Liikakilot, tupakka, viina, tietokone --> kuntopyörä ja mies kuntoon!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Meikäläinen hyppäsi aamukusien jälkeen tänään tohon lätkälle ja se näytti että 98,3kg ;) Viikossa siis lähteny kilo poikkeen sen siliäntien.

Siitä alkoholista, sitä ei sais juua. Kai nyt joskus vois kuitenki sen 12 pulloa ottaa kavereitten kans vai onko se miten jumalattoman paljon haitallista?

Meikä laihtuu eniten! Mulla on nyt niin hyvä itsekuri :whip: Sit ku te häviätte ni on meikän vuoro :whip: teitä :D

..öhh... olutpullossa on sellainen 200kcal. Eli 12 olutta 2400kcal. Sun dieettikalorit ois varmaan suurinpiirtein samat kun mulla eli 3000kcal. Eli jos vedät ton määrän olutta ja iltapalan, siinä melkein on päivän tarvinnot. Ja mätät "känniruokaa" niin voin väittää että tuollaisella keittopäivällä tuhoat viikon tai puolen viikon dieetin.

Itse otan alkoholia nauttiessa vain light-sidukkaa 6-packin. Siinä on vain 600kcal, eli ei mikään paha. Ja koitan muistaa etten ala vetään kebabbia jne siinä samalla.

2 kaveriani laihdutti vinkeillä yli 10kg ja molemmat sanoi että alkoholia tuli käytettyä paljon vähemmän kun se vaikutti erilailla. Usko nyt, ota se 4vk vaikka ilman viinaa ja sitten juot vain 6-packin niin uskon että yllätyt. Mitä menetät? Elämäntavat remonttiin on aika kokonaisvaltainen päätös, mutta miltä kuulostaisi ajatus että nyt kesään asti alennat alkoholisi toleranssia, niin jatkossa selviät alle puolella alkoholimäärissä??

Kun näitä dieettikuvia kyseltiin, kuvat-osiolla on muutamia kuvia edistymisistä (mulla myös yhdet dieettikuvat), maksa toi 10e niin saat sieltä paaaaaaljon lisätietoa ja motivaatiota.

HETKINEN, HETKKINEN. Onko jätkä ihan varma ettei tuo äijä oo syöny muutaku kaurapuuroo? Tarkotan ettei oo mitään anaboleja vetäny? Ei jumalauta. Kuka tietää mitä tuo on syöny ja miten? Prkl ku on vähän heikko englanti mut pakko yrittää ettiä. Kyllä muuten anto lisämotivaatiota! Tainnu reenata ja kovaa tuo sälli. Kiinnostas vaan tietää, että MITEN, MITEN tuo jätkä on päässy jo tollaseen kuntoon puolessa vuodessa?! Mulle riittäis tuo puolenvuoden kohta ihan hyvin jos samalla tavalla kävis ku tuolla äijällä :D

Nyt äkkiä reippaalle kävelylenkille.

No mitä nyt tuosta nopeasti silmäilin, niin näytti vaan yksinkertaisesti laittaneen ruokavalion kuntoon ja sitten liikkuneen lähes joka päivä ja sali oli koko ajan mukana. Sitten kun kunto oli noussut tarpeeksi niin loput läskit pois HIIT:llä (intervalliharjoittelulla). Kun oli läski pois niin aloitti bulkin ja lihaksen kasvatuksen kunnolla :)

En minä usko että tämä kaveri mitään nappeja olisi popsinut (vaikka ainahan sitä ei voi varmasti tietää).

..öhh... olutpullossa on sellainen 200kcal. Eli 12 olutta 2400kcal. Sun dieettikalorit ois varmaan suurinpiirtein samat kun mulla eli 3000kcal. Eli jos vedät ton määrän olutta ja iltapalan, siinä melkein on päivän tarvinnot. Ja mätät "känniruokaa" niin voin väittää että tuollaisella keittopäivällä tuhoat viikon tai puolen viikon dieetin.

Itse otan alkoholia nauttiessa vain light-sidukkaa 6-packin. Siinä on vain 600kcal, eli ei mikään paha. Ja koitan muistaa etten ala vetään kebabbia jne siinä samalla.

2 kaveriani laihdutti vinkeillä yli 10kg ja molemmat sanoi että alkoholia tuli käytettyä paljon vähemmän kun se vaikutti erilailla. Usko nyt, ota se 4vk vaikka ilman viinaa ja sitten juot vain 6-packin niin uskon että yllätyt. Mitä menetät? Elämäntavat remonttiin on aika kokonaisvaltainen päätös, mutta miltä kuulostaisi ajatus että nyt kesään asti alennat alkoholisi toleranssia, niin jatkossa selviät alle puolella alkoholimäärissä??

Kun näitä dieettikuvia kyseltiin, kuvat-osiolla on muutamia kuvia edistymisistä (mulla myös yhdet dieettikuvat), maksa toi 10e niin saat sieltä paaaaaaljon lisätietoa ja motivaatiota.

VITTU 200kcal YHESSÄ PULLOSSA ? ! Mä laihun muuten pelkästään jo sillä jos lopetan tuon ryyppäämisen. En tiiä sit kirkkaista viinoista mut alkoholia se on sekin. Kaljaa ei pysty onneks enää juomaan ku maha menee sairaan kipeeks.

Hmmm... Tuota light-sidukkaa vois kokeilla. En muista ollenkaan nähneeni ees tollasta. En mä syö niitä roskaruokia muuta ku vaan hirveessä jurrissa. Eikä tollanen määrä onneks hetkauta mihinkään :)

Uskon uskon, elähän käryä siellä ku mä vaan kyselin niistä määristä :D Ei mulla tehny mieli tänä v-loppuna ollenkaan ku porukoista oli jompikumpi sentään selvinpäin. Onneks pääsee ajelemaan autolla jos ne alkaa juomaan ni voipi ite olla selvinpäin. Sit ens syksynä omaan kämppään ja laihis jatkuu.

Kiitti mut en maksa, tuolla saa jo yhen mäyriksen ostettua kaupasta ;) Vitsi vitsi. Eiköhän näillä tiedoilla oo kuitenki hyvä lähtä liikkeelle.

VITTU 200kcal YHESSÄ PULLOSSA ? ! Mä laihun muuten pelkästään jo sillä jos lopetan tuon ryyppäämisen. En tiiä sit kirkkaista viinoista mut alkoholia se on sekin. Kaljaa ei pysty onneks enää juomaan ku maha menee sairaan kipeeks.

Itse asiassa viini ja väkevät on suhteessa saman verran. 4cl väkevää on tuon noin 200kcal, lantrinkin kanssa 300kcal annos jos on sokerilimsaa. Ja jos kohtuu kovalla dieetillä vetää -1000kcal päivässä se tekee viikossa -7000kcal = 1kg rasvaa.

Eli koppa kaljaa (4800kcal) plus pizza päälle (noin 1200-2000kcal) vetää viikon kovan dieetin + - 0.

Ota siitä toinen haaste. 4vk nollatoleranssi, ja sitten sikspäkki kevytsidukkaa. Yllätyt.
Ja sitten, tapajuominen kannattaa kanssa jättää. Monet ottaa aina "saunaolueksi" 2-3 olutta, eli 500 ihan turhaa kaloria. Laittikokis on saunassa ihan yhtä hyvää kanssa.

----------------

Aah. Suklaakakut, namit ym mässyt vedelty lounaan jälkkäriksi, iltapalaksi meni omatekoista pizzaa, 300gr namia, vähän jätskiä ja korvapuusti. :lol2: Tästä on hyvä aamulla jatkaa.

Koitan siis syödä noin 2700kcal per päivä (kulutus noin 3600), uida 2krt - 3 krt viikossa aamuaerobisen ja puntilla käydän kerran viikossa, tarkoitus lähinnä ylläpitää pientä rasitusta koko ajan lihaksissa vaikka sali rupes jostain syystä vähän tökkimään. Josko sitten maaliskuulla ottais taas salin 3 krt vk.
Tavoite olisi 2kk aikana ottaa se 100kg, mutta vaikka lipeis niin viimeistään vappuna. Sitten katson peilistä riittääkö se vai ei.

Itse asiassa viini ja väkevät on suhteessa saman verran. 4cl väkevää on tuon noin 200kcal, lantrinkin kanssa 300kcal annos jos on sokerilimsaa. Ja jos kohtuu kovalla dieetillä vetää -1000kcal päivässä se tekee viikossa -7000kcal = 1kg rasvaa.

Eli koppa kaljaa (4800kcal) plus pizza päälle (noin 1200-2000kcal) vetää viikon kovan dieetin + - 0.

Ota siitä toinen haaste. 4vk nollatoleranssi, ja sitten sikspäkki kevytsidukkaa. Yllätyt.
Ja sitten, tapajuominen kannattaa kanssa jättää. Monet ottaa aina "saunaolueksi" 2-3 olutta, eli 500 ihan turhaa kaloria. Laittikokis on saunassa ihan yhtä hyvää kanssa.

----------------

Aah. Suklaakakut, namit ym mässyt vedelty lounaan jälkkäriksi, iltapalaksi meni omatekoista pizzaa, 300gr namia, vähän jätskiä ja korvapuusti. :lol2: Tästä on hyvä aamulla jatkaa.

Koitan siis syödä noin 2700kcal per päivä (kulutus noin 3600), uida 2krt - 3 krt viikossa aamuaerobisen ja puntilla käydän kerran viikossa, tarkoitus lähinnä ylläpitää pientä rasitusta koko ajan lihaksissa vaikka sali rupes jostain syystä vähän tökkimään. Josko sitten maaliskuulla ottais taas salin 3 krt vk.
Tavoite olisi 2kk aikana ottaa se 100kg, mutta vaikka lipeis niin viimeistään vappuna. Sitten katson peilistä riittääkö se vai ei.

TILANNEKATSAUS: aamukusien jälkeen t-paita ja kalsarit jalassa paino oli 98,2kg.

Juominen on mulle aina ollu ongelma ku tullu kiskottua 12 vuotiaasta lähtiin. 16vuotiaasta lähtiin ihan säännöllisesti. Oot kyllä herätelly minua!

Nyt on kyllä kiire kouluun, mut tulin vaan ilmoittamaan tuon tilannekatsauksen.

Kiva kuulla että motivaatiota löytyy! Yritä pitää toi asenne, vaikka välillä voikin tulla tilanne vastaan jossa paino ei näyttäisi laskevan ja muutenkin tulokset junnaisivat. Ei saa lannistua. Printtaa vaikka seinälles noi äijän kuvat ja katselet niitä aina aamulla kun heräät, muistat mikä on tavottees. Motivaatio on kuitenkin ehkäpä se tärkein puoli näissä hommissa.. eiköhän kaikilla jotka on oikeesti saanut jotain aikaan, ole ollut jokin palo mikä on mahdollistanut muutoksen.
Ja tosta kännäämisestä pakko munkin on mäkättää: kuinka usein selviät ryyppyviikonlopusta alle 60 eurolla? Varsinkin jos lähdet baariin känäämään, kebabin kautta taksilla himaan? 60 eurolla saa kuukausikortin jo aika trendikkäillekin saleille... ;)
Ja ota niitä perkeleen kuvia NYT ja vaikka sitten kuukauden välein, keep's you going...

TILANNEKATSAUS: aamukusien jälkeen t-paita ja kalsarit jalassa paino oli 98,2kg.

Juominen on mulle aina ollu ongelma ku tullu kiskottua 12 vuotiaasta lähtiin. 16vuotiaasta lähtiin ihan säännöllisesti. Oot kyllä herätelly minua!

Nyt on kyllä kiire kouluun, mut tulin vaan ilmoittamaan tuon tilannekatsauksen.

Aamupaino 108.6kg :D

No mitä nyt tuosta nopeasti silmäilin, niin näytti vaan yksinkertaisesti laittaneen ruokavalion kuntoon ja sitten liikkuneen lähes joka päivä ja sali oli koko ajan mukana. Sitten kun kunto oli noussut tarpeeksi niin loput läskit pois HIIT:llä (intervalliharjoittelulla). Kun oli läski pois niin aloitti bulkin ja lihaksen kasvatuksen kunnolla :)

En minä usko että tämä kaveri mitään nappeja olisi popsinut (vaikka ainahan sitä ei voi varmasti tietää).

Prkl ku kohottaa itsetuntoa toi kuva sarja. Todellakin kiinnostaisi saada kaverin kuntoharjoittelu käsiini. Tosta intervalliharjoitteluista niin oisku sulla jotain linkkiä, missä siitä olisi tarkemmin juttua, kun nit alko oikeasti kiinnostaa toi sixpackin hankinta :D:D (oli muuten mun uudenvuoden lupaus hannkia viimestään 01.01.2008 sixpack) :whip: :hyper: :thumbs: :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Prkl ku kohottaa itsetuntoa toi kuva sarja. Todellakin kiinnostaisi saada kaverin kuntoharjoittelu käsiini. Tosta intervalliharjoitteluista niin oisku sulla jotain linkkiä, missä siitä olisi tarkemmin juttua, kun nit alko oikeasti kiinnostaa toi sixpackin hankinta :D:D (oli muuten mun uudenvuoden lupaus hannkia viimestään 01.01.2008 sixpack) :whip: :hyper: :thumbs: :thumbs:

Joo Ocha näköjään jo pisti muutaman linkin :) Täältä Pakkiksestakin löytyy muutama threadi tuohon liittyen niin kannattaa ne myös lukea. Itsekkin tuota HIITiä ajattelin keväämmällä hieman koettaa jos vain aikaa ja kuntoa riittää :)

Jumalauta menin sortumaan!

Eilen perkeleet tekivät koulussa uunimakkaraa, mut oli rajotettu määrä 2kpl/annos. No mä kuitenki luistin ja otin 3 makkaraa. Oli kyllä sen jälkeen eilen semmonen morkkis, että voi perkele mitä menin tekemään. No eihän tuossa mitään, tänään sit oli koulussa eilisen jämiä eikä ollu rajotteita, ni otimpa sitten niitä makkaroita 9kpl. Vittu ku niitten piti just tähän saumaan tehä noita makkaroita ku ei niitä voi vastustaa. Ainoa asia mikä lohduttaa on se, että voin ajatella sitä, ettei eilisen ja tän päivän tohinoista voinu tulla yhtä paljon ylimäärästä ku yhen päivän viinanjuonnista (0,7 tapio pullo 39% ja siihen mäyräkoira joka juuaan jos pyystään penkillä) ja ranskalaiset kebabilla kanssa! Huomenna en syö varmasti mitään. Jumalauta että nyt vituttaa! Kusin varmasti jo puolen viikon dieetin tuolla hommalla :wall: Meikä häviää tän kisan :(

Jos lipsuu vähän dieetistä niin ei kannata rangaista itseään, vaan palaat heti takaisin normaaliin dieettiisi ja unohdat menneen. Tsemppiä! :)

Jep jep, anna palaa vaan :) tekemällä virheitä oppii ja niin et ainakaan tuu onnistuu, mikäli oot liian ankara virheiden kohdalla itselles. Ja hey, uunimakkarassa ei sentään oo liikaa hiilareita, vaan se on ihan aitoo ketosafkaa ;)

Omasta dieetistä sen verran, et tänään harjottelen makroravinteiden laskua ja valmistaudun huomenna alkavaan dieettiin. Treenaamaan en pääse täysipainoisesti vielä ainakaan viikkoon flunssan vuoksi, mutta miinuskaloreille aion huomisesta lähtien energiansaannin laittaa

Jumalauta menin sortumaan!
No mä kuitenki luistin ja otin 3 makkaraa. Oli kyllä sen jälkeen eilen semmonen morkkis, että voi perkele mitä menin tekemään. No eihän tuossa mitään, tänään sit oli koulussa eilisen jämiä eikä ollu rajotteita, ni otimpa sitten niitä makkaroita 9kpl.

Huomenna en syö varmasti mitään. Jumalauta että nyt vituttaa! Kusin varmasti jo puolen viikon dieetin tuolla hommalla :wall: Meikä häviää tän kisan :(

Aiempiin liittyen sama varoituksen sana että A) älä ota liian raskaasti, huomisesta vain normaali ruotuun ja siihen liittyen B) älä paikkaile huomenna jättämällä jotain aterioita syömättä. Vedä vaikka yksi ylimääräinen kävelylenkki.

Itsellä on kokemusta sen verran että (täälläkin terminä käytetty "ortoreksia", en sen virallisista diagnosoinneista tiedä mitään mutta siihen liitetty) kalorien pilkuntarkka laskenta ja itsensä rankaiseminen meni itellä yli. Noin 1.5vuotta söin "ressaten" kuin syömishäiriöinen, rankkaa alakuloa ja jos meni yli, seuraavana päivänä vähensin dieettikaloreista, kunnes söin niin vähän että verensokeri huusi armoa, nälkä oli ja kiukutti ja poikkeuksetta se johti mässäilyyn -> ketutus, liian alhaiset kalorit -> mässäily jnejne.

Eli oikeasti, tämä ei ole elämää suurempaa draamaa, tämä on vain elämäntapojen remonttia. Ei onnistu hetkessä, joten cut the bulls*it ja palaa ruotuun. Maanantaina vaa`alle ja sitten voidaan viilata jos jotain yllättävää tulee. Vaikka paino olisi sama kuin tänä maanantaina niin ei huolta, vaan jatka.

:kippis1: Juuri näin.

Tähän väliin haluun sanoa, että tällanen yhteisö tuo kyllä ihan uuden ulottuvuuden näihin juttuihin. Paljon paljon iisimpää pistää elämää ja itteesä remonttiin kun tietää, että täältä löytyy tukea, tietoa ja taitoa. :rock:

Huomenna se sit alkaa :) :evil: :whip:

:kippis1: Juuri näin.

Tähän väliin haluun sanoa, että tällanen yhteisö tuo kyllä ihan uuden ulottuvuuden näihin juttuihin. Paljon paljon iisimpää pistää elämää ja itteesä remonttiin kun tietää, että täältä löytyy tukea, tietoa ja taitoa. :rock:

Huomenna se sit alkaa :) :evil: :whip:

Mä otin jo maanantaista lähdön, 1.2kg jo alta pois.. :)

Ei maar. Maanantaina otan vasta oikean "lähtöpainon", en huomioi ekaa viikkoa koska itselläni nesteiden lähteminen tekee aina sen 2kg. Itseään on turha huijata. Jätetään sen niille ketkä "lihoo 5kg etelässä viikon aikana mutta laihtuu sen heti pois kun on niin hyvä aineenvaihdunta"... :D

Eiköhän noita repsahduksia satu kaikille diettaajille. Niin minullekin, joka vetelin sunnuntaina varmaan 6000 kaloria vuorokaudessa jätskin, pizzan ja muun paskan muodossa. No, en jäänyt itkemään vaan tein maanantaiaamuna päätöksen, että repsahduksen takia kiristetään tää viikko vähän tiukempaa. Eli kun olen dietillä pitänyt kalorit per päivä n. -500:ssa niin tämä viikko meneekin -750:lla ja dietti jatkuu hyvässä mallissa. Ehdotan samanlaista lähestymistapaa blackorwhitelle ja ei muuta kuin tsemppiä, samassa båtskissa ollaan...

Hyvä pojat, tein sitten näemmä oikeen enkä jääny tuleen makaamaan. Jatkoin vaan samalla mitä oon aiemminki jatkanu enkä oo kiristäny mistään tai lisänny lenkkejä. Tälleen tämä laihtuminen vähän viivästyy mut ei ala kusemaan!!! Sitä en halua että nyt tää kusee, enemmän aikaa ja kilot pois mieluummin ku dieetti kusee enkä laihu ollenkaan, mun periaate. Wondadogilla tuntuu olevan paljon kokemusta näistä jutuista, olipa hyvä että hän erehty tähän mun topicciin mukaan :) Yhtään väheksymättä muitten neuvoja ja vinkkejä!

Nyt pojat asiaan ;) Eilen oli ensimmäinen kerta piiiitkäästä aikaa salilla. Sain sittenkin perseeni hilattua sinne, mutta menin autolla :D No sama se. Menin sinne ja penkkiin heti ja ajattelin, että nyt perkeleen vähän painoja tähän ku en halua huomenna joka paikkaa niin jumalattoman kipeeks. No tein siinä 3x10 ja viimesessä sarjassa jäi vielä muutama pukkaus varastoon. Sit menin siihen pec-deck vai onko se dec-peck vai mikä joka rintalihaksiin ottaa kivasti. Siinä sit tekasin myös sen 3x10 mut ennen sitä ajattelin, että tää on meikäläisen laite ja lykkäsin heti kylmiltään painoja ni ekan sarjan jälkeen tuli vaan mieleen että vois vähän puottaa näitä painoja :D Sit taisinkin löytää sieltä sellasen helevetin hyvän laitteen, sellanen soutulaite mikä on vissiin tarkotettu lämmittelyks. Sitä kiskasin pari kertaa ja katoin, että mistä tähän saa lisää vastusta. Oli niin kevyt ettei puhettakaan. No ei siinä mitään, sitä ku sit lykkäsin 2½ minuuttia sillä "kevyellä" ni olo oli semmonen että ei jumalauta ei tätä tarvii saaha yhtään kevyemmälle :D Siellä on sit sellanen kuntopyöräkin missä on paljon erilaisia juttuja, mut valitsin niistä kaks mitä aion kysyä täällä. Kannattaiskohan valita sellanen ohjelma ku "fat burn" vai sitten "intervals", ton intervallireenaamisen jo tiiänki millasta se on. Toisaalta tuo "fat burn" nimi kuullostaa paremmalta. Tarkotushan nyt ois kuitenki painottaa siihen aerobiseen ja tehä VÄHÄN niitä punttejakin, että pysyis jotenki lihakset mukana laihtumisessa. Siellä muuten näky niitä hyvännäkösiä enemmän ku muualla maailmassa viikossa yhteensä :D Kaikki hyvännäköset salille työntyy. Pakkohan siellä on alkaa käydä :D Yhtä asiaa mä kyllä ihmettelen. Miks vitussa sellaset, joiden ulkonäöstä vois päätellä, että ne on käyny paljon salilla, ni miks ne tekee väärin niitä liikkeitä?! Tai no en tiiä mikä minä oon sanomaan, mut ajattelen järellä. Vähän outoa ku yks meni tekemään selkää, ni se mahatuki oli suunnilleen vyötärön kohalla ja siitä sit taitetaan alaspäin. Eikös sen pidä olla vaan pikkasen munien yläpuolella, että ottaa kokonaan selkään? Sit ku sillä oli lisäpaino vielä siinä, ni se laitto sen lisäpainon rintaan kiinni tehdessään selkää. Eikös se ois paljon fiksumpaa laittaa niskantaakse?

Tekis mieli kirjottaa pitempi stoori mut prkl myöhästyn nyt jo koulusta!!! Se on moro ja palataan!

PS. Lihakset on niin perkeleen kipeenä pienistä painoista huolimatta :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom