Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Hiki saa haista ja pitääkin. Joidenkin personaltrainereiden olemus vituttaa mua. Joka toisto pitää avustaa asiakkaalle ja muutenkin homma näyttää aika gay-touhulta.

Personal-Trainer-Glebe-224x300.jpg

Semmoset ns. kovikset joilla on baseball lippikset päässä ja farkut jalassa, ja jotka kattoo ja kannustaa yhdessä kun porukan vahvin penkkaa. Sitte kun ne menee siitä pukuhuoneeseen ja suhauttaa muutaman pullon dödöö ilmaan, mut sen jälkeen kuitenkin savustaa itsensä takasin pahanhajusiks spandulla salin ulkopuolella.:rock:

Salille juttelemaan

sillon ottaa päähän kun menee salille intoa täynnä ja haluis vetää treenit kovalla intensiteetillä läpi
ja sit tulee joku/jotkin ihmiset hirvee puheripuli päällä ja sarjatauot venyy 10min:( kehtaa ny siinä
sanoo sit et pää kiinni..

sillon ottaa päähän kun menee salille intoa täynnä ja haluis vetää treenit kovalla intensiteetillä läpi
ja sit tulee joku/jotkin ihmiset hirvee puheripuli päällä ja sarjatauot venyy 10min:( kehtaa ny siinä
sanoo sit et pää kiinni..

Salilla missä minä käyn käy myös pari tyyppiä jotka on ihan älyttömiä höpöttelijöitä, jos niiden kanssa erehtyy vaihtamaan muutaman sanan niin juttua tulee vaikka koko treenin ajan. Parasta on jos nämä kaverit ovat samaan aikaan salilla ja mukana vielä yksi vanhempi herra joka taasen puhuu ihan helvetin kovalla äänellä, siinä ei mitkään säädöt riitä mp3 soittimesta, ei edes plugien kanssa, että saisi sen huudon ja höpötyksen peitettyä.

Kyllähän salin asiakaskunta välillä vituttaa... Siunattu se päivä kun siellä tapaa välillä muutaman jotka edes yrittää tehdä sitä mitä siellä pitäisi... Kivahan siellä katsella että taas tuo penkki varattu seuraavat 2h kun pojat vääntää collarit/farkut päällä Penkki/haba treeniä... Vaihtoehtoisesti laite puolella on sitten 50v+ mummelit vaihtelemassa päivän kuulumisia... Siihen vielä kun olisi niin kiva lämmitellä välilla vaikka juoksumatolla, mutta nehän ovat tietenkin 16v teinityttöjen käytössä kävelyvaihteella, kyllä ne 30min kävelyt voi hoitaa vaikka koiran kanssa tai käydä vaikka kaupassa kävellen, mutta jos ei viitsi edes juoksuaskelta ottaa ja käyttää pelkkää juoksumattoa salilla niin kyllähän se hieman kyrsii... Niitä kutsutaan ihan syystäkin Juoksumatoiksi

^^ Ihan tuttuja tuntemuksia ylempänä mainitut.

Itseäni ei tällä hetkellä vituta juuri mikään. Flunssan jälkeen on ollut tosi mukava treenata tuolla autotallissa; Black Sabbath pauhaa kajareista ja treenin saa vetää just sillä tahdilla kun itse tahtoo, ilman ulkoisia haittatekijöitä. Arnoldin kutonen sopii vielä autotallitreeniksi siinä mielessä erinomaisesti, että kaikki liikkeet pystyy tekemään siellä yhtälailla kuin salillakin. Ainoa pieni harmin aihe on peilien puuttuminen, kyykkytekniikan hionnassa se auttais huomattavasti.

Saa nähdä miten v-käyrä nousee maanantaina kun paluu arkeen ja normaaliin salillakäyntiin alkaa, kinkunsulattelijat pelottaa.. :D

Se kun joku:david: tuli sanomaan ettei kyykkyä kannata tehdä tämänikäisenä, kun pituuskasvu on vielä kesken. Tämä heppu, joka sen minulla sanoi teki itse rinta hauis treeniä :rolleyes:

Se vituttaa kun ei ole selkärankaa käydä säännöllisesti sielä ja jatkuvasti pitkiä taukoja = ei kehitystä juuri lainkaan. Itse paikan päällä sitten yleensä vituttaa ne muut kävijät..

Kanssatreenaajat, jotka tulevat juttelemaan, eivätkä tajua jättää rauhaan. Napitkaan korvissa ei tunnu auttavan mitään.

Mitä siitä treenistä tulee, jos kolme tyyppiä tulee jatkuvasti vuorotellen tunnin treenin aikana jaarittelemaan turhia? Ei paljon mitään. Ei mua haittaa pikaisesti jutella tuttujen ja tuntemattomien kanssa, mutta kun tuntuu ettei toisista pääse eroon millään ja ne hyökkää uudestaan ja uudestaan juttelemaan, heti kun pidän pienenkin tauon.

Kanssatreenaajat, jotka tulevat juttelemaan, eivätkä tajua jättää rauhaan. Napitkaan korvissa ei tunnu auttavan mitään.

Mitä siitä treenistä tulee, jos kolme tyyppiä tulee jatkuvasti vuorotellen tunnin treenin aikana jaarittelemaan turhia? Ei paljon mitään. Ei mua haittaa pikaisesti jutella tuttujen ja tuntemattomien kanssa, mutta kun tuntuu ettei toisista pääse eroon millään ja ne hyökkää uudestaan ja uudestaan juttelemaan, heti kun pidän pienenkin tauon.

Jep. Sitten kun toisella on kova juttu kesken niin kiva siinä sitten alkaa vääntää sarjaa samalla kun toinen höpisee jotain. Itellä kyllä tosi harvoin käy näin.

Jep. Sitten kun toisella on kova juttu kesken niin kiva siinä sitten alkaa vääntää sarjaa samalla kun toinen höpisee jotain. Itellä kyllä tosi harvoin käy näin.

No oivaltaapahan että ei varmaan oo ihan paras hetki alkaa kouhottaan...

Tänäaamuna potutti kyylääjät. Menin salille tekemään aamuaerobista, niin kaikki kyyläs. Ykski akka samperi salin toiselta puolelta oikeen vaklas ja sen näki aivan selvästi. Sittenkö katto takas, niin katse painu miltei heti lattiaan.

Oot sosiaalisesti syrjäytyny. :E

Oikeasti, kyl mä ymmärrän, en itekkää halua jutella muille vaan keskittyä.
Kokeileppa ens kerralla tämmöstä, jos auttais, tölkki lienee se höpöttäjä:

Itse poden myös samallaista potutusta ku Ephemeral ^.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
HHAHAAH vissiin univajeen takia tuli kyllä totaali repeeminen tolle videolle :D

Mutta eniten tällä hetkellä vituttaa, kun tuntuu ettei kunto vaan prkl riitä ollenkaan salilla. Syynä siis vaihto ainakin tuplat pidempiin sarjoihin ja puolet lyhyempiin taukoihin.

Salilla vituttaa ihmiset jotka tekevät LAITTEESSA jotain jossai esim ihan tapilla säädettävät painot ja eivät päästä tekemään välistä(ymmärrän kyllä scotts tangon yms missä on PAINOT) vaan mielummin istuvat sitten vaikka siinä dipin penkillä sen 3-5 sarjaa mielummin kun päästävät sinut tekemään siihen yhden jonka jälkeen itse AINA laitan tapin paikalleen missä edellinen reenasi , Onneks suurin osa kummiskin päästää mutta on myös 20-25% kun eivät päästä , muuten ei haittaa voi siihen tulla myöhemminkin mut aina ei oo aika venailla ku äijä tekee sarjan ja istuu 3 minuuttia ja tekee toisen menee kummiskin se 15min sen sarjas.

Myös vituttaa semmoset nuoret henkilöt jotka ovat käyneet salilla kauemmin kuin itse ja kun teet jotain sarjaa niin he tulevat ihan vittuilun vuoksi tekemään YHDEN sarjan ylisuurilla painoilla just siihen viereen ja nauravat suurinpiirtein peilin kautta ja sit lähtevät huisimaan vittuun paikalta mulkaten tai nauraen.

Nyt kaksjakoisella vedellessä on alkanut potuttaa kun jalka/selkä treenissä meen hapoille aivan pirun nopeesti, vedin tänään ekana liikkeenä jalkaprässiä ja sen jälkeen olo alkoi olla jo semmone että ois voinu himaan lähteä. Jäi sitten kulmasoutu käsipainoilla ja vatsalihojen treenaaminen väliin ku olisi varmaan laattu lentäny mikäli oisin vielä jatkanu.

Back
Ylös Bottom