- Ikä
- 42
Tosiaan, kyllä sitä aika monet naiset kuvittelee että samantien pamahtaa tajuttomat patit ympäri kehoa. En oikein tiedä mistä se juontaa...
Älyttömin heitto tuli n. 50-vuotiaalta naispuoleiselta kollegaltani tässä tovi sitten. Pyysi mua punttisalille opettamaan laitteet ja kyseli etukäteen että mitähän hänen siellä kannattaisi treenata. Sanoin että koko kroppaa tasaisesti tietenkin. Vastasi mulle että ei missään tapauksessa hartioita/olkapäitä eikä käsivarsia, koska hänelle kasvaa mielettömät lihakset todella nopeasti. Aloin nauramaan ja sanoin että ohhoh, aikamoinen geenifriikki taidat sitten olla kun muut ei saa vuosienkaan työllä liian isoja lihaksia. Siihen hän vastasi vakavalla naamalla että joo, kesälomalla oli kuokkinut kasvimaalla ja kukkapenkeillä 2 viikkoa, ja siitä oli kasvanut hirveät olkapäät ja hauikset. Oli lomalta takaisin tullessa kauhistunut kun huomasi omaavansa niin isot lihakset, mutta onneksi oli nopeasti kadonneet kun ei tehnyt mitään.
Mä järkytyin tuosta niin paljon etten voinut tehdä muuta kuin ilmeettömänä tuijottaa suu auki, sitten hitaasti kääntyä kannoillani ja kävellä pois :wtf:
Lontooseen tuli tässä jokin aika sitten sellaisia yleisessä käytössä olevia polkupyöriä, jotka saa avaimen tilaamalla käyttöön. Ne voi sitten jättää mihin tahansa niille suunniteltuun telineeseen. Minä tässä taannoin deittailin muutaman viikon erästä mimmiä, joka yleensä kävelee töihin, mutta innostui sitten pyöräilemään, kun sillä pääsee nopeammin. Harmi vaan, että sitä ei voinut jatkaa, kun kasvoi kuulemma reidet niin isoiksi...