Liikakilot, tupakka, viina, tietokone --> kuntopyörä ja mies kuntoon!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kuuntele kroppaasi sen syömisen kanssa. Kunhan syöt proteiinipitoisesti sen 3-4h välein, sillain ettei ole ähky, eikä huutava nälkä, ja jaksat treenata. Kunhan paino putoaa.

Kai täältä nyt joku tuolla suunnalla asustaa niin voi käydä näyttään pojalle mallia?Kajaanissako sä asuit?

On tuossa se joku www-osoite mitä postailevat välillä mutta parempi olisi mennä jonkun kanssa. Käykö salilla ketään joka nyt näyttäisi osaavan "suurinpiirtein" tehdä oikein? Kysy rohkeasti.

Huomenna on maksimipainot kartoitettu ja sitten tulee pikku tauko penkkareiden ja abiristeilyn vuoksi. Heti näitten hurjasteluiden jälkeen palaan ruotuun ja aloitan orjallisesti noudattamaan HST-treeniä. Tähän saakka olen noudattanut vhh-dieettia, enkä vaa'alla ole vielä käynyt. Keskiviikkona tai torstaina ajattelin käydä mittaamassa.

Ihan kurko fiilis on. Tuntuu et vihdoinkin minulla on tarpeeksi tietoa ja motivaatiota tän jutun loppuun viemiseksi. Saatte poijjaat meikäläisesta kovan haastajan!!

i´m in. ehtottomasti. ite oon 187 cm ja painan ~110 kg, tavotteena 95 kg ens alkuun. tahti ois tarkotus olla keskimäärin ~1kg/vko, katoin vähä noit eri lajien kalorikulutuksia ja tulin siihe tuloksee että hiihtämää nyt ku viel pääsee. salil alan käymää 3 kertaa viikos, aiemmi 2. tosiaa, mukana oon

nelijakoinen reeni, ei kolmijakoinen :P ja hiihtoa 2 krt/vko ja 1 lepopäivä

Kuuntele kroppaasi sen syömisen kanssa. Kunhan syöt proteiinipitoisesti sen 3-4h välein, sillain ettei ole ähky, eikä huutava nälkä, ja jaksat treenata. Kunhan paino putoaa.

Kai täältä nyt joku tuolla suunnalla asustaa niin voi käydä näyttään pojalle mallia?Kajaanissako sä asuit?

On tuossa se joku www-osoite mitä postailevat välillä mutta parempi olisi mennä jonkun kanssa. Käykö salilla ketään joka nyt näyttäisi osaavan "suurinpiirtein" tehdä oikein? Kysy rohkeasti.

Joo kyllä mä muuten nyt vähennän syömistä. Tosin söin joskus vähän viiden jälkeen ihan kiitettävästi pottumuussia mut nyt vähennän sitä syömistä ihan varmasti tulevaisuudessa.

Joo täällähän mä asustelen, Kajaaniss asiis.

Niinhän se parempi ois jonku kans mennä mut ku ei prkl taho löytyä ketään joka ois pitkään tehny. Vois vaan tehä ominpäin aivan vituilleen ne jutut ja ihmetellä sit kesällä että missä meni vikaan :D Joo voisin melkeempä kysellä siellä sit ihan rohkeesti, katotaan miten ne neuvoo. Penkki on kyllä pirun vaikee, siinä tarviis opastusta aika jumalattoman paljon.

Lue bläkkis tuolta ainaki alkuun noita ohjeita, jos ei oo ketään opastanu: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/forumdisplay.php?f=79
Missä muuten käyt treenaa ku serkkupoika(kans kajaanista) meinas alkaa treenailee mut valittelee vaan niitä korkeita hintoja mitä sielläpäin saleilla kiskotaan.

Morjensta. Minäpäs lukasen tuolta sit ku sulle ensin kerron missä reenailen. Njooh, kyllä täällä siellä uimahallilla aika hyvät taksat on. Muistaakseni 2,5€ per kerta. Sit niissä sarjalipuissa meni silleen se homma, että jos serkkus on alle 18 ni sit vissiinki 20 lippua maksaa 30 euroo. 50 Lippua vois olla sit ehkä viiskymppiä, en oo varma. Mut jos on 18 ja opiskelija ni maksaa 40€ tuo 20 lippua ja 50 lippua maksaa 80€ minkä mä ostin. Onhan täällä sit yks ilmanenki paikka mut siellä on semmosia kehoja että sinne minä en oo menossa ainakaan vielä :D Sano serkulles että se paikka on keilahallia vastapäätä. Minkä ikänen serkkus on?

Minkä ikänen serkkus on?

joko 15 tai 16, en oo ihan satavarma ku sillä on joskus tässä keväällä synttärit..

Edit joo pitää vähän valistaa tuota serkkua et siellä on halvempiaki paikkoja.
Se ei varmaan oo vielä kysyny muualta ku body centeristä ja jostai toisesta paikasta..

Viimeksi muokattu:
Ei muuten ole ilmainen se vienankadun sali (siellä keilahallin vieressä), vuosimaksu 40€. Liittymällä Kuohun jäseneksi pääsee ilmaiseksi. Kuohun vuosijäsenyys on 25€/kalenterivuosi.

Ei muuten ole ilmainen se vienankadun sali (siellä keilahallin vieressä), vuosimaksu 40€. Liittymällä Kuohun jäseneksi pääsee ilmaiseksi. Kuohun vuosijäsenyys on 25€/kalenterivuosi.

ai että vuosimaksu 40? no jo on halpa! tääl on opiskelija-alennuksellaki 84€ (3kk), että revi siitä! vuosi on 202€

ai että vuosimaksu 40? no jo on halpa! tääl on opiskelija-alennuksellaki 84€ (3kk), että revi siitä! vuosi on 202€

Korjataan nyt sen verran että se maksu on näemmä 50€/vuosi. Piti paikan päällä tarkastaa :rolleyes:

Hinta-laatu suhde taitaa olla kokolailla vakio kaikilla saleilla. Tuolla taljan katkenneen vaijerin vaihtaminen voi kestää viikon pari ja käsipainojen alapää kasvaa melko loikilla, pienimmät 7,5kg. Laitteina pohkeet istuen-laite, prässi, reiden koukistus/ojennuskone, ylä- ja alatalja, ristikkäistalja, dippiteline, vatsalauta ja leuanvetotanko. Kyykkytelineitä kolme (ei häkkiä), penkkejä kolme+pari irtotasapenkkiä ja pari vinopenkkiä. Jos irtoraudasta tykkää niin OK paikka.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Muista sitte bläkkis ottaa vielä se kuva et saa verrata parin kuukauden päästä. Ja voit laittaa tännekki jos haluat ni näkee et millaset lähtökohdat ja miten edistyt. Kasvot tietenki kannattaa sutata et voi esiintyä anonyymisti.

No niin mut sitä ei tarvii maksaa ku siellä ketään käy tarkistaa koskaan. Aika harva sen maksaa.

joko 15 tai 16, en oo ihan satavarma ku sillä on joskus tässä keväällä synttärit..

Edit joo pitää vähän valistaa tuota serkkua et siellä on halvempiaki paikkoja.
Se ei varmaan oo vielä kysyny muualta ku body centeristä ja jostai toisesta paikasta..

Heh, mulla ei näemmä tullu tuo bodycenter mieleenkään :D Mut veikkaampa sen kuitenki olevan kalliimpi paikka ku uimahalli. Vienalle en jokatapauksessa mee, siellä niitä äijiä piisaa tyyliin "eikö pojalla enempää nouse" :D Ainakin aikoinaan ku kävin ni siellä oli vähän "erilainen" meininki mitä muualla. Noh, jokainen tyylillään ja menee minne menee. Uimahallilla näkee siinä sivussa hyvännäkösiäkin ;)

Darius, onko siellä se meininki muuttunu? Käykö se vartia nykyään useinki siellä? :) Sillon ku mä kävin vuonna pottu, taisin olla 15 tai 16 ni ei se siellä koskaan käyny. Niin ja sillon ku olin vielä noin nuori (en vanha vieläkään, kohta 20) ni kyllähän se vähän pisti miettimään ku jotkut jotka oli kantanu läskiä äitiään tulivat siihen selittämään, että eikö pojalla enempää nouse. Nykyään naurattaa koko asia ja ku ajattelen sitä äijää. Mut anyway, siihempä loppu sit mun punttiharrastus siltäkertaa!

Niin ja nyt ku kerta kirjottelemaan rupesin tässä ni voisin melkeen sanoo tässä että nytköhän se mun painon putoaminen on alkanu? Jotenki paino on pudonnu tässä parin päivän aikana ainakin kilon. En oikein usko että ois nesteiden tai muitten ansiota ku normaalisti oon aina painanu viimeaikoina kamppeet päällä sen vajaata 101 ja kipinät ni justiinsa äsken huvikseni tsekkasin ni jumalauta oli 98,9 ja vaatteet päällä =) Katsellaan maanantai aamuna lisää!

Kyllä siellä aina välillä tarkastaja käy.Korttia on saanut useammankin kerran vilauttaa. Ja vaikkei kävisikään niin ei kai se siitä maksusta vapauta. Ei kai sitä kaupastakaan laiteta taskuun tavaraa vaan ihan sillä perusteella että "ei ne taskuja kumminkaan pengo".

Kyllä siellä aina välillä tarkastaja käy.Korttia on saanut useammankin kerran vilauttaa. Ja vaikkei kävisikään niin ei kai se siitä maksusta vapauta. Ei kai sitä kaupastakaan laiteta taskuun tavaraa vaan ihan sillä perusteella että "ei ne taskuja kumminkaan pengo".

Ok, se siis on ruvennu käymään siellä. No miksi maksaa jos voi käydä ilmaseks? Tuo vertauskuva ei mun mielestä kuitenkaan oo ihan hyvä. Ilman maksua jos käyttää jotain tiloja ja siellä laitteita ei taida lainmukaan olla varastamista kun taas tuo toinen on :) Tuon hintaisissa tuotteissakin taitaa varashälyttimet olla minkä tuo vuosi maksaa? Oot tietty oikeessa, että kyllä maksut pitää aina maksaa, mut mä olin sillon nuori ja huima, sovitaan niin ;D

Anyway. En kertonut omaa silloista käyntiäni niin tuli vähän väärinkäsityksiä. Eli sillon en käynyt säännöllisesti siellä, joten en nähnyt tarvetta maksaa sitä maksua ja varsinkin kun se homma oli niin alussa vielä sillon. Tiesin, että innostus saattaa lopahtaa ni en maksanu. Kävin siellä ehkä noin kymmenen kertaa vaan.

Pitääpi kait vähä "leijuu" ja kertoo et tänää tuli kuukaus täytee dietis ja 8kg lähteny :) Saa nähä miten jatkuu, kertaakaa en oo vielä ainakaa sortunu karkkeihin tai muuhun roskaruokaan. 4 kertaa käyny nyt salilla viikossa ja kahtena päivänä aerobista ja sunnuntain sit vapaa-päivä. eli 104->96kg tosin tässä on laskettu nesteetki mukaan jotka sit tulee takas jossain vaihees..

Pitääpi kait vähä "leijuu" ja kertoo et tänää tuli kuukaus täytee dietis ja 8kg lähteny :) Saa nähä miten jatkuu, kertaakaa en oo vielä ainakaa sortunu karkkeihin tai muuhun roskaruokaan. 4 kertaa käyny nyt salilla viikossa ja kahtena päivänä aerobista ja sunnuntain sit vapaa-päivä. eli 104->96kg tosin tässä on laskettu nesteetki mukaan jotka sit tulee takas jossain vaihees..

Jep,noin se alkaa yleensä kun "oppikirjan mukaan" menee. Nesteet pois, ja ihan ekat laardikilot voi lähtee tosi vauhdilla, 1-1.2kg viikko.

Itse taas huomasin miten pitkäaikainen vaikutus kovalla reenillä on palautumiseen menevien kaloreiden kanssa. Tein tosi raskaan puntin perjantaina, ja söin 3pv noin +700kcal. Seuraaavat 3pv söin -500kcal, eli keskiarvokin oli vielä plussalla. Mutta silti paino putosi puoli kiloa. Ekojen päivien ylimääräinen meni palautumiseen ja kun se oli maltillista niin heti seuraavat päivät lähti rasva tirisemään. Ei tämä tietenkään optimi ole, mutta niinkuin sanottu, jos pään kiristämistä helpottaa se että vetää vaikka joka perjantai vähän plussalla, niin kova reeni vain alle niin no harm done.
Maanantaina saan tarkan suoraan vertailukelpoisen lukeman, mutta kyllä se siitä lähtee kun vaan on skarppina.

Blakkis, vaikka itsekin tulee käytyä sillä vaa`alla vähän liian usein, niin koita oikeesti käydä vain 1krt viikossa. Tai jopa vasta kahden viikon välein. Säästyt huomattavalta määrältä pään raaputtelua kun se paino sahaa ylösalas nestetasapainon, vaatteiden, p*skalla käynnin ym mukaan... :)

Sitten vielä moraalisaarna : Olen sitä mieltä että jo periaatteesta pitää maksaa noin nimellinen summa. Vaikka niitä ylläpidetään kaupungin ym rahoilla, jos ne näkee että siellä käy väkeä eikä rahaa tule tilille niin laitteiden ylläpito ja kunnostus loppuu pian, ja pahimmassa tapauksessa sinne ei osteta ylimääräisiä painoja, laitteita jne. Sitä mukaa kun muut yhtä hyvän moraalin omaavat pöllii tankoja, kässäreitä ym niin tiedätte lopputuloksen...

Ei se kenenkään lompsa voi olla 4€ kk menekistä kiinni. puhdas omatunto on paras päänalunen. Nimim. Maksan TV-luvan ihan vain periaatteesta.

Tätä ketjua on kyllä ollut mielenkiintoista seurata. Itekki tuossa puottelin painoo. En mitenkään "oppikirjan" mukaan, mut vähentelin syömistä aika paljon ja otin sitten kyl kaloireita kaljasta ja viunasta ylipäätään.. Salitaukookin oli, ku oli keuhkokuumetta ja sit vielä myöhemmin keuhkoputken tulehus. Pitäis ehkpä tupakinpoltto lopettaa. Yhehksän kiloo putos paino, mutta aikaakin meni neljä kuukautta. Tuli tosiaan semmonen "apua, olen jokinorsu"-olo, ni oli pakko tehä jotain. :whip:

Nyt taas reippaana jaksanu salilla käydä, mutta ei sarjapainot aivan kyllä
samoissa liiku, mutta koko ajan paranemaan päin. Koittanu pientä bulkkia muka ottaa ja syödä paljon tämän viikon, mutta ku ei bissee ottanu, ni kalorivajetta ilmeisesti tuli ja kilo tippu painoo :P Pitäis kait popsia enemmän ruokaa. Totuttelua taas tuo syöminen kyllä.

Jatkakaahan pojat diettailua. Mustalletaivalkoselle tsemppia jatkoon. Eiköhän se hyvin lähe kulkemaan. :kippis1:

Pitäis itsekin päästä puntarille. Elopainoahan ei sinällänsä ole paljoa (2vko sitten 77,5kg) mutta ... täällä käytetty termi "Laiha Läski" sopii minuun hyvin. Rasvaa liikaa :/

Kuitenkin nyt on huomannut jo eroa kun 2,5vko kuntoillut. Housut ei purista lähellekään niin paljon ja reisistäkin lähtenyt ihan pirusti kamaa. Kyllä se tästä, toivottavasti :D

Voihan se olla että paino pysynyt lähes samassa tai ehkä jopa noussut, mutta pääasia, että muutos alkaa tapahtua läskistä lihakseksi.

Back
Ylös Bottom