blackorwhite
Banned
Ai ryyppään vai :D
Jeppa. Ei mitään, pengo joku hyvä ohjelma. Itse tein välillä tällaisella yksijakoisella.
Pystypunnerrus käsipainoilla 1 x 10
Vinopenkki käsipainoilla 1 x 10
Ojentajat ylätaljalla 1 x 10
Hauiskääntö tangolla 1 x 10
Kulmasoutu / alatalja 1 x 10
"leuanveto" ylätaljalla 1 x 10
Prässi tai reisiojennus 1 x 10
reisikoukistus 1 x 10
selänojennus 1 x 10
Vedän samalla painolla niin kauan että menee 3 krt peräkkäin, sitten nostan painoja. Jos taas tökkää, että menee huonommin kuin viime kerralla, pidän siitä taukoa seuraavan treenin, enkä ikinä tee noita loppuun asti.
Nyt tosin helmikuun otan pienen punttimotivaation vuoksi sellaisen pyrähdyksen että ma ja ke 7.00 aamu-uinnille ennen duunia, ja perjantaina teen salilla yhden sarjan olkapäitä, ojentajia, yläselkää ja jalkoja (saavat rasitusta uidessa muutenkin)sekä sitten 3 x 10 penkki, hausikääntö, vatsat ja selänojennus.
Ocha sitten myös, maanantaina vaa´alle :whip: :thumbs:
Kuhan tästä flunssasta ja sen mukana tuomista pöhöistä päästään, niin
Ajatuksena oli helmikuun ekana päivänä alottaa tositoimet. Sitä ennen pitää käydä testaamassa sarjamaksimit ja sen jälkeen tehdä varsinainen ohjelma loppuun. Mutta mutta, tässä tätä hiotaan koko ajan
Ei ryyppäämään :D Sitä ollaan huumorimiehiä :D
Mulla on pirun kiire nyt prkl ku taas ois juttua. Tuo oli hyvä tuo, että testaa maksimit, mulla onki ollu vähän ongelmia siinä etten oikeen tiiä miten paljon painoja pitäis laittaa. Jos vetää tuon 12 toistoa ja saa hikisesti sen viimesen menemään jollain painolla ni laskeeko siitä painosta sit 25% poikkeen ja tekee sillä niitä sarjoja vai?
Innostuin sen verran että huh huh. Oon levittäny persettä yhestä lähtiin tässä koneella ja pakkiksessa ollu :D Innostuin tuosta putiikistakin mikä täällä on. http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?cPath=58&products_id=360 Lieköhän esimerkiks tollasesta polttamaan mun fläsää avuksi poikkeen? Sit kuhan laihun ni kattelen tuolta proteiinit ja sit mitä muita hyviä niitä on ja alan kunnolla puntille Jahka nyt vaan joku vastais mun faqikyselyyn mitkä on niitä oikeita lisäravinteita :curs:
Nyt on mentävä, palataan.