Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuukkeli sanoi:Aika hyvä sohvaperunoille.
ojuni sanoi:Atkinssi mun kuvitelmissani
Hehee.. kiva vaan MUTUstella tänne välilläCockton sanoi:Hyvä että vain kuvitelmissa ;)
Tuosta JohnnyB:n linkistä varmasti selviää paljon. Perskohtaisesti tiivistäen:
Virallisterveellisellä ruokavaliolla mun elimistö ei pystynyt laihtumaan. Nykyisellä ruokavaliollani pystyy, ja tämä menee samaan kategoriaan kuin Atkins, eli vähähiilihydraattinen.
Cockton sanoi:Virallisterveellisellä ruokavaliolla mun elimistö ei pystynyt laihtumaan.
Dragon sanoi:
IJK sanoi:Imo Atkins&Co on vitusta, paljon paremmin tulee tulosta HH ~200 ja vähän alle.
IJK sanoi:Kyllä se Cocktonin elimistö laihtuu miinuskaloreilla, tuli ne ~mistä ravintoaineista tahansa.
Imo Atkins&Co on vitusta, paljon paremmin tulee tulosta HH ~200 ja vähän alle.
Kuukkeli sanoi:Aika hyvä sohvaperunoille.
Juu aivan varmasti Cocktoninkin paino putoaa, jos vuorokaudessa vaikkapa 1000 kcal mättää...olkoon sitten vaikka silkkaa sokeria...mutta ko. dietin vaikutus ei myöskään ole pysyvää, sillä hänellä on nälkä aina vieraanaan ja repeäminen +kaloreille olisi vain ajan kysymys.IJK sanoi:Kyllä se Cocktonin elimistö laihtuu miinuskaloreilla, tuli ne ~mistä ravintoaineista tahansa.
Imo Atkins&Co on vitusta, paljon paremmin tulee tulosta HH ~200 ja vähän alle.