- Ikä
- 45
Meikäläinen hyppäsi aamukusien jälkeen tänään tohon lätkälle ja se näytti että 98,3kg ;) Viikossa siis lähteny kilo poikkeen sen siliäntien.
Siitä alkoholista, sitä ei sais juua. Kai nyt joskus vois kuitenki sen 12 pulloa ottaa kavereitten kans vai onko se miten jumalattoman paljon haitallista?
Meikä laihtuu eniten! Mulla on nyt niin hyvä itsekuri :whip: Sit ku te häviätte ni on meikän vuoro :whip: teitä :D
..öhh... olutpullossa on sellainen 200kcal. Eli 12 olutta 2400kcal. Sun dieettikalorit ois varmaan suurinpiirtein samat kun mulla eli 3000kcal. Eli jos vedät ton määrän olutta ja iltapalan, siinä melkein on päivän tarvinnot. Ja mätät "känniruokaa" niin voin väittää että tuollaisella keittopäivällä tuhoat viikon tai puolen viikon dieetin.
Itse otan alkoholia nauttiessa vain light-sidukkaa 6-packin. Siinä on vain 600kcal, eli ei mikään paha. Ja koitan muistaa etten ala vetään kebabbia jne siinä samalla.
2 kaveriani laihdutti vinkeillä yli 10kg ja molemmat sanoi että alkoholia tuli käytettyä paljon vähemmän kun se vaikutti erilailla. Usko nyt, ota se 4vk vaikka ilman viinaa ja sitten juot vain 6-packin niin uskon että yllätyt. Mitä menetät? Elämäntavat remonttiin on aika kokonaisvaltainen päätös, mutta miltä kuulostaisi ajatus että nyt kesään asti alennat alkoholisi toleranssia, niin jatkossa selviät alle puolella alkoholimäärissä??
Kun näitä dieettikuvia kyseltiin, kuvat-osiolla on muutamia kuvia edistymisistä (mulla myös yhdet dieettikuvat), maksa toi 10e niin saat sieltä paaaaaaljon lisätietoa ja motivaatiota.