Liikakilot, tupakka, viina, tietokone --> kuntopyörä ja mies kuntoon!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Iteltä hävis kyllä lihaakin, mut kaipa sitä painoo lähti muualtaki. Töissä ainaki joku tuumas, et huomaa että oon laihtunu. Oishan ne kuvat ollu kyllä jees, mutta ei oo kameraa. Ite painan nyt sen 88 ja pituutta on 190. Pitäähän sitä miehellä mahaki olla :) Ja kalja saapi maistua. Mutta liikahan on liikaa. Jos nytten sais vähä massaa takas, ni reeni kulkisi paremmin. Sitten voipi taas hieman diettailla. Miulla kans työhousut hieman löysät on. Amiksessa joskus ostettu. Sillon olli kyllä laihassa kunnossa, ku pituutta oli 185 ja paino oli jotain 69. Terkkariki käski syömään enemmän. Sitten myöhemmin alko salihomma kiinnostaa ja varmaan syöminenkin enemmän. Menee kyllä hieman offtopikkiin, sori vaan.

Nyt on kyllä itelläni tullu viikon mittanen tauko punttitreenistä.. Liikaa ollut kaikkea muuta, niinkuin koeviikko ja vanhojen päivät ja sitten vielä jatkot :D.. Juotua tuli hieman vahvempaa eilen ihan sopivasti, eli yli ei mennyt, vaan maltilla.. Oikeastaan tehnyt hyvää tuo viikon punttitauko, tuntuu jotenkin paremmalta.

Loistavaa että moni on päässy hyvään vauhtiin tuossa dieetissä. Mutta ens viikolla lähteekin sitten minun ensimmäinen varsinainen dieettini käyntiin :) Saa nähä miten äijjän käy..

Ja sit meikäki palaa takasin ruotuu.

Penkkareissa toilailin sen verra lahjakkaasti, etten viitti nyt ainakaa muutamaa viikkoo näyttää naamaani ihmiste ilmoilla, eli aikaa treenamisee ja lepoon löytyy.

:(

Kaveri alotti diettaamaan jokuse pari kk sitte ja saanut pelkällä painonvartijoiden pisteytys dietillä lähtemään 8 kiloa .. musta aika hyvin..

Kaveri alotti diettaamaan jokuse pari kk sitte ja saanut pelkällä painonvartijoiden pisteytys dietillä lähtemään 8 kiloa .. musta aika hyvin..

Jep, mikäli tajuaa syödä silti proteiinipitoisesti välttäen turhia hiilareita. Jos niistä ei ymmärrä mitään, pisteissä on sellainen vaara että lopputulos on lihaksista kuihtunut laiha läski. Sen lisäksi oikein syödyistä pisteistä ei tule oikeata kuvaa kalorimäärästä, itsellä meni jossain kohtaa 1800 kcal pisteiden mukaan. Kulutus oli kaksinkertainen...

Itse otin ekat 25kg samalla tavalla, viimeiset 5kg kun pudotin paremmalla ravintotietämyksellä (kiitos jälleen Pakkiksen :thumbs: ) niin lopputulos näytti ihan erilaiselta.

Nimim. esim pisteillä päivässä noin 200gr namia syönyt, perunaa ja leipää tolkuttomasti, ja proteiinilähteenä 2 makkaraa. Ja pojojen mukaan mentiin...

Tein tosi raskaan puntin perjantaina, ja söin 3pv noin +700kcal. Seuraaavat 3pv söin -500kcal, eli keskiarvokin oli vielä plussalla. Mutta silti paino putosi puoli kiloa.

Mutta nyt siis saldo 108.6kg -> 104.8, eli melkein 4kg.
Tulos odotettua parempi, sillä olen ollut 3vk aikana yhden viikon ylläpidolla ja 2vk vain -500kcal miinuksilla.

Luulen silti että rasvaakin on jo tirissyt, hiilareiden välttäminen iltaisin, aamu-uinnit tyhjin vatsoin sekä plussapäivien ajoittaminen raskaimpien treenien perään on pelittänyt hyvin.
Tällaista diettiä jaksan vetää pitkään, ihan sama vaikka vauhti hidastuisi hieman...

Noniin, threadin innoittamana olen sitten itsekkin päättänyt vihdoinkin hankkiutua eroon noista ns. "jenkkakahvoista" sekä muistakin makkaroista keskivartalon alueella. Salilla tulee käytyä noin neljä kertaa viikossa 2-jakoisella vedellen, jonka lisäksi päättänyt aloittaa tuon aamuaerobisen. :)

Ruokavalio ollut suhtkoht kunnossa tähän asti, mutta kompastuskivenä ollut satunnaiset runsaskaloriset mätöt ja tietenkin se joka perjantainen mäyräkoira höystettynä ei niin terveellisellä iltapalalla. Laskeskelen nyt päivittäiset saannit tuolla Kalorilaskurilla ja katson, että mitkä asiat ruokavaliossa olisi muutettava. Valokuvatkin otettu sekä etu- että takapuolelta jotta voi sitten tutkiskella projektin etenemistä.

Ei muuta kuin tsemppiä kaikille muillekkin tavoitteissaan! :thumbs:

Mutta nyt siis saldo 108.6kg -> 104.8, eli melkein 4kg.
Tulos odotettua parempi, sillä olen ollut 3vk aikana yhden viikon ylläpidolla ja 2vk vain -500kcal miinuksilla.

Luulen silti että rasvaakin on jo tirissyt, hiilareiden välttäminen iltaisin, aamu-uinnit tyhjin vatsoin sekä plussapäivien ajoittaminen raskaimpien treenien perään on pelittänyt hyvin.
Tällaista diettiä jaksan vetää pitkään, ihan sama vaikka vauhti hidastuisi hieman...

Noniin sillälailla. Joku näemmä alkanu laihtumaan. Minä en kyllä ala näemmä koskaan laihtumaan, tai ei tuo puntarin lukema muutu vittu miksikään ja se vituttaa. Tänään oli aamulla 97,8kg mut ku tiiän ihan selvästi, että oon mä laihtunu ku käyn kolmesti viikossa salilla ja sit välipäivinä käyn kävelemässä 10km mut vittu kun ei putoo numerot!!! Jotain kyllä tapahtuu ku kokoajan vaan vaatteet käy pienemmäks mut ku ei putoo!!! Kävin tänäänki terkkarilla kitisemässä tuosta asiasta ja juteltiin tunti ja sit se sano että kyllä se alkaa putoomaan ku edes neljästi käyt viikossa kävelemässä 40min. Alan turhautua pikkuhiljaa tähän hommaan ku jätkillä numerot putoaa mut mulla ei! Mut tiiän silti että oon varmasti laihtunu mut miks nuo numerot ei putoo?! Mitä tässä vielä voi tehä? Alanko samanlaiselle linjalle niinku joku oli alkanu että kippaan vaan viinaa ja kaljaa ja paino putoo? Alkaa pikkuhiljaa ihan oikeesti vituttamaan. On se kumma juttu että oon kuitenki juomista vähentäny mut aina jos juon viinapullon ni oon ottanu huomioon sen syömäpuolella etten syö niin paljon. En oo ihmeellistä ees vihanen vaikka syöminen jää vähemmälle. Joo nyt lähen lenkille! Kyrsii näin kylmät ilmatki ku häiritsee lenkkeilyä:curs:

Moni täällä jo blackorwhite ennenkin sanonut, että seuraa sitä kehitystä vyötärönympäryksestä, älä vaa´asta. Kun olet nyt vasta alkanut käymään salilla, niin sitä lihasta tulee yllättävänkin nopeasti, ja se painaa enemmän kuin fläsä. Itse dieetillä aikanaan ollessani olin hyvinkin iloinen siitä että sai lihasta samalla, ole sinäkin :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mustalletaivalkoselle. Hyvää edistystähän tuo on jos vaatteet tuntuu isommilta ja muutenkin tuntuu, että laihtuu. Ei ne numerot aina kaikkea kerro. Eikä kannata sitä vaakaa liikaa tuijottaa, se alkaa vaan vituttaa ja sitten siitä hommasta ei tuu yhtään mitään. Tsemppiä vaan!

Moni täällä jo blackorwhite ennenkin sanonut, että seuraa sitä kehitystä vyötärönympäryksestä, älä vaa´asta. Kun olet nyt vasta alkanut käymään salilla, niin sitä lihasta tulee yllättävänkin nopeasti, ja se painaa enemmän kuin fläsä. Itse dieetillä aikanaan ollessani olin hyvinkin iloinen siitä että sai lihasta samalla, ole sinäkin :D

Hyvä että muistutit!!! Jumankekka mähän oon mitannu sen alussa sen vyötärönympäryksen ja mitä meikä nyt tässä itkee ku mittaan vaan uudestaan. Meinas jo tulla pelko perseeseen mut ku pitäis silti saaha kesään mennessä 90kg... Joo oon ylpee ku tulee lihasta samalla. Alaselkä on kovettunu kummasti jostain syystä ku se oli ennen ihan paskana mut se tulee vielä kovettumaan lisää!

EI JUMALAUTA, oon nyt taas kolmatta päivää sairaana. Vittu reenaamisesta ja dieettamisesta ei taaskaan tuu yhtikäs mitään. Tää tauti on vielä tosi kova, eli ruotuun palaamisesta ei voi haaveilla ainakaan viikkoon vielä.

Mites muilla dieettailu luonnistuu? Meikä saanu kilon lisää lähtöpainosta :D Mut vyötärönympärys on kaventunut ja ennen sairautta paukuttelin sarja-ja maksimienkkoja :D

Itte alotin dietin 3kk sitte ja painoo pudonnu vähintäänki 15kg. Nyt on mittarissa 140 ku vihdoinki on sellanen vaaka mikä näyttää tollasii lukemia. Pienempää paitaa ja housua on joutunu hommaamaa. Ajattelin jos polttais noi isommat releet, nimittäin jos joskus vielä turpoaa ni mut saa ampua...:curs:

Jaa täällähän on diettaajat vain entisestään lisääntynyt.. Ois kyllä hienoo jos ottaisitte niitä kuvia niin näkis sitten ajan mittaan vähän, miten kehitys on kulkenu

Itte alotin dietin 3kk sitte ja painoo pudonnu vähintäänki 15kg. Nyt on mittarissa 140 ku vihdoinki on sellanen vaaka mikä näyttää tollasii lukemia. Pienempää paitaa ja housua on joutunu hommaamaa. Ajattelin jos polttais noi isommat releet, nimittäin jos joskus vielä turpoaa ni mut saa ampua...:curs:

Jätkä on kyllä pudottanu tosi hyvin!!! Jatka samaan malliin :)

Mitenkäs tarkkoja noi kuntopyörien kalorimittarit on? Kyseinen laite tuli hommattua ja tänään poljin ekaa kertaa tosissaan, puolen tunnin jälkeen mittari näytti 500 kalorin palaneen, mikä tuntuu melkein liian hyvältä ollakseen totta? Tai sitten Thunderstonen ja Manowarin kuuntelu sai aikaan sen, etten edes huomannut kuinka kovaa poljin. En kuitenkaan ollut edes lopussa vielä puolen tunnin jälkeen.

Terve vaan kaikille. Ajattelin, että pakko se on varmaan minunkin kirjautua tänne Pakkikselle ja tää threadi näytti hyvin oivalliselta esittäytymiseen. Eli viimeset 6v on tullu vedettyä kaljaa/viinaa, rasvaa,tupakkia yms. paskaa isolla kädellä. Sitten havahduin taannoin kun vaaka näytti 123kg ja pituuttahan on kaikki 177, eli ei häävi lähtökohta(kuvakin olemassa). Nyt reilu kuukausi takana ruoka remontti ja 20 sali käyntiä, painoa 117kg.Tämän vuoden tavoitteena 90-95kg ja mukava lihaskunto, raskaan työn takia jonkin asteiset lihakset kuitenkin olemassa. Jos tuli väärään lokeroon niin siirtäkää...

Niin juu ja ikää oli 24 ja rapiat

Back
Ylös Bottom