Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Se kun vatsa kuralla kyykkää tai mavettaa niin ei tiedä mistä puristaisi, jos puristaa väärin jää tanko maahan ja paskat löytyy housusta.

Kaiken kunniaksi tästä vielä valitetaan.

Harmittaa kun on kaikenlaisia turhia vekottimia, mutta jättiläismäisessä salissa vain yksi vaivainen kyykkypaikka. Varmistuspuomihässäkkä kyykkytelineessä (ei sentään -häkki) liian korkealla lyhyelle ihmiselle, joten pitää peruuttaa kilometri. Ja lattiat on jotain hienoa laminaattia, johon ei taatusti saa pudota lyijykynäkään tai halkeaa nurkasta nurkkaan. Mutta tuolla on käytävä, koska se on minulle ilmaista.

Eilen olin käymässä salilla ja ilmeisesti jonkun muijan kamat oli jääny penkin päälle. No odottelin hetken ja kohta hän ilmestyikin paikalle, kysäsin että onko penkki vielä varattu ja tämä sanoo että on. No eipä siinä sitten mitään, eihän minulla kiire ollut. Nainen lähtee taas jonnekkin hetkeksi ja ihmettelin että johan on perkele, mihin se sitä penkkiä muka tarvitsee. Parin minuutin päästä hän sitten tuli takaisin ja alkaa tehdä vipareita _seisoen_ penkin edessä, jonka jälkeen hän kirjasi tuloksensa paperille käyttäen penkkiä tukena. On se kiva että ihmisillä on niitä parempiakin käyttötarkoituksia salivehkeille.

Tällä hetkellä ne on nää kinkunsulattelijat. Onneksi ne ei koskaan treenaa aamuisin ja ne ei koskaan treenaa jalkoja :)

Ei nyt varsinaisesti salilla käynnissä, mutta tässä podaamisessa ylipäänsä vituttaa ne ihmiset, jotka ovat itse aika saamattomia ja naureskelevat kaikelle "hifistelylleni". Vittuako se teille kuuluu, jos juon sheikkeristä protskua? Ja jos aamurahkat kaurahiutaleisiin ja mehukeittoon eivät näytä teistä herkulliselle aamupalalle, niin mitä siitä tarvitsee aina sanoa. Jokaikinen päivä tulee vastaan ainakin jotain tällaista pientä, vaikka se kuittaaja sitä ei huomasikaan, että se vittuilee niin minä kyllä huomaan. En kyllä lopeta tätä vaikka mitä tekisivät.

Tänään vitutti joku rasvaletti, joka hihittelee ittekseen ja virnuilee peilille. Tee siinä nyt sitten sarjaa naama punasena kun vieressä toinen juttelee pikku-ukkojen kanssa. Ylipäätään puntilla vituttaa kaikki hiipparit, jotka tulee sinne lukee lehtiä tai puhumaan kännykkään ja varaa laitteet parhaimmillaan koko treenien ajaks kun pitää niitten "tiukkojen" sarjojen jälkee palautua ainakin 30min.

Samaten ottaa päähän ne yliujot treenaajat, jotka selkeesti haluis tehä välissä mut ei uskalla tulla kysyy. Tuijottelee sitten vaan ja itelle tulee sellanen olo et on vähintään kasvattanu ainakin toisen parin käsiä tai jotain... sit jos niiltä kysyy, et haluuko tehä välissä niin ei missään nimessä mut heti kun ite lopetat niin tyypit suhahtaa laitteeseen. Kyllä välissä saa tehä, varsinkin pienellä salilla ja sillon kun on kyseessä laite missä sen painon saa säädettyä yhellä perkeleen tapilla. MURRR.

Toi on oikeesti välillä tosi ärsyttävää, kun huomaa et joku haluais tehä samalla paikalla eikä haittais ittee yhtään jos tekis välissä.. Mutta ei, eipä sitä voi kysyä :s

Samaten ottaa päähän ne yliujot treenaajat, jotka selkeesti haluis tehä välissä mut ei uskalla tulla kysyy. Tuijottelee sitten vaan ja itelle tulee sellanen olo et on vähintään kasvattanu ainakin toisen parin käsiä tai jotain... sit jos niiltä kysyy, et haluuko tehä välissä niin ei missään nimessä mut heti kun ite lopetat niin tyypit suhahtaa laitteeseen. Kyllä välissä saa tehä, varsinkin pienellä salilla ja sillon kun on kyseessä laite missä sen painon saa säädettyä yhellä perkeleen tapilla. MURRR.

Itse ainakin oottelen omaa vuoroani kysymättä, koska ei ole kiire yleensä mihinkään, niin annan toisen tehdä sarjansa kaikessa rauhassa sanomatta väliin yhtään mitään. Ja ujoudesta ei ole kiinni, haluan antaa mahdollisuuden jokaiselle keskittyä treeneihinsä ilman "hoputtamista" tai muita ylimääräisiä kommentteja.

Esimerkiksi salilla on yksi ainoa mave paikka, jos siinä joku tekee niin yleensä pyörin siinä lähistöllä joko istuen tai lämmitellen.
Sitten kun näyttää siltä että henkilö on siirtymässä seuraavaan liikkeeseen niin yleensä juuri ennen henkilön poistumista kysäisen että teetkö tässä enään, ihan vain varmistaakseni miten asia on.

En koskaan ole ajatellut, että käytökseni voisi saada aikaan vitutuksen.

Itse ainakin oottelen omaa vuoroani kysymättä, koska ei ole kiire yleensä mihinkään, niin annan toisen tehdä sarjansa kaikessa rauhassa sanomatta väliin yhtään mitään. Ja ujoudesta ei ole kiinni, haluan antaa mahdollisuuden jokaiselle keskittyä treeneihinsä ilman "hoputtamista" tai muita ylimääräisiä kommentteja.

Esimerkiksi salilla on yksi ainoa mave paikka, jos siinä joku tekee niin yleensä pyörin siinä lähistöllä joko istuen tai lämmitellen.
Sitten kun näyttää siltä että henkilö on siirtymässä seuraavaan liikkeeseen niin yleensä juuri ennen henkilön poistumista kysäisen että teetkö tässä enään, ihan vain varmistaakseni miten asia on.

En koskaan ole ajatellut, että käytökseni voisi saada aikaan vitutuksen.

No tuollanen käytös ei ehkä niinkään, mutta kun toinen hönkii melkein niskaan tai tuijottaa peilin kautta herkeämättä koko sen ajan kun oot tekemässä niin pikkasen alkaa ahistaa. Kyllähän sitä itsekkin tulee muiden tekemisiä seurailtua ja tekniikkaa katottua, mutta jos toinen tapittaa lämmittelysarjasta alkaen eikä itse tee mitään sinä aikana kun vedät lämmöt ja 3 kovaa niin... enkä kyllä ole niin keho tai komea, että siitä syystä tuijottaisivat.

Joo ja siis joku mave tai muut vapaat painot onki sitten ihan eri asia. Meinasin kanssa taljassa tai muissa missä pakkaa on helppo vaihtaa. Itellä joskus tulee ristitaljassa jumppailtua aika pitkäänki ja selkeesti huomaa, kun joku kattelee kokoajan. Ja täälläkään ei tosiaan johdu siitä, että olis mitenkään keho..

Joo ja siis joku mave tai muut vapaat painot onki sitten ihan eri asia. Meinasin kanssa taljassa tai muissa missä pakkaa on helppo vaihtaa. Itellä joskus tulee ristitaljassa jumppailtua aika pitkäänki ja selkeesti huomaa, kun joku kattelee kokoajan. Ja täälläkään ei tosiaan johdu siitä, että olis mitenkään keho..

Jep. Vapaat painot on ihan oma asiansa, mutta taljoissa yms. se vastuksen vaihto nyt vaan on niin helppoa, että mitään todellista estettä ei oo välissä tekemiseen ellei sitten ite väännä sarjaa lyhyillä levoilla(30-45s). Tosin sillon hommat onkin hoidettu nopeesti muutenkin. Joskus tulee tehtyä se 4-5 eri liikettä samassa taljassa niin kyllähän siinä aikaa sillon menee ja kyllä mie voin antaa muiden tehä siinä samalla, tarkoitus kun ei ole omia koko laitetta itelleen.

lauantai-aamuna salilla:
meen kyykkyhäkkiä päin (ainoa salilla) kattoo onko paikka vapaana. kyykkyhäkin edessä tekee mun ikäinen naishenkilo askelkyykkyä, tyhjä scott-tanko haarojenvälissä (selvästi vaan käyttääkseen sitä peilia häkin takana seinässä - vaikka sali on iso ja peilejä seinät pitkät täynnä). kysyn siltä että voisinko mä käyttää häkkiä. se vastaa siihen, että voit sä sen tangon sieltä ottaa. vastan siihen, että ei siitä tangosta yksinään ole apua paljon, kun en varmaan saa niitä kyykkypainojani lattialta selkään. Samaan aikaan vieressä penkkaamassa ollut kundi tokaisi tässä välissä että tätä vartenhan kyykkyhäkki yleensä onkin keksitty... Jalkakyykkyä harrastava vastaa siihen, että no sillä menee vielä 3 sarjaa (ja sen toistomäärät sarjassa olivat sitä 50-100 per jalka luokkaa).... En mä osanut siihen muuta kun sanoin, että nou hätä, käyn vetää leukoja sit kunnes pääsee häkkiin.

lauantai-aamuna salilla:
meen kyykkyhäkkiä päin (ainoa salilla) kattoo onko paikka vapaana. kyykkyhäkin edessä tekee mun ikäinen naishenkilo askelkyykkyä, tyhjä scott-tanko haarojenvälissä (selvästi vaan käyttääkseen sitä peilia häkin takana seinässä - vaikka sali on iso ja peilejä seinät pitkät täynnä). kysyn siltä että voisinko mä käyttää häkkiä. se vastaa siihen, että voit sä sen tangon sieltä ottaa. vastan siihen, että ei siitä tangosta yksinään ole apua paljon, kun en varmaan saa niitä kyykkypainojani lattialta selkään. Samaan aikaan vieressä penkkaamassa ollut kundi tokaisi tässä välissä että tätä vartenhan kyykkyhäkki yleensä onkin keksitty... Jalkakyykkyä harrastava vastaa siihen, että no sillä menee vielä 3 sarjaa (ja sen toistomäärät sarjassa olivat sitä 50-100 per jalka luokkaa).... En mä osanut siihen muuta kun sanoin, että nou hätä, käyn vetää leukoja sit kunnes pääsee häkkiin.

Hah, melkein kuin meikäläiselle tapahtunutta. Tällä hetkellä vituttaa eniten juuri tuo että naiset on ottaneet tavakseen treenailla salin voimanosto alueella ja aina liikkeitä jotka voi tehdä ihan missä muualla tahansa. Siinä sitten venailet kun ne kuntopallovatsarutistukset on pakko saada tehtyä juuri siinä maastaveto alueella. Toinen mikä vituttaa on nämä apinajengit. Koostumus on yleensä minimissään 3 vanhempaa naista/miestä. Ihan kiva että treenataan mutta kun ne perkeleet aina jumittaa jossain pisteessa pirun kauan. Välissäkään ei pääse vetäsemään sarjaa kun piiri pieni pyörii koko ajan ja toistot on jokaisella useita kymmeniä.

Itse sanon tuollaisessa tilaantessa "Anteeksi, mutta onnistuisiko mitenkään, että menisitte tekemään askelkyykkynne 2 metriä tuonne suuntaan, jossa voitte tehdä ihan yhtä hyvin liikkenne kuin tässäkin, koska minä tarvitsisin tuota kyykkyhäkkiä, enkä pysty siirtämään sitä ite kahta metriä tuonne suuntaan, kiitos"

-Välinpitämättömät munapäät. "Anteeksi, voisinko tehdä välissä?" "Et, mä treenaan täs." Katoha, Sherlock :david:
-"Sukeltajat", eli nämä ns. kamikaze-kaverit jotka syöksyvät kesken sarjan liikeradan lähettyviltä/suoraan liikeradan alle. Hyvänä esimerkkinä viime viikolla eräs UV-sankari, joka sukelsi suoraan mun viparisarjan alta. Oli muuten tosi liki etten lyönyt sitä käppäriä likan leegoihin.
-Tammikuun ruuhkat. Voi kiesus ja vittu sentäs. Toki jokainen joskus/jostain aloittaa, mutta noh... Salikomediaa saa ainakin runsaasti. Myös kaksi ensin mainittua ovat melkein poikkeuksetta näitä UV-sankareita, joilla ei ole hajuakaan salietiketistä.

Back
Ylös Bottom