt ei usein tapahdu mut ne harvatkin kerrat vähä ketuttaa.Ku on sarja vielä käynnissä niin joku tulee kysyy "teetkö tässä mitään ?" Esim. kerran pushdowneja tehdessä ristitaljahässäkässä joku jamppa tuli kyselee et "teetkö tässä mitään" ja osoitti vatsalihaslaitetta :) vaikkei nyt sarja piloille mennyt yms. mut miettii vaan et mistä näi sherlockeja löytyy

Itse kyllä yleensä jään siihen kytikselle, koska usein saattaa joku toinenkin tulla kyselemään ja haluan olla "ensimmäinen jonossa". Toivottavasti kukaan ei koe ärsyttäväksi. En kyllä pahemmin tuijottele, mutta hengaan siinä penkki/kyykky/x-paikan lähellä.

Siis, eihän siinä mitään vikaa ole että jää siihen lähettyville tsekkaamaan ettei kukaan pölli sitä laitetta siinä välissä kun tämä kyseinen kaveri on lopettamaisillaa. Mutta sanotaan että teet jotain rintaprässiä, niin onhan se nyt aika häiritsevää jos kaveri on siinä jalkojen välistä metrin eteenpäin tuijottamassa sua suoraan silmiin, kun ähiset ja puhiset rintaprässissä :D Tottakai kaverin siis kuuluukin jäädä siihen lähettyville pitämään vartiota, mutta ei sitä tarvitse siinä suoraan edessä katsekontaktin pitävänä olla =)

Joku neropatti on saanut idean öljytä kaikkien tankojen päät (siis ne osat mihin painot menee). Periaatteessa hyvä, koska painot ja lukot liukuvat paikalleen nyt todella helposti, mutta mitään ei voi enää tehdä ilman lukkoja, koska painot liukuvat myös pois paikaltaan helposti. Itse asiassa lukkojenkin kanssa painot lähtivät eilen pikkusen liikkeelle mavesarjan aikana.

Joku neropatti on saanut idean öljytä kaikkien tankojen päät (siis ne osat mihin painot menee). Periaatteessa hyvä, koska painot ja lukot liukuvat paikalleen nyt todella helposti, mutta mitään ei voi enää tehdä ilman lukkoja, koska painot liukuvat myös pois paikaltaan helposti. Itse asiassa lukkojenkin kanssa painot lähtivät eilen pikkusen liikkeelle mavesarjan aikana.
Omalla salilla oli taas vastaavasti tankojen päät magnesiumissa.
Jos olisin nähnyt kyseisten mankkujen omistajan, olisin kysynyt että mistä tälläistä ihmeainetta saa?!
Ei meinannut lähteä levyt irti kaksin käsinkään.

Yleisesti ottaen salilla käynnissä itseä potuttaa eniten treenin epätasaisuus. Hyvänä päivänä tekee suht kevyen 10 toistoa vaikka penkissä ja toisena päivänä samoilla painoilla pitää jättää kuuteen ettei jää rinnalle... Tiiä sitten miten tota tasasuutta sais lisää.

Niin ja sitten tietty se mitä muutkin on sanonu, eli ne ihmiset kun varaa 10 laitetta samaan aikaan ja itse joutuu suunnittelemaan päivän ohjelman uusiksi, jos muutenkin tiukka aikataulu.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Mikä potuttaa salilla.. Varmaan semmoiset kynäniskat jotka alkaa vääntää jotain hauista farkut jalassa ja koko aika kuuluu ''HNGGGGHGNGH AARGH HNGGRRRRGHHGHR'', neljä toistoo ja pullistelu peilistä, että miltä näyttää. Ja Smikkiä lainaten niin tuo laitteiden varaus on todella rasittavaa.

Tuota tehdään meidän salilla siksi, koska muuten tangot ruostuvat.

Vituttaa tämä Suomeen pesiytynyt voimailu/voimabodaus kulttuuri...! Mikä siinä on hankala ymmärtää että isoihin lihaksiin ei tarvita isoja painoja :face: Yleensä kun kuuntelen näitä juttuja kavereiden kesken tai töissä, nielen kiukkuni ja hymyilen kivasti nyökytellen.
Tänne voi onneksi purkaa tuntemuksia :)

Vituttaa tämä Suomeen pesiytynyt voimailu/voimabodaus kulttuuri...! Mikä siinä on hankala ymmärtää että isoihin lihaksiin ei tarvita isoja painoja :face: Yleensä kun kuuntelen näitä juttuja kavereiden kesken tai töissä, nielen kiukkuni ja hymyilen kivasti nyökytellen.
Tänne voi onneksi purkaa tuntemuksia :)

Mitenkäs jos kaikki eivät edes pyri siihen maksimaaliseen lihaskasvuun vaan haluavat treenata juuri sitä voimannostoa?

Mitenkäs jos kaikki eivät edes pyri siihen maksimaaliseen lihaskasvuun vaan haluavat treenata juuri sitä voimannostoa?

Sori unohdin kiukkuisena laittaa tausta tietoja. Eli siis jos multa tullaan kysymään lihasmassan kasvatukseen neuvoja, ja sitten sanon että tee tuntumalla pienentämällä painoja. Siinä kohtaa alkaa aina jankkaus siitä kuinka penkkiykkönen tippuu ja kuinka näyttää tyhmältä tehdä niitä vipareita 10kg kässäreillä jos jaksaa heilua 20kg:illa. Tähän vain palaa hermo silloin tällöin. Koita siinä sitte selittää että voit saada voimaa ja siinä ohessa lihasta, tai lihasta ja siinä ohessa voimaa... :)

Ja osa kavereista kritisoivat ja ihmettelevät sitä miten mun penkkipainot ovat heille kuin lämmittelyä, vaikka mulla on 30kg enemmän lihasmassaa...
T: penkissä rintaa reenaava

Sori unohdin kiukkuisena laittaa tausta tietoja. Eli siis jos multa tullaan kysymään lihasmassan kasvatukseen neuvoja, ja sitten sanon että tee tuntumalla pienentämällä painoja. Siinä kohtaa alkaa aina jankkaus siitä kuinka penkkiykkönen tippuu ja kuinka näyttää tyhmältä tehdä niitä vipareita 10kg kässäreillä jos jaksaa heilua 20kg:illa. Tähän vain palaa hermo silloin tällöin. Koita siinä sitte selittää että voit saada voimaa ja siinä ohessa lihasta, tai lihasta ja siinä ohessa voimaa... :)

Ja osa kavereista kritisoivat ja ihmettelevät sitä miten mun penkkipainot ovat heille kuin lämmittelyä, vaikka mulla on 30kg enemmän lihasmassaa...

Suht tikissä kunnossa oot jos sulla on LIHASMASSAA 30 kg enemmän tai sit sun kaverit on keskitysleiriltä karanneita.

Mihin teoriaan sun väite perustuu? Anna vaikka linkki tms. Joka paikassahan korostetaan että isoilla painoilla lihakset kasvaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom