Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänään kävin veljen kanssa eräällä jyväskylän laitamilla olevassa salilla. Ihan mukava paikka ja itsekkin tullut sielä käytyä vielä kun asuin kotona. Asiaan! Mulla oli perus yläkroppa reeni ja penkkiä vaille valmis, mutta enpäs päässyt penkkiä hetkeen tekemään, kun siellä kaks jotain 15v janksteria veti varmaan 20 sarjaa sitä penkkiä. Farkut ja kolitsipaidat päällä.
Pojat tosiaan teki LÄHES TUNNIN sitä penkkitreeniä ja lähtivät pihaan röökille ja siitä kotia tai jonnekkin mummoja potkimaan.
Ei hyvää päivää. Toisaalta eihän asia minulle kuulu, mutta oikein kylmät väreet tuli tuollaisesta treenaamisesta. Plus tottakai itteenikin vitutti kun jouduin siinä odottelemaan niin pitkään.
Huh kiitos ku pysty tilittämään. Nyt unille!!
Itsellä on sama ongelma joka talvi. Sormet halkeilee kuivuessaan ja on niin pirun kipeät. Ei viitsi juuri magnesiumia näinä aikoina käyttää :|Vituttaa myös, kun kädet on kuivat ja sormet halkeilee...

Kappas vaan kyllä vituttaa paljon teitä(ei pahal), mua vituta mikään tässä homassa vaan annan palaa!Ja sit nää jotka käyttää magnesiumia kokoaja nii et on kaikki paikat valkosina, opettleis pitää kiinni niistä raudoista nii ei tartteis käyttää mankkua!!

opettleis pitää kiinni niistä raudoista nii ei tartteis käyttää mankkua!!
Se ku jotkut tulee salille imee eukkonsa p*llua!!
mä käyn iha väärällä salilla :(Se ku jotkut tulee salille imee eukkonsa p*llua!!!!