Liikakilot, tupakka, viina, tietokone --> kuntopyörä ja mies kuntoon!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Anna pääpaino oikeanlaiselle ruokailulle. Sen puolen kun saa kuntoon, niin sitten salitreeniin ja lenkkeilyyn keskittyminen. Ite tein aikasemmin virheen, että juoksin juoksin ja juoksin, mutten syönyt oikein.

Tänään tavotteena raahata ittensä salille ja aloittaa se HST. Kaikki suunnitelmat on pitkittyneen flunssan takia menneet plörinäksi. Taino, ei ihan kaikki, koska ruokailua olen opetellut. -500 kcal/pvä mennään 40/20/40 jakaumalla. Hyvältä tuntuu - hiilareita voisi jopa laskea!

Painoa en ole mittauttanut - tuskinpa viisari on värähtänyt. Katellaan parin viikon päästä missä kunnossa ukko on.

blackorwhite - muista että Stalingradiakaan ei rakennettu yhdessä yössä. Vai oliko se Rooma...? No kuitenkin, älä joka päivä odota näkeväsi muutoksia kehossa. Välillä tulee aikoja jolloin voi tuntua siltä että jopa lihot vaikka tekisit kaiken oikein. Kuitenkin pitemmällä aikatähtäimellä muutoksia tapahtuu varmasti, kun vaan teet niin kuin pitää.

Eipä tässä oo vielä kuvia joutanu ottamaan. Tämä on kyllä uskomatonta, että syön nykyään neljä kertaa vähemmän ku ennen, viis kertaa terveellisemmin ja juon viinaa neljä kertaa vähemmän. Paino tänä aamuna oli 100kg :D Jumalauta että alkaa vituttamaan pikkuhiljaa. Minä jätän nuo välipalat vittuun, en tarvii niitä. Mut en varmasti luovuta! Tänään lähtee se rytmi, että ma ke ja pe salille ja muina päivinä 1,5h reipasta kävelyä! Sain kaverinki hommattua sinne salille, että sen asian ei ainakaan pitäis kusta. Vieläpä teen tuota 1,5h reipasta kävelyäkin joka toinen päivä ni ei. Ei vitussa tämä voi olla mahollista. Ehkä tämä vielä uitenki tästä alkaa putoomaan ku tuo sali tulee kunnolla mukaan.

Kasvanut lihas painaa :D
Jep, se paino humahtaa sitten kerralla alas. Malttia vain.

Maanantai se punnitusaamu oli joo, eli 106.4kg.

Samaa nyt vielä painotan sulle mustataivalkonen. Se että sun paino nousee hieman voi olla ihan positiivinen asia jos olet ollut itelles rehellinen. Katsos kun kuitenkin sulla ottaa lihakset osumaa ja ne kasvaa herkästi sekä kerää nestettä lihakseen jolloin paino helposti nousee. Tämä kylläkin on siis hyvää nousua. Eli älä liikaa tuijota siihen vaakaan jos kerran oikein teet asioita. Pidät huolen ruoka-aineista mitä syöt ja muista juoda paljon vettä.

Se diettaus kyllä onnistuu mutta se on oikukasta ajoittain. Malttia ja säännöllisyyttä sekä pirusti itsekuria. Siitä se lähtee väkisinkin. Älä kuitenkaan nyt vedä liian tiukaksi tuota syömistä / harjoittelua koska siinä tulee helposti stoppi. Jatkat jo aloittamaasi tasaisesti eteenpäin. Palkinto on edessäpäin ja se on sen arvoista! :thumbs:

Jep jep, jätkät ei kyllä luovuta tuon kannustamisen kans :D No hyvä juttu vaan. Kyllähän mä oon nyt syöny paljon paljon terveellisemmin ja oikeemmin mitä ennen ja tuota tissuttelua vähennelly.

Justiin tuossa tulin salilta ja ei se näemmä niin paha paikka ookaan ku mitä luulin. Tekeepi vaan ite eikä ajattele muita ketä siellä on ni kaikki on hollilla. Nyt tein yli puolet niistä laitteista mitä siellä oli. Vituttaa ku joku runkkari aina laittaa sen taljajutun silleen, että sillä voi vaan alataljaa tehä enkä tiiä missä se vipu on mistä saa sen silleen, että voi tehä ylätaljaa :curs: Laitoin tänään tuloksiakin ylös mitä tein ja millä painoilla ja kymmenen kertaahan mä tein. Tämän viikon vois vetää tuolleen noilla painoilla (vaikka joissain laitteissa tuntu että menis enemmän, mut sen takia tehä noilla että ees vähän tottuis elimistö siihen hommaan) ja sit ens viikolla lisätä pikkasen painoja ja tehä kaheksan kertaa. Nyt ei kyllä tunnu yhtään käsissä eikä missään tuo rääkki mut liekkö sitten huomenna taas se kipu yllättää, toivottavasti ei ni voi mennä keskiviikkona taas tekemään :) Huomenna sit onki se 1h 30min reipas kävelylenkki eessä. Taidan pitää vaan vapaapäivän sunnuntaina.

Täältä kyllä löytää aina hyvin lohtua jos joku asia meinaa mennä vituilleen. En ees tienny tuota että tää painon samassa pysyminen on hyvä asia. Joku tais joskus sanoakin, että ku alottaa tuon painoreenaamisen ni lihakset kasvaa nopeesti aluks ku ei oo tottunu siihen tai jotain sinne päin.

Empäs tähän keksi mitään muutakaan. Ei näemmä wondadogillakaan näytä tuo paino ihan heti putoavan, joten ei pitäis mullakaan olla mitään hätää. Jatketaan!

Empäs tähän keksi mitään muutakaan. Ei näemmä wondadogillakaan näytä tuo paino ihan heti putoavan, joten ei pitäis mullakaan olla mitään hätää. Jatketaan!

..köh.. Se kävi 108.6, mutta ekalla viikolla -2.2kg... ;)
Ok, pöhöähän se oli. Nyt alkaa se tiukka vääntö.

..köh.. Se kävi 108.6, mutta ekalla viikolla -2.2kg... ;)
Ok, pöhöähän se oli. Nyt alkaa se tiukka vääntö.

Mulla se pöhö on lähteny jo. Se oli 102 ja pikkasen päälle, en muista nyt miten paljon oli mut oli kuitenki. Mulla se paino on juttunu tähän :D Mut oon sitkas ja sinnittelen enkä luovuta! :hyper:

Huomenta!

Tulipa käytyä toista kertaa nyt salilla (tarkemmat tiedot reeneistä yms http://erkkipetteri.blogspot.com !)

Mentiin työkaverin kanssa heti aamusta ja kummasti saa päivään potkua (tai sitte virta loppuu aivan pian...)

Tänään vedin ennen treenaamiseen menoa monivitamiinit, kaffe ja protskupirtelö. treenaamisen (huikeat 45min salilla :D) huitasin naamariin sokeroimattomat murot (paljon hiilareita).

Kommentteja eilisestä lepopäivästä. vedin aamupalaksi monivitamiinin, e-epa 500mg*2, 3/4 rinkulan varrasleipää (se kuiva/kova), töissä aamusta maito90 proteiinipirtelön, puolilta päivin tomaattibasilikakeitto (blå band), iltapäivästä toinen protskupirtelö, kotiin päästyä pyttipannu, kaksi kananmunaa ja yksi kokonainen varrasleipä. iltapalaksi otin 1,5 kuppia gefilus mehukeittoa. tietysti päälle satunnaisesti vettä ja kahvia maidolla.

Ollaanko oikealla tiellä, siis ruokailun kalorimäärän ja proteiinin saannin suhteen?

Paino oli sunnuntaina 77,5 (pituus 174) eli sikäli ylipainoa ei enää juurikaan ole, mutta rasvaa kehossa silti huomattavan paljon.

tällä viikolla ei lasten ja perheen takia luultavasti pääse enää salille ja ainoa liikunta minkä ehdin tehdä on varmaankin torstain sähly... ellei nyt ihmeitä tapahdu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Noniin pojat!

1-jakoinen 3 kertaa viikossa

-Lämmittely kuntopyörällä (10min) ja soutulaitteella (10min)
-Prässi 1x10
-Jalkojen koukistus 1x10
-Alatalja 1x10
-Ylätalja 1x10
-Penkki 1x10
-Viparit sivuille 1x10
-Ransakalainen punnerrus tangolla 1x10
-Hauiskääntö käsipainoilla 1x10
-Jalkojen nosto 1x10
-Vatsat 1x10
-Selkä 1x10 (lisäpainoilla?)

Tuolleen ois tarkotus tehä eka viikko, sit toisella viikolla lisää painoja ja 8 sarjoja, kolmannella viikolla taas lisää painoja ja 6 sarjoja. Sitten taas alusta 10 sarjoja mut pikkasen suuremmilla painoilla ku eka kerran 10 sarjoilla. Taisinki tuon joskus mainita.

Huomenna menossa taas salille (kolmatta kertaa, oon pari kertaa yrittäny tutustuu niihin laitteisiin) ja tarviis pikkasen vinkkejä ton ohjelman suhteen. Ootte puhunu, että ei kannata tuon enempää tehä aluks, että ehtii elimistö tottua siihen hommaan. Kannattaisiko sittenkin tehä kahden sarjoja? Tottakai vaihtoehtoisesti vaihdella noita liikkeitä erilaisiin, mutta kuitenkin samaan lihasryhmään ottaviin.

Sen verran polvesta sanon kuitenkin, että kyykky unohdetaan heti kättelyssä. Toista kertaa en polven rutinaa ala kuuntelemaan, sattu sen verta tehokkaasti ku viimeks kokeilin. Oli siinä sit kaverikin neuvomassa joka on jo hyvän aikaa tehny punttihommia ja neuvo sitä tekniikkaa. Lekuri totesi tuossa syksyllä, että polvessa on kulumia niin en haluais sitä kuitenkaan hajottaa vielä tässä (kohta 20 vuotta) iässä hajottaa :D Niinku onhan tuostakin puhetta mut päätin vaan nyt huvikseni laittaa :)

Omasta mielestäni sun ohjelma näyttää hyvältä :) Ja kyllä varmaan kannattaa ainakin kuukauden verran tehdä yksi sarja per liike, niin saat hyvän pohjan. Vaikka empä minä niin hyvin tiedä kun aloittelija itsekkin aika pitkälti olen (vajaa vuosi aktiivista salilla käyntiä takana) :D

Omasta mielestäni sun ohjelma näyttää hyvältä :) Ja kyllä varmaan kannattaa ainakin kuukauden verran tehdä yksi sarja per liike, niin saat hyvän pohjan. Vaikka empä minä niin hyvin tiedä kun aloittelija itsekkin aika pitkälti olen (vajaa vuosi aktiivista salilla käyntiä takana) :D

Jep jep, no kyllä jätkä jotain tietää enemmän ku minä. Hyvä juttu jos hyvältä näyttää! Jostain syystä mulla ei editointi nyt toimi ni lisäisin kuitenki vielä siihen peck deckin 1x10. Helevetin hyvä juttu ku hyvältä kuullostaa! Äkkiä huominen ni painelen skolen jälkeen salille :P Mä ajattelin kyllä tehä vaan viikon tuota 1x10 ja sit tekisin 2x10 :D Mut pakko uskoo parempia tässä asiassa ja tehä kuukausi tuota 1x10 :)

Jep jep, no kyllä jätkä jotain tietää enemmän ku minä. Hyvä juttu jos hyvältä näyttää! Jostain syystä mulla ei editointi nyt toimi ni lisäisin kuitenki vielä siihen peck deckin 1x10. Helevetin hyvä juttu ku hyvältä kuullostaa! Äkkiä huominen ni painelen skolen jälkeen salille :P Mä ajattelin kyllä tehä vaan viikon tuota 1x10 ja sit tekisin 2x10 :D Mut pakko uskoo parempia tässä asiassa ja tehä kuukausi tuota 1x10 :)

Sama juttu täällä, eli kuukauden verran niitä kymppejä. Jos kokeilet tehdä 2 x 10 niin uskon että menet aika pian jumiin. Kyse ei ole mistään ylikunnosta, vaan siitä faktasta, että jos ne ei pääse palautumaan tarpeeksi niin kehitys tyssää aika pian. Joskus voi toki kokeilla tekevänsä vaikka kerran 2 x 10, sitten 1 x 10, 1 x 10 jne. Kuuntele kroppaa, mutta muista levätä välillä.

Kevyistä ja väliviikoista täällä on ikuisuuskeskustelu, mutta mä kehotan pitämään totaalilevon kerran 2kk aikana. Toiset suosittaa tekemään silloin "kevennetyn", eli 50% painoilla 10-15 toistoa, mutta mulla on toiminut paremmin täyslepo. Kunhan vaan malttais tehdä sen säännöllisesti.

Reisiojennusta voi kokeilla kyykyn/prässin sijaan mutta kuuntele polvea. Mun oikea polvi on alkanut renaamaan joten olen jättänyt noi kaikki pois, koitan kuntouttaa sitä uinnilla.

"reenaa elääksesi, älä elä reenataksesi" on täällä mulle joku joskus sanonut. Tarkoitus on saada hyvä kunto ja hyvä pohja hyvinvoinnille, ei kannata liian vakavasti tätä ottaa eikä kroppaa rikkoen. Hosumalla ei saa mitään aikaiseksi. Kokemusta näistäkin on.

Tsemppiä. Hiljenen täältä taas muutamaksi päiväksi, maanantaina punnitus... Varoituksen sana, tällä hetkellä dietti pysyy hyvin hanskassa.. ;)

Iltoja!

Justiinsa tulin salilta ja fiilis taas ihan katossa :kippis1: Kuinkas kauan porukka viettää aikaa salilla? Nyt alkaa jo tuntumaan ku sieltä salilta lähtee, että tuntuu yhtä pahalta ku kotoo lähtis :D Ei haluis millään lähtä pois sieltä :D Kyrpii lähtä aina 45min-1h jälkeen ku tekis mieli olla pitempäänkin :D Oon näemmä jääny koukkuun tuohon hommaan. Eilen oli jo semmonen tunne, että nyt pitää lähtä salille mut sit ajattelin että perkeleen välipäivä pakko pitää, teki kyllä tiukkaa. Huomenna saatan jo ratketa ja mennä sinne, saa nähä pystynkö pitämään itteni kasassa :D

Kertokaas mulle, että mitä hyötyä on laittaa se laite missä vatsoja tehään ni ihan pystyyn vaikkei kuitenkaan selkä käy lähelläkään sitä selkätukea? Eikös se oo ittensä kusettamista? Mä ainakin käsitän sen asian silleen, että se selkä pitää käyttää ainakin hyvin lähellä sitä tukea mikä on. Jotkut veivaa sen penkin ihan pystyyn eikä kroppa käy lähellekään alaviistossa. Outoa, saatan toki ymmärtää väärin.

Hei eikö oo millään mahollista unohtaa sitä dieettiä ku ei jaksa tehä kunnolla mitään ku pitää syyä niin vähän? :D Huomasin sen eron aivan selvästi ku maanantaina söin koulussa niukasti ja sit menin salille ni jaksanu oikeen mitään. Tänään sit vetelin menemään enemmän ruokaa siellä koulussa (en kuitenkaan niin paljon mitä vetelin ennen tätä "dieettiä") ja menin salille ni tuntu että nyt muuten tämä homma maistuu!

Mä oon kyllä yrittäny pidätellä tätä jätkät mut nyt mun on pakko avautua. Tekis ihan mieli isolla kirjottaa mut VITTU alussa en meinannu millään lähtä sinne salille ku ajattelin, että mun painot on varmasti ihan niin pienet että mut nauretaan ulos sieltä. Sit jumalauta tänään kattelin siellä yhtä sankaria joka on varmasti reenaillu ainakin 2 vuotta ja teki siellä niitä juttuja ja kiertelin aina sen perässä laitteita enkä laskenu painoja ni tein samoilla painoilla yhtä monta toistoa ku se :D Sarjoja tosin en tehny niin montaa ku ajattelin etten saa alkaa repimään itteeni paskaks ku oon vasta alussa! Ois pitäny alottaa reenaamaan jo ajat sitten :itku: Sori tää leuhottaminen mut JUMALAUTA että mulla kasvo muna ja pahasti ku ajattelin että eihän tämä voi olla mahollista. Kysymys on nyt ainakin Peck Deckistä. Sit sellanen ihmeellinen laite mikä ottaa koko yläkroppaan ainakin sen kuvan perusteella. Sellanen missä istutaan ja edessä on sit sellanen rintatuki ja kädet laitetaan sen tuen taakse ja siitä pitää sit punnertaa koko yläkropalla eteenpäin. Huonosti selitetty mut yritin kuitenki :D Sit oli myös sellanen ihmeellinen laite jossa istutaan ja laitetaan selkä kiinni selkätukeen ja selkä on suorassa ja sit siinä molemmilla puolilla on sellaset kahvat mitä pitää painaa alaspäin. Penkki mulla KUSEE ! ! ! Mä vihaan sitä liikettä. Ei nouse suunnilleen yhtään siitä paskasta! Mun tekniikka taitaa olla aivan aivan perseestä ja syvältä sieltä. Jos saan sen tekniikan kuntoon penkissä ni jokohan voisin unelmoida markasta vuonna -09 :rolleyes: Saisin vaan äkkiä tämän vasurin samaan voimaan ku oikeen ni sit ois hyvä. Äääähh, elkää nyt pojat hermostuko ku vähän leuhkin enkä ihan vähänkään, mut oon aivan jumalattoman innossani :kippis1:

Hetken muuten on jo käyny mielessä, että pitäisköhän mun sittenki ottaa kuva itestäni boxereissa ja laittaa tänne, että oonko mä sittenkään niin löllykkä ku ite kuvittelen. Kyllä porukka ainakin sanoo, että en mä nyt niin läski oo, mut jotenki tuntuu että ku oon vaan pitkä 176cm ja painoo se markka ni kyllä mä oon. Sit vois pakkotoiston pojatkin arvioida :) Toisaalta ois ihan mielenkiintosta kuulla teidän arvioita siitä, enkä pahastuis vaikka mitä sanoisitte ku tulisitte katumaan sitä mitä sanoitte ku otan kuvan sit ens vuonna! :rock:

Nyt vois vaikka tästä tupakille lähtä leuhkimasta :D Ei muuta ku reenit jatkukoon ja olkaahan ihmisiksi!

Sama juttu täällä, eli kuukauden verran niitä kymppejä. Jos kokeilet tehdä 2 x 10 niin uskon että menet aika pian jumiin. Kyse ei ole mistään ylikunnosta, vaan siitä faktasta, että jos ne ei pääse palautumaan tarpeeksi niin kehitys tyssää aika pian. Joskus voi toki kokeilla tekevänsä vaikka kerran 2 x 10, sitten 1 x 10, 1 x 10 jne. Kuuntele kroppaa, mutta muista levätä välillä.

Kevyistä ja väliviikoista täällä on ikuisuuskeskustelu, mutta mä kehotan pitämään totaalilevon kerran 2kk aikana. Toiset suosittaa tekemään silloin "kevennetyn", eli 50% painoilla 10-15 toistoa, mutta mulla on toiminut paremmin täyslepo. Kunhan vaan malttais tehdä sen säännöllisesti.

Reisiojennusta voi kokeilla kyykyn/prässin sijaan mutta kuuntele polvea. Mun oikea polvi on alkanut renaamaan joten olen jättänyt noi kaikki pois, koitan kuntouttaa sitä uinnilla.

"reenaa elääksesi, älä elä reenataksesi" on täällä mulle joku joskus sanonut. Tarkoitus on saada hyvä kunto ja hyvä pohja hyvinvoinnille, ei kannata liian vakavasti tätä ottaa eikä kroppaa rikkoen. Hosumalla ei saa mitään aikaiseksi. Kokemusta näistäkin on.

Tsemppiä. Hiljenen täältä taas muutamaksi päiväksi, maanantaina punnitus... Varoituksen sana, tällä hetkellä dietti pysyy hyvin hanskassa.. ;)

Kiitti vinkistä. Nyt vaan on intoa niin jumalattomasti että haluan vaan salille :D Liikaa intoa. Eikö lihakset vois sopeutua tähän hommaan pikkasen nopeammin? :curs: Tuota 2x10 juttua voisin kokeilla maanantaina, nimittäin sitä ennen on ollu 2 lepopäivää kuitenkin niin ei pitäis tehdä niin pahasti kipeää.

Joo, itekin oon sillä mielellä että kokonaan se tauko kannattaa pitää. En tiiä miks mut jotenki tuntuu että se toimis paremmin. Ainakin kuntoilussa se toimi mulla paljon paremmin ku puolittainen lenkki. Toisaalta noihan on aivan eriasia, lenkillä käynti ja salilla käynti siis.

Tuota reisiojennusta mä tänään teinkin, eikä sattunut polvessa yhtään, jalka vaan kramppas niin perkeleesti :D

Täytyy myöntää, että ensimmäisen kerran ku menin salille ni elin reenatakseni mut nyt kyllä reenaan elääkseni. Tuosta on tullu tosi hauskaa varsinki ku on nähny ettei mulla nyt niin pienet painot olekaan! :) Lue toi edellinen teksti ni tiiät mistä puhun :)

No ku pakko hosua ku haluan mennä sinne salille :D Pakko yrittää hillitä itteeni mut ei sille voi mitään ku sieltä lähtee ni se on ku kotoo lähtis :itku:

Vai dieetti pysyy hanskassa. Kyllä sulla kusee se vielä ku joku hommaa sut baariin v-loppuna ;) Että elähän varottele siellä :D (vitsi vitsi) Mulla taitaa tämä dieetti homma vähän alkaa kusemaan ku ei jaksa salilla reenata jos en syö koulussa kunnolla! Ei kai se haittaa jos koulussa kiskoo sitä safkaa enemmän mitä pitäis dieetillä? Nyt mä kyllä toivon että ei nimittäin meikä haluaa reenaamaan! :D

Iltoja!

Justiinsa tulin salilta ja fiilis taas ihan katossa :kippis1: Kuinkas kauan porukka viettää aikaa salilla?

Hetken muuten on jo käyny mielessä, että pitäisköhän mun sittenki ottaa kuva itestäni boxereissa ja laittaa tänne, että oonko mä sittenkään niin löllykkä ku ite kuvittelen. Kyllä porukka ainakin sanoo, että en mä nyt niin läski oo, mut jotenki tuntuu että ku oon vaan pitkä 176cm ja painoo se markka ni kyllä mä oon. Sit vois pakkotoiston pojatkin arvioida :)

Jos oon vaihtanu kamat päälle klo. 18.30, oon yksjakosen ohjelmani suorittanu loppuun noin klo. 19.30 eli noin tunti siinä menee. Näin varmaan suurimmalla osalla.

Eihän noista kuvien julkaisemisesta nyt ainakaan mitään haittaa ole? Varmasti pelkkää asiallista palautetta tulisit saamaan, ja onhan moisia hyötyä itsellesikin tulevaisuudessa kun voit vertailla kehitystäsi kuvista?

Itselläni menee n. tunti kun treenin teen. Joskus alussa saattoi kyllä mennä hieman pidempään :) Ja kun aloitin silloin vuosi sitten tuon punttailun kunnolla niin jäin itse myös koukkuun. Tuntui että joka päivä olisi voinut mennä salille ja olla siellä vaikka koko päivän :D Nyttemmin ei enää NIIN kamala hinku ole päästä salille, mutta silti sinne on pakko päästä vähintään 2 kertaa viikossa, mieluiten 3 kertaa tietenkin.

Tuohon syömiseen, niin minun mielestä kannattaa syödä kunnolla ennen salitreeniä. Eihän siinä mitään järkeä olisi, että söisit vähän ja sitten salilla et jaksais tehdä yhtään mitään. Itse kerran menin heikon aamupalan jälkeen salille, niin en pystynyt vetämään treeniäni edes puoliksi, kun iski uskomattoman paha olo ja alkoi heikottamaan kunnolla. Ei auttanut kuin mennä vessan kautta kotia.

Eli kannattaa syödä enemmän ennen kuin olet salille menossa. Tuskin se sinun dieettiäsi kaataa :)

Joo kannattaa kyllä se kuva ottaa. Ei täällä kukaan ala haukkumaan tms. Asiallista ja kannustavaa palautetta vain tulee :)

Joo, yleensä suositellaan että se max 45min-1h siellä salilla ollaankaan, imee energiaa kuitenkin sen verran ettei lihaksista saa enää kaikkea irti kun ei ole energiaa kropassa. Malttia vain yli-innostumiseen.

Niinkuin tuossa sanottiin, syö tukevammin ennen salia, mutta tee se noin 3-4h ennen salille menoa. Liian ähkynäkään ei kannata treenata. Kunhan et millään lihapiirakalla sitä energiaa sinne tankkaa... :)

Tuosta retkahtamisesta, mä en juurikaan baareissa käy (alkoholia menee keskim 6-pack kuukaudessa) mutta vaimo leipoi aamulla pullaa ja tuossa tuo suklaalevy ja namipussi on lepolomaa voitelemassa... Noin 400kcal uupuu enää ylläpitokaloreista, joten sovitaan että tämä on mun päivä vähän cheatata. Silti väitän että maanantaina ollaan alle 106. Joten kärvistele sinä vaan siellä :lol2:

Ja niistä kuvista, peili tosiaan kertoo parhaiten mitä tapahtuu. Mulla siis 120kg -> 90kg -> nyt 106kg, mutta sama housukoko jalassa kuin mitä oli dietin loputtua. Eli 16kg painoa tullut lisää, kyllä se pieni masu tuossa on edelleen, mutta hahmotat varmaan mitä tarkoitan vihjata. Eli vaikka miinuskaloreilla lihas voi kasvaa vähäsen jos lähtötilanne on ollut huono, mutta alussa hyvinkin voi painosi pysyä aika samassa mutta peiliin tulla selvä muutos kun rupeaa lihaksisto ja "ryhdikkyys" vastaamaan treeniin ja ärsykkeisiin.

Ja jossain kohtaa voit harkita sitäkin että polttelet rasvaa 2kk, sitten 1kk syöt ihan vähän yli kulutuksen ja treenaat tosi kivaa voimatasoja ylös, sitten taas 2kk dieetillä.. Mutta niinkuin sanottu, älä tee siitä tiedettä. Treenaat niin että on hyvä olo ja pieni rankaisun maku ( = kehittyy) ja polttele kroppa siihen kuntoon että löytyy sopivia vaatteita eikä hengästy pienestä.

Itsellä olisi ollut 3 ja 1v muksujen kanssa leikkiminen aika hankalaa vanhassa kunnossa...

Tuossa kun luin (en ny jaksa kattoo kuka se teistä oli mutta) syömisestä ennen salia... että onkohan siinä ratkaisu ongelmaani. Menin toissa-aamuna salille sen enempiä syömättä (roteiinia kourallinen vain) ja kun ~45min oli täynnä niin piti lähteä kun meinasi oksennus tulla jo kurkkuun asti... että johtuuko tuo syömättömyydestä (pelkkä pirtelö alla + aamukaffet 1,5h aikaisemmin) vai jostain muusta?

Back
Ylös Bottom