Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

^No tosssa vituttaa se, että vanhat ämmät pitää varattuina salimme pyöriä ym. muita laitteita. Miehet taas varaavat rinta- ja hauislaitteet koko tammikuun ajaksi. Sama juttu taas tapahtuu toukokuun alussa. :D

Tänään kävin veljen kanssa eräällä jyväskylän laitamilla olevassa salilla. Ihan mukava paikka ja itsekkin tullut sielä käytyä vielä kun asuin kotona. Asiaan! Mulla oli perus yläkroppa reeni ja penkkiä vaille valmis, mutta enpäs päässyt penkkiä hetkeen tekemään, kun siellä kaks jotain 15v janksteria veti varmaan 20 sarjaa sitä penkkiä. Farkut ja kolitsipaidat päällä.
Pojat tosiaan teki LÄHES TUNNIN sitä penkkitreeniä ja lähtivät pihaan röökille ja siitä kotia tai jonnekkin mummoja potkimaan.
Ei hyvää päivää. Toisaalta eihän asia minulle kuulu, mutta oikein kylmät väreet tuli tuollaisesta treenaamisesta. Plus tottakai itteenikin vitutti kun jouduin siinä odottelemaan niin pitkään.

Huh kiitos ku pysty tilittämään. Nyt unille!!

Kyllä ne jonnet sieltä väistää kun menee sanomaan vaikka, että voinko tehä välissä tai onko vielä pahasti kesken tms. Ei ne kyllä kehtaa siinä hanttiinkaan ruveta laittaamaan =D

Täs on vielä pari päivää aikaa nauttia ennenkun on taas sali täynnä koko tammikuun :curs: Yleensä salilla siis n. 2 ihmistä samaan aikaan ja tammikuussa aina kauhee tungos :D onneks sitten helpottaa.

Vituttaa myös, kun kädet on kuivat ja sormet halkeilee kun tekee esim. ylätaljaa. Hanskat veressä, kun tulee sellaisia kivoja haavoja :D Tää nyt ei varsinaisesti vituta, mutta aika huvittavaa välillä kun unohtaa monta sarjaa on tehnyt ja siinä sitten miettii hämmentyneenä tehäänkö tässä sitten paljonkin vielä :D

Vituttaa myös, kun kädet on kuivat ja sormet halkeilee...
Itsellä on sama ongelma joka talvi. Sormet halkeilee kuivuessaan ja on niin pirun kipeät. Ei viitsi juuri magnesiumia näinä aikoina käyttää :|

Rasvatkaa niitä käsiänne.

"Pari päivää sitten menin salille ja katoin, että jalkapuolella oli laitteet varattu. (pari naishenkilöä) Menin sitten lämmittelemään n. 10 minuutiksi ja tulin takas, niin edelleen ne naiset oli siellä juttelemassa. (Melko pieni sali) Venasin sitten vielä 10mni siinä salilla ja katoin, ku ne ei tehnyt mitään muuta ku jutteli. Menin sitte kysymään, että onko se reidenojennus laite vapaana siinä, niin sano vaan, että on just menossa siihen. Sitten venailin vielä 10min, jonka aikana se nainen teki sillä yhen sarjan ja lähti sitten pois. kaiken muun ajan jauho siinä kaverinsa kanssa paskaa ja mä venailin 25min... "

^toi kuulostaa hyvinki tutulle.. sama homma uimahalleissa: altaissa uidaan semmosta 10min/25m vauhtia ja vaihdetaan samalla kuulumisia...
Toinen juttu mikä tällä hetkellä hieman ärsyttää on se että koska samalla salilla ei käy paljon muita ikäisiäni naispuolisia nii välillä saa semmosia katseita että mitä toi täällä tekee.. :rolleyes:

Vituttaa ettei pääse salille! Ihan järkyttävä flunssa ollut kohta kaksi viikkoa. Ei minua pienet flunssat oo paria päivää pidempään salilta poissa pitäneet, mutta nyt on kyllä ollut sellanen tauti, ettei oo tullut mieleenkään lähteä treenailemaan... No eiköhän se siitä kohta ala helpottaa, sitten pääsenkin tänne avautumaan miten vituttaa kun treenitulokset on tippuneet...

Aamulla oli ihan kiva lähtee salille, mut kesken treenin tuli sellanen "nyt vituttaa" -fiilis. Pieni nuha/flunssa päällä ja kaikki tuntu salilla jotenki hemmetin vaikeelta. Jätin homman sitten kyykkyjen ja penkin jälkeen kesken ja päätin potea flunssan pois ennen seuraavaa treeniä. Toivottavasti pääsis sitten jo perjantaina seuraavan kerran.

Se kun meininki ei ole enään aina "totista, u know. Maastavetoakin olen tehnyt todella harvassa (koukistuksia + prässiä jalat ylhäällä olen tehnyt), koska aina kun sitä alkaa tekemään, niin heti menee nauramiseksi koko juttu, eikä liikkeeseen voi keskittyä.
Pitäis keväällä löytää lisää motivaatiota!

Eniten ärsyttää

Eniten mua itseäni ärsyttää ne idiootit,jotka jättää sarjat tehtyään ne painot niihin tankoihin/laitteisiin!. Yrität itse mennä tekemään omaa treeniäsi,niin joudut ensin siivoamaan jonkun ääliön rojut pois ennenkuin voit itse tehdä sen mitä piti. Ei ole yhtään kivaa! :curs:

Ei varsinaisesti salilla potuta mikään mutta salin ulkopuolella kun tullut syötyä epäsäännöllisesti ja vieläpä epäterveellistä safkaa ja nukuttu huonosti, niin alkaa se näkyä tekemisessä siellä salin puolellakin. Sitku viel pari kuukautta tiputellu hissukseen painoa pois ni samalla lähteny tietty tulokset laskuun:(

Se ku jotkut tulee salille imee eukkonsa p*llua!! Salille menmnään NOSTAA RAUTAA EIKÄ iMUTTELEE P*RKELE. Ja sit nää jotka käyttää magnesiumia kokoaja nii et on kaikki paikat valkosina, opettleis pitää kiinni niistä raudoista nii ei tartteis käyttää mankkua!!

Ja sit nää jotka käyttää magnesiumia kokoaja nii et on kaikki paikat valkosina, opettleis pitää kiinni niistä raudoista nii ei tartteis käyttää mankkua!!

Tunnistin hyvin itseni tästä :hyvä: Tuohan se mankun käytön syy juurikin on :rolleyes:

Back
Ylös Bottom