Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Edelleenkin suosittelisin hankkiutumaan sinne salille, kuntopyörän hinnalla poljet kuntopyörää salilla monta kuukautta. Valittelit tuota salien puuttumista, mistä kaupungista olet?
Blackorwhite, ihan muuten vain kyselen, että miten on harjoittelu alkanut sujumaan?
Näytti olevan 97,9kg. Kahessa viikossa siis lähteny 4kg vetämään, liian nopeeta?!
Toisaalta tuo painonpudotus saattaapi johtua kolmen päivän ryyppyputkesta, tiiäppä häntä...
Iltapalaks sit saattaa mennä yks jogurtti. Kahvia juon kyllä paljon päivän aikana, mutta ilman sokeria ja mitään. Maitoa saatan joskus laittaa, joskus vettä.
Nyt on kiire syömään, palataan!
Tavoite olisi semmoset 85kg kesään mennessä. Miten tulisi toimia?
usko nyt jo, iltapalalle tarviit kans proteiinia, joten jos ei mikään muu kelpaa vedä yksi kinkkujuustoleipä ja lasi maitoa.
Alussa paino putoaa kyllä heti vauhdikkaamin, koska kropasta poistuu nesteitä ja sellainen pöhö lähtee pois. Mutta tuosta on hyvä jatkaa.
Toi ryyppyhomma rupee tuntuun jo ihme provolta
Jos tosiaan uusi elämäntapa tarkoitta sitä että viikon kunnostautumisen jälkeen voit vetää 3pv putkeen viinaa niin katoppa pari kertaa kunnolla peiliin, mieti mitä haluat ja jatka sen mukaan. En usko että monikaan jaksaa antaa vinkkejä jos oma "niskasta kiinni"-ottaminen on noin pientä.
ota tämä silti positiivisena kannustamisena. Kuntoilu kondikseen, ruokavalio maltiiliseksi ja teet sitä 4vk. Sitten mässäät vaikka sen 2pv urakalla, mutta heti taas ruotuun. Tsemppiä sulle nyt vain, ei muuta kuin heitä tilannetietoa kun vaaka näyttää 95kg. :whip:
Joo, kyllä tästä yritetään jatkaa. Lieköhän elimistö nyt kuitenki menny säästöliekille ku ei oo tuo aineenvaihdunta tuon kiinteen ruuan kans pelannu moneen päivään, se tässä vähän huolettaa? Miten sitä säästöliekille menemistä vois jotenki ennalta ehkästä? Ehkäpä yhtenä päivänä viikossa syödä enemmän vai?
Tuolleen on sentään parempi mieli oottaa sitä kahta viikkoa ku tietää, että sit voi repästä. Tuo 95kg on mahoton tavote, en oo koskaan päässy siihen tässä painonpudotuksessa :( Ehkäpä tällä kertaa Nyt puurolle
Kun ensin diettasin ihan päin seiniä, paino putosi mutta rasva ei juuri palanut. Kun täältä uskoin proteiinipitoisen ruokavalion perusteita, viimeiset 5kg kun lähti niin ulkonäöllinen muutos oli aivan erilainen verrattuna edellisiin 5kg pudotuksiin. Oot koko yön ilman ravintoa niin kropalla tarvii olla proteiiniakin jottei se pura valkuaista lihaksista. Jos ei maitoa mene alas, niin jotain vähärasvaista proteiinipitoista edes yhden leipäviipaleen päälle. Tonnikalaa, juustoa ja kinkkua, raejuustoa 1/2prk tms...
Ei tarkoita tällä mitään hifistelyä, ruokavaliosi on mennyt jo parempaan suuntaan mutta ihan nyrkkisääntö on se että tasaisin välein protskua koneeseen, ja illalla vähemmän hiilihydraattia.
Unohda säästöliekit toistaiseksi, ei koske sun tapausta. usko pois. Säästöliekki tarkoittaa sitä että vedät pitkään syöden vain esim puolet oikeasta kulutuksestasi, ja jonkun viikon päästä painonpudotus pysähtyy kun kroppa ei kuluta energiaa. Ei koske sua vielä.
Ja sitten unohda toi painosi voivottelu, 95kg ei ole kuin 3vk päässä jos nyt otat itseäsi niskasta kiinni etkä nikottele. Jos et mitään muuta liikuntaa saa aikaiseksi, niin vedät edes 3 x 30min reippaan kävelylenkin. prkl
T: Pakkiksen bootcamp-osasto :whip:
(kun ei meinaa sana tehota :D )
EDIT: Miks tää mun paino vaihtelee näin älyttömästi? Nyt on painoa 99,4kg ja eilen sitä oli huomattavasti vähemmän niinku kirjottelin. Miks tää pomppii tälleen? Sit AINA yön jälkeen oon laihtunu jotain 1kg. Jos vaikka illalla painan 99kg ni ihan varmasti on 98kg aamulla, ehkä korkeintaan pikkasen päälle 98kg. Näänkö hyviä unia vai? :D Tuo mua on ihmetyttäny kyllä jokseenkin paljon
Tonnikalaa, juustoa ja kinkkua, noihan on kaikki mun herkkua, oon yrittäny justiin karsia noita poikkeen. Aamuisin oon juustoa syöny kunnolla aamupuuron ja ruisleivän kanssa.
EDIT: Miks tää mun paino vaihtelee näin älyttömästi? Nyt on painoa 99,4kg ja eilen sitä oli huomattavasti vähemmän niinku kirjottelin. Miks tää pomppii tälleen? Sit AINA yön jälkeen oon laihtunu jotain 1kg. Jos vaikka illalla painan 99kg ni ihan varmasti on 98kg aamulla, ehkä korkeintaan pikkasen päälle 98kg. Näänkö hyviä unia vai? :D Tuo mua on ihmetyttäny kyllä jokseenkin paljon
Niinkuin aiemmin sanottu, tumma riisi/makaroni, kana, kala, paistijauheliha, tumma leipä, kinkku/kalkkuna, vähärasvaiset juustot, tonnikala, raejuusto, maitorahka, noilla ruoka-aineilla kun syöt tasaisesti pitkin päivää, aamu-, väli- ja iltapaloilla nimenomaan tonnikala, raejuusto, vähän leipää jossa juustoa/kinkkua ym, niin on hyvä aloittaa.
Tuosta painon heittelystä, muista ystävä rakas, 2/3 susta on vettä. On päivän selvää että jo pelkkä nestetasapaino heittelehtii vuorokausien sykleissä parhaillaan 2kg. (tästä syystä joulun jälkeen tietämättömät sanoo lihoneensa 5kg, ja 2vk päästä laihduttaneensa sen, vaikka kyseessä on vain nestepöhön poistuminen ahmimisen jälkeen)
Älä ramppaa vaa`alla joka päivä, vaan ota kiinteä päivä, esim keskiviikkoaamu jolloin menet vaa`alle heti herättyäsi ja vessassa käytyäsi. Näin paino ei heittelehdi syömisen tai juomisen mukaan, vaan näet viikottain miten etenee. Ja välillä tulee sellainen viikko että paino ei putoa ollenkaa, mutta viikon päästä saattaa olla 2kg pois. Tämä edelleenkin nesteiden takia. Mutta jos 2-3vk junnaa paikallaan, silloin tarvii taas viilata diettiä vähän.
Aamupala - lounas -(välipala jos tarvii) - illallinen- iltapala. Noin 3-4h välein, tasaisesti safkaa ja vedä sitä kuntopyörää vaikka 4 krt viikko. TV päälle tai musaa soimaan niin ei tu tylsäksi. Pidä vain itteäs niskasta kiinni se 2-3vk, sitten kun näet tulokset se antaa uutta motivaatiota jatkaa enemmän.
Heitän sulle haasteen. Aloitan itsekin maanantaina dieetin. Tammikuu meni vähän syöpötellessä, paino nyt 107,6 ilman nesteitä noin 106kg. Sä vedät vaappuun mennessä sen 98kg -> 90kg. Mä pudotan kans tasalukuun 100kg, lähtökohta haastavampi kuin sulla. Katotaan täällä vaikka 2vk välein miten etenee. Maanantaina varmistetaan aamupaino tyhjällä vatsalla, siihen asti miinuskaloreilla, siitä aloitetaan? Are you in?
Pari muuta vielä haastamaan tää jannu pistään elämä remonttiin? Halukkaita?
Wondadog, jätkä ajo mut tähän :kippis1: