Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun mielestä offilla olevat fitnessmuijat on parhaan näkösiä, kisakunnos eivät kyllä kiihota läheskään niin paljoa.
Ääni ei kyllä taida madaltua painojen nostelusta.. muuten kyllä tosi hyvä. Janni Hussi jos on liian lihaksikas niin voin hypätä narun jatkoks koska siis mitä vittua? Hyvännäkönen nuori nainen ja varmasti pullamössö miehet ajattelee että Janni on liian lihaksikan kun itsellä ei nouse edes perse penkistä.
Tässä on tosi hyväkroppanen nuori nainen
Koska otin Hussin esimerkkinä esiin taidan vastata tähän. En ole hyppäämässä narun jatkoksi, enkä myöskään ole mikään heikko tai pullamössö. Harrastin aikanaan bodailua ihan tosimielessä ja raudat voimanostoliikkeissäkin olivat ihan kohtalaisella tasolla. Lihaksikas nainen ei silloinkaan ollut mun ihanne, vaikka päädyinkin seurustelemaan joksikin aikaa kansallisen tason body fitness-kilpailijan kanssa. Ko. henkilön lihaksikkuus ei siis ollut este, mutta en sitä silloinkaan plussaksi laskenut. Yhteistä löytyi sen verran, että seurustelu starttasi lihaksikkuudesta huolimatta. Tässä kysyttiin mikä on kunkin mielestä liian lihaksikas nainen. Mulla sattuu rima nykyisin menemään ns. normaalissa hoikassa fysiikassa. Jos nainen näyttää iltapuvussa vähääkään ns. tunkilta, en koe sitä esteettisesti erityisen miellyttävänä. Tiesin, että tämä on osalle arka aihe, mutta en odottanut, että parin ensimmäisen tunnin aikana minua kehoitetaan tekemään itsemurha. Catwomanin linkittämä tyttö on toki kasvoiltaan nätti, mutta neiti on, kuten arvata saattaa, aivan liian hauberi minun makuuni. Ja ei, en tee itsemurhaa tämänkään mielipiteeni takia. ;)
I know, my joke almost killed me too. Mä en tosin maininnu Janni Huussista mitään, joten mä en tiedä miksi quottasit mua. En edes pahemmin ole perehtynyt, kuka kyseinen henkilö on. Ei kai kenenkään muutenkaan pitäisi hypätä narun jatkoksi mielipiteidensä perusteella. Porukalla tunteet kuumenee jostain muijien rungoista. :DÄäni ei kyllä taida madaltua painojen nostelusta.. muuten kyllä tosi hyvä. Janni Hussi jos on liian lihaksikas niin voin hypätä narun jatkoks koska siis mitä vittua? Hyvännäkönen nuori nainen ja varmasti pullamössö miehet ajattelee että Janni on liian lihaksikan kun itsellä ei nouse edes perse penkistä.
I know, my joke almost killed me too. Mä en tosin maininnu Janni Huussista mitään, joten mä en tiedä miksi quottasit mua. En edes pahemmin ole perehtynyt, kuka kyseinen henkilö on. Ei kai kenenkään muutenkaan pitäisi hypätä narun jatkoksi mielipiteidensä perusteella. Porukalla tunteet kuumenee jostain muijien rungoista. :D
+1
Kisakunnossa ne näyttää ihan sairailta, mutta offikuvia kun kattoo niin kuolaa saa pyyhkiä. Naisen sixpack on :face:, mutta hyvä kyykkyperse on . Eli jos sen dietin unohtaa eikä rasvaa ole liikaa niin hyvin menee.
Michelle Jenneke ja muutkin yleisurheilijanaiset usein
http://www.youtube.com/watch?v=tMgmYutL9W0
Mä en ainakaan nosta rautaa muokatakseni kroppaa miehille (edes omalle) mieluisammaks, vaan ennemmin näyttääkseni yhä enemmän siltä, ettei mulle kannata ryttyillä!
Saahan sitä naisilla lihasta olla. Mutta kun rasvat alkaa olla lähellä kymppiä, niin ei oo mun mielestä enään hyvän näköstä.
Kas, lukihäiriö iski kriittiseen kohtaan. Mutta rauha maassa vaan Catwoman. Ei hypätä ketään narun jatkoksi ja tykätään kaikki mistä nyt satutaan tykkäämään.
Koska otin Hussin esimerkkinä esiin taidan vastata tähän. En ole hyppäämässä narun jatkoksi, enkä myöskään ole mikään heikko tai pullamössö. Harrastin aikanaan bodailua ihan tosimielessä ja raudat voimanostoliikkeissäkin olivat ihan kohtalaisella tasolla. Lihaksikas nainen ei silloinkaan ollut mun ihanne, vaikka päädyinkin seurustelemaan joksikin aikaa kansallisen tason body fitness-kilpailijan kanssa. Ko. henkilön lihaksikkuus ei siis ollut este, mutta en sitä silloinkaan plussaksi laskenut. Yhteistä löytyi sen verran, että seurustelu starttasi lihaksikkuudesta huolimatta. Tässä kysyttiin mikä on kunkin mielestä liian lihaksikas nainen. Mulla sattuu rima nykyisin menemään ns. normaalissa hoikassa fysiikassa. Jos nainen näyttää iltapuvussa vähääkään ns. tunkilta, en koe sitä esteettisesti erityisen miellyttävänä. Tiesin, että tämä on osalle arka aihe, mutta en odottanut, että parin ensimmäisen tunnin aikana minua kehoitetaan tekemään itsemurha. Catwomanin linkittämä tyttö on toki kasvoiltaan nätti, mutta neiti on, kuten arvata saattaa, aivan liian hauberi minun makuuni. Ja ei, en tee itsemurhaa tämänkään mielipiteeni takia. ;)
Just tällasten salimimmien takia käyn salilla ainoastaan sellasiin aikoihin, ettei siellä ole naisia kuin satunnaisesti. Muuten keskittyminen menee, vaikka miten koittas olla kattomatta.
Just tällasten salimimmien takia käyn salilla ainoastaan sellasiin aikoihin, ettei siellä ole naisia kuin satunnaisesti. Muuten keskittyminen menee, vaikka miten koittas olla kattomatta.
Janni Hussi on vähän ihmeellinen valinta lihaksikkaaksi naiseksi, jos annat kuukauden aikaa etsin sulle 100 Jannia lihaksikkaampaa naista, jotka eivät ole edes käyneet salilla. Jokainen nainen jolla on urheilu tai ruumiillisen työn tausta on melkein automaattisesti Jannia lihaksikkaampi. Lisäksi paljon on vielä sellaisia naisia jotka ovat pelkästään vain geneettisesti lihaksikkaampia kuin Hussi.
Olen nähnyt monia 50-60 kiloisia siroja voimanostajanaisia, joilla on upeat reidet ja takapuoli, sekä offilla olevia body fitness kaunokaisia ja kaikki ovat normaaleja keskiverto naisia kauniimpia ja omaavat varsinkin upean ryhdin.
Itse pistän heti merkille naisillakin, miten he kävelevät ja soisovat ja ovatko olkapäät kääntyneet eteen ja selkä köyryssä heikkojen lihasten vuoksi.
Mainitsemiasi iltapuvussa tunkilta näyttäviä (ylipainoisia) naisia on noin 50% niistä tavallisista treenaamattomista naisista, harvoin näen luonnonkaunista kroppaa, ja minusta laiha reisi josta puuttuu kokonaan lihaksen tuoma kaari on ruma, eikä missään mielessä luonnollinen, se että luulet mallivartaloa luonnolliseksi, johtuu siitä ettei ihmisen tarvitse enää nykyään käyttää lihaksiaan hakiessaan sivasta ruokaa.
Pistät tässä sanoja suuhuni. En sanonut yhtään mitään naisten painosta tai mallivartalosta. Terve, urheilullinen ja hoikka kroppa on mieleeni edelleen. Kullakin on makunsa ja oikeastaan on aika hieno juttu, etteivät ihmisten mieltymykset ole tässäkään asiassa aivan samanlaisia.
Mielestäni jo ns. fitness-mallien (tasoa Janni Hussi) fysiikka on jo liian lihaksikas.