Liian lihaksikas (nainen)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En mä sen kropan takia kenenkää kans kuitenkaa olisi jokin muu juttu siinä suhteessa täytyis olla ja jokin harrastus nyt olisi älyttömän hyvä yhdistävä tekijä. Olkootkin jostain muusta pois. Siihen en kyllä suostu että muija olisi minua massiivisempi, sitten ottaisin niin kovat aseet käyttöön että oma elinikä lyhenisi 15v laakista. Mieluummin päivä leijonana kuin 500 hiirenä vai miten se meni ? :D

I rather die young and strong than old and weak vai miten se meni?

:D

Nojoo, vitsi vitsi...

tumblr_m9kusvByTr1rsftapo1_1280.jpg

Hyi saatana... :urjo:

Ainakin toinen tissi kaiken lisäksi aivan päin persettä!

Toisista ihmisistä ei tarvitsisi sanoa että hyi saatana. Ei kai kaikkien tarvitse olla samannäköisiä? Miksi pitäisi keksiä joku yksi yhteinen ihanne? Ei kaikkien tarvitse haluta minua eikä minun kaikkia.

Itse olen aina vienyt naiseni kuntosalille/lenkille, koskaan ei ole tullut mieleenkään että joskus muuttuisi liian lihaksikkaaksi.
Eikä minun tarvitse aloittaa horkaamista siitäkään pelosta, että jäisin joskus toiseksi lihasmassoissa.

Olen harrastanut kuvanveistoa joitakin vuosia ja treenattu vartalo mallina motivoi kauneudellaan enemmän kuin moni muu asia.
Joka kerta kun näen jossain fitness expoilla todella treenatun naisen, huokaisen ihastuksesta. :)

Musta on aina ollut ihmeellistä miten hirveän voimakkaita reaktioita toisten ihmisten ulkonäkö voi muissa aiheuttaa... Juurikin sitä yökkimistä, hyihyttelyä ym. Mun puolesta jokainen saa olla just sellainen kuin haluaa eikä se ole multa pois. Ihailen ja arvostan itse tietynlaisia ulkonäköjuttuja, ja jos joku ei silmääni miellytä niin se on voi voi. Annan jokaisen kyniksen kukkia :love:

Miksikös tämä (ja tämän sukulaisketju miehistä) on treeni-osiossa? Voisikos joku siirtää johonkin parisuhde-tms. osioon.

Kuulostaa kummalliselta ku aikuiset ihmiset ihailee jotain.Sen nyt menee jakeluun että teinipojat kuolaa noiden pyllistelevien eukkojen perään,kaikki muu näissä lihaksikas mies/nainen ketjussa on kyllä outoa.Jaa, no onhan sekin ihan luonnollista että teinitytötkin ihailee omia idoleitaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Siellä niitä on kyllä sen verran paljon, että käyttäytymistäsi kutsutaan läähättämiseksi

Onhan siellä niitä fitnesspimuja mutta, vain 10% säväyttää, enkä ala erittelemään miksi, mutta harvemmin sen saa aikaan kakskymppinen ylimeikattu silikoni blondi.

Salilleni tuli tälläinen^ tupeeratut ylipöyhkeät lakalla kyllästetyt hiukset, helkutisti meikkiä, vaaleanpunaiset lyhyet kiiltävät froteeshortsit ja asuun sopiva pinkki paita, pinkit tossut, pitkät vaaleanpunaiset kynnet, pinkki huulipuna, tekorusketus ja pitkät tekoripset.

Vahingossakaan ei treenannut missään niin että olisi tullut hiki, keikisteli ympäri salia ja räpsytteli ripsiä.

Kaiken oleellisen mimmin ÄO:sta kertoi kassalla kuulemani keskustelu:

Blondi kassalla: "Onko tässä kaupunkissa herrasmiesten salia jossa kaunis nainen voisi käydä ilmaiseksi"

Kuulostaa kummalliselta ku aikuiset ihmiset ihailee jotain.Sen nyt menee jakeluun että teinipojat kuolaa noiden pyllistelevien eukkojen perään,kaikki muu näissä lihaksikas mies/nainen ketjussa on kyllä outoa.Jaa, no onhan sekin ihan luonnollista että teinitytötkin ihailee omia idoleitaan.

Mitä ihmeellistä jonkin itselle mieluisan ihailussa on? Kyllä sitä voi teinivuosien jälkeenkin arvostaa muiden kovaa työtä tai omaa silmää miellyttävää fysiikkaa. Parhaassa tapauksessa se ihailun kohde toimii jonkinlaisena tavoitteena ja motivaation lähteenä.

Nyt kun olen linkitellyt tänne naisia kuten Fitness IFBB Pro Larissa Reis sekä bodypuolen Mavi Gioia joiden lihakset + kasvot ovat vielä kauniit ja naiselliset, niin voidaan puhua siitä mikä naiselle olisi "liikaa".

Mainitsin ettei pelkkä lihasmassa itsessään ole koskaan liikaa, mutta virilisaatio on se missä oma makuni ylittyy.

Huippukehonrakentajista löytyy pari ääripään merkkiä jotka ovat valovuoden päässä linkittämistäni naisista. He ovat alansa parhaimmasta päästä, mutta faktahan on että virilisoituminen on selkeää. Tulee silti muistaa että hekin ovat joidenkin mielestä kauniita ja näyttäviä naisia, ja heillä on suuret fanijoukot. Kauneus on hyvin subjektiivinen käsite.

Rispektit lihoille eniveis!

Renee Toney

renee_toney_4.webp
l.webp

Maria Calo

2008atlanticcity_calo.webp
9661624_calo.webp

HUOM! Koska nämä kuvat saattavat hieman herättää tunteita niin muistutan että pelkät "yrjöttävää/yökkimis/hyi saatana"-kommentit eivät sitten ole kovinkaan tervetulleita. Lähtee ketju täysin lapasesta jos ei voi asiallisesti kommentoida. Mielipiteen voi siis ilmaista siistimminkin :)

Luulin ekaa bodaria mieheksi, ennen kuin näin sen tuossa alemmassa kuvassa bikinit päällä. Alempi tyyppi näyttää aivan hevoselta.
Anteeksi.

Hyi saatana mitä transuja! Kuka nainen haluaa näyttää mieheltä? Silloin kannattaa alkaa varata aikaa psykiatrille, jos haluaa näyttä toisen sukupuolen edustajalta. Yleisurheilija naiset tiukassa kondiksessa on se naisellisuuden raja itselleni. Nuo transut näköiset shemalet aiheuttaa lähinnä ällötystä jo pelkästään katsoessa.
Muistan kerran jutelleeni expossa yhden suomalaisen naiskehonrakentajan kanssa naistenkehonrakennuksesta yleensä. Ei oikein löytynyt yhteistä säveltä, varsinkin kun tämän neiti X:n ääni oli varmaan matalampi kuin omani :) Ei voi ymmärtää kuka ihannoi naisia, jotka roinaavat mieshormonien avustuksella.

Luulin ekaa bodaria mieheksi, ennen kuin näin sen tuossa alemmassa kuvassa bikinit päällä. Alempi tyyppi näyttää aivan hevoselta.
Anteeksi.

Meinasin juuri pistää saman tosta horse-lookista. Olisipa ihana herätä hänen vierestään, vielä kun hänen klitta olisi isompi kuin oma jormani:hyper: . Toi Dana Linn ylitää vieläkin naisellisuuden rajat. Perse kuin 10vuotiaalla pojalla. Paras olisi juuri, joku yleisurheilija misukka. Pika/keskimatkojen juoksija tai loikkalajien harrastaja. Ihan vaan esimerkkinä molemmat noista kaunottarista olivat Hulkkiakin kovemmassa kunnossa, vaikka natuja myös ovat.

Oon noviisi, mutta eikait tommosia Reneen kaltaisia lihaksia (ja kasvoja) nainen voi saada ihan natuna!? Ja se mua kiinnostais tietää, että huomaavatkohan he itse näyttävänsä aika miehekkäältä ja ovat silti itseensä tyytyväisiä? Erikoista. Mulle henk.koht. "liian lihaksikkaan" raja menee tässä:

Täydellinen:

tumblr_mbjmglYLzh1qm4awdo1_500.jpg
minna2.jpg

Ei enää niin naisellisen kaunis:

minna,pajulahti,muscular,posing,strong,woman-07a08836e13d5b8a9825a630d43e75da_h.jpg

Nyt rupes mietityttämään, että oonko ihan idiotti kun otan suomalaisen ja kovasti arvostamani urheilijan kuvat tänne "arvosteluesimerkiksi". Ehkä yritän etsiä jonkun "ei niin tunnetun" esimerkin.

Toivon kovasti, ettei kenenkään dissaajan nainen saa päähänsä aloittaa tosissaan treenaamista. Siinähän voi tulla vaikka muijaparka jätetyksi viimeistään kun hevosluukki on valmis. :face:

Ai niin.. painovoima! Rupsahdetaan me kuitenki :)

Nyt rupes mietityttämään, että oonko ihan idiotti kun otan suomalaisen ja kovasti arvostamani urheilijan kuvat tänne "arvosteluesimerkiksi". Ehkä yritän etsiä jonkun "ei niin tunnetun" esimerkin.

Postauksesi tuo ihan selkeästi esiin (topicin mukaisesti) missä sulla se yläraja menee naisihmisten lihaksikkuuden suhteen. Sikäli hyvä vielä, kun kyseessä on sama ihminen, niin muut tekijät eivät arviosi pahemmin pääse vaikuttamaan. En jaksa uskoa, että Minna, tai kukaan muukaan kovan tason kisaaja tekee hommaa sen takia, että saavuttaisi kehon, jota mahdollisimman moni pitäisi kuumana. Kyllä jokainen kisaaja tajuaa missä mennään ja minkälaisia kroppia valtaväestö pitää kauneimpina. Minna on todella kova kilpailija, jolla on todella kova keho omaan lajiinsa ja tulokset kisoissa ovat sen mukaiset. Turha stressata, että tämä postauksesi Minnaa hirveästi häiritsisi, vaikka hän sen sattuisi lukemaan. Eiköhän Minnalla ole sitä paitsi ihan tarpeeksi seuraa tyrkyllä, vaikka meidän joidenkin makuun hän onkin liian muhku. Tämä ketjukin osoittaa hyvin, että makuja on monia, laidasta laitaan.

Back
Ylös Bottom