Liikakilot, tupakka, viina, tietokone --> kuntopyörä ja mies kuntoon!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Terve vaan kaikille. Ajattelin, että pakko se on varmaan minunkin kirjautua tänne Pakkikselle ja tää threadi näytti hyvin oivalliselta esittäytymiseen. Eli viimeset 6v on tullu vedettyä kaljaa/viinaa, rasvaa,tupakkia yms. paskaa isolla kädellä. Sitten havahduin taannoin kun vaaka näytti 123kg ja pituuttahan on kaikki 177, eli ei häävi lähtökohta(kuvakin olemassa). Nyt reilu kuukausi takana ruoka remontti ja 20 sali käyntiä, painoa 117kg.Tämän vuoden tavoitteena 90-95kg ja mukava lihaskunto, raskaan työn takia jonkin asteiset lihakset kuitenkin olemassa. Jos tuli väärään lokeroon niin siirtäkää...

Niin juu ja ikää oli 24 ja rapiat

Mä lähin aikoinaan lähes samoista lukemista. 174/120 ja laihdutin väärin. hyvä että teet sen salikäynneillä ja kuntoillen. Itse pudotin syömistä vähentämällä ja kyllähän se karsi kaikki mahdolliset lihakset pois. Nyt näitä jälkiä on korjattu kolmisen viikkoa. TSEMPPIÄ! :)

Mä lähin aikoinaan lähes samoista lukemista. 174/120 ja laihdutin väärin. hyvä että teet sen salikäynneillä ja kuntoillen. Itse pudotin syömistä vähentämällä ja kyllähän se karsi kaikki mahdolliset lihakset pois. Nyt näitä jälkiä on korjattu kolmisen viikkoa. TSEMPPIÄ! :)

Minä olen korjannut kohta 3 vuotta :)

Alkaa palautuun mieleen se oman taipaleen alku. Samasta painosta lähdettiin, tosin pituutta oli 196cm, joten lähtötilanne suhteessa helpompi.
Mutta ensimmäisien kuukausien hölkkälenkit joutui juoksemaan kädet rinnoissa kiinni. Ymmärrän meinaan miksi naisilla on kunnon sporttiliivit juostessa. Kunnon määnbuubseilla efekti oli yhtä kivulias.

Mut se mikä eniten auttoi oli hullu raivo ja päätös pitkällä tähtäimellä muuttaa elämänlaatua. Ekat 12kg painosta putos reilussa 3kk, muistaakseni. Paljon hölkkää, vähän ruokaa jne. Pururadalle lähdettiin pahimmassakin vesisateessa, aikatauluun sopi 3 tiettyä päivää että sain aina sen tunnin varattua ja sinnehän mentiin. nyt on mukavaa kun voi urheilla, ja jaksaa kirmata muksujen kanssa pihalla. Se oli yksi motivaattori, pelkäsin poikieni puolesta että jos ne omaksuu isänsä elintavat niin ala-asteella ovat jo potentiaalisia lihapullia.

Mutta tosiaan, alussa paljon tehtiin väärin. Eli surffailkaa urakalla ravintoon liittyviä sivuja. Tänkin threadin alussa on perusneuvoja mitä blakkikselle annettiin ihan alussa. Proteiinipitoista safkaa naamariin tasaisesti, aerobista liikuntaa mutta peruspunttia mukaan niin hyvä tulee.

Mä varmaan laitan tilanteen jo lauantai-aamuna esille, la-iltana on meinaan Tappara-Jokerit kotipeli ja saunailta kavereiden kanssa, joten on mahdollista että vähän retkahtaa. Uskon että ylläpidolla pysytään, mutta laitan sitten heti maanantaina uudet lukemat. Lähinnä haluan pienellä käytännön esimerkillä näyttää sen että ei dietilläkään kohtuullinen herkkupäivä heilauta suuntaa pahasti, jos heti seuraavasta päivästä jatkaa kohtuudella.

Ja vielä tuosta blakkiksen avautumisesta... :lol2: Koita nyt vähän relata. Mites se meni, "ei Roomaakaan päivässä..."
Vaaka 2vk piiloon, jatkat maltilla ja sitten mittaat vyötäröä ja kurkkaat lukemat. Ei sittenkään, paino ei putoa joten luulen että tää juttu on menetetty sun osalta... :hyper: :D

Jaa täällähän on diettaajat vain entisestään lisääntynyt.. Ois kyllä hienoo jos ottaisitte niitä kuvia niin näkis sitten ajan mittaan vähän, miten kehitys on kulkenu

VIP- osiolla on kuvia lähtötilanteesta. Laitan muutaman kuukauden kuluttua tähän threadiin vierekkäin kuvan lähtötilanteesta ja nykyisestä kunnosta. Selvää muutosta on jo tapahtunut, mutta ei vielä tarpeeksi, jotta haluaisin sen kaikelle kansalle näyttää.

Joka tapauksessa uskon eron olevan silminnähtävä! :rock: :whip:

Terve vaan kaikille. Ajattelin, että pakko se on varmaan minunkin kirjautua tänne Pakkikselle ja tää threadi näytti hyvin oivalliselta esittäytymiseen. Eli viimeset 6v on tullu vedettyä kaljaa/viinaa, rasvaa,tupakkia yms. paskaa isolla kädellä. Sitten havahduin taannoin kun vaaka näytti 123kg ja pituuttahan on kaikki 177, eli ei häävi lähtökohta(kuvakin olemassa). Nyt reilu kuukausi takana ruoka remontti ja 20 sali käyntiä, painoa 117kg.Tämän vuoden tavoitteena 90-95kg ja mukava lihaskunto, raskaan työn takia jonkin asteiset lihakset kuitenkin olemassa. Jos tuli väärään lokeroon niin siirtäkää...

Niin juu ja ikää oli 24 ja rapiat

Tervetuloa joukkoon :) Varmasti onnistut tossa tavoitteessa. Tsemppiä vaan sulle :thumbs:

Mä kyllä ihailen näitä ihmisiä, jotka tekee tämmösiä kunnon elämän muutoksia :) kyllähän mä tottakai kunnioitan kunnioitan myös niitä, jotka ovat kovalla työllä lihaksia kasvattaneet ja treenanneet, mutta itse kyllä nostan korkeammalle nämä jotka ovat ottaneet itseään niskasta kiinni ja alkaneet pitämään terveydestään huolta! Propsit teille! :thumbs:

Niin, tänään alkoi oma "dieettini", joka alkoi heti aika surkeasti :D Koeviikko meneillään niin ei ehdi oikeen miettiä tuota syöntipuolta. Mutta kunhan tämä koeviikko loppuu niin sitten dieetti alkaa kunnolla :)

Minä olen korjannut kohta 3 vuotta :)

Alkaa palautuun mieleen se oman taipaleen alku. Samasta painosta lähdettiin, tosin pituutta oli 196cm, joten lähtötilanne suhteessa helpompi.
Mutta ensimmäisien kuukausien hölkkälenkit joutui juoksemaan kädet rinnoissa kiinni. Ymmärrän meinaan miksi naisilla on kunnon sporttiliivit juostessa. Kunnon määnbuubseilla efekti oli yhtä kivulias.

Mut se mikä eniten auttoi oli hullu raivo ja päätös pitkällä tähtäimellä muuttaa elämänlaatua. Ekat 12kg painosta putos reilussa 3kk, muistaakseni. Paljon hölkkää, vähän ruokaa jne. Pururadalle lähdettiin pahimmassakin vesisateessa, aikatauluun sopi 3 tiettyä päivää että sain aina sen tunnin varattua ja sinnehän mentiin. nyt on mukavaa kun voi urheilla, ja jaksaa kirmata muksujen kanssa pihalla. Se oli yksi motivaattori, pelkäsin poikieni puolesta että jos ne omaksuu isänsä elintavat niin ala-asteella ovat jo potentiaalisia lihapullia.

Mutta tosiaan, alussa paljon tehtiin väärin. Eli surffailkaa urakalla ravintoon liittyviä sivuja. Tänkin threadin alussa on perusneuvoja mitä blakkikselle annettiin ihan alussa. Proteiinipitoista safkaa naamariin tasaisesti, aerobista liikuntaa mutta peruspunttia mukaan niin hyvä tulee.

Mä varmaan laitan tilanteen jo lauantai-aamuna esille, la-iltana on meinaan Tappara-Jokerit kotipeli ja saunailta kavereiden kanssa, joten on mahdollista että vähän retkahtaa. Uskon että ylläpidolla pysytään, mutta laitan sitten heti maanantaina uudet lukemat. Lähinnä haluan pienellä käytännön esimerkillä näyttää sen että ei dietilläkään kohtuullinen herkkupäivä heilauta suuntaa pahasti, jos heti seuraavasta päivästä jatkaa kohtuudella.

Ja vielä tuosta blakkiksen avautumisesta... :lol2: Koita nyt vähän relata. Mites se meni, "ei Roomaakaan päivässä..."
Vaaka 2vk piiloon, jatkat maltilla ja sitten mittaat vyötäröä ja kurkkaat lukemat. Ei sittenkään, paino ei putoa joten luulen että tää juttu on menetetty sun osalta... :hyper: :D

En jouda nyt joutavia lätisemään mut vastaan tuohon viimeseen kohtaan että nyt jätkä puhuu aivan täyttä jaskaa. Muistin tuossa päivän päälle, että mähän lähin tähän ralliin jostain 102 kilosta ja sit vielä ihan varmasti oli enemmän hyytelöö. Jotenki ihmeellisesti vaan sokaistun tuohon hommaan jos paino ei putoa kokoajan, niinku se on ihan normaalia käsittääkseni että tulee tällasia vaiheita ettei se putoa mut nyt on tunne että taas lähtee putoamaan.

Tuntuupi kyllä että syömäpuoli alkaa mennä perseelleen ku kokoajan vaan puotan ja puotan pois syömisiä. Nyt oon jättäny aamupuuron pois jota ennen söin tosi paljon raejuuston kanssa. Sit koulussa vähennän vaan perunasta ja riisistä ja makaroonista ja lihasta mitä nyt sattuu olemaan ja otan vaan enemmän. Nykyään ihmetyttää ku meinaa pieni morkkis tulla jos syöpi vähän enemmän. En tiiä, vois ryhdistäytyä!

Eiku syö vaa, iha sillee et vattassa tuntuu hyvälleki. Syö vaa, mut -OIKEIN-! Ja liiku :) Ota vitamiinia, piä huolta hivenaineista, koklaa vaikka myös E-EPA rasvahappoja (luontaistuotekaupasta.. ite käyn ostaa huomenna)

Kyllä se siitä lähtee lutviutuu. Ei sen laihuttamisen yhtä helvettiä olla. Muista antaa pääkopallekin lepoa. Tee oikeita asioita, ni ei tarvii koko aikaa ressata siitä putoaako se paino vai ei. Kyllä se putoaa, ku ottaa rutiineiks oikeet jutut.

PS. Ja hanki tietoa mahdollisimman paljon itsellesi! Se helpottaa paljon!

Käytä vaikka kaikki liikenevä vapaa-aika täällä foorumeilla selaillen laihdutus-ja terveysjuttuja. Kyllä se siitä sitten, kun tietomäärä ja kokemus kasvaa. Ainakin mie toivon niin :)

Paljon enemmän tiedän asioista nyt, kuin muutama kuukausi taaksepäin. Mitäköhän se on vuoden tai kahden päästä? :o

En jouda nyt joutavia lätisemään mut vastaan tuohon viimeseen kohtaan että nyt jätkä puhuu aivan täyttä jaskaa. Muistin tuossa päivän päälle, että mähän lähin tähän ralliin jostain 102 kilosta ja sit vielä ihan varmasti oli enemmän hyytelöö. Jotenki ihmeellisesti vaan sokaistun tuohon hommaan jos paino ei putoa kokoajan, niinku se on ihan normaalia käsittääkseni että tulee tällasia vaiheita ettei se putoa mut nyt on tunne että taas lähtee putoamaan.

Tuntuupi kyllä että syömäpuoli alkaa mennä perseelleen ku kokoajan vaan puotan ja puotan pois syömisiä. Nyt oon jättäny aamupuuron pois jota ennen söin tosi paljon raejuuston kanssa. Sit koulussa vähennän vaan perunasta ja riisistä ja makaroonista ja lihasta mitä nyt sattuu olemaan ja otan vaan enemmän. Nykyään ihmetyttää ku meinaa pieni morkkis tulla jos syöpi vähän enemmän. En tiiä, vois ryhdistäytyä!

Joo tuo morkkis on aivan kauhea jos menee syömään vähänkin epäterveellistä edes hyppysellisen, näin ainakin täällä :D

mulla pysyi viime vuonna paino lähes samassa puolisen vuotta kunnes syksyllä otin vielä enempi itseäni niskasta kiinni ja aloin tiputtamaan painoa reippaammin. Mulla tämä on tullut aika maltilla alas kun vuoden aikana lähtenyt "vain" 10kg, mutta ne onkin näitä viimeisiä kiloja :)

Nyt jos tippuu vielä jotain niin tippukoot, mutta pääasia on etten tingi proteiinista enkä lopeta treenaamista. Lihasmassaa jos/kun tulee enemmän niin voihan tämä paino tästä noustakin, vaikka mennään vähän alta kulutuksen kaloreissa laskien.

Itellä oli(ja on tietysti vieläkin) tosi heikot lähtökohdat, kun noin pari kuukautta sitten päätin että nyt riitti! :evil:

Lähtöpainoa semmoiset reilut ~115kg, pituutta 179cm... Röökin sentään tajusin jättää jo n.1,5v sitten veks.

Suunnaton v*tutus omaan kuntoon (todella huono), ja ulkonäköön (vielä huonompi), aiheutti sen että kaverin avulla (treenannut vuosia) pistettiin ruokavalio uusiks ja jätkä liikkumaan... :whip: Lähinnä kävelyä, ja pientä saliohjelmaa... :)

Tällä hetkellä mennään n.105kg:n tuntumassa, ja motivaatio tuntuu kasvavan päivä päivältä enemmän... :hyper:

Itse en myöskään vielä viitsi painon ja paikkojen särkemisen pelon takia juosta, mutta kävelysauvoilla sai vähän lisätekemistä lenkeille... Niin paljonkin kuin niiden hankinta ja käyttö ekaa kertaa hävettikin, niin ei voi kuin suositella :D

Tsemppiä vaan pirusti threadin aloittajalle, ja muillekin saman asian kanssa painiville... :thumbs:

Päivitystä omaan tilanteeseen, vaaka näyttääpi ekaa kertaa vuosiin nippanappa alle 100kg, tarkemmin sanottuna 99,5kg. Ei voi valittaa sillä matkan varrella on kuitenkin ollut muutama kosteampikin juhla, mitä ei sosiaalisista syistä ole yksinkertaisesti voinut jättää väliin :kippis1: ;)

Iso käsi vaan kaikille muillekin pudottajille :worship:

Kesää odotellessa :rock:

Iltalehti: -18kg - taas tyytyväinen!
http://www.iltalehti.fi/terveys/200702205735140_tr.shtml
"Aluksi Sophia Andersson tuskaili, kun laihduttaessa piti syödä koko ajan. Pian hän kuitenkin huomasi, että sillä tavoin paino putosi koko ajan..."

Eli tuossa sitä samaa pullaa ja vanhaa asiaa, mutta ajattelin että jos tämä vaikka motivoisi teitä lisää.. Black/white, älähän sie lannistu. Eikä siellä puntarilla kannata joka päivä käydä, itselläni heittelee eri päivinä paino 107-115 samalla puntarilla. Peili kuitenkin kertoo enemmän. Joskus ei sekään kerro totuutta, itselläni vaikuttaa mieliala siihen millaiselta peilikuva näyttää. Tästä voidaankin siis vetää johtopäätös: pitkällä aikatähtäimellä. Ihmeitä ei tapahdu yössä.

Tsemppiä teille kaikille pudottajille! Mä jatkan bulkkaamista vielä parikytä kiloo.. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Noniin, kuulostaa todella hyvälle! Propsit myös röökin lopettamisesta! Itellä ois se tavote vielä edessä. Nyt olen rankasti vähentänyt, mutta hitto se on vaikeeta jättää tupruttelu kokonaan :/ On se vaan niin vahva nautinto, pajauttaa kessu, juoda kuppi kahvia ja kuunnella samalla hyvää musaa ja kelailla maailmanmenoa..

Varmaankin lääkärin juttusille pitää mennä.. :(

Röökin kun heivas niin johan rupes kulkemaan happi päähänkin asti :hyper: ja ei kaduta tippaakaan. Vaikeeta on kyllä vieläkin...:itku: mutta tän taistelun olen päättänyt voittaa.

Sitten ihan:offtopic: on noi mp3 soittimet aika v...un pieniä, ostin eilen sali kaveriksi i pod shuttlen ja se on:eek: pieni

Blakkis... Ystävä rakas, kai sä nyt näit siitä mun viestin lopetuksesta sen sarkasmin? :) Sitä ne hymiöt tarkoittaa... ;)

Sulla ja mulla yli 4kg jo lähdöstä pudonnut. Nyt vaan sama linja, mutta muista höllätä jo välillä. Ota se aamupuuro ja raejuusto, sehän on juuri loistava aamiainen. Kauralima on yleisesti ottaen parasta hiilaria ja siihen protut raejuustosta. Lounaalla vähennä sitä perunaa ja pastaa mutta LISÄÄ lihaa.

Itsellä on pysynyt nämä 3vk mieli korkeana kun olen syönyt joka viikko 2 levyä suklaata. Älkää silti ottako oppia. Mutta ole pitänyt huolen että protua tulee tarpeeksi, ja syön sitä suklaata rivin-pari päivässä, yleensä lounaan päälle. En siis enää koko levyä klo 22 jälkeen niinkuin pahimpana mielialan laskukautena.

Ei se niin vakavaa ole. :)

ÄÄÄWÄWWHHWHW Kaipaan suklaata, tupakkaa, viiniä, naisia ja muita elämän riemuja

Just viskasin viikonlopulta jääneen röökiaskin takkaan ja syön kalkkunasalaattia :D Ja kärsin tästä vitun taudista.. Onneks perjantaina vähä helepottaa ku pääsee vetää nii kovan treenin, et perse repee ja sit ois illalla vielä treffit, yippeee!

Blakkis... Ystävä rakas, kai sä nyt näit siitä mun viestin lopetuksesta sen sarkasmin? :) Sitä ne hymiöt tarkoittaa... ;)

Sulla ja mulla yli 4kg jo lähdöstä pudonnut. Nyt vaan sama linja, mutta muista höllätä jo välillä. Ota se aamupuuro ja raejuusto, sehän on juuri loistava aamiainen. Kauralima on yleisesti ottaen parasta hiilaria ja siihen protut raejuustosta. Lounaalla vähennä sitä perunaa ja pastaa mutta LISÄÄ lihaa.

Itsellä on pysynyt nämä 3vk mieli korkeana kun olen syönyt joka viikko 2 levyä suklaata. Älkää silti ottako oppia. Mutta ole pitänyt huolen että protua tulee tarpeeksi, ja syön sitä suklaata rivin-pari päivässä, yleensä lounaan päälle. En siis enää koko levyä klo 22 jälkeen niinkuin pahimpana mielialan laskukautena.

Ei se niin vakavaa ole. :)

Jep jep sitä ne hymiöt tarkottaa, mut pikkasen oli piuha kireellä ja nyt se muuten vasta on kireellä kiitos ku sairastuin. Mut seuraavassa viestissä siitä lisää.

Joo ku tarkemmin ajattelee ni on kyllä hyvin pudonnu, itseasiassa helevetin hyvin. Tuossa ku (taas) oon juossu puntarilla joka välissä ni aamuisin näyttääpi jo olevan tuossa 97,5kg alle, en tiiä mistä johtuu. Johtuisko siitä että vedin lärvejä koko v-lopun enkä syöny mitään :D Heh heh, mut sitä en enää tee aikoihin. Nyt oli vaan pakko vähän fiilistellä ku oli paino pudonnu. Ihmeellistä kyllä se ei oo tullu takas se paino vaikka nyt on syöty ja aineenvaihdunta on jostain syystä alkanu pelaamaan niin hyvin että huh huh. Veikkaan sittenkin, että se paino on pudonnu salillakäynnin takia ja sit ku oon tehny sitä 10km lenkkiä. Terveydenhoitaja sano, että sellanen 40min päivässä liikuntaa riittäis ihan hyvin ku kerroin, että mulla menee tuossa 10km sellanen 1h 30min, ehkä pikksen alle.

Joo niin mä ajattelin, että tuon aamupuuron otan takas mut vituttaa sit ku koulussa tulee semmonen paskahätä syönnin jälkeen ettei oo toista :D Kaikenkukkuraks koulussa on sellasta paperia että ku sitä yhen palan ottaa käteen ni läpi näkyy niinku ei paperia oiskaan :D Pitää ottaa himasta sinne persepaperit mukaan :D On myös huonopuoli, että pitäis herätä niin perkuleen aikasin, että kerkee tuon puuron tehä aamulla. Eikä aamuheräämiset oo ihan mua varten tehty :( Täytyypi kääntää vissiin taas unirytmi perseelleen, että herään jo joskus kolmen neljän aikaan yöllä ni sit kyllä jaksaa :) Tuo proteiinin saanti on ikävä kyllä jääny vähemmälle ku enää ei oo tullu raejuustoa syötyä. Kyllä kuitenki ihan tavallista juustoa (jossa vähän rasvaa) tulee syötyä päivittäin ihan hyvän verran kyllä, ja rasvatonta maitoo juotua! En tiiä mistä johtuu, mut tuo maito kyllä nykyään maistuu paljon paremmalle ku ennen ja tuntuu että sitä pitäis juua vielä enemmän ku juonkaan. Proteiinin tarve(ko) mulla?

Meinas vähän huvittaa ku tuosta suklaasta kerroit ku tuli omat kokeilut mieleen. Itekin kokeilin tuota, että ostin alkuviikosta levyn suklaata alussa ja päätin, että syön vaan yhen varvin siitä päivässä. No siitähän se sit lähti että ku ensimmäinen varvi tuli vetästyä ni ei huomannukkaan ku levy oli tyhjä :D Semmonen peli ei vedelly enää ja jätin suklaat syömättä kokonaan.

ÄÄÄWÄWWHHWHW Kaipaan suklaata, tupakkaa, viiniä, naisia ja muita elämän riemuja

Just viskasin viikonlopulta jääneen röökiaskin takkaan ja syön kalkkunasalaattia :D Ja kärsin tästä vitun taudista.. Onneks perjantaina vähä helepottaa ku pääsee vetää nii kovan treenin, et perse repee ja sit ois illalla vielä treffit, yippeee!

Nyt jätkä on tartuttanu sen taudin muhun! :D Ihan kiva silleensä ku oon viimeks sairastanu suunnilleen kolme vuotta sit ja nyt ku tuli tää laihutus- ja salifiilis päälle ni heti piti laihtua.

Onko porukka käyny salilla koskaan sairaana? Tai silleen, että on justiinsa tulossa sairaaks? Ite kävin eilen kokeilemassa ku oli tunne että varmasti sairastun ja menin niinku normaalisti aivan äijänä tekemään juttuja sinne ni kädet oli ihan kokonaan pois pelistä ja rinta. Ei siis noussu mikään. Ajattelin että ei vittu mikä tässä hommassa on vialla. Sit vaan totesin että mä oon tulossa kipeeks ni sen täytyy johtua siitä. Enkä ollu oikeen viimeaikoina syönytkään kunnolla ni uskon senki olevan vialla. En todellakaan uskonut sen sairastumisen vaikuttavan noin paljon sarjapainoihin ja syömisen. en tiiä kummassa vika mut luulisin, että molemmissa. Jalat kyllä toimi aivan moitteetta, en tiiä mistä johtuu. Sen muuten sanon vielä, että ei kannata mennä salille jos tuntuupi että on kipeeks tulossa. Itellä on nyt vittumainen olo ku oon sairaana ja sit kaikki jalat ja jokapaikka ihan kipiänä ni on kyllä pipo vähän piukka tällä hetkellä.

Ja kiitti jälleen kannustuksesta! :) Jos alan taas märsyämään ni muistuttakaapa että muistan kattoo puntarini tulosta ja sitä lähtöasemaa mistä lähettiin! Näyttää unohtuvan mulla tosi helposti se. Vyötärönympäryksen mittaan ens viikolla maanantai aamuna. Mut eikös se maksimi vyötärönympärys miehillä oo se 93cm? Jostakin ainakin luin. Mulla itelläni se on 107cm, että onko tuo nyt aivan mahottoman paljon yli? Omasta mielestäni tuntuu etten mä sittenkään vissiinkään niin läski oo mitä mä luulen? Vastailkaapa jahkaa kerkiätte. Nyt lähen tästä sairastumaan ja parantumaan :)

Yritetään parantua! Palataan asiaan.

Jep, ei missään nimessä treeniä, mikäli tuntuu sairastuvan, tahi jos sitä flunssaa on jo. Sydänlihasta pitää käyttää koko elämä.. :P

Veikkaan, et sairastuin ekaa kertaa vuosiin seuraavien asioiden takia: stressi koulusta, laihtumisesta, tupakoinnin lopettamisesta, jatko-opiskelupaikan löytämisestä, naisasioista, lihaksen kasvattamisesta/aeroobisen kunnon parantamisesta ja ylipäätänsä mielettömistä kehitystavoitteista, joita itselleni tähän lähitulevaisuuteen olen asettanut.

Mutta ei auta ku porhaltaa ja välillä muistaa olla armollinen itselleen :)

Niin ja blakkis: ruumiinrakenne vaikuttaa hienoisesti noihin vyötärönympärysjuttuihin.. kyllä sitä ite sit tietää ja näkee, kun on päässyt siihen omaan "ihanneympärykseen". Käytännössä se kait tarkottais sitä, että sormilla tunnusteltaessa koko käsi ei hujahda sinne vatsan uumeeniin :P Eli Ihanne kait jossain 85cm (?) Maksimista en sit kyllä tiedä.. Itelläni ois nimenomaan vatsan alueelta, alaselästä, vähän persiistä ja rinnanseudulta poltettavana sitä läskiä pois. Kädet ja jalat on itseasiassa ihan ok kondiksessa.

Mut kyl tää tästä, miehän perkele näytän teille! Heinäkuussa tulee kuvia sit :)

Back
Ylös Bottom