Liikakilot, tupakka, viina, tietokone --> kuntopyörä ja mies kuntoon!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ai ryyppään vai :hyper: :D

Jeppa. Ei mitään, pengo joku hyvä ohjelma. Itse tein välillä tällaisella yksijakoisella.

Pystypunnerrus käsipainoilla 1 x 10
Vinopenkki käsipainoilla 1 x 10
Ojentajat ylätaljalla 1 x 10
Hauiskääntö tangolla 1 x 10
Kulmasoutu / alatalja 1 x 10
"leuanveto" ylätaljalla 1 x 10
Prässi tai reisiojennus 1 x 10
reisikoukistus 1 x 10
selänojennus 1 x 10

Vedän samalla painolla niin kauan että menee 3 krt peräkkäin, sitten nostan painoja. Jos taas tökkää, että menee huonommin kuin viime kerralla, pidän siitä taukoa seuraavan treenin, enkä ikinä tee noita loppuun asti.

Nyt tosin helmikuun otan pienen punttimotivaation vuoksi sellaisen pyrähdyksen että ma ja ke 7.00 aamu-uinnille ennen duunia, ja perjantaina teen salilla yhden sarjan olkapäitä, ojentajia, yläselkää ja jalkoja (saavat rasitusta uidessa muutenkin)sekä sitten 3 x 10 penkki, hausikääntö, vatsat ja selänojennus.

Ocha sitten myös, maanantaina vaa´alle :whip: :thumbs:

Kuhan tästä flunssasta ja sen mukana tuomista pöhöistä päästään, niin

Ajatuksena oli helmikuun ekana päivänä alottaa tositoimet. Sitä ennen pitää käydä testaamassa sarjamaksimit ja sen jälkeen tehdä varsinainen ohjelma loppuun. Mutta mutta, tässä tätä hiotaan koko ajan

Ei ryyppäämään :D Sitä ollaan huumorimiehiä :D

Mulla on pirun kiire nyt prkl ku taas ois juttua. Tuo oli hyvä tuo, että testaa maksimit, mulla onki ollu vähän ongelmia siinä etten oikeen tiiä miten paljon painoja pitäis laittaa. Jos vetää tuon 12 toistoa ja saa hikisesti sen viimesen menemään jollain painolla ni laskeeko siitä painosta sit 25% poikkeen ja tekee sillä niitä sarjoja vai?

Innostuin sen verran että huh huh. Oon levittäny persettä yhestä lähtiin tässä koneella ja pakkiksessa ollu :D Innostuin tuosta putiikistakin mikä täällä on. http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?cPath=58&products_id=360 Lieköhän esimerkiks tollasesta polttamaan mun fläsää avuksi poikkeen? Sit kuhan laihun ni kattelen tuolta proteiinit ja sit mitä muita hyviä niitä on ja alan kunnolla puntille :rolleyes: Jahka nyt vaan joku vastais mun faqikyselyyn mitkä on niitä oikeita lisäravinteita :curs:

Nyt on mentävä, palataan.

I:D Innostuin tuosta putiikistakin mikä täällä on. http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?cPath=58&products_id=360 Lieköhän esimerkiks tollasesta polttamaan mun fläsää avuksi poikkeen? Sit kuhan laihun ni kattelen tuolta proteiinit ja sit mitä muita hyviä niitä on ja alan kunnolla puntille :rolleyes: Jahka nyt vaan joku vastais mun faqikyselyyn mitkä on niitä oikeita lisäravinteita :curs:

Nuo stackit auttavat kyllä sen läskin palamisessa, mutta tiputa aluksi painoa niin kauan kun se putoaa "luonnollisin" keinoin eli en ottais itse vielä dietin aluksi noita
rasvanpolttajia. Niinku oot varmasti itse huomannut, että se paino lähtee tippumaan näinkin. Armotonta tsemiä vaan ja rupea käymään siellä salilla vähän reenailemassa. Ja syö niitä proteiineja vaan reippaasti :thumbs:

Mulla on pirun kiire nyt prkl ku taas ois juttua. Tuo oli hyvä tuo, että testaa maksimit, mulla onki ollu vähän ongelmia siinä etten oikeen tiiä miten paljon painoja pitäis laittaa. Jos vetää tuon 12 toistoa ja saa hikisesti sen viimesen menemään jollain painolla ni laskeeko siitä painosta sit 25% poikkeen ja tekee sillä niitä sarjoja vai?

Ei, vaan jos menee 12 toistoa, lisäät painoa :)

Kun 3 krt peräkkäin menee 10 toistoa, lisäät taas. Sitten jos nousu pysähtyy, teet vaikka 4vk niitä 8 ja sitten 4vk 6 toistoa, sitten tauko ja taas alat veivaan kymppejä. Uskon että tuossa on sulle 4kk ajaksi jo hommaa. Ei siitä tarvi tiedettä tehdä, kunhan säännöllisesti treenaat kaikkia lihaksia ja saat homman alkuun.

Noniin, onko vielä joku muu joka lähtee messiin?

JOku huuteli siitä painon pudotus kisasta?
Mää oon mukana... kuhan sanot vaan että mikä määrä tiputtaa ja mihin asti aikaa

JOku huuteli siitä painon pudotus kisasta?
Mää oon mukana... kuhan sanot vaan että mikä määrä tiputtaa ja mihin asti aikaa

Blackorwhite tarviis saada 98kg -> 90kg. Mä kiritän vetämällä 106kg -> alle 100kg. (lähtökohta vähän tiukempi) Ochasta ei tarkkaa lukemaa vielä. Itellä tarkoitus kiristellä vappuun asti.

Krhm.. vaikee sanoo.. 85 -> reilusti alle 80kg!!! joku 76 ois varmaanki aika kova!! :rock:

Hitto jos pystyn saamaan edes 78 ni :kippis1:

BoW 98 -> 90
Mä 106-> 100
Ocha 85 -> 78

Se on sitten poijjaat joka maanantai analyysi mitä on tehty oikein.

(prkl jos tän ryssin niin kaikki julkisesti osottaa mua sormella ja nauraa :D )

Eikä enää mitään selittelyjä
nyt kasvamaan :zzzz: :zzzz:

Tsemppiä vaan! olin samassa tilanteessa vuosi sit... 178cm/105kg. Nyt 86kg ja edelleen kaukana rantakunnosta mut kuiteki :wall:

Paljon hyviä ohjeita tässä threadissa jo. Omasta kokemuksesta sanoisin että ennen salilla käynnin aloittamista ei kannata vaivata päätä liikaa treenijaolla ja toistojen määrällä yms. Valitse joku valmis ohjelma vaikka täältä, ala tehdä sitä ja vaihda kokemuksen myötä. Ohjelmista on paljon helpompi saada jonkinlainen käsitys kun tietää paremmin mikä mikäkin liike on ja miltä se tuntuu just itelle jne... Oon nostellu puntteja viime syyskuusta asti ja vieläki on aikamoinen nyyppäfiilis, mut eipähän oo kyllästymään ehtiny ainakaa :D

Ja jos/kun "sorrut" syömään/juomaan/jättämään treenin väliin, ei kannata missään tapauksessa pistää hommaa läskiksi ja "jatkaa taas huomenna". Tämä huominen siirtyy hyvin helposti pitkiä aikoja. :nolo:

Esim John Stonen sivustolla on paljon motivioivia kuvasarjoja "muodonmuutoksista" http://www.johnstonefitness.com/

Jep. Mä en tiedä onko mun mahdollista edes pudottaa painoa noin paljoa menettämättä viimeisiä ripauksia lihaksista. Mutta suunnittelemaani ohjelmaa pyrin noudattamaan niin tiukasti kuin ympäristö antaa periksi. Tietenkin joutuu lipsumaan hieman; penkkaripäivä, abiristeilyt jne. Mutta pääasia että alan nyt tekemään asialle ja itselleni jotain.

En nyt muista että onko kukaan tätä juttua maininnut, mutta sanon sen kuitenkin: Muista juoda vettä! semmonen 2-3 litraa on passeli päivässä. Toimii elimistö paremmin ja myös jaksaa paremmin :)

Niin ja muistakaahan ottaa pari kuvaa ennen dieettiä ja dieetin jälkeen niin nähdään miten homma on sujunut :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tervetuloa kerhoon.

Kiitti vedenjuontivinkistä, meinas unohtuu!

..Kohta se päivä koittaa.. Flunssa painaa vielä jonki verran, mutta alkuviikosta on ehkä jo mahdollisuus mennä testaamaan ne maksimiraudat

Aamulla vaaka 108kg :eek: :D

Ennen joulua tuli treenattua itsensä jumiin niin olen ihan tietoisesti jatkanut koko tammikuun reippaalla syömisellä ja pitänyt kunnolla lepoa salilta, enkä ole juuri suklaaseen sylkenyt :)
Ei edes ole ehtinyt huolestumaan numeroista kun vyötärö ei juuri ole 10kg aikana muuttunut mutta nyt alkaa masu pömpöttään siihen malliin että kauluspaidat ei näytä enää hyvältä. Ans kattoo kun alle sadan mennään, tarviiko enää jatkaa.

Huomenna poijjaat sitten. Mättäkää tänään älyttömät ähkypizzasipsikebabsulkaalevy-iltapalat niin 2 ekan päivän pöhön laskeutuminen antaa motivaatiota :D

Huomenta.

Voi voi wondadogiseni ;) Meikäläinen hyppäsi aamukusien jälkeen tänään tohon lätkälle ja se näytti että 98,3kg ;) Viikossa siis lähteny kilo poikkeen sen siliäntien. Tänään muuten ei pizzaa, turha yrittää :D Jätkällä kusee tuo laihis, meikä voittaa ;) Jos kaikilla muilla kusee paitsi meikällä ni pojat perkele te kuulette siitä :hyper: Nyt pitäis oikeestaan ottaa nickit ylös ketkä tässä kisassa on mukana ja sit alkaa naputtamaan jos kaikilla muilla ryssii :D Karmeeta toiveajattelua ku jätkät on kuitenki kokeneita konkareita.

Tervetuloa vaan kaikille osallistuneille pakkotoiston painonpudottajiin :D Hyvä juttu, että kuitenki tän verran tuli ostallistujia :)

Ajattelin tuossa, että pitäisköhän melkeen ottaa digikameralla kuvia ku seison vaa'alla ja siitä mitä se vaaka näyttää. Ottaa kesään mennessä tasasin väliajoin kuvia. Sit kesään mennessä ku on vähintään se 10kg lähteny ni ottaa siitä kuva ja laittaa kaikki irc-galleriaan ku siellä mulla on :kuvia: ja laittaa kannustava teksti "painonpudotus" -kansioon, että kattokaa, kyllä se on mahdollista. Tottakai kuvateksteiks sit pitää laittaa aina se päivämäärä. Tottakai muuten nyt täytyis ottaa se kroppakuva ilman kamppeita ja sit kesällä uudestaan, melkeen meinas unohtua! Ylläpidolta vois sit tiedustella, että saako tätä sivua mainostaa, jos saa ni laittaa vielä siihen, että kaikki läskit www.pakkotoisto.com sivulle, siellä on kyllä helvetin hienoa ja kannustavaa porukkaa, sen avulla minäkin oon tässä.

Tuli tässä selvinpäin rallateltua koko v-loppu. Kaks päivää nyt kuntopyöräilystä oon pitäny huilia, mut eilen sellanen 1h 30min reipas kävely tuli tehtyä. Ois tehny mieli tehdä se vakio 2h 20min, mut kaverin kans piti lähtä perseitä kattelemaan ja pilistä ajelemaan ni piti vähän lyhentää :)

Alkanu tulemaan kyllä elämäntapa pikkuhiljaa tästä syömisestä. Mutsi just äsken sano, että "siellä on niitä nakkilihapiirakoita jääkaapissa" ni tokasin vaan kylmänviileesti että "vittu minä sen semmosia paskaruokia syö, lähtee se kymmenen kiloa kesään mennessä pois" :D Mutsi oli pikkasen ihmeissään, että mitä vittua se poika tommosia puhuu ku ennen niitä upposi enemmän ku uskottekaan.

Oon nyt alkanu heittelmään puuron sekaan raejuustoa, jumalauta että se antaa kyllä hyvän maun siihen lisäks, tykkään. Mä tuossa muistelin, että jotkut puhu jotain maitorahkasta. Kävin ostaa sitä eilen ja illalla söin sitä ku muistelin, että illalla sitä pitää syödä. Jumalauta että se on kyllä pahan makusta evästä, mut kyllä mä sen alas saan, jos vaan laihtuu. Laittaako porukka kuitenkaan mitään siihen sekaan vai raakana vaan? Aivan karmeeta evästä kyllä. Nyt tää ruokailupolitiikka on menny hyvään kuntoon. Suolikin alkanu toimimaan kunnolla. En kyllä juo niitä överikännejä aikoihin, puhumattakaan että monia päiviä putkeen.

Siitä alkoholista, sitä ei sais juua. Kai nyt joskus vois kuitenki sen 12 pulloa ottaa kavereitten kans vai onko se miten jumalattoman paljon haitallista? En muista niitä arvoja miten paljon kaljassa oli rasvaa ja sen semmosta, mut jos kaljaa ei ni entäpäs sitten viiniä? Tarkotan nyt sellasta korkeintaan 12 annosta, ettei tulis vedettyä sitä lähemmäs 40 annosta pe ja la aikana. Kuitenki nuori mies ku oon ni tekis mieli joskus kavereitten kans vähän ottaa ja käydä kapakassa pyllyjä kattelemassa :kuola: Laihtuminen nyt kuitenki on pääasia, lähinnä nyt vaan niitä arvoja tuosta alkoholista haluaisin, että täytyypi sit kuntoilla vaan enemmän.

Meikä laihtuu eniten! Mulla on nyt niin hyvä itsekuri :whip: Sit ku te häviätte ni on meikän vuoro :whip: teitä :D

:rock: tsemii, sitä tarvitaan. Parempi vaan, jos pystyt keittohommia vähentää, ainakin nyt hetkiseks. Kyllähän sitä sitten kesän tullessa voi ottaa, koita saada se painonpudotus kunnolla vaan starttaamaan näin aluks :whip:

(ps. pirun tiukassa tää flunssa... vieläkään päässy treenaamaan)

Mä tuossa muistelin, että jotkut puhu jotain maitorahkasta. Kävin ostaa sitä eilen ja illalla söin sitä ku muistelin, että illalla sitä pitää syödä. Jumalauta että se on kyllä pahan makusta evästä, mut kyllä mä sen alas saan, jos vaan laihtuu. Laittaako porukka kuitenkaan mitään siihen sekaan vai raakana vaan? Aivan karmeeta evästä kyllä.
Tuossa olisi muutaman postin verran maitorahkan maustamisen syvimmästä olemuksesta http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=16192
Mitä tuohon alkoholiin tulee, niin en usko tuollaisen mäyräkoiran silloin tällöin ketään tappavan:D

:rock: tsemii, sitä tarvitaan. Parempi vaan, jos pystyt keittohommia vähentää, ainakin nyt hetkiseks. Kyllähän sitä sitten kesän tullessa voi ottaa, koita saada se painonpudotus kunnolla vaan starttaamaan näin aluks :whip:

(ps. pirun tiukassa tää flunssa... vieläkään päässy treenaamaan)

Keittohommia vähennetään. Pakko saada starttaamaan tää homman nyt käyntiin hyvin. Vois lopettaa melkeen tuon musiikkivouhotuksen ja keskittyä nyt tähän, vaikka pirun kallis se salilippusarja kyllä on. Onko muuten missä nyt kaikki asuttekaan ni miten kallis tollanen 50 lipun sarja? Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen.

Miten pitkään sä oot sairastanu? Muistaakseni valittelit asiasta joskus alkuviikosta jo? Onneks en ite ikinä sairastu silleen tosi ärhäkästi, viimeviikolla oli sellanen töhnänen olo mut ei onneks mitään vakavampaa. Koita nyt parantua! :thumbs:

Tulee varmasti mahtava kisa tästä :) Tsemppiä kaikille ja erityisesti BlackorWhitelle. Uskon että tippuu ylikin tuon 10:nen kilon :) Ehkä tää antaa sulle hieman lisämotivaatiota: http://www.johnstonefitness.com/all/front/m.php Siinäkin on äijä melkoisesti muuttunut ekan puolen vuoden aikana. Mielenkiintoista luettavaa tuolla.

Itselläni tuo dieetti alkaa maaliskuun alusta ja tarkoitus olisi se viitisen kiloa tiputtaa, että en tähän teidän kisaanne kerkeä mukaan :) Nyt vielä tämän yhden kuukauden treenaan maan perkeleesti, että saisin edes hieman lisää lihaa kroppaan.

Tässä on hieman tarkemmin tuo mun suunnitelma:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1390841&postcount=817

Vekkehän tuo laittoi jo tuon rahka-threadin, niin sieltä löytyy paljon vaihtoehtoja :) Itse pistän rahkan sekaan marjoja, ananasta tai mehukeittoa. Marjojen ja ananaksen kanssa tietenkin hieman sokeria/makeutusainetta myös.

Ja pistäkäähän sitten ne kuvat näytille ennen dieettiä ja myös sitten dieetin jälkeen.. Kuvistahan on paras verrata, että miten on kehittynyt :) Voin pistää sitten itsestänikin kuvat kunhan olen hieman lähempänä omaa dieettiäni.

Tulee varmasti mahtava kisa tästä :) Tsemppiä kaikille ja erityisesti BlackorWhitelle. Uskon että tippuu ylikin tuon 10:nen kilon :) Ehkä tää antaa sulle hieman lisämotivaatiota: http://www.johnstonefitness.com/all/front/m.php Siinäkin on äijä melkoisesti muuttunut ekan puolen vuoden aikana. Mielenkiintoista luettavaa tuolla.

Itselläni tuo dieetti alkaa maaliskuun alusta ja tarkoitus olisi se viitisen kiloa tiputtaa, että en tähän teidän kisaanne kerkeä mukaan :) Nyt vielä tämän yhden kuukauden treenaan maan perkeleesti, että saisin edes hieman lisää lihaa kroppaan.

Tässä on hieman tarkemmin tuo mun suunnitelma:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1390841&postcount=817

Vekkehän tuo laittoi jo tuon rahka-threadin, niin sieltä löytyy paljon vaihtoehtoja :) Itse pistän rahkan sekaan marjoja, ananasta tai mehukeittoa. Marjojen ja ananaksen kanssa tietenkin hieman sokeria/makeutusainetta myös.

Ja pistäkäähän sitten ne kuvat näytille ennen dieettiä ja myös sitten dieetin jälkeen.. Kuvistahan on paras verrata, että miten on kehittynyt :) Voin pistää sitten itsestänikin kuvat kunhan olen hieman lähempänä omaa dieettiäni.

HETKINEN, HETKKINEN. Onko jätkä ihan varma ettei tuo äijä oo syöny muutaku kaurapuuroo? Tarkotan ettei oo mitään anaboleja vetäny? Ei jumalauta. Kuka tietää mitä tuo on syöny ja miten? Prkl ku on vähän heikko englanti mut pakko yrittää ettiä. Kyllä muuten anto lisämotivaatiota! Tainnu reenata ja kovaa tuo sälli. Kiinnostas vaan tietää, että MITEN, MITEN tuo jätkä on päässy jo tollaseen kuntoon puolessa vuodessa?! Mulle riittäis tuo puolenvuoden kohta ihan hyvin jos samalla tavalla kävis ku tuolla äijällä :D

Nyt äkkiä reippaalle kävelylenkille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom