Liian lihaksikas (nainen)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tosiaan, kyllä sitä aika monet naiset kuvittelee että samantien pamahtaa tajuttomat patit ympäri kehoa. En oikein tiedä mistä se juontaa...

Älyttömin heitto tuli n. 50-vuotiaalta naispuoleiselta kollegaltani tässä tovi sitten. Pyysi mua punttisalille opettamaan laitteet ja kyseli etukäteen että mitähän hänen siellä kannattaisi treenata. Sanoin että koko kroppaa tasaisesti tietenkin. Vastasi mulle että ei missään tapauksessa hartioita/olkapäitä eikä käsivarsia, koska hänelle kasvaa mielettömät lihakset todella nopeasti. Aloin nauramaan ja sanoin että ohhoh, aikamoinen geenifriikki taidat sitten olla kun muut ei saa vuosienkaan työllä liian isoja lihaksia. Siihen hän vastasi vakavalla naamalla että joo, kesälomalla oli kuokkinut kasvimaalla ja kukkapenkeillä 2 viikkoa, ja siitä oli kasvanut hirveät olkapäät ja hauikset. Oli lomalta takaisin tullessa kauhistunut kun huomasi omaavansa niin isot lihakset, mutta onneksi oli nopeasti kadonneet kun ei tehnyt mitään.

Mä järkytyin tuosta niin paljon etten voinut tehdä muuta kuin ilmeettömänä tuijottaa suu auki, sitten hitaasti kääntyä kannoillani ja kävellä pois :wtf:

Lontooseen tuli tässä jokin aika sitten sellaisia yleisessä käytössä olevia polkupyöriä, jotka saa avaimen tilaamalla käyttöön. Ne voi sitten jättää mihin tahansa niille suunniteltuun telineeseen. Minä tässä taannoin deittailin muutaman viikon erästä mimmiä, joka yleensä kävelee töihin, mutta innostui sitten pyöräilemään, kun sillä pääsee nopeammin. Harmi vaan, että sitä ei voinut jatkaa, kun kasvoi kuulemma reidet niin isoiksi...

Mä veikkaan niin ikään, ettei miehet tykkää läskeistä naisista.

Ei miehet läskeistä naisista tykkää, mutta liian vähärasvainen nainenkaan ei ole paras mahdollinen. Silleen sopivasti rasvaa, että on vähän jotain muotoja, mutta ei kuitenkaan niin paljoa, että se paljon puhuttu kiinteys häviää.

Omasta mielestä naisella ei tarvi olla lihaksia paljoa, kunhan on muotoja oikeissa paikoissa:)

esim.:kuola:

420960_10152183947395613_1577396332_n.webp

Omasta mielestä naisella ei tarvi olla lihaksia paljoa, kunhan on muotoja oikeissa paikoissa:)

Tuohan on nyt helvetin ruma :O Tommone kunnon siideripissis

Jaksaisitko ihan mielenkiinnosta kaivaa netin uumenista esiin yhden esimerkkikuvan mielestäsi tiptop-vartalomallista? Ilmeisesti et kuitenkaan ole etsimässä Auschwitz-luurankoa, vaikka ekoista kommenteista sellaisen mielikuvan helposti saikin, ja yksi kuva voisi kummasti auttaa hahmottamaan, mitä oikeasti tarkoitat.

Joo, no problem. Tässä on varmaan syntynyt joku väärinkäsitys siitä, että mun hoikka on ymmärretty väärin liian laihaksi. Ehkä täytyy heittää useampiakin esimerkkejä, koska mulla ei ole mitään tiettyä ihannevartalotyyppiä naiselle, vaan hyvin monenlaiset vartalot voivat näyttää omaan silmään hyvältä. Urheilijoista tulee mieleen Kiira Korpi ensimmäisenä. Misseistä osalla on todella kiva kroppa. Sara Chafak, Anni Uusivirta, Satu Tuomisto ja vaikka Viivi Pumpanen näyttävät hyvältä. Kotimaisista laulajista tulee mieleen mm. Jenni Vartinainen. Tän vuoden BB:ssä Leina Ogiharalla oli kiva vartalo. Ns. langanlaiha takavuosien supermallikroppa ei ole mun makuun. Painoindeksin pitäis olla normaalialueella.

1288518852816.jpg
2010_01_14_4b4f252d35c0c.jpg

14594424_503_vi.jpg
1288514090255.jpg

images
600full-jenni-vartiainen.jpg

21448_1000x.jpg
803_LEINA560.jpg

20.jpg

Siinä nyt jotain kuvia sitten vaikka meneekin :offtopic:. Laatua pojille-ketjussa on myös mun silmää miellyttäviä vartaloita useammassakin postauksessa, mutta ne voi kukin käydä sieltä sitten katsomassa. Sen verran ronskimpaa kuvamateriaalia, että pysyköön siinä ketjussa.

- - - Updated - - -

katso liitettä 90833

Joo, en tiedä kuka on kuvassa, mutta hyvä on vartalo munkin mielestäni. Voisi lätkäistä suoraan tuohon mun postauksen kuvalistan jatkoksi.

Veikkaan että miehet tykkää että sitä rasvaa on naisissa "tarpeeksi" oletusasetuksena, että se rasva on sitten asettunut tisseihin ja perään. Mutta jos rasva on asettunut pääasiassa vyötärölle, tuskin kukaan juuri sellasta uimarengasta tai tynnyriä haluaa kattella.

Onko kyse ns. "omenavartalosta"?

apple-pear.jpg

On totta, että esteettisessä mielessä sellainen ei ole kovin viehättävä, jos viehättävyys mitataan naisellisuudessa (nainen = sukupuoli) eli "sukupuolikkuudessa"/"sukupuolensa ominaiskaltaisuudessa" (sukupuoli = sex), eli "seksikkyydessä".

Voisiko tällöin olla kyseessä jonkinnäköinen naishormonien puutostila, johtuen esim. stressistä/ylirasituksesta tai liian vähäisestä/vähärasvaisesta ravinnosta?

"Symptoms of an estrogen deficiency include: ... an apple-or pear-shaped body"

"Ultimately it is what makes a woman a feminine woman. Estrogen imparts women their softness, their curves, and breasts and helps to regulate a woman's passage through menstruation, fertility, and menopause."

(Lähde: http://ezinearticles.com/?All-The-Facts-That-You-Need-To-Know-About-Estrogen&id=6934298)

"Other conditions [than a genetic disorder] that cause low estrogen levels in younger women include excessive exercise, eating disorders and too little body fat. Extreme exercise, just before and during puberty, such as gymnastics and dancing, can cause estrogen levels to be low, delaying normal female development. A symptom of low estrogen in younger women is delayed development and lack of menstruation (amenorrhea)."

(Lähde: http://www.livestrong.com/article/22600-low-estrogen-symptoms-younger-women/)

"Stress is part of life. But internalizing stress injures every system of the body. Stress lowers estrogen and testosterone and can inhibit LH in females, resulting in infertility."

(Lähde: http://www.janaklauermd.com/monthlyitems.aspx?itemno=200)

"A diet devoid of fat or too low in fat can disrupt your levels of estrogen and testosterone, warn experts from Columbia University's Go Ask Alice! service. In women, this may alter the menstrual cycle and undermine bone health."

(Lähde: http://www.livestrong.com/article/498690-what-would-happen-if-you-ate-no-fat/)

Kannattaa tarkistaa mahdollinen puutostila, samalla tavalla kuin miesten kannattaa tarkkailla omia testosteronitasojaan. On kuitenkin muistettava, että liiallinen estrogeeni on haitaksi. Balanssi on tärkeää hormoniasioissa:

"However, in excess, this otherwise beneficial hormone [estrogen] can endanger a woman’s health and wreak havoc on her physique. In a relatively high estrogen state, known as estrogen dominance, women can really pack on the pounds, particularly in the hips, thighs, and butt – as well as increasing risk for breast cancer, endometriosis, infertility, etc"

(Lähde: http://betterbydrbrooke.wordpress.com/2011/01/18/estrogen-too-much-causes-big-trouble/)

Kun naishormonitasot ovat kunnossa, voi rasvaa kerryttää juuri sopivasti saavuttaakseen naisellisen, pehmeän muodon. Ei toki liikaa.

Oman kokemukseni mukaan voimailevat miehet pitävät treenattuja naisvartaloita kaikista kauneimpana, eli pyllyssä pitää olla kurvia ja selässä piffiä. Ei ole mitään kuumempaa kuin treenaava nainen. Sitten taas sellaiset miehet, jotka eivät painojen kolistelusta välitä, näkevät voimailevan naisen miehekkäänä ja epänaisellisena. Minäkin sain sinkkuna aika monta kertaa kuulla, että mun lajivalinta on väärä ja naisten pitäisi muokata vartaloaan ennemmin vaikka spinningillä tai tanssimalla. Just just. Mun kroppa on varmasti muotoutunut eniten positiiviseen suuntaan koskaan vasta painoharjoittelulla. Toisaalta mies joka ei arvosta voimailua olisi mulle muutenkin turn off.

^^Jep. Mutta kyllä ihan oikeesti geenitkin vaikuttavat, eivät pelkästään hormonitasot joihin toki jonkin verran voi itse (ja pillerein) vaikuttaa, jos isoa häikkää löytyy. Mutta ihmisillä on luonnostaan erilaisia hormonitasoja ja kropanmalleja, eikä niitä saa samaan muotteihin sopiviksi kuin kirurgisin operaatioin. Eli ei se nyt niin mene, että jos stressaisin vähemmän, tissini ja perseeni sais muotoa :eek:

Omenavartaloon puree laihdutus ja treeni - kun on rasvat tarpeeks alhaalla, ei paljon pömpötä. Alhaisen rasvaprosentin saamiseksi taas EI tarvitse eikä kannata syödä vähärasvaisesti...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
^^Jep. Mutta kyllä ihan oikeesti geenitkin vaikuttavat, eivät pelkästään hormonitasot joihin toki jonkin verran voi itse (ja pillerein) vaikuttaa, jos isoa häikkää löytyy. Mutta ihmisillä on luonnostaan erilaisia hormonitasoja ja kropanmalleja, eikä niitä saa samaan muotteihin sopiviksi kuin kirurgisin operaatioin. Eli ei se nyt niin mene, että jos stressaisin vähemmän, tissini ja perseeni sais muotoa :eek:

Tää on kyllä aivan totta. Paremmilla elämäntavoilla ja asenteella rasvaa ei kerry ehkä vyötärölle, muttei sitä saa kyllä kertymään ns. kriittisiin paikkoihinkaan tahdon voimalla. Etenkään lantionseudun rakenteelle nyt ei voi yhtään mitään, eivätkä ne rinnatkaan kaikilla kasva vaikka mitä tekisi. Genetiikalla on iso merkityksensä.
Samalla huomaa monista tämän ketjun "sopivasti lihaksikkaista" naisistakin, joilla kuitenkin mainitaan treenistä huolimatta olevan vielä riittävästi muotoja oikeissa paikoissa, että ne muodot hyvin monien kuvien ihannevartaloissa ovat yläkropassa pitkälti silikonia :) Siinä ei ole suinkaan mitään vikaa, mutta silloin ei ole kyse "vielä naiselle sopivasta rasvaprosentista".

Samoissa rasvoissa ja lihaksissa samoilla naisilla ei juuri kummoisia rintoja luultavasti olisi ja kokonaisvaikutelma olisi silloin vähän erilainen. Kuvittelisin, että aika monien miesten (ja naistenkin) mielipiteisiin tuolla on merkityksensä ja kyllähän se omaankin silmään kokonaisuutta pehmentää ja varsin usein näyttää paremmalta kuin ilman. Ei aina, mutta usein.
Tarkoitan tällä siis vain sitä, että silloin kun puhutaan siitä, että treenistä huolimatta naisella on vielä riittävästi muotoja ja rasvaa oikeissa paikoissa, on vähän hassua, jos se rasva onkin silikonia (missä siis sinällään ei mitään vikaa).

- - - Updated - - -

Tosi realistista nuo bmi 18 naiset, joilla on valtavavan suuret rinnat :lol2:

Kas, joku muu ajatteli vähän samaa. Mä olin vain hitaampi ja huomattavasti monisanaisempi... :D

Mitä vittua, ton on kyllä oltava äijä :D Tai on, ei tommoset kasvonpiirteet oo mahdolliset naisille vaikka ois kuinka paljon testoa koneessa.

En nyt halua haukkua ketään, mutta tämä on jo surrealistista.

Sama nainen. Taitaa erottaa miehestä enää vain varusteet. Siis bikinit.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom