Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mattiE sanoi:kyllä se 100kg varmaa menisi, olettaen että tekniikka toimii suhtkoht hyvin, jota viikon treenin jälkeen voi epäillä. mutta voimassa siellä suunnassa liikutaan
samaa mieltä, turha tuossa kulmiksessa on turhaan kauheasti alkaa kikkaileen/hifisteleen jos sitä pystyy normaalisti tekemään. tuollasessa mykertämisessä kyllä aktivoituu joka perkelen liha mitä ihmiskehosta löytyy:D. kulmikseesa niinkuin monessa muussakin liikkeessä suosittelen kohtuu rautoja(sellaset mitkä pysyy hallinnassa, mikä se sitten kullakin sattuu olemaan) ja juuri sellaista luonnollista liikettä jossa kroppa elää mukana.RRKalle sanoi:Ei mielestäni kovin hyvän liikkeen näköinen. hyvässä liikkeessä on luonnollise liikeradat ja isot raudat, ei tuollasita mykertämistä ukko kyyryssä leluraudoilla. Nojoo, en ole eristämiseen kovin innostunut muutenkaan. Yates-tyyli rules
littledragon67 sanoi:Ainakin itse saan tuolla 90-asteen kulmasoututyylillä hauikset nimenomaan POIS pelistä ja lämmön suoraan selälle.
RRKalle sanoi:Ei mielestäni kovin hyvän liikkeen näköinen. hyvässä liikkeessä on luonnollise liikeradat ja isot raudat, ei tuollasita mykertämistä ukko kyyryssä leluraudoilla. Nojoo, en ole eristämiseen kovin innostunut muutenkaan. Yates-tyyli rules
Hitto vie, en käynyt koko threädiä läpi ja missasin kuvat.Kride sanoi:Pystyy helposti. Juuri tuolla tekniikalla, joka on noissa kuvissa. Tietysti minä varsin notkeana poikana sain hyvät venytykset takareisiin kun tuota ensimmäisiä kertoja tein. Mutta kyllä ne takareidet nopeasti antaa myöden, eikä mikään hullumpi liike. Kannattaa tosin aloitella tosiaankin pienillä painoilla, tuossa kun helposti nousee tajuamattaan pystympään ja sitten voikin jo riuhtoa painoja kevyemmin alaselällä ja nytkäyksellä.
JSmith sanoi:Siinä missä toi "nykyperinteinen" kulmasoutu oli liike jolla ei oikein tullut latsit kipeiksi, niin 90 asteen versio nopeella lähdöllä tekee keskiselän tasaisen helläksi.
xmx sanoi:jep, kokeilin eilen ja toimii itselleni helvetisti paremmin kuin normikulmasoutu. mysö epäkkäät tulivat kipeiksi..tuleeko muillakin vai teinkö jotain väärin?
Kusimato sanoi:Itse tekisin kyllä kulmasoudun ennen maastavetoa, kun mavessa rasittuu kumminkin selän ja keskivartalon tukilihakset aikalailla, niin kulmasoudussa on sen jälkeen vaikea pitää se asento eli paketti kasassa koko liikkeen ajan. Kulmasoutu on ihan hyvä lämmittelykin ennen maastavetoa.
Voima sanoi:Mikä siitä olevinaan tekee ongelman että selkätreenissä ei voisi olla mavea ja kulmasoutua?
Tekee ensin maven ja sen jälkeen kulmasoudun ja muut liikkeet. Tai voipa sen kulmasoudun jättää jättää vaikka viimeiseksi liikkeeksi. Todennäköisesti joudut tekemään pienemmillä painoilla kulmasoudun, mutta mitä siitä?
Ainoa asia joka siitä kärsii on ego, lihaksen kasvu ei kärsi.
kokeilin tätä liikettä eilen ekaa kertaa.se oli rakkautta ensi toistosta lähtiencartman74 sanoi:Kannattaa koittaa myös tehdä kulmasoutuja maasta. Eli tähän tapaan:
Olen itse kulmasoudut reilut kolme kuukautta nyt tuohon malliin tehnyt ja mielestäni ovat tehokkaampia kuin "perinteiset kulmasoudut".
Yhdysvallat sanoi:Kulmasoutu ehdottomasti. Se ottaa sekä ala että yläselkään ja mave ottaa pelkästään alaselkään(+jalat) jos tekee oikein.