Sniffari
Äitisi valinta
Ehkä tämä palsta ei ole se oikein paikka kritisoida poliisien/portsareiden yms. tekemisiä, koska tämän palstan ideologian mukaan he ovat aina oikeassa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hhm tasta lahin vetasen kylla poliisita valot pois, saanpahan ainakin yhden paanahan ennen putkassa mukiloidaan.
Ehkä tämä palsta ei ole se oikein paikka kritisoida poliisien/portsareiden yms. tekemisiä, koska tämän palstan ideologian mukaan he ovat aina oikeassa.
Tunne on molemminpuolinen mutta jos nyt päästään sen yli kuin aikuiset niin eikö sinusta ole kummaa että toisissa tapauksissa iltalehteen luotetaan 100% mutta esim tässä tapauksessa kirjoituksen totuudenmukaisuutta pidetään hyvin epätodennäköisenä? Etkö huomaa tässä mitään ristiriitaa?
hhm tasta lahin vetasen kylla poliisita valot pois, saanpahan ainakin yhden paanahan ennen putkassa mukiloidaan. noilta poliiseilta kun voi viela kysya etta aijotteko nyt vieda putkaan ?
- kylla
heti kun vetasee, niin saattaa saada alas kummatkin kynikset, ja paasta viela karkuunkin.
Toinen ääripää lienee se, että iltapäivälehtien lööpit niellään lehtineen ja lehtitelineineen päivineen.
kylla tassa vaiheessa keskustelua oon kuitenkin ymmartanyt etta putkassa hakkaaminen on hyvaksyttavaa.
Sinne vaan putkaan ja kunnolla turpaan ja taman jalkeen oikeuteen saa vetaa ihan rauhassa kun on sinun sanasi 3 poliisin sanaa vastaan.
Eikö täällä kaikki olla noiden lehtitietojen varassa?
Mutta pointti oli se, että ihan sama mitä tapahtuu, aina tällä palstalla on em. ammattikunnat oikeassa.
Eikö täällä kaikki olla noiden lehtitietojen varassa?
Mutta pointti oli se, että ihan sama mitä tapahtuu, aina tällä palstalla on em. ammattikunnat oikeassa.
Kyseenalaistakaa mitä haluatte.
Jos uutisissa olisi: "Poliisi raiskasi somalinaisen ja leikkasi käden irti", olisi viimeistään 15 ensimmäisen viestin joukossa joku selittämässä: "Se varmaan ansaitsi sen, varmaanki oli eka tehny sitä ja tätä ja tota".
Kyseenalaistakaa mitä haluatte, mutta sanoin vain, että ihan sama miten tuo olisi uutisoitu, tällä palstalla olisi asia "ymmärretty" keskimäärin ihan samalla tavalla.
Ja jos ette tosta ymmärrä vielä pointtia, en sano sitä enää uudelleen.
Itse tapaus mulle on aivan vitun sama. Yritin vähän laajentaa sitä tämän palstan linjaan - ilmeisen turhaan.
Keskustelu on jo kauan sitten karannut aivan sivuraiteille ja puolet posteista on joko suorasti tai epäsuorasti rasistisia.
Kukkahatun puhetta. Rasistikortti heiluu.
Moniko on heittänyt one-linereita, että "hyvä, että ähly sai kunnolla turpaan".
Enemmän täällä on heilunu noita rasismi-kortteja, kuin kukkahattu-kortteja. Yli puolet posteista... joo, näin on. Kuten jo sanoin, enemmistö käsittääkseni kuitenkin tuomitsee oikeudettoman lyömisen. Ei sen väliä onko kohteena valkoinen, ruskea vai vihreä.
Hahaa, tälläkin foorumilla otettu tuo "Kukkahattu" -kortti sitten oikein huolella käyttöön. Olisit tietysti voinut lukea koko postin ihan ajatuksella lävitse ennen tuon kortin esille vetoa, mutta kukin meistä taaplaa tyylillään..
Tällaisen topicin olemassaolo pakkiksella horjuttaa mielestäni koko foorumin uskottavuutta.
Keskustelu on jo kauan sitten karannut aivan sivuraiteille ja puolet posteista on joko suorasti tai epäsuorasti rasistisia. Itse en ole mikään "taatelintaallaajien" -kaveri, mutta joku roti pitäisi kuitenkin noissa ennakkoluuloissakin olla.
Itse suosin kyllä avointa ja suorasanaistakin keskustelua mitä tulee ulkomaalaisiin ja etenkin tiettyjen ryhmien korostuneisiin rikollisuustilastoihin. On silti täysin eri asia keskustella asialinjalla esim. maahanmuuttopolitiikasta ym. kuin se, että huutelee täällä one-linereita tyyliin "ähly sai mitä tilasi".
Sekin on varmasti totta, että suomalaisetkin saavat joskus putkassa turpaansa joko syystä tai ilman syytä. Se ei kuitenkaan vaikuta tähän kyseiseen tapaukseen mitenkään. Voin myöskin luvata että jos joskus itse joudun ns. kaappiin ja siinä sivussa saan vielä ilman syytä kuonooni, tulen varmasti nostamaan siitä jutun enkä vain kerro siitä jollain foorumilla.
Missä kohtaa olen kirjoittanut jotain one-linereiden määrästä?
Itse kirjoitin että puolet posteista olisi epäsuorasti tai suorasti rasistisia, sinä korjasit että yli puolet -taidat olla lähempänä totuutta.
Nyt loppuu kuitenkin minun osaltani tämä hiekkalaatikkovääntö ja lähden salille rautaa vääntäämään..
Mielestäni sinä tarvitset todellisuudentajua.
Haukuitkos äsken puolia postaajia epäsuorasti tai suorasti rasisteiksi?
Yhden kerran on tainnut joku sanoa "ähly sai mitä tilasi" tai jotain sinnepäin, mutta muuten se on ollut täysin rotuneutraalia "sitä saa mitä tilaa" -juttua. Usein henkilö näkee asioissa sen mitä haluaa, esimerkiksi sinä rasismin näissä heitoissa.
En oikeen löydä tästä viimeisestä mitään pointtia.
Toki tuo kyseinen heitto oli vain yhteen kertaan, mutta jos noita ketjun postauksia luet, niin sama asia on vain sanottu eri tavoilla. Jos minä tarvitsen todellisuudentajua, niin mitä sinä sitten oikein tarvitset? Luetun ymmärtämistä?.
Jos käyt kii poliisia munista ja puret sormee ja rimpuilet ni mitä vittua sit ansaitsee?