Liikakilot, tupakka, viina, tietokone --> kuntopyörä ja mies kuntoon!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllä, Solid Necrolla erittäin hyviä pointteja. En jokatapauksessa aio ajaa itteeni loppuun tällä hommalla, pakko on välillä rentoutua. Kerroinkin tuossa ylempänä jo tulevia suunnitelmia. Saisin vaan nyt nämä sairastelut ohi. Kyllä, homma on lähtenyt erittäin hyvin liikkeelle. Sit ku täytän 20 eli toukokuun 16 ni täytyypi mennä jo 90kg pintaan ;)

Täytyy harkita tarkkaan näemmä nykyään mitä tänne kirjottaa, jos kirjottaa omia kokemuksia niin jotkut saattaa tulkita sen ammattiravintoterapeutin neuvona. Jokatapauksessa, halusin nyt vain kertoa miten itse toimin. Kuten jossain välissä pitkää tekstiä mainitsinkin, että jos en löysäilis välillä, tämä homma kusis kokonaan. Psyyke ei kestäis! Joten sanokaapa mitä sanotte, kyllä mulle psyyke tärkeempi tosiaan on ku kilo tai kaks takasin.

Ja psyykekö ei kestä ilman tuollaista viinalla läträämistä? Väitän faktaksi että ilman tuollaista dokausiltaa olisit vähintään 0.5kg enemmän polttanut rasvaa. Tiedän että vastaat kohta että "no se on vain viikko enemmän dieettiä", mutta en voi ymmärtää tuollaista viinan määrää. Ja ei tuo painonpudotusvauhtisi nyt vielä ole niin kova että sitä pelätä tarvii.

Anyway, pidä vauhti päällä ja pikkuhiljaa muokkaa elämääsi terveeksi. Se nyt oli se pääpaino.

En lähde tota juomisen vaikutusta enää kommentoimaan,kun tuntuu olevan herkempi asia.mut kyllä mulla ainakin on kyseessä elämäntapa muutos,ja ei sen hyväksyminen aina helppoa ole ollut.mulla on kanssa noita masennus vaiheita,mut musiikin kuuntelu on auttanut ja kun väkisin ajattelee vaan positiivisia juttuja.

Esim.nyt on paino jotenkin jämähtänyt tohon 108kg,mut voi johtua toisaalta siitä että aloitin voimaharjoittelun kovemmalla tasolla ja oon vähän vähentänyt aerobista,mut kunto on selkeästi nousussa,vkl kävin ajamassa motocrossia ja tommonen 66min erä meni 164 keskisykkeellä ja huiput tais olla 182.

Et kyllä tämä tästä pikkuhiljaa,pitää vaan muistaa että hiljaa hyvä tulee.

Tänään paino 86kg tosin oli sama viime viikollakin :jahas: Tiedän kyllä, että tää kuuluu juttuun että ei se aina putoa ja ottaen huomioon että motivaatio nyt vähän laskenut aerobiseen ja saliin :( No mut pitää kuitenki olla tyytyväinen sillä 15.1.2007 paino oli vielä tuolla 104kilossa :rock:

Nyt kun päätin lukea tämän topicin, niin ajattelin hieman pistää omaa ruokavaliota tänne (Vaikka en ihan aloittelija enään olekaan, mutta huomasin, että niitä oli tänne kirjoiteltu, niin en kai siinä mitään menetä)... ehkä joku voisi hieman tehdä pikku korjauksia...!?

5.30: Yksi sämpylä, jossa hieman margariinia ja pari siivua kinkkua (3% rasvaa)

9.00: Jos sattuu olemaan, niin syön yhden omenan tai mandariinin

12.00: Vaihtelee paljon, mutta nyt on tullut syötyä kaupan rusinatonta maksalaatikkoa ja raejuustoa (joskus mautonta... korjaan...rasvatonta) sen kanssa ... ehkä muutama pieni pala ruisleipää ilman rasvaa.

15.00-16.00: Tämä vaihtelee myös, mutta monesti syön makaroonia ja siinä ehkä raejuustoa ja kevyttä HK:ta sekaan (hah!).

Iltapala: Jos nyt syön jotain niin se on pari sämpylää/ruisleipää margariinilla ja kevyellä leikkeleellä.

Pyrin siihen, että en enään 18-19 jälkeen syö mitään.

Ja mitä harjoitteluun tulee:

Kuntosali: 3-4 kertaa viikossa... ainakin yhtenä paivänä viikossa kunnon kiinteytys-päivä
Judo: Noin 1,5 tuntia 2 kertaa viikossa ja lauantaina vielä "vapaat harjoitukset".

Juokseminen kiinnostaisi, mutta kun ovat nuo akillekset vaivanneet, niin ei siitä mitään tule. Täytyy varmaankin tyytyä kävelemiseen sitten vaan.

Mitäs mielipiteitä!? Mitä voisi parantaa... tai varmasti aika paljon voisi... :) Itselläni ainakin tulee ensimmäisenä mieleen salaatin vähyys... silloin tällöin tulee syötyä salaattia, jos sitä töissä on tarjolla. Ja harjoittelun jälkeen vedän proteiini-jauhoa noin 40-50grammaa (1-2 kertaa päivässä)

En minäkään mikään pro ole vaan melko aloittelija, mutta tuleeko tuossa ruokavaliossasi tarpeeksi proteiinia? vaikuttaisi ainakin melko vähälle.. Laskeppa noin suurinpiirtein että paljonko sitä tulee. 2grammaa/painokilo proteiinia olisi se optimaalinen.

aamupalalle lisää ruokaa, klo 9 täytyisi jotain ainakin syödä joka päivä, muuten tulee liian pitkä väli.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En minäkään mikään pro ole vaan melko aloittelija, mutta tuleeko tuossa ruokavaliossasi tarpeeksi proteiinia? vaikuttaisi ainakin melko vähälle.. Laskeppa noin suurinpiirtein että paljonko sitä tulee. 2grammaa/painokilo proteiinia olisi se optimaalinen.
Kyllä nyt ainakin tuon määrän mukaan (2g/kilo) tulee tarpeeksi... painan hieman yli 100kg... Proteiinijauhoista tulee ihan hyvin jo ja siihen vielä perusruoka päälle.

Tuollaisella nopealla laskeskelulla arviosin saavani noin 250 grammaa proteiinia päivässä...

Ja tuosta aamupalasta sen verran, että ei vain maistu mikään heti herättyäni... tuon yhdenkin leivän vedän väkisin.

Ja psyykekö ei kestä ilman tuollaista viinalla läträämistä? Väitän faktaksi että ilman tuollaista dokausiltaa olisit vähintään 0.5kg enemmän polttanut rasvaa. Tiedän että vastaat kohta että "no se on vain viikko enemmän dieettiä", mutta en voi ymmärtää tuollaista viinan määrää. Ja ei tuo painonpudotusvauhtisi nyt vielä ole niin kova että sitä pelätä tarvii.

Anyway, pidä vauhti päällä ja pikkuhiljaa muokkaa elämääsi terveeksi. Se nyt oli se pääpaino.

Puhut asiaa, mutta taisin jossain välissä mainita ettei mulla oo kiire ja siitäkin taisin sanoo, että teen tän itteni takia enkä muitten. Siitäkin taisin mainita, että tiiän miten kävis jos verenmaku suussa vetäisin? Anyway, oot oikeassa, mutta tämä nyt on vaan mun dieetti, ei sun. Kiitos kuitenki neuvoista, ilman jätkää tokko ois mitään tullu :) Niin ja monia muita myös! Nyt tää paino on siinä 96kg kieppeillä. En tiiä että pitäisköhän nyt huilia vähän. Viinanjuonti muuten vähentyy, sain nimittäin auton ja laitettiin serkkupojan kans viime torstaina poppeja siihen ni meinas olla vähän kyytiläisiä kuskattavana ;) Hyvännäkösiä oli ja niin tulee olemaan ens v-loppunakin ni ei maistu viina :D Joo sori meni vähän :offtopic:

Mä vaan mietin että miksi edes kysyt täältä vinkkejä kun olet jo etukäteen päättänyt että tuon armoton viinan kiskominen on ihan ok? Totta kai jokainen diettaa tyylillään, mutta diettaamisessa on olemassa myös yleismaailmallisia totuuksia joita et voi kumota sanomalla "tää nyt vaan on mun tyyli".

Mutta hyvä kun olet auton saanut niin ei kerkiä kupitella niin tajuttomasti.

Hmm. Oon puskenu betonitehtaalla pari viikkoa duunia ja ai saatana se on kyllä rankkaa kun kylmiltään koulun penkiltä sinne siirty. Salitouhut nyt vähän kanittaa, mutta erittäin fyysistä työtä sekin on se betonihomma..

Vaa'alla en ole käynyt ainakaan kahteen tai kolmeen kuukauteen :D Veikkaan et paino samassa... jotenkin nyt vähän sellanen fiilis et ei pysty repimään tätä dieettiä eteenpäin.. juosta ei enää iltasella jaksa ja salillä käyntikin on tuskan takana. Eilen loppu kk korttikin ja lähden 1½ viikon päästä viideksi viikoksi Interrailaamaan..

Eli taitaa tää dieetti jäädä tähän. Tosin veikkaan et painoa saattaa pudota reissun päällä helpostikin 5 kiloa :D Kuivamuonalla ja kitupiikkibudjetilla edetään nimittäin.

Tsemiä muille dieettaajille näin kevään korvilla! Kyllä se siitä :]

Mä vaan mietin että miksi edes kysyt täältä vinkkejä kun olet jo etukäteen päättänyt että tuon armoton viinan kiskominen on ihan ok? Totta kai jokainen diettaa tyylillään, mutta diettaamisessa on olemassa myös yleismaailmallisia totuuksia joita et voi kumota sanomalla "tää nyt vaan on mun tyyli".

Mutta hyvä kun olet auton saanut niin ei kerkiä kupitella niin tajuttomasti.

En jaksa enää tätä. Kato se mun lähtöpaino ja kato nyt mitä arvoja viimeks laitoin. Äsken oli ku kävin ni 95,7kg. Kyllä mä oon ihan tyytyväinen, vaikka kuppia otanki. On se jo perkele kumma ku tänne rehellisiä totuuksia latelee tulemaan ni saa vaan vittuilua käteen. Yleismaailmalliset totuudet sikseen, mun paino on edelleen puonnut ihan hyvin, olen edelleen tyytyväinen. Ei mulla oo kiire mihinkään varsinki ku tämä nyt on pudonnu ja suunta on oikea.

Jutelkaa keskenänne.

Tarkoituksena ei oikeasti ollut vittuilla. Sori jos sait sen käsityksen. Yritin jotenkin vain ilmaista että semmonen itsepäinen "minä teen näin ja se kyllä toimii" -asenne ei välttämättä ole pitkän päälle hyvä. Mutta tsemppiä nyt siihen laihdutukseen, mikä sun tavoitepaino olikaan?

OT&BTW ei kellekää henk kohtasesti mutta yllättävän usei on tällästä että ensin kysytään neuvoi ja sitten ku neuvotaan tehdään eri tavalla ja jos siitä huomautetaan niin otetaan pahalla :D

Oli tuossa aamulla 94,7kg enkä enää tiiä miten saan tämän painon aisoihin.

Taisit löytää keinon, jos se on pari viikkoa keikkunut taas ylempänä.
Edelleen, ei herneitä, tarkoitus ei ollut että koko elämä pitää vetää hifistelyksi. Mutta on selvää että dieetillä tuollainen pämppääminen hidastaa rasvan palamista. Kun kroppasi polttaa alkoholia, karkeasti sanoen sen ajan kaikki ravinto (mainitsemasi roskaruoka) menee vyötärölle. Joten miksi et dieetin aikana opettele juomaan pienempää määrää light-sidukkaa, ja silti syömään terveellisemmin niinkin päivinä.

Toki välillä taukoviikot on hyvästä ja paino heittelee nesteiden takia, mutta mä väitän että sulla menee pari viikkoa saada se noiden juomisten jälkeen 94.7kg:hen, ja silloin siinä on hukkunut jo kuukausi. Vedä ensin se paino alle 90kg, ja sitten opettelet pitämään sen siellä, vähän vapaammalla kädellä.

Se mitä sanoit että muiden matikka kusee, niin laitapa näkyviin tuollaisen juopotteluviikon syömiset. Nähdään minkä verran olet syönyt jne. Jos olet tinkinyt ravinnon ruuasta ja ottanut kalorit viinasta ym, lopputulos on proteiinivaje, liikaa rasvaa ja lopputulos = Lihat palaa, rasvan määrä jopa lisääntyy :rolleyes:

Jipii,lähti paino putoomaan taas,aikaa pitkää oli tossa 108kg kieppeillä,nyt 105,4kg.heti rupee motivoimaan.tosin täytyy nyt vähän tota tavotetta viedäkauemmaksi, tuskin saan kesäkuun mennessä 12kg pois, mut ei se mitään näillä eväillä mennää,koht 15viikkoa tipatonta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom