Liian lihaksikas (nainen)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

152363868760698752578734.gif

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mun mielestä offilla olevat fitnessmuijat on parhaan näkösiä, kisakunnos eivät kyllä kiihota läheskään niin paljoa.

+1

Kisakunnossa ne näyttää ihan sairailta, mutta offikuvia kun kattoo niin kuolaa saa pyyhkiä. Naisen sixpack on :face:, mutta hyvä kyykkyperse on :hyper:. Eli jos sen dietin unohtaa eikä rasvaa ole liikaa niin hyvin menee.

Michelle Jenneke ja muutkin yleisurheilijanaiset usein :kuola:
http://www.youtube.com/watch?v=tMgmYutL9W0

Ääni ei kyllä taida madaltua painojen nostelusta.. muuten kyllä tosi hyvä. Janni Hussi jos on liian lihaksikas niin voin hypätä narun jatkoks koska siis mitä vittua? Hyvännäkönen nuori nainen ja varmasti pullamössö miehet ajattelee että Janni on liian lihaksikan kun itsellä ei nouse edes perse penkistä.

Tässä on tosi hyväkroppanen nuori nainen :)
beauty,fitness,gym,maikku,hiljanen,muscular,sexy-ea1d60788ee90333438d8e0c5835830b_h.jpg

Koska otin Hussin esimerkkinä esiin taidan vastata tähän. En ole hyppäämässä narun jatkoksi, enkä myöskään ole mikään heikko tai pullamössö. Harrastin aikanaan bodailua ihan tosimielessä ja raudat voimanostoliikkeissäkin olivat ihan kohtalaisella tasolla. Lihaksikas nainen ei silloinkaan ollut mun ihanne, vaikka päädyinkin seurustelemaan joksikin aikaa kansallisen tason body fitness-kilpailijan kanssa. Ko. henkilön lihaksikkuus ei siis ollut este, mutta en sitä silloinkaan plussaksi laskenut. Yhteistä löytyi sen verran, että seurustelu starttasi lihaksikkuudesta huolimatta. Tässä kysyttiin mikä on kunkin mielestä liian lihaksikas nainen. Mulla sattuu rima nykyisin menemään ns. normaalissa hoikassa fysiikassa. Jos nainen näyttää iltapuvussa vähääkään ns. tunkilta, en koe sitä esteettisesti erityisen miellyttävänä. Tiesin, että tämä on osalle arka aihe, mutta en odottanut, että parin ensimmäisen tunnin aikana minua kehoitetaan tekemään itsemurha. Catwomanin linkittämä tyttö on toki kasvoiltaan nätti, mutta neiti on, kuten arvata saattaa, aivan liian hauberi minun makuuni. Ja ei, en tee itsemurhaa tämänkään mielipiteeni takia. ;)

Koska otin Hussin esimerkkinä esiin taidan vastata tähän. En ole hyppäämässä narun jatkoksi, enkä myöskään ole mikään heikko tai pullamössö. Harrastin aikanaan bodailua ihan tosimielessä ja raudat voimanostoliikkeissäkin olivat ihan kohtalaisella tasolla. Lihaksikas nainen ei silloinkaan ollut mun ihanne, vaikka päädyinkin seurustelemaan joksikin aikaa kansallisen tason body fitness-kilpailijan kanssa. Ko. henkilön lihaksikkuus ei siis ollut este, mutta en sitä silloinkaan plussaksi laskenut. Yhteistä löytyi sen verran, että seurustelu starttasi lihaksikkuudesta huolimatta. Tässä kysyttiin mikä on kunkin mielestä liian lihaksikas nainen. Mulla sattuu rima nykyisin menemään ns. normaalissa hoikassa fysiikassa. Jos nainen näyttää iltapuvussa vähääkään ns. tunkilta, en koe sitä esteettisesti erityisen miellyttävänä. Tiesin, että tämä on osalle arka aihe, mutta en odottanut, että parin ensimmäisen tunnin aikana minua kehoitetaan tekemään itsemurha. Catwomanin linkittämä tyttö on toki kasvoiltaan nätti, mutta neiti on, kuten arvata saattaa, aivan liian hauberi minun makuuni. Ja ei, en tee itsemurhaa tämänkään mielipiteeni takia. ;)

En mä mielestäni kehottanut sua tekemään itsemurhaa :face: vaan sanoin MINÄ hyppään narun jatkoksi ja sekin oli vitsi...

Ääni ei kyllä taida madaltua painojen nostelusta.. muuten kyllä tosi hyvä. Janni Hussi jos on liian lihaksikas niin voin hypätä narun jatkoks koska siis mitä vittua? Hyvännäkönen nuori nainen ja varmasti pullamössö miehet ajattelee että Janni on liian lihaksikan kun itsellä ei nouse edes perse penkistä.
I know, my joke almost killed me too. Mä en tosin maininnu Janni Huussista mitään, joten mä en tiedä miksi quottasit mua. En edes pahemmin ole perehtynyt, kuka kyseinen henkilö on. Ei kai kenenkään muutenkaan pitäisi hypätä narun jatkoksi mielipiteidensä perusteella. Porukalla tunteet kuumenee jostain muijien rungoista. :D

Niin siis itse ajattelin juuri samalla tavalla kuin delgado että mitä vittua on tämä että naisen pitää ollla anorektikko. Täytyy sanoa että loppujen lopuksi aika vähän ulkonäöllä merkitystä, kyllä sitä monen näköisiä naisia mielellään katselee. Itse myöskin tykkään sellaisista hieman runsaammista naisita (ei siis mistään rantautuneista valaista), kuten esim Salma Hayek, Christina Hendricks ja Scarlett Johansson. Mutta ne nyt eivät tähän topikkiin kuulu kun puhutaan naisten lihaksikkuudesta. Itseäni ei kyllä haittaa lihakset naisella, tavallaan se kai siinä että on vähän kiinnostunut samoista asioista mistä itsekkin. Ja onhan tuo vaimoke sinne salille minun kanssa jopa jaksanut raahatua :).
Olen kyllä samaa mieltä että eivät nuo ms. Olympiat sitten enää ole kovin kauniin näköisiä, mutta toisaalta enpä usko että kukaan voi tuollaiseksi laillisin keinoin tulla. Yhteenvetona sama kuin monilla muilla: natuna ei naisesta tule liian lihaksikasta. Tykkään kuitenkin myös siitä jos takaosastolla on enemmänkin tavaraa ;)

I know, my joke almost killed me too. Mä en tosin maininnu Janni Huussista mitään, joten mä en tiedä miksi quottasit mua. En edes pahemmin ole perehtynyt, kuka kyseinen henkilö on. Ei kai kenenkään muutenkaan pitäisi hypätä narun jatkoksi mielipiteidensä perusteella. Porukalla tunteet kuumenee jostain muijien rungoista. :D

Ei ollut sulle tuo Janni Hussi kommentti vaan ihan yleisesti.

+1

Kisakunnossa ne näyttää ihan sairailta, mutta offikuvia kun kattoo niin kuolaa saa pyyhkiä. Naisen sixpack on :face:, mutta hyvä kyykkyperse on :hyper:. Eli jos sen dietin unohtaa eikä rasvaa ole liikaa niin hyvin menee.

Michelle Jenneke ja muutkin yleisurheilijanaiset usein :kuola:
http://www.youtube.com/watch?v=tMgmYutL9W0

Olenkohan minä ainoa mies, jolle sixpack naisella on ehdoton turn-on :D ja ne kyljet aijai...
Tottakai jotkut näyttää paremmilta pienemmillä lihaksilla, toiset taas suuremmilla, se on ihan kokonaisuudesta kiinni.

Mä en ainakaan nosta rautaa muokatakseni kroppaa miehille (edes omalle) mieluisammaks, vaan ennemmin näyttääkseni yhä enemmän siltä, ettei mulle kannata ryttyillä!

Eikö pyssy, kyynelkaasu tai vastaava ajaisi saman asian helpommalla? Naisena annat tasoitussa massassa ja vaikka olisit 60kg toptreenattu lihaskimppu et voi mitään kun raksajätkä Esa 120kg vyöryy yli.

Kas, lukihäiriö iski kriittiseen kohtaan. Mutta rauha maassa vaan Catwoman. Ei hypätä ketään narun jatkoksi ja tykätään kaikki mistä nyt satutaan tykkäämään. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Saahan sitä naisilla lihasta olla. Mutta kun rasvat alkaa olla lähellä kymppiä, niin ei oo mun mielestä enään hyvän näköstä.

+1.

Tässä o selevä evoluutiopsykologinen näkökulma; miehellä erottuvat lihakset ovat plussaa kun tuovat mieleen voimakkaamman uroon, naisella taas pitää olla pyöreyttä että näyttää hyvältä synnyttäjältä. En sitten tiedä miksi lihavat äijät eivät ole pirun seksikkäitä, nehän just näyttävät siltä että ovat saaneet kaikkein eniten ruokaa hankittua :hyper:

Kas, lukihäiriö iski kriittiseen kohtaan. Mutta rauha maassa vaan Catwoman. Ei hypätä ketään narun jatkoksi ja tykätään kaikki mistä nyt satutaan tykkäämään. :)

En ole sotaa täällä julistamassakaan. Mulle se on ihan sama mistä kukakin tykkää koska tylsäähän se olisi jos kaikki tykkäis samanlaisesta kropasta :)

Janni Hussi on vähän ihmeellinen valinta lihaksikkaaksi naiseksi, jos annat kuukauden aikaa etsin sulle 100 Jannia lihaksikkaampaa naista, jotka eivät ole edes käyneet salilla. Jokainen nainen jolla on urheilu tai ruumiillisen työn tausta on melkein automaattisesti Jannia lihaksikkaampi. Lisäksi paljon on vielä sellaisia naisia jotka ovat pelkästään vain geneettisesti lihaksikkaampia kuin Hussi.

Olen nähnyt monia 50-60 kiloisia siroja voimanostajanaisia, joilla on upeat reidet ja takapuoli, sekä offilla olevia body fitness kaunokaisia ja kaikki ovat normaaleja keskiverto naisia kauniimpia ja omaavat varsinkin upean ryhdin.

Itse pistän heti merkille naisillakin, miten he kävelevät ja soisovat ja ovatko olkapäät kääntyneet eteen ja selkä köyryssä heikkojen lihasten vuoksi.

Mainitsemiasi iltapuvussa tunkilta näyttäviä (ylipainoisia) naisia on noin 50% niistä tavallisista treenaamattomista naisista, harvoin näen luonnonkaunista kroppaa, ja minusta laiha reisi josta puuttuu kokonaan lihaksen tuoma kaari on ruma, eikä missään mielessä luonnollinen, se että luulet mallivartaloa luonnolliseksi, johtuu siitä ettei ihmisen tarvitse enää nykyään käyttää lihaksiaan hakiessaan sivasta ruokaa.

Just tällasten salimimmien takia käyn salilla ainoastaan sellasiin aikoihin, ettei siellä ole naisia kuin satunnaisesti. Muuten keskittyminen menee, vaikka miten koittas olla kattomatta.

Joo, näin. Paitti jos olisi jotian pientä sisäpiiritietoa, että joku lähellekään tuon näköinen nainen olisi tekemässä SJMV;tä salilla, niin menisin sinne potkujenkin uhalla työajalla. Siis ei ziisus vittu ja kristus. Meinasin kalsereihin tulla jo pelkän videon näkemisestä. Miten tuollaisen typykän treenejä pystyy varmitamaan? Tappituntumalla?

Just tällasten salimimmien takia käyn salilla ainoastaan sellasiin aikoihin, ettei siellä ole naisia kuin satunnaisesti. Muuten keskittyminen menee, vaikka miten koittas olla kattomatta.

Kyllä. Mullakin meni kerran käsipainopenkit aivan pilalle kun siinä viereisessä smithissä yks nainen teki kyykkyä.

Aiheeseen: naisen reidet, joista voi nähdä, että kyykkyä on tullu tehtyä, ovat lähes parasta mitä on. Vielä parempaa on, jos tällanen hyväreisinen nainen tekee syväkyykkyä. Vielä parempi, jos ei oo edes painonnostokenkiä ja liikkuvuus riittää täyskyykkyyn. Huhhuh.

Liian pieni rasvaprosentti hiemankaan lihaksikkaalla (tai no lihaksettomallakin) naisella on tyhmän näköistä. Liika lihaserottuvuus ei minun mielestäni sovi naiselle. Lihaksia saa silti toki olla, koska juuri niiden avulla on mahdollista saada ne "kiinteät" ja hyvät muodot. Mut vastus lateralis, ahh...

E: Ja kyllä, olen sellanen syväkyykkyhullu.

E: Laitetaan nyt vielä yks videokin. Kattokaa noita jalkoja nyt. :kuola:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Janni Hussi on vähän ihmeellinen valinta lihaksikkaaksi naiseksi, jos annat kuukauden aikaa etsin sulle 100 Jannia lihaksikkaampaa naista, jotka eivät ole edes käyneet salilla. Jokainen nainen jolla on urheilu tai ruumiillisen työn tausta on melkein automaattisesti Jannia lihaksikkaampi. Lisäksi paljon on vielä sellaisia naisia jotka ovat pelkästään vain geneettisesti lihaksikkaampia kuin Hussi.

Ei ole lainkaan ihmeellinen valinta. Kyseessä on tunnettu henkilö, jonka kehon lihaksikkuudessa menee topicin kysymyksen mukaisesti henkilökohtaisten mieltymysteni raja lihasmassan suhteen. Tässä ketjussahan oli kyse kunkin henkilökohtaisten mieltymysten mukaisista liian lihaksikkaista naisista. Olisin voinut käyttää esimerkkinä mm. uimari Hanna-Maria Seppälää, tai jotain muuta tunnettua urheilijaa, mutta he ovat helposti vielä enemmän minun makuuni liian lihaksikkaita.

Olen nähnyt monia 50-60 kiloisia siroja voimanostajanaisia, joilla on upeat reidet ja takapuoli, sekä offilla olevia body fitness kaunokaisia ja kaikki ovat normaaleja keskiverto naisia kauniimpia ja omaavat varsinkin upean ryhdin.

Selvä, kuulostaa mahtavalta. Topic oli kuitenkin liian lihaksikas nainen.

Itse pistän heti merkille naisillakin, miten he kävelevät ja soisovat ja ovatko olkapäät kääntyneet eteen ja selkä köyryssä heikkojen lihasten vuoksi.

Samoin.

Mainitsemiasi iltapuvussa tunkilta näyttäviä (ylipainoisia) naisia on noin 50% niistä tavallisista treenaamattomista naisista, harvoin näen luonnonkaunista kroppaa, ja minusta laiha reisi josta puuttuu kokonaan lihaksen tuoma kaari on ruma, eikä missään mielessä luonnollinen, se että luulet mallivartaloa luonnolliseksi, johtuu siitä ettei ihmisen tarvitse enää nykyään käyttää lihaksiaan hakiessaan sivasta ruokaa.

Pistät tässä sanoja suuhuni. En sanonut yhtään mitään naisten painosta tai mallivartalosta. Terve, urheilullinen ja hoikka kroppa on mieleeni edelleen. Kullakin on makunsa ja oikeastaan on aika hieno juttu, etteivät ihmisten mieltymykset ole tässäkään asiassa aivan samanlaisia.

Pistät tässä sanoja suuhuni. En sanonut yhtään mitään naisten painosta tai mallivartalosta. Terve, urheilullinen ja hoikka kroppa on mieleeni edelleen. Kullakin on makunsa ja oikeastaan on aika hieno juttu, etteivät ihmisten mieltymykset ole tässäkään asiassa aivan samanlaisia.

Hussi ei ole edes vielä päässyt tavoiteissaan vartalon malliin urheilullinen, vaikka onkin kaunis nainen ja omien sanojesi mukaan liian lihaksikas makuusi, Laihempi ja vähemmän lihaksikas on jo alipainoinen malli, näkeehän jo tuosta yllä olevasta kuvasta^ että, Jannillakaan ei ole ryhti aivan parhaasta päästä.

Pistäppäs tänne kuvia itsestäsi kun olit parhaimmillasi kertomallasi kehonrakennus urallasi, alan vähitellen epäillä että omakuvasikin on sen verran vääristynyt, että todellisuudessa olit keskiverto suunnistajan lihoissa, ennen kuin pelästyit ja päätit luopua liioista lihaksista.

Mielestäni jo ns. fitness-mallien (tasoa Janni Hussi) fysiikka on jo liian lihaksikas.

Hirveä amazoni, tuohon voi jo kuvitella taistelukirveen kouraan :)
3ea-V5TiHhLRGCrHmXaDLH6__oOr-MqKsfYtGTnAWXOLkhpMWwTu1i-tE2SYB-0ktn-o9aI_1sEPEDZFR9i1WvBqUl_d7fu9eqmgYv_503bKOGNigVzrZIs8ePvJrlNcGenSkJGOjnBn85o0Jn2o71GSskXI7Yh6.cr

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom