Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

mua vituttaa eniten ne spedet mitkä tekee kaiken päin vittua ja salilla käyminen on vaan sosiaalinen tapahtuma. sinne tullaan jauhamaan paskaa ja naureskelemaan... pikkasen hirttää kiinni ku itte vetää 110 lasissa kokoajan. onneks saa sentää tehdä rauhassa ja muut antaa välittömästi tilaa ku oon tulossa johonki laitteelle :D

Joku saatanan surkimus jätti mavepainot lattialle ja lähti kotiin. Seuraavalla kerralla heitän ikkunasta ulos, koska salilla jossa käyn ei kaivata huonotapaisia mulkvisteja.

Nyt kaksjakoisella vedellessä on alkanut potuttaa kun jalka/selkä treenissä meen hapoille aivan pirun nopeesti, vedin tänään ekana liikkeenä jalkaprässiä ja sen jälkeen olo alkoi olla jo semmone että ois voinu himaan lähteä. Jäi sitten kulmasoutu käsipainoilla ja vatsalihojen treenaaminen väliin ku olisi varmaan laattu lentäny mikäli oisin vielä jatkanu.

Kaksjakonen, jossa toisena päivänä jalka ja selkä? Eli se 90% kehon lihaksista tulee treenattua yhdessä treenissä? Kas kummaa kun hapottaa :rolleyes:

Salilla vituttaa ihmiset jotka tekevät LAITTEESSA jotain jossai esim ihan tapilla säädettävät painot ja eivät päästä tekemään välistä(ymmärrän kyllä scotts tangon yms missä on PAINOT) vaan mielummin istuvat sitten vaikka siinä dipin penkillä sen 3-5 sarjaa mielummin kun päästävät sinut tekemään siihen yhden jonka jälkeen itse AINA laitan tapin paikalleen missä edellinen reenasi , Onneks suurin osa kummiskin päästää mutta on myös 20-25% kun eivät päästä , muuten ei haittaa voi siihen tulla myöhemminkin mut aina ei oo aika venailla ku äijä tekee sarjan ja istuu 3 minuuttia ja tekee toisen menee kummiskin se 15min sen sarjas.

Myös vituttaa semmoset nuoret henkilöt jotka ovat käyneet salilla kauemmin kuin itse ja kun teet jotain sarjaa niin he tulevat ihan vittuilun vuoksi tekemään YHDEN sarjan ylisuurilla painoilla just siihen viereen ja nauravat suurinpiirtein peilin kautta ja sit lähtevät huisimaan vittuun paikalta mulkaten tai nauraen.

Miten tää nyt kuulostaa siltä ettet käy edes kysymässä saako tehdä välissä. Vielä ei osata lukea ajatuksia, toisaalta jos olet ihan käynyt kysymässä niin sitten on kyllä vittumaista porukkaa teidän salilla. Heitä levypainolla ens kerralla. :D

Joku saatanan surkimus jätti mavepainot lattialle ja lähti kotiin. Seuraavalla kerralla heitän ikkunasta ulos, koska salilla jossa käyn ei kaivata huonotapaisia mulkvisteja.

Kerran oli täälläpäin salilla jätetty penkkiin painot ja salin keskellä olevaan tankoon ja hack-laitteeseen. Salilla on yhteensä n. 20 painolevyä (erittäin pieni sali) niin meinasin kerran heittää kaikki painot painomereksi lattialle ja lähtee menee. Ja olivat taas kylän mopoautopojat olleet asialla. Perkele pisti vituttaa ku aloin muistella tätä.

Oikeastaan itteä vituttaa omalla salilla eniten se kun siellä käy kaks sellasta tyyppiä jotka eksyy joskus samoihin aikoihin kun minä. Eli toinen on sellanen laiha jantteri joka on just sellanen trendiviiksi-mainostoimisto-lacoste näköinen hinttari joka varaa muutenkin pienellä vapaapainopuolella 2-3 treenipaikkaa kerralla!! Viimeks joku kysy siltä ku sillä oli HUOM! Penkki/Prässi/Vatsalihaslaite kesken että voiko tehdä välissä ni tää mutisee vittuuntuneen näkösenä "no....joo...hmph"... jumankauta.

Sitten se toinen tyyppi ole sellanen perkeleen lyhyt ja kiinalaisten syömäpuikkojen näköisten jalkojen omaava satamatyöntekijä joka tekee jollain 200kiloa prässissä (lyö polvet lukkoon joka toistolla) ja nousee vielä ylös ja tarkastelee että näkikö kukaan? Miten näitä tyyppejä oikeen riittää?

Okei jätän mä itekki painoja prässiin joskus mutta seki vaan sen verran että joku kuitenki sillä tekee.

Kaksjakonen, jossa toisena päivänä jalka ja selkä? Eli se 90% kehon lihaksista tulee treenattua yhdessä treenissä? Kas kummaa kun hapottaa :rolleyes:

Heh, no joo aika raskas jakohan tuo on, mutta yleensä oon saanu treenit loppuun ihan kunnialla. Lähinnä ihmetytti ja potutti kun heti ensimmäisen liikkeen jälkeen aloin olla hapoilla, liekö johtuu siitä että treenasin pienessä nuhassa.

Vittu saatana. Aukes polvi mavettaessa, tosi karkea tanko ja kerran laskin huonosti. En edes päässyt sarjaa kunnolla aloittamaan, ja sitten alkaa veri vuotaa. Sen jälkeen vituttaa jo muutenkin, niin jotain surkeaa sähellystä siihen päälle ja kotiin. Ja tuntuu, ettei muuten oikeen tahdo huomata tätä dieettiä paitsi treenipainoissa. Kaikki on raskasta ja painavaa.

OiEli toinen on sellanen laiha jantteri joka on just sellanen trendiviiksi-mainostoimisto-lacoste näköinen hinttari
Onko ihan yleinenkin viha mainostoimistojen työntekijöitä kohtaa? :rolleyes:

Joo, toki, enemmän kuvauksesi tyylisiä siellä tapaat, mutta jooh. :)

Teil on sentää karheet tangot....
:lol2:

Sama kuin jollain salilla oli vähän spesifin tarkoituksen tangot, eli jotkin oteleveydet ei toimi. Tietyissä liikkeissä karhennusta ei sitten ollutkaan, vaatii jo remmit aika kireälle.

Oon kyllä todennu että jalkapäivä on se mikä vituttaa. Aina meinaa kolmijakosen kierto tyssätä tähän vitun jalkapäivään. No kai se on vaan koitettava jaksaa edes jotain satujumppaa niillekkin tehdä....

Oon kyllä todennu että jalkapäivä on se mikä vituttaa. Aina meinaa kolmijakosen kierto tyssätä tähän vitun jalkapäivään. No kai se on vaan koitettava jaksaa edes jotain satujumppaa niillekkin tehdä....
Nyt tuli heitettyä olkapäät tonne sekaan, ja ei ole läheskään niin ikävää. Mukavaa vaihtelua kun vielä teen liikkeet jaloille ja olkapäille aina peräkkäin j-o-j-o-j-o-j.... Tuntu kuitenkin että ei olkapäitä jaksanut rinta/hauis tai selkä/ojentaja -päivinä vääntää tarpeeksi hyvin.

Heh aika "hauskoja" juttuja täällä kun lukee, mutta toisaalta aika erikoista että näin paljo muut kanssa treenaajat kiinnittää huomiota toisiinsa. Pitää muistaa että aina saattaa löytyä joku/joitaki jotka löytääkin susta ittestäs jotain sanottavaa/moitittavaa :D
mua vituttaa eniten ne spedet mitkä tekee kaiken päin vittua ja salilla käyminen on vaan sosiaalinen tapahtuma. sinne tullaan jauhamaan paskaa ja naureskelemaan... pikkasen hirttää kiinni ku itte vetää 110 lasissa kokoajan.

Noita "alottelijoitahan" nyt löytyy vähän väliä jostaki. Komppaan BigJ:tä kyllä tässä. Joskus on tuntunu että sali onkin kuin seurapiiri tapahtumasta vaikka siellä itse pääasiallisesti treenaan ja yleensä kovaa. Oon tullu kuitenki siihen tulokseen että tehköön jokainen kuntosalilla mitä tykkää ja miten tykkää.. ei jaksa välittää.

Tänään vitutti kun tulin pukuhuoneesta pihalle raskaan treenin jälkeen ja näin, että sillä aikaa kun olin vaihtamassa vaatteita, oli salille pelmahtanut sellanen hemaisevan seksikäs vaaleaverikkö, joka oli kyykkytreenejä ilmeisesti alkamassa tekemään...

Toinen potutuskohde on penkki, joka on kahella viime treenikerralla menny päin mäntyä.

Ei suinkaan oo mitään mainostoimiston työntekijöitä kohtaan. Tuli vaan ensimmäiseksi mieleen ammatti tolle kyseiselle jampalle.

Kyykkyhäkin turvaraudat ovat aivan mutkalla, kun niihin pitää saada pudottaa tanko pinnavedossa. Kiva alkulämmin tulee kun yrittää riuhtoa/pyöritellä niitä Litmasen sääriä muistuttavia rautoja ulos ja sitten survoa takaisin itselle sopivalle korkeudelle. Tunnustan että joskus olen pamauttanut raudat levypainolla kunnolla paikalleen, mikä ei varmaan helpota niiden irrottamista.

Back
Ylös Bottom