Iltoja!
Justiinsa tulin salilta ja fiilis taas ihan katossa :kippis1: Kuinkas kauan porukka viettää aikaa salilla? Nyt alkaa jo tuntumaan ku sieltä salilta lähtee, että tuntuu yhtä pahalta ku kotoo lähtis :D Ei haluis millään lähtä pois sieltä :D Kyrpii lähtä aina 45min-1h jälkeen ku tekis mieli olla pitempäänkin :D Oon näemmä jääny koukkuun tuohon hommaan. Eilen oli jo semmonen tunne, että nyt pitää lähtä salille mut sit ajattelin että perkeleen välipäivä pakko pitää, teki kyllä tiukkaa. Huomenna saatan jo ratketa ja mennä sinne, saa nähä pystynkö pitämään itteni kasassa :D
Kertokaas mulle, että mitä hyötyä on laittaa se laite missä vatsoja tehään ni ihan pystyyn vaikkei kuitenkaan selkä käy lähelläkään sitä selkätukea? Eikös se oo ittensä kusettamista? Mä ainakin käsitän sen asian silleen, että se selkä pitää käyttää ainakin hyvin lähellä sitä tukea mikä on. Jotkut veivaa sen penkin ihan pystyyn eikä kroppa käy lähellekään alaviistossa. Outoa, saatan toki ymmärtää väärin.
Hei eikö oo millään mahollista unohtaa sitä dieettiä ku ei jaksa tehä kunnolla mitään ku pitää syyä niin vähän? :D Huomasin sen eron aivan selvästi ku maanantaina söin koulussa niukasti ja sit menin salille ni jaksanu oikeen mitään. Tänään sit vetelin menemään enemmän ruokaa siellä koulussa (en kuitenkaan niin paljon mitä vetelin ennen tätä "dieettiä") ja menin salille ni tuntu että nyt muuten tämä homma maistuu!
Mä oon kyllä yrittäny pidätellä tätä jätkät mut nyt mun on pakko avautua. Tekis ihan mieli isolla kirjottaa mut VITTU alussa en meinannu millään lähtä sinne salille ku ajattelin, että mun painot on varmasti ihan niin pienet että mut nauretaan ulos sieltä. Sit jumalauta tänään kattelin siellä yhtä sankaria joka on varmasti reenaillu ainakin 2 vuotta ja teki siellä niitä juttuja ja kiertelin aina sen perässä laitteita enkä laskenu painoja ni tein samoilla painoilla yhtä monta toistoa ku se :D Sarjoja tosin en tehny niin montaa ku ajattelin etten saa alkaa repimään itteeni paskaks ku oon vasta alussa! Ois pitäny alottaa reenaamaan jo ajat sitten :itku: Sori tää leuhottaminen mut JUMALAUTA että mulla kasvo muna ja pahasti ku ajattelin että eihän tämä voi olla mahollista. Kysymys on nyt ainakin Peck Deckistä. Sit sellanen ihmeellinen laite mikä ottaa koko yläkroppaan ainakin sen kuvan perusteella. Sellanen missä istutaan ja edessä on sit sellanen rintatuki ja kädet laitetaan sen tuen taakse ja siitä pitää sit punnertaa koko yläkropalla eteenpäin. Huonosti selitetty mut yritin kuitenki :D Sit oli myös sellanen ihmeellinen laite jossa istutaan ja laitetaan selkä kiinni selkätukeen ja selkä on suorassa ja sit siinä molemmilla puolilla on sellaset kahvat mitä pitää painaa alaspäin. Penkki mulla KUSEE ! ! ! Mä vihaan sitä liikettä. Ei nouse suunnilleen yhtään siitä paskasta! Mun tekniikka taitaa olla aivan aivan perseestä ja syvältä sieltä. Jos saan sen tekniikan kuntoon penkissä ni jokohan voisin unelmoida markasta vuonna -09
Saisin vaan äkkiä tämän vasurin samaan voimaan ku oikeen ni sit ois hyvä. Äääähh, elkää nyt pojat hermostuko ku vähän leuhkin enkä ihan vähänkään, mut oon aivan jumalattoman innossani :kippis1:
Hetken muuten on jo käyny mielessä, että pitäisköhän mun sittenki ottaa kuva itestäni boxereissa ja laittaa tänne, että oonko mä sittenkään niin löllykkä ku ite kuvittelen. Kyllä porukka ainakin sanoo, että en mä nyt niin läski oo, mut jotenki tuntuu että ku oon vaan pitkä 176cm ja painoo se markka ni kyllä mä oon. Sit vois pakkotoiston pojatkin arvioida
Toisaalta ois ihan mielenkiintosta kuulla teidän arvioita siitä, enkä pahastuis vaikka mitä sanoisitte ku tulisitte katumaan sitä mitä sanoitte ku otan kuvan sit ens vuonna!
Nyt vois vaikka tästä tupakille lähtä leuhkimasta :D Ei muuta ku reenit jatkukoon ja olkaahan ihmisiksi!