Minä olen korjannut kohta 3 vuotta
Alkaa palautuun mieleen se oman taipaleen alku. Samasta painosta lähdettiin, tosin pituutta oli 196cm, joten lähtötilanne suhteessa helpompi.
Mutta ensimmäisien kuukausien hölkkälenkit joutui juoksemaan kädet rinnoissa kiinni. Ymmärrän meinaan miksi naisilla on kunnon sporttiliivit juostessa. Kunnon määnbuubseilla efekti oli yhtä kivulias.
Mut se mikä eniten auttoi oli hullu raivo ja päätös pitkällä tähtäimellä muuttaa elämänlaatua. Ekat 12kg painosta putos reilussa 3kk, muistaakseni. Paljon hölkkää, vähän ruokaa jne. Pururadalle lähdettiin pahimmassakin vesisateessa, aikatauluun sopi 3 tiettyä päivää että sain aina sen tunnin varattua ja sinnehän mentiin. nyt on mukavaa kun voi urheilla, ja jaksaa kirmata muksujen kanssa pihalla. Se oli yksi motivaattori, pelkäsin poikieni puolesta että jos ne omaksuu isänsä elintavat niin ala-asteella ovat jo potentiaalisia lihapullia.
Mutta tosiaan, alussa paljon tehtiin väärin. Eli surffailkaa urakalla ravintoon liittyviä sivuja. Tänkin threadin alussa on perusneuvoja mitä blakkikselle annettiin ihan alussa. Proteiinipitoista safkaa naamariin tasaisesti, aerobista liikuntaa mutta peruspunttia mukaan niin hyvä tulee.
Mä varmaan laitan tilanteen jo lauantai-aamuna esille, la-iltana on meinaan Tappara-Jokerit kotipeli ja saunailta kavereiden kanssa, joten on mahdollista että vähän retkahtaa. Uskon että ylläpidolla pysytään, mutta laitan sitten heti maanantaina uudet lukemat. Lähinnä haluan pienellä käytännön esimerkillä näyttää sen että ei dietilläkään kohtuullinen herkkupäivä heilauta suuntaa pahasti, jos heti seuraavasta päivästä jatkaa kohtuudella.
Ja vielä tuosta blakkiksen avautumisesta... :lol2: Koita nyt vähän relata. Mites se meni, "ei Roomaakaan päivässä..."
Vaaka 2vk piiloon, jatkat maltilla ja sitten mittaat vyötäröä ja kurkkaat lukemat. Ei sittenkään, paino ei putoa joten luulen että tää juttu on menetetty sun osalta...
:D