Mies hakattiin Pasilan poliisiaseman putkassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hansen
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Ehkä tämä palsta ei ole se oikein paikka kritisoida poliisien/portsareiden yms. tekemisiä, koska tämän palstan ideologian mukaan he ovat aina oikeassa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hhm tasta lahin vetasen kylla poliisita valot pois, saanpahan ainakin yhden paanahan ennen putkassa mukiloidaan.

No silloin olet ainoastaan yksi hankala asiakas monien muiden joukossa. Ja niidenkin kanssa poliisien on vain tultava toimeen - tavalla tai toisella. Se kun on niiden työtä.

Ehkä tämä palsta ei ole se oikein paikka kritisoida poliisien/portsareiden yms. tekemisiä, koska tämän palstan ideologian mukaan he ovat aina oikeassa.

Toinen ääripää lienee se, että iltapäivälehtien lööpit niellään lehtineen ja lehtitelineineen päivineen. Unohtamatta kukkahattuja.

Tunne on molemminpuolinen mutta jos nyt päästään sen yli kuin aikuiset niin eikö sinusta ole kummaa että toisissa tapauksissa iltalehteen luotetaan 100% mutta esim tässä tapauksessa kirjoituksen totuudenmukaisuutta pidetään hyvin epätodennäköisenä? Etkö huomaa tässä mitään ristiriitaa?

Juu ei vittu orava pöllii kindermunia, vai hetkinen pitää kyseinalastaa tämä, se orava on varmaan lavastettu pöllimään niitä kindermunia!! Eikä perkele siinä kuvassakaan joka siitä saatiin ollut edes mitään kindermunia vaan jotain jätesäkkejä tms!! Ihan selvästi keksitty koko paska päästä!

Ootko sattunut huomaamaan tapaa jolla keltainen lehdistö uutisoi asioista ja että se on ns skandaalihakuinen? Rasismi on kortti, poliisi/vartijaväkivalta on kortti, britney spearsin jalkovälin vilautus on kortti, keskisen raiskausjuttu on kortti, ja näihin palataan aina kun voidaan koska ne myy, vaikka 50% asioista olisi päästä keksitty tai jätetty puolet kertomatta tai jopa muokattu faktoja. Oravan kinderivarkaus ei ole mikään myyntivaltti, ketään ei pahemmin kiinnosta muutakun että hauska juttu mutta ei pelkästään sen takia osteta lehteä, vertaa MESTARIKOKILTA HAKATTIIN POLIISIPUTKASSA SILMÄT UMPEEN

hhm tasta lahin vetasen kylla poliisita valot pois, saanpahan ainakin yhden paanahan ennen putkassa mukiloidaan. noilta poliiseilta kun voi viela kysya etta aijotteko nyt vieda putkaan ?
- kylla
heti kun vetasee, niin saattaa saada alas kummatkin kynikset, ja paasta viela karkuunkin.

Tsemiä vaan sulle :thumbs: Tuolla tavallahan ne hommat pitää hoitaa. Onko "67" todella syntymävuotesi. Jos on niin, kannattaisi ehkä käydä juttelemassa ammattiauttajan kanssa.

Jos joudut Suomessa putkaan, etkä vastusta toimenpiteitä, joita viranomaisilla on täysi oikeus tehdä, viranomainen ei takuulla mukiloi sinua putkassa.

Jos toimit tuolla kuvailemallasi 11-vuotiaan pikkupojan (+ taustalla vakavien psyykkisten häiriöiden komorbiditeetti) tavalla, voit olla varma, että olet raudoissa putkassa OC:t silmillä. Käräjäoikeudessa ei lueta syytteitä poliiseille, vaan sinulle.

Toinen ääripää lienee se, että iltapäivälehtien lööpit niellään lehtineen ja lehtitelineineen päivineen.

Eikö täällä kaikki olla noiden lehtitietojen varassa?

Mutta pointti oli se, että ihan sama mitä tapahtuu, aina tällä palstalla on em. ammattikunnat oikeassa.

kylla tassa vaiheessa keskustelua oon kuitenkin ymmartanyt etta putkassa hakkaaminen on hyvaksyttavaa.
Sinne vaan putkaan ja kunnolla turpaan ja taman jalkeen oikeuteen saa vetaa ihan rauhassa kun on sinun sanasi 3 poliisin sanaa vastaan.

Tässä vaiheessa keskustelua oon kuitenkin ymmärtänyt, että nuo videolla näkyneet lyönnit ovat enemmistön mielestä väärin. Muuten koko episodi on mennyt pykälien mukaan oikein.

- Hankala asiakas, ei tee mitä käsketään, laittaa hanttiin.
- Poliisit ja poliisivartijat vievät putkaan.
- Poliisivartijat jatkavat vääntämistä, jolloin 55v. vartija-vahtimestari lyö jostain toistaiseksi tuntemattomasta syystä Rasoulia.

Ääripäitä ovat nämä: hyvä, että ähly sai runtua/ voi vio, ei kukaan saa käyttää voimakeinoja vaan puhumalla olisi pitänyt selvittää...

Mutta pointti oli se, että ihan sama mitä tapahtuu, aina tällä palstalla on em. ammattikunnat oikeassa.

Joo, poke saa vetää vaikka moottorisahalla asiakkaan pään irti, sen vika kuitenkin... Bullshit.

No eikös se silloin ole ihan sopivaa hieman kyseenalaistaa uutisoinnin totuudenperäisyyttä? Asia erikseen, jos jutussa viitataan esim. tuomioistuimien päätöksiin niin niitä tuskin väritetään kovin pahasti, mutta esim. tässä tapauksessa on keskitytty lähinnä uhrin katsantoon asiasta = totuus, koska poliisit = sikoja.

No odotellaan nyt ensin virallisia päätöksiä asiasta niin päästään keskustelemaan siitä, kuka teki oikein ja kuka väärin esim. tässä tapauksessa.

Kyseenalaistakaa mitä haluatte.

Johan tässä kertaalleen esitettiin kiistattomat todisteetkin sille, että koko pahoinpitely on pelkkää kokin mielikuvituksen tuotetta:

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/attachment.php?attachmentid=37645&d=1191339928

;)

edit:

Jos uutisissa olisi: "Poliisi raiskasi somalinaisen ja leikkasi käden irti", olisi viimeistään 15 ensimmäisen viestin joukossa joku selittämässä: "Se varmaan ansaitsi sen, varmaanki oli eka tehny sitä ja tätä ja tota".

Aika voimakasta jossittelua.

Kyseenalaistakaa mitä haluatte, mutta sanoin vain, että ihan sama miten tuo olisi uutisoitu, tällä palstalla olisi asia "ymmärretty" keskimäärin ihan samalla tavalla.

Ja jos ette tosta ymmärrä vielä pointtia, en sano sitä enää uudelleen.

Itse tapaus mulle on aivan vitun sama. Yritin vähän laajentaa sitä tämän palstan linjaan - ilmeisen turhaan.

Kyseenalaistakaa mitä haluatte, mutta sanoin vain, että ihan sama miten tuo olisi uutisoitu, tällä palstalla olisi asia "ymmärretty" keskimäärin ihan samalla tavalla.

Ja jos ette tosta ymmärrä vielä pointtia, en sano sitä enää uudelleen.

Itse tapaus mulle on aivan vitun sama. Yritin vähän laajentaa sitä tämän palstan linjaan - ilmeisen turhaan.

Aivan.

Jos uutisissa olisi: "Poliisi raiskasi somalinaisen ja leikkasi käden irti", olisi viimeistään 15 ensimmäisen viestin joukossa joku selittämässä: "Se varmaan ansaitsi sen, varmaanki oli eka tehny sitä ja tätä ja tota".

Täällä niin monessa samantyyppisessä ketjussa oikein hakemalla haetaan oikeutusta poliisien/pokejen toiminnalle. Välillä menee ihan naurettavuuksiin.

Tällaisen topicin olemassaolo pakkiksella horjuttaa mielestäni koko foorumin uskottavuutta. Keskustelu on jo kauan sitten karannut aivan sivuraiteille ja puolet posteista on joko suorasti tai epäsuorasti rasistisia. Itse en ole mikään "taatelintaallaajien" -kaveri, mutta joku roti pitäisi kuitenkin noissa ennakkoluuloissakin olla.

Itse suosin kyllä avointa ja suorasanaistakin keskustelua mitä tulee ulkomaalaisiin ja etenkin tiettyjen ryhmien korostuneisiin rikollisuustilastoihin. On silti täysin eri asia keskustella asialinjalla esim. maahanmuuttopolitiikasta ym. kuin se, että huutelee täällä one-linereita tyyliin "ähly sai mitä tilasi".

Sekin on varmasti totta, että suomalaisetkin saavat joskus putkassa turpaansa joko syystä tai ilman syytä. Se ei kuitenkaan vaikuta tähän kyseiseen tapaukseen mitenkään. Voin myöskin luvata että jos joskus itse joudun ns. kaappiin ja siinä sivussa saan vielä ilman syytä kuonooni, tulen varmasti nostamaan siitä jutun enkä vain kerro siitä jollain foorumilla.

Keskustelu on jo kauan sitten karannut aivan sivuraiteille ja puolet posteista on joko suorasti tai epäsuorasti rasistisia.

Kukkahatun puhetta. Rasistikortti heiluu.

Kukkahatun puhetta. Rasistikortti heiluu.

Hahaa, tälläkin foorumilla otettu tuo "Kukkahattu" -kortti sitten oikein huolella käyttöön. Olisit tietysti voinut lukea koko postin ihan ajatuksella lävitse ennen tuon kortin esille vetoa, mutta kukin meistä taaplaa tyylillään..

Moniko on heittänyt one-linereita, että "hyvä, että ähly sai kunnolla turpaan".
Enemmän täällä on heilunu noita rasismi-kortteja, kuin kukkahattu-kortteja. Yli puolet posteista... joo, näin on. Kuten jo sanoin, enemmistö käsittääkseni kuitenkin tuomitsee oikeudettoman lyömisen. Ei sen väliä onko kohteena valkoinen, ruskea vai vihreä.

Moniko on heittänyt one-linereita, että "hyvä, että ähly sai kunnolla turpaan".
Enemmän täällä on heilunu noita rasismi-kortteja, kuin kukkahattu-kortteja. Yli puolet posteista... joo, näin on. Kuten jo sanoin, enemmistö käsittääkseni kuitenkin tuomitsee oikeudettoman lyömisen. Ei sen väliä onko kohteena valkoinen, ruskea vai vihreä.

Missä kohtaa olen kirjoittanut jotain one-linereiden määrästä?

Itse kirjoitin että puolet posteista olisi epäsuorasti tai suorasti rasistisia, sinä korjasit että yli puolet -taidat olla lähempänä totuutta.

Ihme itkemistä joiltain kun ollaan niin herkkätunteisia kun joku edes vihjaa rasistiksi vaikka selvästi on. Ensin vedetään rinta rottingilla vaikka minkälaista läppää ählyistä ja kumppaneista, mutta kun joku edes hieman huomauttaa asiasta niin johan alkaa itku ja valitus.

Ihan sama asia kun naapuri menee itkemään sitä että joku on kutsunut häntä neekeriksi! -Hei älä, sähän jumalauta olet musta!:wtf:

Nyt loppuu kuitenkin minun osaltani tämä hiekkalaatikkovääntö ja lähden salille rautaa vääntäämään..

Hahaa, tälläkin foorumilla otettu tuo "Kukkahattu" -kortti sitten oikein huolella käyttöön. Olisit tietysti voinut lukea koko postin ihan ajatuksella lävitse ennen tuon kortin esille vetoa, mutta kukin meistä taaplaa tyylillään..

Okei katsotaampa.

Tällaisen topicin olemassaolo pakkiksella horjuttaa mielestäni koko foorumin uskottavuutta.

Mielestäni sinä tarvitset todellisuudentajua.

Keskustelu on jo kauan sitten karannut aivan sivuraiteille ja puolet posteista on joko suorasti tai epäsuorasti rasistisia. Itse en ole mikään "taatelintaallaajien" -kaveri, mutta joku roti pitäisi kuitenkin noissa ennakkoluuloissakin olla.

Haukuitkos äsken puolia postaajia epäsuorasti tai suorasti rasisteiksi?

Itse suosin kyllä avointa ja suorasanaistakin keskustelua mitä tulee ulkomaalaisiin ja etenkin tiettyjen ryhmien korostuneisiin rikollisuustilastoihin. On silti täysin eri asia keskustella asialinjalla esim. maahanmuuttopolitiikasta ym. kuin se, että huutelee täällä one-linereita tyyliin "ähly sai mitä tilasi".

Yhden kerran on tainnut joku sanoa "ähly sai mitä tilasi" tai jotain sinnepäin, mutta muuten se on ollut täysin rotuneutraalia "sitä saa mitä tilaa" -juttua. Usein henkilö näkee asioissa sen mitä haluaa, esimerkiksi sinä rasismin näissä heitoissa.

Sekin on varmasti totta, että suomalaisetkin saavat joskus putkassa turpaansa joko syystä tai ilman syytä. Se ei kuitenkaan vaikuta tähän kyseiseen tapaukseen mitenkään. Voin myöskin luvata että jos joskus itse joudun ns. kaappiin ja siinä sivussa saan vielä ilman syytä kuonooni, tulen varmasti nostamaan siitä jutun enkä vain kerro siitä jollain foorumilla.

En oikeen löydä tästä viimeisestä mitään pointtia.

Missä kohtaa olen kirjoittanut jotain one-linereiden määrästä?

Itse kirjoitin että puolet posteista olisi epäsuorasti tai suorasti rasistisia, sinä korjasit että yli puolet -taidat olla lähempänä totuutta.

No, taitaa olla niin, että puolet posteista on rasistisia. Rasistisia nimenomaan poliiseita ja vartijoita kohtaan, hah.

Nyt loppuu kuitenkin minun osaltani tämä hiekkalaatikkovääntö ja lähden salille rautaa vääntäämään..

Ok, hyvä homma. Peace.

Ps. en enää vastaa tai postaa sivuraiteita. Itse videostahan ei olla hetkeen kirjoitettu.

Mielestäni sinä tarvitset todellisuudentajua.

Kyseessä oli kärjistetty ilmaisu ja ehkä vähän epäselvä sellainen, en rupea valittamaan moderoinnista, koska foorumin säännöt mielestäni kieltävät moisen.

Haukuitkos äsken puolia postaajia epäsuorasti tai suorasti rasisteiksi?

Tunsitko piston sydämessäsi? Tuolla jossain sivun 22 paikkeilla taisi olla aika hyvä kokoelma siihen saakka heitetyistä one-linereista, käy sieltä lukemassa ja tee omat johtopäätöksesi.

Yhden kerran on tainnut joku sanoa "ähly sai mitä tilasi" tai jotain sinnepäin, mutta muuten se on ollut täysin rotuneutraalia "sitä saa mitä tilaa" -juttua. Usein henkilö näkee asioissa sen mitä haluaa, esimerkiksi sinä rasismin näissä heitoissa.

Toki tuo kyseinen heitto oli vain yhteen kertaan, mutta jos noita ketjun postauksia luet, niin sama asia on vain sanottu eri tavoilla. Jos minä tarvitsen todellisuudentajua, niin mitä sinä sitten oikein tarvitset? Luetun ymmärtämistä?

En oikeen löydä tästä viimeisestä mitään pointtia.

Katso edellinen vastaus..

Toki tuo kyseinen heitto oli vain yhteen kertaan, mutta jos noita ketjun postauksia luet, niin sama asia on vain sanottu eri tavoilla. Jos minä tarvitsen todellisuudentajua, niin mitä sinä sitten oikein tarvitset? Luetun ymmärtämistä?.

Ja mitä väärää siinä heitossa on? Jos käyt kii poliisia munista ja puret sormee ja rimpuilet ni mitä vittua sit ansaitsee?

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom